abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34721631
klinkt spannend
  donderdag 2 februari 2006 @ 21:26:35 #102
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34723282
Ik zoek een science-fiction programma. Ik denk dat het een mini-serie was, elke aflevering stelde één (of een paar) uur van de dag voor (net als in 24 geloof ik, al heb ik nog nooit één aflevering daarvan gezien)

Het ging over een alien-invasion en er vielen een soort van stenen uit de lucht. Iedereen die die aanraakte werd 'bezeten' en moest helpen de voorbereidingen voor de invasie op aarde te treffen. Wat ik me nog kan herinneren is dat er een soort van 'gate' gemaakt moest worden. Die probeerden ze te maken van twee tegenover elkaar staande hangars op een vliegveld...

Iedereen aan wie ik het vertel vindt het vaag, maar ik heb er verder echt nooit meer iets van gezien of gehhoord...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 2 februari 2006 @ 22:39:15 #103
54452 Risp
Pushit on me
pi_34723723
Ik ben op zoek naar 2 films.

1 gaat over een zwarte vrachtwagen die een andere auto de hele tijd achtervolgt. Volgens mij duurt deze achtervolging de hele film en eindigt hij in een ontploffing van de zwarte vrachtwagen. Hij is al wat ouder 1980-1990 gok ik en al een aantal keer op tv geweest. Het had iig een zeer korte titel.

De 2de film heb is een redelijk recente film. 2003-2005. Hij gaat over engelen, wat ongeveer het enige is wat ik me herinner. Een vage film met goede en slechte engelen. Vaag kan ik me nog iets herinneren over een gevallen aartsengel. Natuurlijk komt de duivel ook een paar keer ter sprake. Meer kan ik me op het moment totaal niet herinneren. Zodra ik iets meer weet post ik het wel weer.
Dit blijkt constantine te zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Risp op 02-02-2006 23:04:28 ]
"Came out to watch you play, why are you running away?"
"I thought that you were hiding, and you thought that I had run away"
-- Maynard James Keenan
  donderdag 2 februari 2006 @ 22:47:32 #104
54452 Risp
Pushit on me
pi_34723785
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Risp op 02-02-2006 23:02:06 (dubbel post) ]
"Came out to watch you play, why are you running away?"
"I thought that you were hiding, and you thought that I had run away"
-- Maynard James Keenan
  zaterdag 4 februari 2006 @ 11:53:30 #105
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_34724727
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 22:39 schreef Risp het volgende:
1 gaat over een zwarte vrachtwagen die een andere auto de hele tijd achtervolgt. Volgens mij duurt deze achtervolging de hele film en eindigt hij in een ontploffing van de zwarte vrachtwagen. Hij is al wat ouder 1980-1990 gok ik en al een aantal keer op tv geweest. Het had iig een zeer korte titel.
Duel

http://www.imdb.com/title/tt0067023/
Mens sana in corpore sano
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:17:21 #106
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34725261
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef diedlaughing het volgende:
Deze film heb ik ooit op tv gezien.
Gozer en vriendin krijgen pech in het donker.
Komt er een politie auto aan met een enge politieman erin.
Die neemt die vriendin mee en vervolgens verdwijnen ze door een gat ofzo.
De gozer gaat erachter aan met zijn auto en beland dan in een adere wereld.
Vervolgens word ie in zijn zoektocht naar zijn vriendin achterna gezeten door die agent.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Highway to Hell?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_34729466
Een amerikaanse serie over een Hotel uit de jaren 70/80. Werd in de jaren 90 nog herhaald op RTL4 maar ik kan niet meer op de naam komen!! Iemand??
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 14:36:05 #108
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34729560
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
Een amerikaanse serie over een Hotel uit de jaren 70/80. Werd in de jaren 90 nog herhaald op RTL4 maar ik kan niet meer op de naam komen!! Iemand??
Hotel

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_34729979
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef Mike het volgende:

[..]

Hotel

Oh ja :')
pi_34768340
Ik zoek de naam van de actrice uit de film The Descent:

Die aan de meest rechterzijde.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 18:36:36 #111
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_34768453
Natalie Jackson Mendoza
Sheridana +1
pi_34768521
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef Sokolsky het volgende:
Natalie Jackson Mendoza
Nee, das die Aziaat, op de foto de 4e.

http://boulyzekid.free.fr/blog/mendoza.jpg
pi_34771036
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef pberends het volgende:
Ik zoek de naam van de actrice uit de film The Descent:

[afbeelding]

Die aan de meest rechterzijde.
Hoe heet ze in de film?

Ik denk Alex Reid.
(Beth in de film)

[ Bericht 12% gewijzigd door mien-moeke op 05-02-2006 20:03:50 ]
pi_34779747
Een jaar of 40 geleden (ja, ik ben al heel oud), was er op TV een volgens mij driedelige filmserie die speelde in de Oosterse wereld. De titel was een woord van drie of vier lettergrepen met een of meer u-s erin. Een onbekend woord. Of misschien twee kortere woorden.
Het ging over een paar westerse mannen die gevangen raakten en verschillende avonturen beleefden in een oosters land. Het was allemaal heel gruwelijk en ik weet nog dat ik achter een leunstoel stond en als het eng werd, dook ik erachter weg (toen was ik nog niet zo oud ). Het maakte echt heel veel indruk op me, vooral de volgende scene: De mannen worden allemaal tot op hun hoofd in het zand ingegraven en vervolgens laten die oosterlingen een olifant met zijn poot op dat hoofd staan en je ziet het ook echt in mekaar drukken. Een of twee van die mannen overkomt dat en dan schreeuwt weer een ander iets uit waardoor hij niet hetzelfde lot hoeft te ondergaan. Ik mocht daarna de serie niet meer afkijken van m'n moeder....
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:43:57 #115
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_34779842
laat maar
Sheridana +1
pi_34820425
Ik ben op de zoek naar de naam van een serie. De serie gaat over een eenzame man die door de verenigde staten trekt in zijn "hypermoderne" vrachwagen (een zwarte vrachtwagen die redelijk rond is van voren). Een bijzonderheidje aan de vrachtwagen is dat er uit de cockpit van de vrachtwagen een helicopter komt.
Hopelijk weet iemand welke serie ik bedoel. Er is geloof ik ook een soortgelijke film van gemaakt, met een speler als dolf lundgren in de hoofdrol (maar dat weet ik niet meer zeker)

Dyon
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:10:20 #117
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34821000
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben op de zoek naar de naam van een serie. De serie gaat over een eenzame man die door de verenigde staten trekt in zijn "hypermoderne" vrachwagen (een zwarte vrachtwagen die redelijk rond is van voren). Een bijzonderheidje aan de vrachtwagen is dat er uit de cockpit van de vrachtwagen een helicopter komt.
Hopelijk weet iemand welke serie ik bedoel. Er is geloof ik ook een soortgelijke film van gemaakt, met een speler als dolf lundgren in de hoofdrol (maar dat weet ik niet meer zeker)

Dyon
The Highwayman

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_34822583
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Highwayman

[afbeelding]
Thanx, ik zat al met die naam in me hoofd, maar kwam toen alleen uit bij een gelijknamige film maar die is ut 2003 of zo. en dat kon em gewoon niet zijn.. you made my day
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_34844028
Ik zoek de volgende reclame (denk dat iedereen die nog wel kent)..

Er komt een stel (met kinderen?) bij een incheckbalie, zit er zo'n kerel met de grootste rotkop ooit achter (hij is aan het bellen) die zegt "al onze medewerkers zijn in gesprek". Iets later zegt hij ook nog iets over de trui die iemand aanheeft...

Waar was deze reclame van/voor?
FTW!
pi_34849046
ooooooooow wat irritant..... ik wil slapen..maar nu MOET ik weten waar die reclame voor was...huhuhuhu

k zal niet slapen voor ik het weet....
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:31:29 #121
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34849831
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_34849871
yes yes yes...ikkan naar bed want: http://www.ohra.nl/nl/demo/commercials/tv_incheckbalie.html

k heb m gevonden!!! hihi direct geholpen worden is wel zo makkelijk...
pi_34849955
owneey ik bedoel natuurlijk: gelijk geholpen worden is wel zo prettig!! hihi tja tis al laat!!

nu ga ik echt naar bed!!
pi_34850136
oowjeej..... k heb nog iets gevonden en k denk niet dat je dr blij van word hihi
maar k moest het gewoon plaatsen!!!! en ja het is m echt haha
pi_34857943
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Agrippina het volgende:
Een jaar of 40 geleden (ja, ik ben al heel oud), was er op TV een volgens mij driedelige filmserie die speelde in de Oosterse wereld. De titel was een woord van drie of vier lettergrepen met een of meer u-s erin. Een onbekend woord. Of misschien twee kortere woorden.
Het ging over een paar westerse mannen die gevangen raakten en verschillende avonturen beleefden in een oosters land. Het was allemaal heel gruwelijk en ik weet nog dat ik achter een leunstoel stond en als het eng werd, dook ik erachter weg (toen was ik nog niet zo oud ). Het maakte echt heel veel indruk op me, vooral de volgende scene: De mannen worden allemaal tot op hun hoofd in het zand ingegraven en vervolgens laten die oosterlingen een olifant met zijn poot op dat hoofd staan en je ziet het ook echt in mekaar drukken. Een of twee van die mannen overkomt dat en dan schreeuwt weer een ander iets uit waardoor hij niet hetzelfde lot hoeft te ondergaan. Ik mocht daarna de serie niet meer afkijken van m'n moeder....
Heb je misschien nog wat meer details? in welke tijd speelt het verhaal, hoe ver naar het oosten is dat oosterse land, speelt het grotendeels in een stad/jungle/woestijn etc.
pi_34863478
oeps k zie dak ben vergeten om de link er bij te zetten.,.. bij deze dus!!!! http://www.loekvandenwijngaard.nl/
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:47:35 #127
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34864556
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Agrippina het volgende:
sandokan?
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:55:01 #128
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34864769
Die is niet zo oud
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:01:00 #129
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34865400
Nee, Sandokan is 't zeker niet.
pi_34867440
Frank Buck?
pi_34867835
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef marya_21 het volgende:
yes yes yes...ikkan naar bed want: http://www.ohra.nl/nl/demo/commercials/tv_incheckbalie.html
k heb m gevonden!!! hihi direct geholpen worden is wel zo makkelijk...
Wat een ontzettende kutreclame, thanks!

Dat hoofd van die kerel
FTW!
pi_34868378
DUMBO(1941)
pi_34884610
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik had hier gepost voor die Andy Milonakis-show. Toen ik het topic checkte zag ik het antwoord op mijn vraag, en las ik ook over 'Bijlmer Odyssee'. Even gegoogled en die is online te zien. Echt ge-wel-dig-e film! Zooo gaaf! Normaal ik op NL-se films, maar deze is wel errug leuk/goed! Aanrader!
das zo grappig heh, Andy Milonakis-show..
ik snap nog steeds niet dat irritant zijn geld kan verdienen,.

IK WIL DAT OOK!! haha:D
pi_34885665
Ik heb 2 stukken van 2 films gezien en ik zou graag weten hoe ze heten :

1e film,
Van de eerste film staat me nog een scene bij waarin een paar mannen aan een tafel zitten, er ligd een pistool op tafel en de discussie tussen de mannen loopt op totdat er een met de vuist op tafel slaat, hierdoor gaat het geweer af en word de toevallig passerende de kat doodgeschoten.
HILARISCE scene.
De kat is van de vriendin van 1 van de mannen, en ze besluiten niks te zeggen tegen haar, als ze vraagd waar de kat is reageert de man met "you don`t care about the cat , you don`t even know his name, what is his name ?" De vrouw weet de naam van de kat wel , en er volgd een discussie.

De scene duurt korter als het lezen van deze text geloof ik (in ieder geval wel korter dan het typen LOL)

2e film
Ik heb eens een deel van een film gezien waarin iemand opgesloten zat in een appartement in een flat op een hoge verdieping, zag er erg luxe uit, maar alles zat zast aan de grond en die man kon niet ontsnappen, de deurkruk pakte hij aan het begin vast, deze zat los en was van schuimrubber, zodat ie daar de ramen niet me in kon gooien, super vaag, ik weet het kan iemand er wat mee ?
"I want, what they want, For our country to love us as much as we love it! " -John Rambo 1985-
pi_34885747
Ik heb eens een volgens mij franse film gezien.. er staat me bijna niets meer van bij. Het speelt in een bosdecor (heel trippy/kinderlijk decor) en er zit volgens mij een Roodkapje thema in.. De regisseur zou wel eens iets met "Michel" oid in zijn naam kunnen hebben maar daar ben ik niet zeker van. Het zou iets belgisch kunnen zijn.. en het kan ook een verzameling korte filmpjes geweest zijn. Het is allemaal heel erg psychedelisch gefilmd. Iemand enig idee waar ik het over heb?
pi_34886203
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:32 schreef carbony het volgende:
Ik heb 2 stukken van 2 films gezien en ik zou graag weten hoe ze heten :

1e film,
Van de eerste film staat me nog een scene bij waarin een paar mannen aan een tafel zitten, er ligd een pistool op tafel en de discussie tussen de mannen loopt op totdat er een met de vuist op tafel slaat, hierdoor gaat het geweer af en word de toevallig passerende de kat doodgeschoten.
HILARISCE scene.
De kat is van de vriendin van 1 van de mannen, en ze besluiten niks te zeggen tegen haar, als ze vraagd waar de kat is reageert de man met "you don`t care about the cat , you don`t even know his name, what is his name ?" De vrouw weet de naam van de kat wel , en er volgd een discussie.
Volgens mij Boondock Saints
pi_34886314
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 21:26 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een science-fiction programma. Ik denk dat het een mini-serie was, elke aflevering stelde één (of een paar) uur van de dag voor (net als in 24 geloof ik, al heb ik nog nooit één aflevering daarvan gezien)

Het ging over een alien-invasion en er vielen een soort van stenen uit de lucht. Iedereen die die aanraakte werd 'bezeten' en moest helpen de voorbereidingen voor de invasie op aarde te treffen. Wat ik me nog kan herinneren is dat er een soort van 'gate' gemaakt moest worden. Die probeerden ze te maken van twee tegenover elkaar staande hangars op een vliegveld...

Iedereen aan wie ik het vertel vindt het vaag, maar ik heb er verder echt nooit meer iets van gezien of gehhoord...
Het is niet Taken en ook niet Roswell, toch?
pi_34886476
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 21:26 schreef Molluck het volgende:

Doet me denken aan Quatermass 2, een oude zwart wit film, behalve het tijdsgegeven
pi_34886972
http://www.imdb.com/title/tt0160277/

First Wave?

hmmm vast niet

[ Bericht 13% gewijzigd door wolfling op 09-02-2006 00:40:43 ]
pi_34887928
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef wolfling het volgende:
Ik heb eens een volgens mij franse film gezien.. er staat me bijna niets meer van bij. Het speelt in een bosdecor (heel trippy/kinderlijk decor) en er zit volgens mij een Roodkapje thema in.. De regisseur zou wel eens iets met "Michel" oid in zijn naam kunnen hebben maar daar ben ik niet zeker van. Het zou iets belgisch kunnen zijn.. en het kan ook een verzameling korte filmpjes geweest zijn. Het is allemaal heel erg psychedelisch gefilmd. Iemand enig idee waar ik het over heb?
aha Jan Kounen: Le Dernier Chaperon Rouge
pi_34918723
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef wolfling het volgende:

[..]

Volgens mij Boondock Saints
Thanx, heb ff opgezocht en wat quotes gelezen, lijkt er wel op dat het m is, tijd voor de
dvd`o theek !
"I want, what they want, For our country to love us as much as we love it! " -John Rambo 1985-
pi_34942506
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef carbony het volgende:

[..]

Thanx, heb ff opgezocht en wat quotes gelezen, lijkt er wel op dat het m is, tijd voor de
dvd`o theek !
zowiezo wel een leuke film om te kijken...
ik zie hem af en toe bij free record shop in de uitverkoop liggen trouwens
pi_34945014
Ik zoek een film, het is een comedy een beetje in de sfeer van Scary Movie. Het gaat over een aantal leerlingen op een Amerikaanse high school. Er komen allemaal van die standaardtypes aanbod, zoals de populaire jongen, de nerd, het mooie meisje etc.

Het verhaal kan ik niet echt meer plaatsen, maar er kwam ook een honkbal wedstrijd en een dansbal op het eind in voor.

Alvast bedankt.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:02:30 #145
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34945062
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_34945077
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Not Another Teen Movie?
Juist dat is 'm, ik kon er niet meer opkomen
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:33:02 #147
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_34965788
Help Help Help! Ik heb in december 2004 een film gekeken en daar kwam deze zin in voor: The problem with kissing my hand is that it never kisses back. Als k het me goed herinner zei een jong meisje dit tegen een jongetje omdat ze gekust wilde worden. Het was dacht ik zo'n familiefilm weet je wel, ik heb al op IMDB gezocht en op google maar zonder resultaat...

[ Bericht 98% gewijzigd door Benniben19 op 11-02-2006 13:40:12 ]
pi_34971911
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef DuchessX het volgende:

Ik heb een of andere serie voor kinderen uit Duitsland in mijn hoofd, krijg het er niet uit want ik kan niet meer op de titel komen Wrs een hersenkraker dus!

Ik denk dat de serie werd uitgezonden rond 1980. Het was een duitse kinderserie en de begintune ging alsvolgt:
"Awaya awaya die Hahn legt keine eier" (ofzoiets)

In het begin zag je een haan wegvluchten die bijna overreden werd door een auto. Dan zag je al die veren over het beeldscherm vliegen
Ik weet dat er ook nog een postbode in meespeelde. Die fietste overal rond ofzo?

Iemand enig idee waar ik het over heb?
Weet je dat ik altijd zoiets verstond van: ja weiber ja weiber die haben keine eier
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:36:33 #149
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34972361
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:33 schreef Benniben19 het volgende:
Help Help Help! Ik heb in december 2004 een film gekeken en daar kwam deze zin in voor: The problem with kissing my hand is that it never kisses back. Als k het me goed herinner zei een jong meisje dit tegen een jongetje omdat ze gekust wilde worden. Het was dacht ik zo'n familiefilm weet je wel, ik heb al op IMDB gezocht en op google maar zonder resultaat...
Ella Enchanted?
IMDb Vote History
pi_34976988
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 22:39 schreef Risp het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 films.

Volgens bedoel je Joyride
Eet smakelijk en slaap lekker!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:04:20 #151
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34977058
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef bonzai-bart het volgende:
Volgens bedoel je Joyride
quote:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_34980824
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef wolfling het volgende:

[..]

aha Jan Kounen: Le Dernier Chaperon Rouge
ik dacht al aan les amants criminels van francois ozon
  zondag 12 februari 2006 @ 03:04:40 #153
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_34988985
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:36 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ella Enchanted?
Heel erg bedankt voor je reactie maar die film lijkt er in de verste verte niet op. Ik heb hem welliswaar in 2004 gezien maar ik denk dat de film zelf uit... ik schat 1997 zo ongeveer zal zijn.. kheb me nog bedacht en bedacht maar weet jullie helaas niet meer info te geven...
pi_35009283
Hallo,

ik heb een filmnaam nodig , ik kan alleen de omschrijving geven over dat het een horror/thriller is.
en dat er in de film zich een scene bevindt, dat er een foto gemaakt wordt van mensen, en als ze de foto bekijken staat er nog iemand (een geest) bij op..

Wie weet welke film dit is?
  zondag 12 februari 2006 @ 19:41:08 #155
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_35011095
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:54 schreef muispiet het volgende:
Hallo,

ik heb een filmnaam nodig , ik kan alleen de omschrijving geven over dat het een horror/thriller is.
en dat er in de film zich een scene bevindt, dat er een foto gemaakt wordt van mensen, en als ze de foto bekijken staat er nog iemand (een geest) bij op..

Wie weet welke film dit is?
Shutter?
IMDb Vote History
  zondag 12 februari 2006 @ 22:25:07 #156
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_35018171
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:14 schreef Icefire1971 het volgende:

quote: Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Sasandra het volgende:

Is het misschien Little criminals Tijdens het vernielen van de auto klinkt er harde muziek. Klopt het dat er later nog een scene is waarin een van die jochies zijn eigen huis met hemzelf en zijn moeder er nog in, in brand steekt. In die scene hoor je Portishead met het prachtige "Roads". /quote

Beetje late reactie van mij.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Kan echter weinig over de film vinden (naast de imdb). De film is iig niet verkrijgbaar op dvd en video (probeer het nu op een andere manier......).
Dat van die stalen pijp waarmee op die auto in de parkeergarage geslagen wordt, zou ook wel eens een tl-buis geweest kunnen zijn.
Portishead op die soundtrack vind ik ook heel ok.
Je had gelijk. Ik heb de film kunnen downloaden. Het begin van de film was meteen raak: Jochie laat zich aanrijden door man in BMW, springt op motorkap en lokt de man een parkeergarage in. Daar wordt ie opgewacht door meer van die jochies die tl-buizen op de auto kapot slaan en idd met Hole muziek.

Dank.
Life in the so-called space age.
pi_35024395
Ik ben op zoek naar een jaren 80-film over een jochie die inbreekt op een overheidscomputer en iets van olie op het vuur gooit op de koude oorlog. Dat laatste weet ik trouwens niet zeker maar.
pi_35025245
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef sampoo het volgende:
Ik ben op zoek naar een jaren 80-film over een jochie die inbreekt op een overheidscomputer en iets van olie op het vuur gooit op de koude oorlog. Dat laatste weet ik trouwens niet zeker maar.
Wargames (http://www.imdb.com/title/tt0086567/)
pi_35025321
quote:
Op maandag 13 februari 2006 03:01 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Wargames (http://www.imdb.com/title/tt0086567/)
U wordt vriendelijk bedankt.
Ik kwam toevallig bij Hackers terecht op imdb en bij het lezen van de plot kwam die film die ik jaren terug gezien had naar boven.
  maandag 13 februari 2006 @ 22:08:43 #160
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_35056835
Hallo, ik ben op zoek naar een film die ik lang, lang geleden een keer heb gezien op tv,
het was een thriller/horrorfilm met een gozer die in zand kon veranderen en elke keer zag je flashbacks naar de jeugd van die gozer waarin hij door zijn vader op zijn kamer was opgesloten, met zijn mond dichtgesnoerd met touw. Deze gozer vermoord dan wat mensen links en rechts, geloof ik.

Ik dacht dat ie (logischerwijs) wel sandman zou heten ofzo, maar de sandmans op IMDB geven niet echt veel info ofzo.

Kan iemand me helpen?
  maandag 13 februari 2006 @ 22:14:28 #161
67640 SaintOfKillers
pi_35057137
Sleepstalker

Vooral omdat ik ergens een review vind die "It does try to ellicit some sympathy for the villian (flashbacks show him as a kid with his lips sewn shut and being abused by his alcoholic father)" vermeldt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 13 februari 2006 @ 22:20:51 #162
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_35057548
Zou goed kunnen, hartelijk bedankt.
Tsjezus, word wel overal aangeduid als ongelooflijk slechte film

Edit: Ohja, daarom was ie geweldig; de eind-tune... |LINK|

[ Bericht 27% gewijzigd door Maaark op 13-02-2006 22:31:29 ]
pi_35081328
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef Maaark het volgende:
Zou goed kunnen, hartelijk bedankt.
Tsjezus, word wel overal aangeduid als ongelooflijk slechte film

Edit: Ohja, daarom was ie geweldig; de eind-tune... |LINK|
Het is nogal offtopic, maar jij bedankt voor de link naar dat liedje..
pi_35099782
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:28 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Het is nogal offtopic, maar jij bedankt voor de link naar dat liedje..
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:25:43 #165
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_35116613
Vorig jaar zag ik het eerste half uur van de volgende film.

Weet niet zeker meer of het nu een Engelstalige film was.

Man komt thuis van zijn werk. Meubels en vrouw weg, licht doet het niet. Man denkt dat het een verrassing is omdat hij die dag jarig is. Op de een of andere manier vindt hij een aanwijzing dat hij een videoband moet kijken. Speelt deze af en ziet zijn vrouw die een verhaal verteld en stiptease voor 'm houdt.

Somebody?
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:50 #166
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_35119252
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef cosmick het volgende:
Vorig jaar zag ik het eerste half uur van de volgende film.

Weet niet zeker meer of het nu een Engelstalige film was.

Man komt thuis van zijn werk. Meubels en vrouw weg, licht doet het niet. Man denkt dat het een verrassing is omdat hij die dag jarig is. Op de een of andere manier vindt hij een aanwijzing dat hij een videoband moet kijken. Speelt deze af en ziet zijn vrouw die een verhaal verteld en stiptease voor 'm houdt.

Somebody?
Alexandra's Project
IMDb Vote History
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:30:49 #167
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_35119470
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef victorinox het volgende:

[..]

Alexandra's Project
Wow, da's snel. Bedankt
pi_35146229
Ik zoek de titel(of eventuele internetlocatie) van een filmpje van Jim Carrey. Volgens mij is het zoiets dat hij in een auto zit, en op zo'n hele relaxte manier met zijn hoof meebeweegt op de muziek. Klinkt niet heel duidelijk zo, maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.

Bedankt!
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:30:11 #169
67640 SaintOfKillers
pi_35146442

Dit?

Het komt uit een Roxbury-sketch uit Saturday Night Live met Jim Carrey dus, verder ook Will Ferrell en Chris Kattan.
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:30:40 #170
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35146456
Is uit Saturday Night Live, als je tenminste deze bedoelt => http://www.metacafe.com/w(...)saturday_night_live/
Dommage arachide-fromage
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:31:46 #171
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35146488
Great minds think alike
Dommage arachide-fromage
pi_35168978
Ik zoek een film over een gozer die een restaurant opent.. Een vroegere klasgenoot die hem leuk vind komt em dan helpen met PR daarvoor...(hij herkent haar niet). Ondertussen heeft die gozer een of ander sletje lopen... Uiteindelijk worden ze verliefd en dat sletje komt er dan nog ff tussen ofzo.. beetje vage beschrijving maar jah... geen idee maar hoe die precies ging
O+ BlaBlub O+
pi_35173123
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef neggix het volgende:
Ik zoek een film over een gozer die een restaurant opent.. Een vroegere klasgenoot die hem leuk vind komt em dan helpen met PR daarvoor...(hij herkent haar niet). Ondertussen heeft die gozer een of ander sletje lopen... Uiteindelijk worden ze verliefd en dat sletje komt er dan nog ff tussen ofzo.. beetje vage beschrijving maar jah... geen idee maar hoe die precies ging
Het verhaal komt bij een beetje bekend voor, is het een Nederlands gesproken film?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 00:15:05 #174
45532 ziggyziggyziggy
pi_35174423
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef neggix het volgende:
Feestje misschien?
pi_35187403
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Sencho het volgende:

[..]

Het verhaal komt bij een beetje bekend voor, is het een Nederlands gesproken film?
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Feestje misschien?
Nee, het is een amerikaanse film.

gevonden. This Time Around was t. Ik herinnerde me weer wie dr in mee speelde

Iig bedankt voor de moeite
O+ BlaBlub O+
pi_35227978
iemand die ik ken is opzoek naar een film.

Het gaat over een vrouw, die [volgens haar] een achtling krijgt . Maar kunnen er ook meer/minder zijn. En ze zijn heel arm dat ze zich kan herinneren... Weet iemand misschien hoe deze film heet?!
Weet het, tis kutinfo, maar misschien komt iemand erop.
pi_35229440
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:26:20 #178
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_35235619
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef Providentia het volgende:
iemand die ik ken is opzoek naar een film.

Het gaat over een vrouw, die [volgens haar] een achtling krijgt . Maar kunnen er ook meer/minder zijn. En ze zijn heel arm dat ze zich kan herinneren... Weet iemand misschien hoe deze film heet?!
Weet het, tis kutinfo, maar misschien komt iemand erop.
Million Dollar Babies?
IMDb Vote History
pi_35236224
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef victorinox het volgende:

[..]

Million Dollar Babies?
Geen idee, heb net recensie gelezen maar kan er niet uit opmaken dat ze arm zijn en veel kinderen hebben.

-edit- Jaaa dat is hem. hartstikke bedankt

[ Bericht 20% gewijzigd door Providentia op 18-02-2006 21:53:43 ]
pi_35237165
Nu we toch bezig zijn. Ik zocht een TV-serie, het is denk ik maximaal zo'n 6-7 jaar oud.

In de eerste aflevering zit iedereen in een vliegtuig. Deze vliegt door een scheur in de tijd ofzo en komt dan in een derde dimensie terecht. De wereld bestaat nog, alleen zijn er geen mensen op aarde, alleen de overlevenden van het vliegtuig. In de latere afleveringen horen ze geruis. Het ruis eet zeg maar de wereld op en daar vluchten ze van. Op een gegeven moment zitten ze op het vliegveld, het ruis nadert. En op een gegeven moment konden ze terug komen in hun eigen dimensie. Uiteraard midden in het vliegveld waar veel mensen aanwezig zijn.

Iemand een idee hoe deze serie heet?
pi_35237346
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Phoenixjuh het volgende:
Nu we toch bezig zijn. Ik zocht een TV-serie, het is denk ik maximaal zo'n 6-7 jaar oud.

In de eerste aflevering zit iedereen in een vliegtuig. Deze vliegt door een scheur in de tijd ofzo en komt dan in een derde dimensie terecht. De wereld bestaat nog, alleen zijn er geen mensen op aarde, alleen de overlevenden van het vliegtuig. In de latere afleveringen horen ze geruis. Het ruis eet zeg maar de wereld op en daar vluchten ze van. Op een gegeven moment zitten ze op het vliegveld, het ruis nadert. En op een gegeven moment konden ze terug komen in hun eigen dimensie. Uiteraard midden in het vliegveld waar veel mensen aanwezig zijn.

Iemand een idee hoe deze serie heet?
"The langoliers."
pi_35238156
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Croupouque het volgende:

[..]

"The langoliers."
Thanks
pi_35262240
Hoi, ik heb net gekeken naar een programma over Vincent van Gogh's Zonnebloemen op Nederland 3. Volgens Teleac is het een aflevering van een BBC serie. Weet iemand hoe deze serie heet?
De link naar de website van teleac is hier.
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
  zondag 19 februari 2006 @ 20:14:26 #184
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_35266230
Iemand bekend met een film die "dagjesmensen" zou heten?

De film volgt mensen aan het strand in, naar wat ik begrepen heb, Frankrijk.

Verder weinig verhaal.
pi_35281519
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef Gyan het volgende:
Hoi, ik heb net gekeken naar een programma over Vincent van Gogh's Zonnebloemen op Nederland 3. Volgens Teleac is het een aflevering van een BBC serie. Weet iemand hoe deze serie heet?
De link naar de website van teleac is hier.
The Private Life of a Masterpiece
  maandag 20 februari 2006 @ 14:59:42 #186
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35288803
Naar aanleiding van een ander topic zoek ik de naam van een tv programma. Heb even het stukje geknipt en geplakt

Ik weet niet meer hoe het heet, maar mensen moesten allemaal opdrachten uitvoeren en de finale (??) was dat ze een heuvel op moesten rennen waar zogenaamde rotsblokken naar beneden kwamen vallen en die konden ze dan ontwijken als ze de inhammen op tijd haalden..

Iemand enig idee wat ik bedoel??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35288928
Spel zonder grenzen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35293660
Zoek de naam van een film waaruit ik me alleen kan herinneren dat in een appartement een stel modellen samenwonen. Op een avond denken deze beste damens dat aan de overkant in een appartement een moord gepleegd wordt. Uiteindelijk gaan de damens naar een feest die in dat bewuste appartement wordt gehouden.. en verder weet ik het niet helemaal meer... wie weet het?
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  maandag 20 februari 2006 @ 17:33:15 #189
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35294421
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef innepin het volgende:
Spel zonder grenzen?
Nee dat is t volgens mij niet..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35308666
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Herda het volgende:
Zoek de naam van een film waaruit ik me alleen kan herinneren dat in een appartement een stel modellen samenwonen. Op een avond denken deze beste damens dat aan de overkant in een appartement een moord gepleegd wordt. Uiteindelijk gaan de damens naar een feest die in dat bewuste appartement wordt gehouden.. en verder weet ik het niet helemaal meer... wie weet het?
Head over heels

http://www.imdb.com/title/tt0192111/
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_35312343
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:47 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Head over heels

http://www.imdb.com/title/tt0192111/
Dat is hem inderdaad super
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_35377828
Dit gaat over een tv programma.

Waren een aantal arme en rijke meisjes, die dan een tijdje in het leven van de ander zouden kruipen. Dus de rijke waren even arm en deden het werk van de arme meisjes, en andersom.

Wie weet hoe dit programma heet?
pi_35380102
Niemand?
  donderdag 23 februari 2006 @ 03:14:06 #194
14795 socko
"Have a nice day"
pi_35394762
Serie van dacht ik bbc.
De serie speelt zich af in het verleden en een detectiv uit deze tijd komt aldaar terecht.
Beetje slechte omschrijving maar als het goed is is hij net nieuw..
Alvast dank.
  donderdag 23 februari 2006 @ 03:23:23 #195
14795 socko
"Have a nice day"
pi_35394843
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 03:14 schreef socko het volgende:
Serie van dacht ik bbc.
De serie speelt zich af in het verleden en een detectiv uit deze tijd komt aldaar terecht.
Beetje slechte omschrijving maar als het goed is is hij net nieuw..
Alvast dank.
http://www.bbc.co.uk/drama/lifeonmars/about.shtml
pi_35397755
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef Providentia het volgende:
Dit gaat over een tv programma.

Waren een aantal arme en rijke meisjes, die dan een tijdje in het leven van de ander zouden kruipen. Dus de rijke waren even arm en deden het werk van de arme meisjes, en andersom.

Wie weet hoe dit programma heet?
Poor little Rich Girls

(Lifestylechannel)
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35414502
middelmatige transformer voorlopers. Een kon volgens mij veranderen in een... Steen. De leider was grijs iig
pi_35431874
Ik zoek films over Jeanne d'Arc of Joan of Arc. Ligt er maar aan. Ik weet dat er nog films zijn met de naam joan of jeanne niet in de titel maar ik wil weten hoe ze heten kan er niet meer opkomen.
Hartelijk dank
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  vrijdag 24 februari 2006 @ 07:39:10 #199
45532 ziggyziggyziggy
pi_35432787
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:17 schreef trance_fan het volgende:
Ik zoek films over Jeanne d'Arc of Joan of Arc. Ligt er maar aan. Ik weet dat er nog films zijn met de naam joan of jeanne niet in de titel maar ik wil weten hoe ze heten kan er niet meer opkomen.
Hartelijk dank
http://uk.imdb.com/keyword/joan-of-arc/

Zoek maar uit.
pi_35437180
Gek word ik er van, ben al weeeeeken met een collega aan het denken welke film dit ook al weer is:

In Amerika, paar knapen die bij een software(?)bedrijf werken, hun chef is een patser met een Porsche. Die ene knaap bedenkt een truuk waarbij met het boekhoudprogramma telkens een paar cent wordt afgerond en op zijn rekening bijgeschreven en daar houdt ie megaveel geld aan over. Op kantoor werkt ook een suffe dikzak met bril die al een paar jaar ontslagen is maar dat is nog steeds niet verwerkt door de salarisadministratie ofzo dus hij krijgt nog steeds betaald en komt nog gewoon elke dag op het werk.

Het is een soort parodie op hoe het er aan toe gaat in het bedrijfsleven (omhooggevallen eikels, suffe kantoorklerken, reorganisatieperikelen enzovoort). Ik heb de titel "The Office" ofzo in gedachten maar kan hem niet vinden onder die naam.

Wie oh wie
Leave it to me. We're checking out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')