Nou, hij doet wat ik bedoelde. Ik herken hem niet meer, het is namelijk best lang geleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:29 schreef wolfling het volgende:
[..]
misschien Stevie Starr, "The Regurgitator"?![]()
Sylvester Stallone, Wesley Snipes en Sandra Bullock in Demolition manquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zoek de titel van een film die ergens in de toekomst speelt. ze rijden in een auto en als die botst, vult de hele auto zich binnen een fractie van een seconden met een soort van rubberachtig zacht schuim, dat werkt als een soort van airbag. volgens mij had de film iets te maken met een gevangene.
Duelquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:39 schreef Risp het volgende:
1 gaat over een zwarte vrachtwagen die een andere auto de hele tijd achtervolgt. Volgens mij duurt deze achtervolging de hele film en eindigt hij in een ontploffing van de zwarte vrachtwagen. Hij is al wat ouder 1980-1990 gok ik en al een aantal keer op tv geweest. Het had iig een zeer korte titel.
Highway to Hell?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef diedlaughing het volgende:
Deze film heb ik ooit op tv gezien.
Gozer en vriendin krijgen pech in het donker.
Komt er een politie auto aan met een enge politieman erin.
Die neemt die vriendin mee en vervolgens verdwijnen ze door een gat ofzo.
De gozer gaat erachter aan met zijn auto en beland dan in een adere wereld.
Vervolgens word ie in zijn zoektocht naar zijn vriendin achterna gezeten door die agent.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Hotelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
Een amerikaanse serie over een Hotel uit de jaren 70/80. Werd in de jaren 90 nog herhaald op RTL4 maar ik kan niet meer op de naam komen!! Iemand??
Nee, das die Aziaat, op de foto de 4e.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef Sokolsky het volgende:
Natalie Jackson Mendoza
Hoe heet ze in de film?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef pberends het volgende:
Ik zoek de naam van de actrice uit de film The Descent:
[afbeelding]
Die aan de meest rechterzijde.
The Highwaymanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben op de zoek naar de naam van een serie. De serie gaat over een eenzame man die door de verenigde staten trekt in zijn "hypermoderne" vrachwagen (een zwarte vrachtwagen die redelijk rond is van voren). Een bijzonderheidje aan de vrachtwagen is dat er uit de cockpit van de vrachtwagen een helicopter komt.
Hopelijk weet iemand welke serie ik bedoel. Er is geloof ik ook een soortgelijke film van gemaakt, met een speler als dolf lundgren in de hoofdrol (maar dat weet ik niet meer zeker)
Dyon
Thanx, ik zat al met die naam in me hoofd, maar kwam toen alleen uit bij een gelijknamige film maar die is ut 2003 of zo. en dat kon em gewoon niet zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |