het is geen date-topic hoorquote:op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef dichterbijer het volgende:
* dichterbijer meld zich aan als vrijgezel...
nu nogquote:op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef brechtje het volgende:
linkje naar het vorige topic: ben jij nog vrijgezel??
hier verder!![]()
ik ben nu nog vrijgezel.
same herequote:op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef serious_sven het volgende:
ja, en ik ben niet actief op zoek, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
voor jou is het dan ook knap lastig om een vriendje te vinden met zulks een werkloze shagrokende moeder die 24/7 thuis zit, wanneer jij eens even lekker wil worden uitgewoond.quote:op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef brechtje het volgende:
linkje naar het vorige topic: ben jij nog vrijgezel??
hier verder!![]()
ik ben nu nog vrijgezel.
quote:op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef serious_sven het volgende:
ja, en ik ben niet actief op zoek, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
dat inderdaad ja. begint mij nu behoorlijk uit mun strot te komenquote:op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef d_mstr het volgende:
jep, alleen het zuigt... het word steeds minder leuk![]()
van mijn 21 jarige bestaan.. ff denken.. 21 jaar?quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
hoe lang zijn jullie het al dan?
hm....quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
en degene die vrijgezel zijn? zijn die wel in voor een relatie of willen ze per se vrijgezel zijn?
cq. ben je op zoek?
zomaar.quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef gotenssj het volgende:
[..]
hm....
waarom wil jij dat weten ?
sinds gisterenquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:07 schreef b_boy het volgende:
de vraagis echter wie is er na de meet niet meer vrijgezel.
welkom bij de club. lidmaatschap is gratis en we hebben geen maandelijks bladquote:op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef ikookhier het volgende:
ik schijn ook nog beschikbaar tezijn![]()
ik ben er wel voor in, niet echt denderend op zoek, ik zie wel wat er aan komt waaien (en da's nie veelquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
en degene die vrijgezel zijn? zijn die wel in voor een relatie of willen ze per se vrijgezel zijn?
cq. ben je op zoek?
zo te zien zou daar wel markt voor wezenquote:welkom bij de club. lidmaatschap is gratis en we hebben geen maandelijks blad
ja nu je het zegt zou daar grof geld in te verdienen zijnquote:op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zo te zien zou daar wel markt voor wezen
ja, wel een beetje positief en pakkend titeltje hebben natuurlijk.. en als je niet vrijgezel bent.. kan je nog altijd vrij gezellig zijnquote:op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef ayaxola het volgende:
''op zoek'' klinkt eigenlijk ook zo kansloos![]()
word er geslijmt over een pagina of 2.quote:op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef molluck het volgende:
ik ben ook vrijgezel...en nu?
oh relaxed, is dat de bedoeling van dit topic?quote:op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef tao. het volgende:
[..]
word er geslijmt over een pagina of 2.
quote:op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef molluck het volgende:
[..]
oh relaxed, is dat de bedoeling van dit topic?![]()
zou het helpen als ik een fotoboek aan maak denk je?
je bent een mannetje.. dus voor mij hoeft het niet. maar ik zal je niet tegenhouden, mss helpt het wel voor anderequote:op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef molluck het volgende:
[..]
geslacht: manquote:op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef molluck het volgende:
[..]
vrij land hoor crizje, je mag het zo vaak zeggen als je wilt, hahahaquote:op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef crizje het volgende:
o paullus zei het al, was me niet eens opgevallen.
je pakt het wel goed aan moet ik zeggen, inclusief fb updatequote:op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef beach het volgende:
ik ben niet lang meer vrijgezel na mn make-over![]()
waarvoor propsquote:op maandag 16 januari 2006 17:42 schreef molluck het volgende:
[..]
je pakt het wel goed aan moet ik zeggen, inclusief fb update
die grap over xebrozius kwam overigens van mij
haha ja ok, maar dan lijk ik net zo'n papegaaiquote:op maandag 16 januari 2006 17:42 schreef paullus_n het volgende:
[..]
vrij land hoor crizje, je mag het zo vaak zeggen als je wilt, hahaha
een vrijgezelle papagaai om je maar even met je neus in de feiten te duwen.quote:op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef crizje het volgende:
[..]
haha ja ok, maar dan lijk ik net zo'n papegaai
nee, ik sla af, dankje wel voor het vragenquote:op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
ik ben vrijgezel, iemand zin om te daten
*meldtquote:op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
ik ben vrijgezel, iemand zin om te daten
dankjewelquote:op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef paullus_n het volgende:
[..]
een vrijgezelle papagaai om je maar even met je neus in de feiten te duwen.
zo ja.. mun mail adres staat in mun profiel ding hierzoquote:op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef crizje het volgende:
[..]
dankjewel![]()
![]()
ik zal binnenkort es bij wat dames rondvragen of ze een vrouwtjespapegaai willen zijn
egocentrische papagaaiquote:op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef crizje het volgende:
o wacht, ik las verkeerd
nee, ik houd ze dan zelf.
ik zal eens vragen of de shirley (de giraffe bij de plaatselijk kinderboerderij) interesse heeft.quote:
bestaat datquote:op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef nightanimal het volgende:
fok dating plaza oh shit nu breng ik iemand op een idee
zo nee, maken die hapquote:
stilzwijgend mee eens!quote:
sinds juni 2005quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
nu als je haast hebt:pquote:
spannend! hoe laat?quote:op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
laten we dat gaan doen!![]()
lekker snel enzo..
quote:op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nu met jou en morgen met sebastiaan. klinkt goed
morgen ochtend, is goed.quote:
quote:op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
morgen ochtend, is goed.trek wat leuks aan zou ik zeggen, ik heb er zin an.
![]()
joepie ik heb een blind-marriagequote:
en wat doe jij?quote:op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef paullus_n het volgende:
ja sebastiaan, trek jij wat leuks aan, en diertjuh.. trek jij nix aan?
smoking, pak, zwembroek, wat jij wilquote:
quote:op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
joepie ik heb een blind-marriage![]()
niks?quote:op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef paullus_n het volgende:
[..]
smoking, pak, zwembroek, wat jij wil
is goed, maar dan wel met de gordijntjes dicht en de openhaard aanquote:
aah romantisch.quote:op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef paullus_n het volgende:
[..]
is goed, maar dan wel met de gordijntjes dicht en de openhaard aan
je weet de helft niet! kaarsjes.. en kan nog voor je koken ook. zelfstandig manneke ben ik tochquote:
oehhh, klinkt goedquote:op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef paullus_n het volgende:
[..]
je weet de helft niet! kaarsjes.. en kan nog voor je koken ook. zelfstandig manneke ben ik toch
door wie en door wat en waarom?quote:op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef frutsel het volgende:
d'r wordt gezaagd aan me stoelpoten
dan zou ik snel gaan staanquote:op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef frutsel het volgende:
d'r wordt gezaagd aan me stoelpoten
wacht maar tot je het proeft. das nog beter.. dusquote:
oke, wanneer spreken we af? ik wil namelijk niet zolang wachten.quote:op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef paullus_n het volgende:
[..]
wacht maar tot je het proeft. das nog beter.. dus
wat ? hamkaas?quote:op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef paullus_n het volgende:
[..]
wacht maar tot je het proeft. das nog beter.. dus
mun msn staat in dat profiel dingetjequote:op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oke, wanneer spreken we af? ik wil namelijk niet zolang wachten.
quote:op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef paullus_n het volgende:
[..]
mun msn staat in dat profiel dingetje
ik zou zeggen, je weet wat je ermee moet doen
maak je het niet te laat vanavond je moet morgen weer vroeg opquote:
nee, mijn allerliefste ik zal optijd gaan slapen...:* zodat ik morgen fris en fruitig ben..quote:op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
maak je het niet te laat vanavond je moet morgen weer vroeg op![]()
quote:op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, mijn allerliefste ik zal optijd gaan slapen...:* zodat ik morgen fris en fruitig ben..
ja gezellig.quote:op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
ahh wat lief! nou we maken er een knalfeest van met z'n 2e
![]()
quote:op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, mijn allerliefste 2e keus ik zal optijd gaan slapen...:* zodat ik morgen fris en fruitig ben..
deze tactiek is misluktquote:op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef crizje het volgende:
[..]
dankjewel![]()
![]()
ik zal binnenkort es bij wat dames rondvragen of ze een vrouwtjespapegaai willen zijn
nieuwe zak, dus een volle en nog wat kruimels van de vorige.. ofzo te lang vrijgezel denk ikquote:
wie telang vrijgezel?quote:op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef paullus_n het volgende:
[..]
nieuwe zak, dus een volle en nog wat kruimels van de vorige.. ofzo te lang vrijgezel denk ik
ruig jaar...quote:op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef renz0r het volgende:
jup, nu een jaar. heb het ook lekker een jaartje rustig gehouden om veel plezier te beleven. heel veel gefeest, gekke dingen gedaan, diploma gehaald enz. allemaal dingen die je pas met volle 100% kan meemaken als je single ben. ja, 2005 was een heerlijk ruig jaar, 2006 zie ik wel
ja, ik denk ook dat het een echt ruig jaar was..quote:
-off topic-quote:op dinsdag 17 januari 2006 10:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het een echt ruig jaar was..
- offtopic - ik weet trouwens idd wie jij bent, sjimmie. ik had ineens een helder moment. jij zat in hetzelfde jaar, maar dan op de mavo. je ging met allemaal 'nerdjes' uit mijn klas om. ruud e.d, right?
sorry, ik ben wat later, ik zit vast in de trein...quote:op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef diertjuh het volgende:
okay..
-offtopic-quote:op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef renz0r het volgende:
-off topic-
mavo periode van 4 jaar geleden,
aangezien wij elkaar nog nooit hebben ontmoet en je mij alleen voor kan halen tijdens mijn mavo-periode vind ik je statement wel goed zo, ieder zo zijn eigen leven. nuff said.
ga jij ook eens ontopic dan!quote:op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
genoeg offtopic!
najah zeg. ik maar wachten en wachtenquote:op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
sorry, ik ben wat later, ik zit vast in de trein...![]()
ah nu weer beschikbaar. hoelang al? misschien had je het al gezegd maar ik even geen zin om dat topic door te spitten enzo..:)quote:op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef paullus_n het volgende:
de mavo.. toen was ik ook vrijgezel.. toch leuk gehad.
wat jij wilquote:op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
-offtopic-
ik zeg niet dat jij een nerd was of bent. dat maak je er zelf van, dus dat zal dan wel zo geweest zijn.
je weet dat ik gelijk heb, dus doe nou maar niet zo wijs, sjimmie.
ja gesprekken waarop mensen antwoorden van 'ja ik ben vrijgezel' of 'nee, ik ben geen vrijgezel'wordt toch ook saai?quote:
meldquote:op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
ik denk ook dat het leuker is als alleen vrijgezellen zich hier melden, als vrijgezel vind ik het minder boeiend om post te lezen met: nee ik ben geen vrijgezel.
nou waar was je?quote:op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
ik denk ook dat het leuker is als alleen vrijgezellen zich hier melden, als vrijgezel vind ik het minder boeiend om post te lezen met: nee ik ben geen vrijgezel.
ja, maar mensen mogen best even melden dat ze geen vrijgezel zijn. vandaar ook de titel. "ben jij nog vrijgezel?" dus eigenlijk hebben ze niets verkeerds gedaanquote:op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
je mag best kletsen. als het maar ontopic isquote:op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja gesprekken waarop mensen antwoorden van 'ja ik ben vrijgezel' of 'nee, ik ben geen vrijgezel'wordt toch ook saai?![]()
ojah sorry dat was weer offtopic.![]()
ruud is niet bepaald een nerd hoor ... heb je nog foto's van jezelf dan van walburg? ben wel benieuwdquote:op dinsdag 17 januari 2006 10:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het een echt ruig jaar was..
- offtopic - ik weet trouwens idd wie jij bent, sjimmie. ik had ineens een helder moment. jij zat in hetzelfde jaar, maar dan op de mavo. je ging met allemaal 'nerdjes' uit mijn klas om. ruud e.d, right?
ja sorry i sat fast in the traffic.quote:op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nou waar was je?
onee ontopic blijven:
meld dan ook maar.
frutsel!!!quote:
ja, daaaaag, zodat jullie je er weer fijn op kunnen afrukken zeker.quote:op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef thesorrow het volgende:
ruud is niet bepaald een nerd hoor ... heb je nog foto's van jezelf dan van walburg? ben wel benieuwd
u bent geilquote:op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, daaaaag, zodat jullie je er weer fijn op kunnen afrukken zeker.
was het volgens de faq trouwens niet verboden om logs van chats of msn te posten?
daar gebruik ik wel wat anders als alleen foto's voor, kthnxquote:op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, daaaaag, zodat jullie je er weer fijn op kunnen afrukken zeker.
was het volgens de faq trouwens niet verboden om logs van chats of msn te posten?
ehh durf het bijna niet te vragen maar...quote:
tis hier geen datingclubquote:op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef crazy-m het volgende:
en een vrijgezel die zich erbij meldt
quote:op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
ehh durf het bijna niet te vragen maar...![]()
maar de topic is of je nog vrijgezel bentquote:op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, dan wordt ijsmeis boos omdat we dan offtopic gaan..
ja dan blijf je toch ontopicquote:op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef crazy-m het volgende:
[..]
maar de topic is of je nog vrijgezel bent
dus ik meld me
ik zei alleen dat we niet offtopic mochten. jeetje, het is ook nooit goed hier.quote:op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
zeg, als je vervelend blijft doen mag je wat mij betreft wieberen hoor!
en dus moet je maar gaan rondsnauwen "hihi, niet doen, anders wordt ijsmeis boos".quote:op donderdag 19 januari 2006 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik zei alleen dat we niet offtopic mochten. jeetje, het is ook nooit goed hier.
quote:op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef diertjuh het volgende:
-edit- laat maar zitten. ik tief wel op uit dit topic. kun jij mensen verder afsnauwen.
die gast is echt goed!! hij zegt dat je boos zou worden, en je werd het ookquote:op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en dus moet je maar gaan rondsnauwen "hihi, niet doen, anders wordt ijsmeis boos".
een heel gesprek tussen 2 mensen wat nergens over gaat en dus totaal niet over het vrijgezel zijn is offtopic.
zeggen dat je vrijgezel bent, zeggen dat je het klote vind, zeggen dat je op zoek bent naar een vriendin, zeggen dat het hier een/geen datingbureau is. hey! dat is ontopic!
als ik zie dat iemand offtopic gaat, kan ik dat heel goed zelf zeggen.![]()
zo en nou weer ontopic.
dude, ik ben geen meisje hoor, maar je komt echt best arrogant over met je 'griet' en 'wijfie'quote:op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
ben een beetje oud maar goed
ben 26jaar en ben nog vrijgezel
heb het namelijk te druk om met een griet bezig te zijn. (eigenhuis\werk\studie\)
laatst nog een leuk wijfie tegen gekomen van 22jaar maar niet toekomst gericht.
ik heb het gevoel dat de meiden niet verder kijken dan morgen en vandaag (ik zie wel)
helaas ben ik dat wel gericht door er voor te zorgen dat alles geregeld is .
nee ik ben geen saaie piet .
a het ligt er aan waar je van daan komt??quote:op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef rubenrtv2 het volgende:
[..]
dude, ik ben geen meisje hoor, maar je komt echt best arrogant over met je 'griet' en 'wijfie'
ik was helemaal niet boosquote:op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef bastardhost het volgende:
[..]
die gast is echt goed!! hij zegt dat je boos zou worden, en je werd het ook![]()
hij moet een waarzeggerstentje gaan runnen
congrats.quote:
en wanneer gingen wou nou een daten ?quote:op maandag 23 januari 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik was helemaal niet boos!
en ook nog steeds geen vrijgezel!
datenquote:op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en wanneer gingen wou nou een daten ?
hoeveel jaar zit je er nu al aan vast?quote:op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
daten!
mijn eerste 2 dates waren een ramp.
ik zit nergens aan vastquote:op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
hoeveel jaar zit je er nu al aan vast?
hoezo, ging hij steeds off-topic tijdens de date?quote:op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
daten!
mijn eerste 2 dates waren een ramp.
quote:op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef remcow85 het volgende:
ze hebben iig een slotje gekregen, das duidelijk.
quote:op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef diertjuh het volgende:
ik was van plan niet meer te komen hier, maar ik ga proberen ontopic te blijven.
ik ben dus ook nog steeds vrijgezel.
wie zegt datquote:op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
twas geen dating service hier
maar![]()
jeetje jij weer.quote:op donderdag 26 januari 2006 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wie zegt dat?
kijk hier maar eens.
aanstellerdquote:op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jeetje jij weer.![]()
weer weg is hier.
maar frutsel, daten dan?![]()
waarschijnlijk omdat ik zelf ook een twentenaar ben...quote:op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef camplo het volgende:
met een twent daten....wuahaha
2-3 in yer phazeeeee
maduro!!!
goed plan!!!quote:op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jeetje jij weer.![]()
weer weg is hier.
maar frutsel, daten dan?![]()
soooonquote:op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar, wanneer gaan we daten?
kben nog steeds vrijgezel
ja !!! goedzo !!!!!quote:op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef dichterbijer het volgende:
wijziging ten opzichte van mijn eerdere berichtgeving hier: niet meer single sinds gisteren
oja we zouden eerst trouwen,quote:op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is het nu ookal neuken geworden?
je gaat wel snel .
ja daar was niks van gekomen want je zat toen vast in het verkeerquote:op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
oja we zouden eerst trouwen,![]()
![]()
spannendquote:op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:
oja, nog een uurtje en dan mag ik mijn kaartje openmaken, haha.
die kreeg ik zaterdag op het vliegveld met op de enveloppe: pas open maken op 14 feb
hij de zijne ook, maar het is daar later 14 feb dan hier (want het is er 6 uur vroeger)
het was een lief kaartje hoorquote:op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
spannendmijn vriendin heeft mijn kaartje vanmiddag al gezien, vond ik helemaal niet erg
ontopic: ik ben dus ook niet meer vrijgezel trouwens, vanaf komende vrijdag 6 maandjes
![]()
quote:op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef diertjuh het volgende:
ik had ook een kaartje gekregen van mn geheime aanbidder. weet wel wie het was en vond lief van hem![]()
![]()
goh dat is leuk.quote:op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef barracupracuda het volgende:
nee al een tijd niet meer
meestal welquote:
zekerz. maar daar wen je wel aan, denk ikquote:op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
meestal welsoms kan het ook gewoon klote zijn hoor....vrouwen kunnen nogal...veel eisend zijn
ja wel...quote:op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zekerz. maar daar wen je wel aan, denk ik
dat is leuk...quote:op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef editor2 het volgende:
of ik vrijgezel ben? yup....mooiste is dat je dan keuze hebt uit meerdere vrouwen als je ergens binnenkomt.
dat is soms zeker leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |