het is geen date-topic hoorquote:op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef dichterbijer het volgende:
* dichterbijer meld zich aan als vrijgezel...
nu nogquote:op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef brechtje het volgende:
linkje naar het vorige topic: ben jij nog vrijgezel??
hier verder!![]()
ik ben nu nog vrijgezel.
same herequote:op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef serious_sven het volgende:
ja, en ik ben niet actief op zoek, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
voor jou is het dan ook knap lastig om een vriendje te vinden met zulks een werkloze shagrokende moeder die 24/7 thuis zit, wanneer jij eens even lekker wil worden uitgewoond.quote:op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef brechtje het volgende:
linkje naar het vorige topic: ben jij nog vrijgezel??
hier verder!![]()
ik ben nu nog vrijgezel.
quote:op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef serious_sven het volgende:
ja, en ik ben niet actief op zoek, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
dat inderdaad ja. begint mij nu behoorlijk uit mun strot te komenquote:op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef d_mstr het volgende:
jep, alleen het zuigt... het word steeds minder leuk![]()
van mijn 21 jarige bestaan.. ff denken.. 21 jaar?quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
hoe lang zijn jullie het al dan?
hm....quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
en degene die vrijgezel zijn? zijn die wel in voor een relatie of willen ze per se vrijgezel zijn?
cq. ben je op zoek?
zomaar.quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef gotenssj het volgende:
[..]
hm....
waarom wil jij dat weten ?
sinds gisterenquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
hoe lang zijn jullie het al dan?
quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:07 schreef b_boy het volgende:
de vraagis echter wie is er na de meet niet meer vrijgezel.
welkom bij de club. lidmaatschap is gratis en we hebben geen maandelijks bladquote:op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef ikookhier het volgende:
ik schijn ook nog beschikbaar tezijn![]()
ik ben er wel voor in, niet echt denderend op zoek, ik zie wel wat er aan komt waaien (en da's nie veelquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
en degene die vrijgezel zijn? zijn die wel in voor een relatie of willen ze per se vrijgezel zijn?
cq. ben je op zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |