nieuwe zak, dus een volle en nog wat kruimels van de vorige.. ofzo te lang vrijgezel denk ikquote:
wie telang vrijgezel?quote:op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef paullus_n het volgende:
[..]
nieuwe zak, dus een volle en nog wat kruimels van de vorige.. ofzo te lang vrijgezel denk ik
ruig jaar...quote:op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef renz0r het volgende:
jup, nu een jaar. heb het ook lekker een jaartje rustig gehouden om veel plezier te beleven. heel veel gefeest, gekke dingen gedaan, diploma gehaald enz. allemaal dingen die je pas met volle 100% kan meemaken als je single ben. ja, 2005 was een heerlijk ruig jaar, 2006 zie ik wel
ja, ik denk ook dat het een echt ruig jaar was..quote:
-off topic-quote:op dinsdag 17 januari 2006 10:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het een echt ruig jaar was..
- offtopic - ik weet trouwens idd wie jij bent, sjimmie. ik had ineens een helder moment. jij zat in hetzelfde jaar, maar dan op de mavo. je ging met allemaal 'nerdjes' uit mijn klas om. ruud e.d, right?
sorry, ik ben wat later, ik zit vast in de trein...quote:op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef diertjuh het volgende:
okay..
-offtopic-quote:op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef renz0r het volgende:
-off topic-
mavo periode van 4 jaar geleden,
aangezien wij elkaar nog nooit hebben ontmoet en je mij alleen voor kan halen tijdens mijn mavo-periode vind ik je statement wel goed zo, ieder zo zijn eigen leven. nuff said.
ga jij ook eens ontopic dan!quote:op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
genoeg offtopic!
najah zeg. ik maar wachten en wachtenquote:op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
sorry, ik ben wat later, ik zit vast in de trein...![]()
ah nu weer beschikbaar. hoelang al? misschien had je het al gezegd maar ik even geen zin om dat topic door te spitten enzo..:)quote:op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef paullus_n het volgende:
de mavo.. toen was ik ook vrijgezel.. toch leuk gehad.
wat jij wilquote:op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
-offtopic-
ik zeg niet dat jij een nerd was of bent. dat maak je er zelf van, dus dat zal dan wel zo geweest zijn.
je weet dat ik gelijk heb, dus doe nou maar niet zo wijs, sjimmie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |