quote:op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
ehh durf het bijna niet te vragen maar...![]()
maar de topic is of je nog vrijgezel bentquote:op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, dan wordt ijsmeis boos omdat we dan offtopic gaan..
ja dan blijf je toch ontopicquote:op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef crazy-m het volgende:
[..]
maar de topic is of je nog vrijgezel bent
dus ik meld me
ik zei alleen dat we niet offtopic mochten. jeetje, het is ook nooit goed hier.quote:op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
zeg, als je vervelend blijft doen mag je wat mij betreft wieberen hoor!
en dus moet je maar gaan rondsnauwen "hihi, niet doen, anders wordt ijsmeis boos".quote:op donderdag 19 januari 2006 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik zei alleen dat we niet offtopic mochten. jeetje, het is ook nooit goed hier.
quote:op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef diertjuh het volgende:
-edit- laat maar zitten. ik tief wel op uit dit topic. kun jij mensen verder afsnauwen.
die gast is echt goed!! hij zegt dat je boos zou worden, en je werd het ookquote:op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en dus moet je maar gaan rondsnauwen "hihi, niet doen, anders wordt ijsmeis boos".
een heel gesprek tussen 2 mensen wat nergens over gaat en dus totaal niet over het vrijgezel zijn is offtopic.
zeggen dat je vrijgezel bent, zeggen dat je het klote vind, zeggen dat je op zoek bent naar een vriendin, zeggen dat het hier een/geen datingbureau is. hey! dat is ontopic!
als ik zie dat iemand offtopic gaat, kan ik dat heel goed zelf zeggen.![]()
zo en nou weer ontopic.
dude, ik ben geen meisje hoor, maar je komt echt best arrogant over met je 'griet' en 'wijfie'quote:op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
ben een beetje oud maar goed
ben 26jaar en ben nog vrijgezel
heb het namelijk te druk om met een griet bezig te zijn. (eigenhuis\werk\studie\)
laatst nog een leuk wijfie tegen gekomen van 22jaar maar niet toekomst gericht.
ik heb het gevoel dat de meiden niet verder kijken dan morgen en vandaag (ik zie wel)
helaas ben ik dat wel gericht door er voor te zorgen dat alles geregeld is .
nee ik ben geen saaie piet .
a het ligt er aan waar je van daan komt??quote:op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef rubenrtv2 het volgende:
[..]
dude, ik ben geen meisje hoor, maar je komt echt best arrogant over met je 'griet' en 'wijfie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |