aanstellerdquote:op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jeetje jij weer.![]()
weer weg is hier.
maar frutsel, daten dan?![]()
waarschijnlijk omdat ik zelf ook een twentenaar ben...quote:op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef camplo het volgende:
met een twent daten....wuahaha
2-3 in yer phazeeeee
maduro!!!
goed plan!!!quote:op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jeetje jij weer.![]()
weer weg is hier.
maar frutsel, daten dan?![]()
soooonquote:op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar, wanneer gaan we daten?
kben nog steeds vrijgezel
ja !!! goedzo !!!!!quote:op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef dichterbijer het volgende:
wijziging ten opzichte van mijn eerdere berichtgeving hier: niet meer single sinds gisteren
oja we zouden eerst trouwen,quote:op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is het nu ookal neuken geworden?
je gaat wel snel .
ja daar was niks van gekomen want je zat toen vast in het verkeerquote:op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
oja we zouden eerst trouwen,![]()
![]()
spannendquote:op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:
oja, nog een uurtje en dan mag ik mijn kaartje openmaken, haha.
die kreeg ik zaterdag op het vliegveld met op de enveloppe: pas open maken op 14 feb
hij de zijne ook, maar het is daar later 14 feb dan hier (want het is er 6 uur vroeger)
het was een lief kaartje hoorquote:op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
spannendmijn vriendin heeft mijn kaartje vanmiddag al gezien, vond ik helemaal niet erg
ontopic: ik ben dus ook niet meer vrijgezel trouwens, vanaf komende vrijdag 6 maandjes
![]()
quote:op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef diertjuh het volgende:
ik had ook een kaartje gekregen van mn geheime aanbidder. weet wel wie het was en vond lief van hem![]()
![]()
goh dat is leuk.quote:op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef barracupracuda het volgende:
nee al een tijd niet meer
meestal welquote:
zekerz. maar daar wen je wel aan, denk ikquote:op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
meestal welsoms kan het ook gewoon klote zijn hoor....vrouwen kunnen nogal...veel eisend zijn
ja wel...quote:op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zekerz. maar daar wen je wel aan, denk ik
dat is leuk...quote:op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef editor2 het volgende:
of ik vrijgezel ben? yup....mooiste is dat je dan keuze hebt uit meerdere vrouwen als je ergens binnenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |