het is geen date-topic hoorquote:op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef dichterbijer het volgende:
* dichterbijer meld zich aan als vrijgezel...
nu nogquote:op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef brechtje het volgende:
linkje naar het vorige topic: ben jij nog vrijgezel??
hier verder!![]()
ik ben nu nog vrijgezel.
same herequote:op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef serious_sven het volgende:
ja, en ik ben niet actief op zoek, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
voor jou is het dan ook knap lastig om een vriendje te vinden met zulks een werkloze shagrokende moeder die 24/7 thuis zit, wanneer jij eens even lekker wil worden uitgewoond.quote:op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef brechtje het volgende:
linkje naar het vorige topic: ben jij nog vrijgezel??
hier verder!![]()
ik ben nu nog vrijgezel.
quote:op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef serious_sven het volgende:
ja, en ik ben niet actief op zoek, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
dat inderdaad ja. begint mij nu behoorlijk uit mun strot te komenquote:op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef d_mstr het volgende:
jep, alleen het zuigt... het word steeds minder leuk![]()
van mijn 21 jarige bestaan.. ff denken.. 21 jaar?quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
hoe lang zijn jullie het al dan?
hm....quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
en degene die vrijgezel zijn? zijn die wel in voor een relatie of willen ze per se vrijgezel zijn?
cq. ben je op zoek?
zomaar.quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef gotenssj het volgende:
[..]
hm....
waarom wil jij dat weten ?
sinds gisterenquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:07 schreef b_boy het volgende:
de vraagis echter wie is er na de meet niet meer vrijgezel.
welkom bij de club. lidmaatschap is gratis en we hebben geen maandelijks bladquote:op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef ikookhier het volgende:
ik schijn ook nog beschikbaar tezijn![]()
ik ben er wel voor in, niet echt denderend op zoek, ik zie wel wat er aan komt waaien (en da's nie veelquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
en degene die vrijgezel zijn? zijn die wel in voor een relatie of willen ze per se vrijgezel zijn?
cq. ben je op zoek?
zo te zien zou daar wel markt voor wezenquote:welkom bij de club. lidmaatschap is gratis en we hebben geen maandelijks blad
ja nu je het zegt zou daar grof geld in te verdienen zijnquote:op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zo te zien zou daar wel markt voor wezen
ja, wel een beetje positief en pakkend titeltje hebben natuurlijk.. en als je niet vrijgezel bent.. kan je nog altijd vrij gezellig zijnquote:op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef ayaxola het volgende:
''op zoek'' klinkt eigenlijk ook zo kansloos![]()
word er geslijmt over een pagina of 2.quote:op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef molluck het volgende:
ik ben ook vrijgezel...en nu?
oh relaxed, is dat de bedoeling van dit topic?quote:op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef tao. het volgende:
[..]
word er geslijmt over een pagina of 2.
quote:op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef molluck het volgende:
[..]
oh relaxed, is dat de bedoeling van dit topic?![]()
zou het helpen als ik een fotoboek aan maak denk je?
je bent een mannetje.. dus voor mij hoeft het niet. maar ik zal je niet tegenhouden, mss helpt het wel voor anderequote:op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef molluck het volgende:
[..]
geslacht: manquote:op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef molluck het volgende:
[..]
vrij land hoor crizje, je mag het zo vaak zeggen als je wilt, hahahaquote:op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef crizje het volgende:
o paullus zei het al, was me niet eens opgevallen.
je pakt het wel goed aan moet ik zeggen, inclusief fb updatequote:op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef beach het volgende:
ik ben niet lang meer vrijgezel na mn make-over![]()
waarvoor propsquote:op maandag 16 januari 2006 17:42 schreef molluck het volgende:
[..]
je pakt het wel goed aan moet ik zeggen, inclusief fb update
die grap over xebrozius kwam overigens van mij
haha ja ok, maar dan lijk ik net zo'n papegaaiquote:op maandag 16 januari 2006 17:42 schreef paullus_n het volgende:
[..]
vrij land hoor crizje, je mag het zo vaak zeggen als je wilt, hahaha
een vrijgezelle papagaai om je maar even met je neus in de feiten te duwen.quote:op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef crizje het volgende:
[..]
haha ja ok, maar dan lijk ik net zo'n papegaai
nee, ik sla af, dankje wel voor het vragenquote:op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
ik ben vrijgezel, iemand zin om te daten
*meldtquote:op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef sebastiaan_2006 het volgende:
ik ben vrijgezel, iemand zin om te daten
dankjewelquote:op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef paullus_n het volgende:
[..]
een vrijgezelle papagaai om je maar even met je neus in de feiten te duwen.
zo ja.. mun mail adres staat in mun profiel ding hierzoquote:op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef crizje het volgende:
[..]
dankjewel![]()
![]()
ik zal binnenkort es bij wat dames rondvragen of ze een vrouwtjespapegaai willen zijn
egocentrische papagaaiquote:op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef crizje het volgende:
o wacht, ik las verkeerd
nee, ik houd ze dan zelf.
ik zal eens vragen of de shirley (de giraffe bij de plaatselijk kinderboerderij) interesse heeft.quote:
bestaat datquote:op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef nightanimal het volgende:
fok dating plaza oh shit nu breng ik iemand op een idee
zo nee, maken die hapquote:
stilzwijgend mee eens!quote:
sinds juni 2005quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |