Wtfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik ook, kijk altijd Two Pints of Lager en daarna Frasier.
Daarna lekker snurken (voorheen ook nog Southpark er achteraan)
Op zondag zenden ze alle afleveringen van de afgelopen week uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Zondag zenden ze toch alles van deze week uit, of maar een deel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatst had ie een hartaanval, maar hij heeft 't net overleefdquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Houniet het volgende:
Waarom zegt mijn ma dat Frasier dood is?
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Maandag en dinsdags geen Frasier meer trouwens.
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?quote:
Jemig idd, nu alleen op wo,do,vr!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?
edit: schema omgegooid dus. wat jammer, daar gaat mijn avond routine.
Ik ook, ik wil dat oude schema terug! Pleur op met dat Just Shoot me, en Mad About You.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Precies honden. Ik had mijn standaard schema, 8 Simple Rules, Frasier, Southpark.
Maargoed.
Thx Houniet, ik was al een beetje op zoek naar een nieuwe! Die ik had was een beetje korrelig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Deze is mooier Dr.Crane.
Leuke accountnaam heb je gekozen.
[ afbeelding ]
Eddie.quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef newyorkcity het volgende:
Binnenkort deze bestellen....
Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij amazon.co.uk staat dat ie 6 okt. uitkomt, maar alle andere geven 27 okt. aan.
Zal wel vrij prijzig zijnquote:
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188quote:
Toen ik dit topic opende was een uitgebreide OP nog een prestigeplaatje en zond men seizoen 5 uit op nederland 3... Toen de vara nog series kocht en met respect behandelde (elke donderdag prime-time, paar jaar later prime-time en re-run tegen de nacht).quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Off-ShoRe het volgende:
lol, check skullsplitter dit topic al 7 jaar volgen.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zal wel vrij prijzig zijnDat zijn al die boxsets helaas...
En het is "¿Cuánto cuesta?"
[..]
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188En komt komt er nog 1.5% BTW en verzendkosten bij
Dat wist ik nog niet!!quote:Last but not least
De megapopulaire serie Frasier wordt nog steeds vaak herhaald op vele zenders. Maar het elfde en laatste seizoen van Frasier is in Nederland nog nooit uitgezonden. Comedy Central heeft voor alle fans de hand weten te leggen op dit nooit uitgezonden laatste seizoen zodat we nu kunnen genieten van voor de Nederlandse tv nieuwe afleveringen. Frasier werkt zich zoals gewoonlijk weer meer in de problemen dan hij patiënten uit de problemen helpt. Zo blijft zijn zoektocht naar de ideale vrouw onverminderd doorgaan. Ook neemt hij naast zijn werk als radiotherapeut zijn werk in de praktijk weer op wat ook niet echt een succes wordt. Nee het blijft ook het allerlaatste seizoen van Frasier tobben geblazen en gelukkig maar, dan valt er tenminste genoeg te lachen.
Seizoen 11 bij Comedy Central vanaf dinsdag 11 november elke maandag, disndag en woensdag om 22:00 uur.
Serieus?quote:
quote:
Quanta costa?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:23 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk. Hopelijk komt deze binnenkort ook in NL uit.
¤ 209,99 is 19 euro per seizoen. Ik heb de seizoenen 1 t/m 5 al gekocht voor 19,95 per stuk dus ik denk dat ik seizoen 6 t/m 11 ook maar gewoon los koop voor 19,95 per stuk anders heb ik er weer dubbel (moet ik weer gaan leuren met de dvd's)quote:
Jaaaa, dat is een goeie. Ik ga ff kijken hoor! Het zijn wel gewoon de zelfde schijfjes als die in de seizoenen per box gingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef BaRdmann het volgende:
Zelfs al zou je alle afleveringen na elkaar kijken, dan zou je 88 uur nodig hebben
Zitten er overigens nog extra's op die dvd's buiten de afleveringen?
Amazon,co.uk denk ik. Betrouwbaar en snel, had um binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Patch het volgende:
Waar kan ik, als leek zijnde, deze box het beste halen??
Oe ja, niet vergeten (mental note)quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag begint seizoen 11 op The Comedy Channel.
Volgens mij niet hoor, Daphne was zwanger, en dat is echt pas sinds seizoen 11 (uitzending 22.05).quote:
Die uitzending heb ik dus ook gezien, vandaag op video.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Gisteravond was er echt een herhaling, zat rond 0030 te kijken, ze gingen naar die Gaybar toe. Die vriend van Roz achterna.
Nu ik erover na zit denken geloof ik wel dat er al eens eerder een aflevering met dit thema is geweest, waarbij een vriend van Roz ook (wel of niet) gay was.quote:
Master héquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was het weer lachen, Niles die (ter compensatie van zijn jeugd) wilde rebelleren door spacecake te eten, maar het liep zo dat Martin die spacecake nam. Ondanks dat beelde Niles zich in dat hij ook onder invloed was.![]()
Lol.Is dat van seizoen 10?Weet je misschien welke aflevering precies?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was het weer lachen, Niles die (ter compensatie van zijn jeugd) wilde rebelleren door spacecake te eten, maar het liep zo dat Martin die spacecake nam. Ondanks dat beelde Niles zich in dat hij ook onder invloed was.![]()
Seizoen 11, aflevering 11, High Holidays.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lol.Is dat van seizoen 10?Weet je misschien welke aflevering precies?
Geweldig!Hartstikke bedankt.Vanavond maar ff kijken danquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Seizoen 11, aflevering 11, High Holidays.
Doe wat ik doe: lekker zondag de XXL kijken en dan dinsdag om 22.30 klaar zitten voor de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |