Doe je bestquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil vandaag 3de worden bij dagcijfers
veel succes ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil vandaag 3de worden bij dagcijfers
Aha okequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef kanaiken het volgende:
@TLK, geen idee sinds wanneer
quote:
Ik heb iig geen klonenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]Dus jij bent stiekem een kloon van TLK?
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Casparovvv het volgende:
seksueel getinte icon Brechtje, net als je vorige
Ja..quote:
quote:
heel erg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik maakte snel een topic, want ik zag dat ik laaste poster was, en anders moesten jullie weer wachten en dat gezeik..
Erg?
![]()
Nee, anders zaten we weer een half uur zonder SC Topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik maakte snel een topic, want ik zag dat ik laaste poster was, en anders moesten jullie weer wachten en dat gezeik..
Erg?
![]()
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Erg?
![]()
Nou bedanktquote:
Jaa..quote:
Neem het niet zo serieus, johquote:
Dat nummer van de vorige had 584 of 585 moeten zijn...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaa..
De vorige was deel 586, en in de slotjeslijst zie ik dat het toch 583 gaat?
Nah zal wel.
Juist.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, anders zaten we weer een half uur zonder SC Topic![]()
Laat maar lekker zo staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaa..
De vorige was deel 586, en in de slotjeslijst zie ik dat het toch 583 gaat?
Nah zal wel.
Maar maarquote:
Niks van aantrekkenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Ik neem je helemaal niet serieus
*Hem nog steeds niet zietquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Assistentie onder kassa 2 astublieft![]()
Ohja kan ook wel..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Volgens mij moet het 585 zijnMaar laat het maar gewoon staan
Ik ook, ik hoor morgen vrij te zijn maar ik moet een meisje helpen met een opdrachtquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm, ik kreeg net te horen dat ik morgen naar school moet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm, ik kreeg net te horen dat ik morgen naar school moet![]()
Ik wil vrij![]()
Renesitequote:
dat je daar je vrije dag voor opoffert, best lief jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor morgen vrij te zijn maar ik moet een meisje helpen met een opdracht![]()
Ik ben ook zo lieffff![]()
Werdt tijdquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor morgen vrij te zijn maar ik moet een meisje helpen met een opdracht![]()
Ik ben ook zo lieffff![]()
Godallemachtig, en dan had D_A gewild dat ik nog naar eurosonic kwam, ik ben af.quote:
nee want er is geen 584 en geen 585 geweest..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
dit moet 587 zijn !
Het scheelt dat ik niet langer dan 3 uurtjes op school hoef te zijnquote:
foei, nietus, stilquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
dit moet 587 zijn !
88 is een beter jaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
87 het jaar dat ik werd geboren
wiskunde is best okquote:
je let toch op PI's?quote:
Aha okequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet langer dan 3 uurtjes op school hoef te zijn![]()
ligt er een beetje aan welk onderwerpquote:
Welkom, in mijn leven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wiskunde is mijn moeilijkste vak, samen met Frans
Dat is waar, maar ik houd wel van dat exotischequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan welk onderwerp![]()
Eensch met Frans!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Fransquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik een 9 in jaar 1quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Frans
Nooit hoger dan een 5 voor gestaan![]()
Ik snap er echt niets van..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Frans
Nooit hoger dan een 5 voor gestaan![]()
Ik kan je wel Wiskunde lerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zei ik al, welkom in mijn leven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van..
En die man is ook altijd boos op mij omdat ik slechte cijfers haal, en soms op proefwerken maar 2 woordjes weet ofzo..
herkenbaar, ik werd een keer helemaal uitgekafferd omdat ik weer eens een 1 hadquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van..
En die man is ook altijd boos op mij omdat ik slechte cijfers haal, en soms op proefwerken maar 2 woordjes weet ofzo..
Nais pas et moiquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb die vakken gelukkig niet meer
vertelquote:
magnetisme is een redelijks simpel onderwerp jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef freiss het volgende:
Ik had een 10 voor toets Natuurkunde 1,2 over magnetisme
Volgende week vrijdag, kan ik ff een zonnebank nemen van te vorequote:
Ik bij Duitsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik deed altijd spieken bij Frans
Komt iemand naar me toe, dan de stad in om foto's te maken van gebouwen tot vrouwenquote:
Idd..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herkenbaar, ik werd een keer helemaal uitgekafferd omdat ik weer eens een 1 had
Schreeuwt hij: ALs jij zo door gaat kom jij nooit van je leven op het havo![]()
Oeh, fotomeetquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt iemand naar me toe, dan de stad in om foto's te maken van gebouwen tot vrouwen
Ik heb momenteel Frans, Duits, Engels, Nederlands, Latijn, Grieks, Wiskunde B1,2, Gym, Economie1,2, Natuurkunde 1,2 en Scheikunde 1,2quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb momenteel Frans, Duits, Engels, Nederlands, Latijn, Wiskunde B1, KCV, Gym, Economie 1,2, Aardrijksunde, Geschiedenis, ANW
Ik was ook de enigste die echt slecht was in fransquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd..
En heel me klas is goed in frans, paar jongens niet, maar vaak ben ik het enige meisje.. Dat weer wordt aangevallen door de leraar..
Ik heb deze en volgende week les over nyphomanen en omgaan met geile patienten.. Serieusquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:
Momenteel
Personeel en Arbeid
Organisatie
rekenen (vrijstelling)
Inleidend recht B
Burger en Recht
ICT
Nederlands taal
en iets met baliewerk zoals telefoonalfabet enzo.
Engels reading
DR_Flashquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Oeh, fotomeet
Zoiets als eerst met fles? (Was toch met fles?)
Gecombineerd C&M en N&T?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb momenteel Frans, Duits, Engels, Nederlands, Latijn, Grieks, Wiskunde B1,2, Gym, Economie1,2, Natuurkunde 1,2 en Scheikunde 1,2
hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb deze en volgende week les over nyphomanen en omgaan met geile patienten.. Serieus![]()
En mensen die dwangmatig rukken![]()
Hoi, jij bent een medeleerling met lieve pruimpjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb deze en volgende week les over nyphomanen en omgaan met geile patienten.. Serieus![]()
Ik had altijd 4 en voor Fransquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Op mijn rapport 1: René je moet beter leren! Als je niet leert kom je er niet!
Op mijn rapport 2: René, je gaat enigsinds vooruit, maar je moet het wel blijven leren en oefenen!!!
Op mijn rapport 3: René, neem alsjeblieft in jaar 4 géén Frans, op deze manier kom je er niet. Een onvoldoende in je examenjaar zal heel jammer zijn. Je kan gewoon geen frans!
Veel plezier alvast, aangezien ik het straks vergeet te wensen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DR_Flashklopt
alleen dat was in harlingen, alleen toen begon het te regenen dus lang duurde het ook niet. Morgen zal het iig langer zijn
Je verheugt je al?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik deed altijd mijn map op tafel, dat schrijft beter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Duits ging ik altijd samenwerken tijden het SO of PW![]()
16 vakken onvoldoendes, of aan alle pw's en SO'squote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Brechtje het volgende:
Ik had op me laaste rapport 16 onvoldoendes..
Bij elk vak stat er dan ook bij van: Inzet: Luistervaardigheid: etc..
En bij alle onderwerpen bij Frans een ZO (zeer onvoldoende) waren weer 6 onvoldoendes extra..
Kut frans!
Dat zal wel goed komen, misschien dat _moder8or_ mee gaat alleen daar heb ik nog geen duidelijk andwoord over.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, aangezien ik het straks vergeet te wensen.
Mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
mann gegen Mann stoer lied
Watquote:
Mag ik zeggen dat hij al 10 keer zegt dat hij bij Fok!radio komt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen, misschien dat _moder8or_ mee gaat alleen daar heb ik nog geen duidelijk andwoord over.
GS1, wat heb je gedaan dat je dat nog steeds moet volgen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft filosofie, M&O, Eco1, Eco2, WiskA12, Ak, Engels, NL, GS1, GS2, LO, GD, ANW, CKV nog niet afgesloten![]()
hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
16 vakken onvoldoendes, of aan alle pw's en SO's
Wat een fucschool heb je dan, zolang je PW's goed gaan enzo... Ik had nooit de 'energie' om te leren voor SO's
vorig jaar niet gehad, had toen alleen GS2.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
GS1, wat heb je gedaan dat je dat nog steeds moet volgen?
SO's zijn niet zo belanrijk, als je proefwerken maar goed doet.. Dat deed ik dus niet, vandaar die 16 onvoldoendes..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
16 vakken onvoldoendes, of aan alle pw's en SO's
Wat een fucschool heb je dan, zolang je PW's goed gaan enzo... Ik had nooit de 'energie' om te leren voor SO's
Oja johquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat hij al 10 keer zegt dat hij bij Fok!radio komt?
Problemen mee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, hij's nie meer
Ik ga trouwens Media management of communicatie studeren![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vorig jaar niet gehad, had toen alleen GS2.
Wel doen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
SO's zijn niet zo belanrijk, als je proefwerken maar goed doet.. Dat deed ik dus niet, vandaar die 16 onvoldoendes..
Maar nu doe ik wel beter me best ..![]()
in Enschede?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, hij's nie meer
Ik ga trouwens Media management of communicatie studeren![]()
Natuurlijk.. Tis altijd vet lache in de klas..quote:
Of proefwerkblokquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik deed altijd mijn map op tafel, dat schrijft beter.
Schijt aan topicsquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Natuurlijk.. Tis altijd vet lache in de klas..
Vandaag was er een opdracht vanne
een islamitische man zich geintimideerd voelde omdat ie naast een nyphomaan lag.. Wat zeg je tegen die man?
ik: Doe dr benen in d'r nek en gaan..![]()
Hele klas stil
Pas na 5 seconde begonnen ze pas te lachen![]()
quote:
Okayquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]Dus je hoeft niet te wachten op 'm , bel 'm eerst maar plat
ook niet zelf bedacht..quote:
Ja, ik zie je al staan bij de schizofreme mensen enzo...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef Gabry het volgende:
Ik moet in februari stage gaan lopen.. Ik ben benieuwd
Doenquote:
Dat ruimt tenminste opquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ook niet zelf bedacht..
Maargoed, eind van dit jaar sluit ik zoveel af dat ik volgend jaar alleen Wiskunde, NL, Engels, GS2, filo, LO en M&O overhoud.
Oeiquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
In Maastricht !
heb ik al afgesloten vorig jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat ruimt tenminste op
(maatschappijleer krijg je er toch weer bij)
wtf is er met jouw volgorde gebeurd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
heb ik al afgesloten vorig jaar.
P.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Brechtje het volgende:
O.
Je maakt dan wel misbruikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een baardavatar willen ze hem niet voor mij maken in het ervoor bestemde topic
Omdat ze deze avatar net voor me hebben gemaakt.
helemaal eens met TLKquote:
Ik had deze pas gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een baardavatar willen ze hem niet voor mij maken in het ervoor bestemde topic
Omdat ze deze avatar net voor me hebben gemaakt.
ALs het maar ongeveer kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef B_BOY het volgende:
whehe we gaan egt van hot naar her (met de deelnummers wel te verstaan)
Welquote:
Jij liefquote:
Hierquote:
ik heb geen paint.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je maakt dan wel misbruikLeer zelf fotobewerking
![]()
ach het zal mij worst wezen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ALs het maar ongeveer klopt
Hmmm, ik wel *fluit*quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen paint.
Alleen die ouwe waar je niks mee kan
Kanaiken en Speedy hebben meer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef B_BOY het volgende:
weer veel gepost tlk?
cool manquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had deze pas gemaakt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok ik zet plaatje zo hier voor je neer
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kan je hier een goede Fok! avatar van maken
60x60 en dat hij er dan ook mooi uitziet.
Ik verveel me.quote:
Iddquote:
Ik 1 , kanaiken 2 jij 3?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kanaiken en Speedy hebben meer.
allebei al meer dan 300 terwijl ik net 200+
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En moet boekverslag maken maar ik heb heel dat papier niet hoe dat moet, en geen boek gelezen. Ik zou het voor de kerstvakantie al inleveren..
Shit..
Nee hij is zo goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die baard moet er wel op he
www.scholieren.com ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En moet boekverslag maken maar ik heb heel dat papier niet hoe dat moet, en geen boek gelezen. Ik zou het voor de kerstvakantie al inleveren..
Shit..
Vraag maar aan Gabry.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee hij is zo goed![]()
Vraag maar aan rene
Moet ik niet weglopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kanaiken en Speedy hebben meer.
allebei al meer dan 300 terwijl ik net 200+
Oeh, 2 dagen 2equote:
quote:
trustenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik zorg voor grotere foto !
quote:
Ik kon het niet latenquote:
Wat je net had zonder knipoog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Ik ben zo cheesy![]()
Zeg maar wat je wilt![]()
jeuj, ik ben niet de enigste die gek word van dat poststats gezeurquote:
Niet best hequote:
Opvallend is dat degene, die tegen praten over postaantallen zijn, daar altijd vaker, langer en enthousiaster over kunnen praten, dan degene, die daar geen moeite mee hebben, over postaantallen op zich.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jeuj, ik ben niet de enigste die gek word van dat poststats gezeur![]()
![]()
Ik dus nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Opvallend is dat degene, die tegen praten over postaantallen zijn, daar altijd vaker, langer en enthousiaster over kunnen praten, dan degene, die daar geen moeite mee hebben, over postaantallen op zich.
Tenminste, dat is mijn ervaring
Ze moeten er gewoon niet gek van worden, en vooral niet serieus op gaan reageren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Opvallend is dat degene, die tegen praten over postaantallen zijn, daar altijd vaker, langer en enthousiaster over kunnen praten, dan degene, die daar geen moeite mee hebben, over postaantallen op zich.
Tenminste, dat is mijn ervaring
Krijg ik zomaar een kusje?quote:
Dat kusje was voor mij hoor !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Krijg ik zomaar een kusje?lief
![]()
Dat zou inderdaad de oplossing zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon niet gek van worden, en vooral niet serieus op gaan reageren.
Instructies volgen...? Wat is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat je net had zonder knipoog.
En je moet ook de baard zien op het kinpunt
Die is eigenlijk best wek mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Instructies volgen...? Wat is dat?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad de oplossing zijn.
Ik kan ze steeds niet zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is eigenlijk best wek mooi![]()
Beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]AmyLee b.v, die peert em gewoon hier uit pub, tja als er geen onderwerp is dan houd het op, mja om alleen door die postzooi weg te gaan
mah
Als iedereen weggaat omdat er geen onderwerp was liep deze slowchat niet zo goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]AmyLee b.v, die peert em gewoon hier uit pub, tja als er geen onderwerp is dan houd het op, mja om alleen door die postzooi weg te gaan
mah
Correct inzicht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als iedereen weggaat omdat er geen onderwerp was liep deze slowchat niet zo goed
Dan was het hier allang dood![]()
Als je aantal topics terug leest dan lees je dat dus ook.......vind ik dus ook kinderachtig mja wie ben ik hequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Is Amy serieus om die reden weg gegaan?
Die is sjiek ik neem hem danke !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geloof je wel, teruglezen is niet nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je aantal topics terug leest dan lees je dat dus ook.......vind ik dus ook kinderachtig mja wie ben ik he
Idd, toevallig hadden we het over die postaantallen enzo, mja dan krijg je haar weer door te zeiken, sorry hoor maar als ze het vervelend vind, ram dan een ander onderwerp erdoorheen en trek er niet te veel van aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als iedereen weggaat omdat er geen onderwerp was liep deze slowchat niet zo goed
Dan was het hier allang dood![]()
Jat em wel ff van tinypic af.. want die upload site wist plaatjes meestal vrij schnellquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is sjiek ik neem hem danke !
Ze voelt zich er niet prettiger op, sterker nog, ze is bang om mij kwijt te raken..quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, teruglezen is niet nodig.
Tjah...als zij zich dan prettiger voelt
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
vetjes
Er is meer dan datquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, toevallig hadden we het over die postaantallen enzo, mja dan krijg je haar weer door te zeiken, sorry hoor maar als ze het vervelend vind, ram dan een ander onderwerp erdoorheen en trek er niet te veel van aan.ik bedoel: Voetbal boeit mij weinig, F1 boeit mij al helemaal niet laatstaande school gesprekken
![]()
Ja ik doe opslaan alsquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jat em wel ff van tinypic af.. want die upload site wist plaatjes meestal vrij schnell
strakquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
vetjes
GRAAAAAUWWWWWWquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
We komen altijd wel op een onderwerp !
Dat is de kracht van PUB !
Ow, dan krijgt het een heel ander perspectief. (Was jullie contact op deze slowchat gebasseerd?)quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze voelt zich er niet prettiger op, sterker nog, ze is bang om mij kwijt te raken..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Klopt, maar dan ga ik toch ook niet zeiken van: Sorry die zooi boeit mij niet ik peer emquote:
400+quote:
Zekers, vandaar ook al bijna 600 delenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Inderdaad, zo werkt het met gesprekken in een grotere groep.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga ik toch ook niet zeiken van: Sorry die zooi boeit mij niet ik peer em
BeFquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zekers, vandaar ook al bijna 600 delenDit moet haast wel de snelste SC op Fok! zijn
![]()
Nee niet echt...maar ze neemt alles veel te letterlijk op en dat moet ze eens afleren, oke ik was misschien gister wat boos of zow, maar ze moet niet door zeuren klaar. Als ze weg wilt ga dan zonder wat te zeuren.....maar goed bij mij is FOK! en msn/leven gescheiden van elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ow, dan krijgt het een heel ander perspectief. (Was jullie contact op deze slowchat gebasseerd?)
BB slowchat ging nog harder maar die is weer wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zekers, vandaar ook al bijna 600 delenDit moet haast wel de snelste SC op Fok! zijn
![]()
Net als ik *Ahum*quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En we hebben natuurlijk wat sjieke users die het goed doen en alles een niveau omhoog tillen
Als ze alles letterlijk neemt moet je het gewoon subtiel aanpakken...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet echt...maar ze neemt alles veel te letterlijk op en dat moet ze eens afleren, oke ik was misschien gister wat boos of zow, maar ze moet niet door zeuren klaar. Als ze weg wilt ga dan zonder wat te zeuren.....maar goed bij mij is FOK! en msn/leven gescheiden van elkaar.
doeiquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
Ik ga er maar eens vantussen morgen half 7 op. geen zin in maarja ut moet.
tot ziens.
Dat is een goede manierquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet echt...maar ze neemt alles veel te letterlijk op en dat moet ze eens afleren, oke ik was misschien gister wat boos of zow, maar ze moet niet door zeuren klaar. Als ze weg wilt ga dan zonder wat te zeuren.....maar goed bij mij is FOK! en msn/leven gescheiden van elkaar.
jep, het eerste BeF topic komt van juni 2005quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PUB heeft BeF ingehaald
Hehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ze alles letterlijk neemt moet je het gewoon subtiel aanpakken...
Neuken?![]()
Ik heb het over die extreme periode,quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PUB heeft BeF ingehaald
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
tot ziens.
Vast welquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is een goede manierAch, het zal wel bijtrekken.
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
tot ziens.
Dat was inderdaad dan zo !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb het over die extreme periode,
Volgens mij hebben sowieso de meeste jongens donker haarquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Gabry het volgende:
Het valt me op dat echt veel jongens op fok donker haar hebben..
meldquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Gabry het volgende:
Het valt me op dat echt veel jongens op fok donker haar hebben..
En niet alleen de Marocs !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sowieso de meeste jongens donker haar![]()
Ik ben opgegroeid tussen de blondjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sowieso de meeste jongens donker haar![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid tussen de blondjes
Ze noemde me schwarzkopf in groep 7![]()
Aaaaaahquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
De smeerlappen !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dalijk zit Yvonne erachter !quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Gabry het volgende:
Elke keer als ik Brechtje wil sexcammen geeft ze amper antwoord
Mischien moet je wat subtieler te werk gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Gabry het volgende:
Elke keer als ik Brechtje wil sexcammen geeft ze amper antwoord
Ik ben ruim denkendquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk zit Yvonne erachter !
Dan ben je hier volgens mij alleen zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ok ik blijf !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |