Oeh, 2 dagen 2equote:

quote:

trustenquote:

quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik zorg voor grotere foto !

quote:

Ik kon het niet latenquote:

Wat je net had zonder knipoog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Ik ben zo cheesy![]()
Zeg maar wat je wilt![]()

jeuj, ik ben niet de enigste die gek word van dat poststats gezeurquote:

Niet best hequote:

Opvallend is dat degene, die tegen praten over postaantallen zijn, daar altijd vaker, langer en enthousiaster over kunnen praten, dan degene, die daar geen moeite mee hebben, over postaantallen op zich.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jeuj, ik ben niet de enigste die gek word van dat poststats gezeur![]()
![]()

Ik dus nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Opvallend is dat degene, die tegen praten over postaantallen zijn, daar altijd vaker, langer en enthousiaster over kunnen praten, dan degene, die daar geen moeite mee hebben, over postaantallen op zich.
Tenminste, dat is mijn ervaring

Ze moeten er gewoon niet gek van worden, en vooral niet serieus op gaan reageren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Opvallend is dat degene, die tegen praten over postaantallen zijn, daar altijd vaker, langer en enthousiaster over kunnen praten, dan degene, die daar geen moeite mee hebben, over postaantallen op zich.
Tenminste, dat is mijn ervaring

Krijg ik zomaar een kusje?quote:

Dat kusje was voor mij hoor !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Krijg ik zomaar een kusje?lief
![]()

Dat zou inderdaad de oplossing zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon niet gek van worden, en vooral niet serieus op gaan reageren.

Instructies volgen...? Wat is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat je net had zonder knipoog.
En je moet ook de baard zien op het kinpunt

Die is eigenlijk best wek mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Instructies volgen...? Wat is dat?![]()
[afbeelding]

quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad de oplossing zijn.

Ik kan ze steeds niet zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]

Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is eigenlijk best wek mooi![]()

Beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]AmyLee b.v, die peert em gewoon hier uit pub, tja als er geen onderwerp is dan houd het op, mja om alleen door die postzooi weg te gaan
mah

Als iedereen weggaat omdat er geen onderwerp was liep deze slowchat niet zo goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]AmyLee b.v, die peert em gewoon hier uit pub, tja als er geen onderwerp is dan houd het op, mja om alleen door die postzooi weg te gaan
mah

Correct inzicht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als iedereen weggaat omdat er geen onderwerp was liep deze slowchat niet zo goed
Dan was het hier allang dood![]()

Als je aantal topics terug leest dan lees je dat dus ook.......vind ik dus ook kinderachtig mja wie ben ik hequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Is Amy serieus om die reden weg gegaan?

Die is sjiek ik neem hem danke !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]

Ik geloof je wel, teruglezen is niet nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je aantal topics terug leest dan lees je dat dus ook.......vind ik dus ook kinderachtig mja wie ben ik he

Idd, toevallig hadden we het over die postaantallen enzo, mja dan krijg je haar weer door te zeiken, sorry hoor maar als ze het vervelend vind, ram dan een ander onderwerp erdoorheen en trek er niet te veel van aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als iedereen weggaat omdat er geen onderwerp was liep deze slowchat niet zo goed
Dan was het hier allang dood![]()

Jat em wel ff van tinypic af.. want die upload site wist plaatjes meestal vrij schnellquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is sjiek ik neem hem danke !

Ze voelt zich er niet prettiger op, sterker nog, ze is bang om mij kwijt te raken..quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, teruglezen is niet nodig.
Tjah...als zij zich dan prettiger voelt

quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
vetjes

Er is meer dan datquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, toevallig hadden we het over die postaantallen enzo, mja dan krijg je haar weer door te zeiken, sorry hoor maar als ze het vervelend vind, ram dan een ander onderwerp erdoorheen en trek er niet te veel van aan.ik bedoel: Voetbal boeit mij weinig, F1 boeit mij al helemaal niet laatstaande school gesprekken
![]()

Ja ik doe opslaan alsquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jat em wel ff van tinypic af.. want die upload site wist plaatjes meestal vrij schnell

strakquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
vetjes

GRAAAAAUWWWWWWquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
We komen altijd wel op een onderwerp !
Dat is de kracht van PUB !

Ow, dan krijgt het een heel ander perspectief. (Was jullie contact op deze slowchat gebasseerd?)quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze voelt zich er niet prettiger op, sterker nog, ze is bang om mij kwijt te raken..

quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
We komen altijd wel op een onderwerp !
Dat is de kracht van PUB !

Klopt, maar dan ga ik toch ook niet zeiken van: Sorry die zooi boeit mij niet ik peer emquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |