Doe je bestquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil vandaag 3de worden bij dagcijfers
veel succes ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil vandaag 3de worden bij dagcijfers
Aha okequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef kanaiken het volgende:
@TLK, geen idee sinds wanneer
quote:
Ik heb iig geen klonenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]Dus jij bent stiekem een kloon van TLK?
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Casparovvv het volgende:
seksueel getinte icon Brechtje, net als je vorige
Ja..quote:
quote:
heel erg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik maakte snel een topic, want ik zag dat ik laaste poster was, en anders moesten jullie weer wachten en dat gezeik..
Erg?
![]()
Nee, anders zaten we weer een half uur zonder SC Topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik maakte snel een topic, want ik zag dat ik laaste poster was, en anders moesten jullie weer wachten en dat gezeik..
Erg?
![]()
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Erg?
![]()
Nou bedanktquote:
Jaa..quote:
Neem het niet zo serieus, johquote:
Dat nummer van de vorige had 584 of 585 moeten zijn...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaa..
De vorige was deel 586, en in de slotjeslijst zie ik dat het toch 583 gaat?
Nah zal wel.
Juist.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, anders zaten we weer een half uur zonder SC Topic![]()
Laat maar lekker zo staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaa..
De vorige was deel 586, en in de slotjeslijst zie ik dat het toch 583 gaat?
Nah zal wel.
Maar maarquote:
Niks van aantrekkenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Ik neem je helemaal niet serieus
*Hem nog steeds niet zietquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Assistentie onder kassa 2 astublieft![]()
Ohja kan ook wel..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Volgens mij moet het 585 zijnMaar laat het maar gewoon staan
Ik ook, ik hoor morgen vrij te zijn maar ik moet een meisje helpen met een opdrachtquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm, ik kreeg net te horen dat ik morgen naar school moet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm, ik kreeg net te horen dat ik morgen naar school moet![]()
Ik wil vrij![]()
Renesitequote:
dat je daar je vrije dag voor opoffert, best lief jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor morgen vrij te zijn maar ik moet een meisje helpen met een opdracht![]()
Ik ben ook zo lieffff![]()
Werdt tijdquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor morgen vrij te zijn maar ik moet een meisje helpen met een opdracht![]()
Ik ben ook zo lieffff![]()
Godallemachtig, en dan had D_A gewild dat ik nog naar eurosonic kwam, ik ben af.quote:
nee want er is geen 584 en geen 585 geweest..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
dit moet 587 zijn !
Het scheelt dat ik niet langer dan 3 uurtjes op school hoef te zijnquote:
foei, nietus, stilquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
dit moet 587 zijn !
88 is een beter jaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
87 het jaar dat ik werd geboren
wiskunde is best okquote:
je let toch op PI's?quote:
Aha okequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet langer dan 3 uurtjes op school hoef te zijn![]()
ligt er een beetje aan welk onderwerpquote:
Welkom, in mijn leven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wiskunde is mijn moeilijkste vak, samen met Frans
Dat is waar, maar ik houd wel van dat exotischequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan welk onderwerp![]()
Eensch met Frans!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Fransquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik een 9 in jaar 1quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Frans
Nooit hoger dan een 5 voor gestaan![]()
Ik snap er echt niets van..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Frans
Nooit hoger dan een 5 voor gestaan![]()
Ik kan je wel Wiskunde lerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zei ik al, welkom in mijn leven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van..
En die man is ook altijd boos op mij omdat ik slechte cijfers haal, en soms op proefwerken maar 2 woordjes weet ofzo..
herkenbaar, ik werd een keer helemaal uitgekafferd omdat ik weer eens een 1 hadquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van..
En die man is ook altijd boos op mij omdat ik slechte cijfers haal, en soms op proefwerken maar 2 woordjes weet ofzo..
Nais pas et moiquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb die vakken gelukkig niet meer
vertelquote:
magnetisme is een redelijks simpel onderwerp jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef freiss het volgende:
Ik had een 10 voor toets Natuurkunde 1,2 over magnetisme
Volgende week vrijdag, kan ik ff een zonnebank nemen van te vorequote:
Ik bij Duitsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik deed altijd spieken bij Frans
Komt iemand naar me toe, dan de stad in om foto's te maken van gebouwen tot vrouwenquote:
Idd..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herkenbaar, ik werd een keer helemaal uitgekafferd omdat ik weer eens een 1 had
Schreeuwt hij: ALs jij zo door gaat kom jij nooit van je leven op het havo![]()
Oeh, fotomeetquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt iemand naar me toe, dan de stad in om foto's te maken van gebouwen tot vrouwen
Ik heb momenteel Frans, Duits, Engels, Nederlands, Latijn, Grieks, Wiskunde B1,2, Gym, Economie1,2, Natuurkunde 1,2 en Scheikunde 1,2quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb momenteel Frans, Duits, Engels, Nederlands, Latijn, Wiskunde B1, KCV, Gym, Economie 1,2, Aardrijksunde, Geschiedenis, ANW
Ik was ook de enigste die echt slecht was in fransquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd..
En heel me klas is goed in frans, paar jongens niet, maar vaak ben ik het enige meisje.. Dat weer wordt aangevallen door de leraar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |