Zekers, vandaar ook al bijna 600 delenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
We komen altijd wel op een onderwerp !
Dat is de kracht van PUB !
Inderdaad, zo werkt het met gesprekken in een grotere groep.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga ik toch ook niet zeiken van: Sorry die zooi boeit mij niet ik peer em
BeFquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zekers, vandaar ook al bijna 600 delenDit moet haast wel de snelste SC op Fok! zijn
![]()
Nee niet echt...maar ze neemt alles veel te letterlijk op en dat moet ze eens afleren, oke ik was misschien gister wat boos of zow, maar ze moet niet door zeuren klaar. Als ze weg wilt ga dan zonder wat te zeuren.....maar goed bij mij is FOK! en msn/leven gescheiden van elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ow, dan krijgt het een heel ander perspectief. (Was jullie contact op deze slowchat gebasseerd?)
BB slowchat ging nog harder maar die is weer wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zekers, vandaar ook al bijna 600 delenDit moet haast wel de snelste SC op Fok! zijn
![]()
Net als ik *Ahum*quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En we hebben natuurlijk wat sjieke users die het goed doen en alles een niveau omhoog tillen
Als ze alles letterlijk neemt moet je het gewoon subtiel aanpakken...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet echt...maar ze neemt alles veel te letterlijk op en dat moet ze eens afleren, oke ik was misschien gister wat boos of zow, maar ze moet niet door zeuren klaar. Als ze weg wilt ga dan zonder wat te zeuren.....maar goed bij mij is FOK! en msn/leven gescheiden van elkaar.
doeiquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
Ik ga er maar eens vantussen morgen half 7 op. geen zin in maarja ut moet.
tot ziens.
Dat is een goede manierquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet echt...maar ze neemt alles veel te letterlijk op en dat moet ze eens afleren, oke ik was misschien gister wat boos of zow, maar ze moet niet door zeuren klaar. Als ze weg wilt ga dan zonder wat te zeuren.....maar goed bij mij is FOK! en msn/leven gescheiden van elkaar.
jep, het eerste BeF topic komt van juni 2005quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PUB heeft BeF ingehaald
Hehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ze alles letterlijk neemt moet je het gewoon subtiel aanpakken...
Neuken?![]()
Ik heb het over die extreme periode,quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PUB heeft BeF ingehaald
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
tot ziens.
Vast welquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is een goede manierAch, het zal wel bijtrekken.
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
tot ziens.
Dat was inderdaad dan zo !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb het over die extreme periode,
Volgens mij hebben sowieso de meeste jongens donker haarquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Gabry het volgende:
Het valt me op dat echt veel jongens op fok donker haar hebben..
meldquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Gabry het volgende:
Het valt me op dat echt veel jongens op fok donker haar hebben..
En niet alleen de Marocs !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sowieso de meeste jongens donker haar![]()
Ik ben opgegroeid tussen de blondjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sowieso de meeste jongens donker haar![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid tussen de blondjes
Ze noemde me schwarzkopf in groep 7![]()
Aaaaaahquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
De smeerlappen !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dalijk zit Yvonne erachter !quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Gabry het volgende:
Elke keer als ik Brechtje wil sexcammen geeft ze amper antwoord
Mischien moet je wat subtieler te werk gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Gabry het volgende:
Elke keer als ik Brechtje wil sexcammen geeft ze amper antwoord
Ik ben ruim denkendquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk zit Yvonne erachter !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |