Ik heb deze en volgende week les over nyphomanen en omgaan met geile patienten.. Serieusquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:
Momenteel
Personeel en Arbeid
Organisatie
rekenen (vrijstelling)
Inleidend recht B
Burger en Recht
ICT
Nederlands taal
en iets met baliewerk zoals telefoonalfabet enzo.
Engels reading
DR_Flashquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Oeh, fotomeet
Zoiets als eerst met fles? (Was toch met fles?)
Gecombineerd C&M en N&T?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb momenteel Frans, Duits, Engels, Nederlands, Latijn, Grieks, Wiskunde B1,2, Gym, Economie1,2, Natuurkunde 1,2 en Scheikunde 1,2
hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb deze en volgende week les over nyphomanen en omgaan met geile patienten.. Serieus![]()
En mensen die dwangmatig rukken![]()
Hoi, jij bent een medeleerling met lieve pruimpjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb deze en volgende week les over nyphomanen en omgaan met geile patienten.. Serieus![]()
Ik had altijd 4 en voor Fransquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Op mijn rapport 1: René je moet beter leren! Als je niet leert kom je er niet!
Op mijn rapport 2: René, je gaat enigsinds vooruit, maar je moet het wel blijven leren en oefenen!!!
Op mijn rapport 3: René, neem alsjeblieft in jaar 4 géén Frans, op deze manier kom je er niet. Een onvoldoende in je examenjaar zal heel jammer zijn. Je kan gewoon geen frans!
Veel plezier alvast, aangezien ik het straks vergeet te wensen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DR_Flashklopt
alleen dat was in harlingen, alleen toen begon het te regenen dus lang duurde het ook niet. Morgen zal het iig langer zijn
Je verheugt je al?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik deed altijd mijn map op tafel, dat schrijft beter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Duits ging ik altijd samenwerken tijden het SO of PW![]()
16 vakken onvoldoendes, of aan alle pw's en SO'squote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Brechtje het volgende:
Ik had op me laaste rapport 16 onvoldoendes..
Bij elk vak stat er dan ook bij van: Inzet: Luistervaardigheid: etc..
En bij alle onderwerpen bij Frans een ZO (zeer onvoldoende) waren weer 6 onvoldoendes extra..
Kut frans!
Dat zal wel goed komen, misschien dat _moder8or_ mee gaat alleen daar heb ik nog geen duidelijk andwoord over.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, aangezien ik het straks vergeet te wensen.
Mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
mann gegen Mann stoer lied
Watquote:
Mag ik zeggen dat hij al 10 keer zegt dat hij bij Fok!radio komt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen, misschien dat _moder8or_ mee gaat alleen daar heb ik nog geen duidelijk andwoord over.
GS1, wat heb je gedaan dat je dat nog steeds moet volgen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft filosofie, M&O, Eco1, Eco2, WiskA12, Ak, Engels, NL, GS1, GS2, LO, GD, ANW, CKV nog niet afgesloten![]()
hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
16 vakken onvoldoendes, of aan alle pw's en SO's
Wat een fucschool heb je dan, zolang je PW's goed gaan enzo... Ik had nooit de 'energie' om te leren voor SO's
vorig jaar niet gehad, had toen alleen GS2.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
GS1, wat heb je gedaan dat je dat nog steeds moet volgen?
SO's zijn niet zo belanrijk, als je proefwerken maar goed doet.. Dat deed ik dus niet, vandaar die 16 onvoldoendes..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
16 vakken onvoldoendes, of aan alle pw's en SO's
Wat een fucschool heb je dan, zolang je PW's goed gaan enzo... Ik had nooit de 'energie' om te leren voor SO's
Oja johquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat hij al 10 keer zegt dat hij bij Fok!radio komt?
Problemen mee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, hij's nie meer
Ik ga trouwens Media management of communicatie studeren![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vorig jaar niet gehad, had toen alleen GS2.
Wel doen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
SO's zijn niet zo belanrijk, als je proefwerken maar goed doet.. Dat deed ik dus niet, vandaar die 16 onvoldoendes..
Maar nu doe ik wel beter me best ..![]()
in Enschede?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, hij's nie meer
Ik ga trouwens Media management of communicatie studeren![]()
Natuurlijk.. Tis altijd vet lache in de klas..quote:
Of proefwerkblokquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik deed altijd mijn map op tafel, dat schrijft beter.
Schijt aan topicsquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Natuurlijk.. Tis altijd vet lache in de klas..
Vandaag was er een opdracht vanne
een islamitische man zich geintimideerd voelde omdat ie naast een nyphomaan lag.. Wat zeg je tegen die man?
ik: Doe dr benen in d'r nek en gaan..![]()
Hele klas stil
Pas na 5 seconde begonnen ze pas te lachen![]()
quote:
Okayquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]Dus je hoeft niet te wachten op 'm , bel 'm eerst maar plat
ook niet zelf bedacht..quote:
Ja, ik zie je al staan bij de schizofreme mensen enzo...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef Gabry het volgende:
Ik moet in februari stage gaan lopen.. Ik ben benieuwd
Doenquote:
Dat ruimt tenminste opquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ook niet zelf bedacht..
Maargoed, eind van dit jaar sluit ik zoveel af dat ik volgend jaar alleen Wiskunde, NL, Engels, GS2, filo, LO en M&O overhoud.
Oeiquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
In Maastricht !
heb ik al afgesloten vorig jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat ruimt tenminste op
(maatschappijleer krijg je er toch weer bij)
wtf is er met jouw volgorde gebeurd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
heb ik al afgesloten vorig jaar.
P.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Brechtje het volgende:
O.
Je maakt dan wel misbruikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een baardavatar willen ze hem niet voor mij maken in het ervoor bestemde topic
Omdat ze deze avatar net voor me hebben gemaakt.
helemaal eens met TLKquote:
Ik had deze pas gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een baardavatar willen ze hem niet voor mij maken in het ervoor bestemde topic
Omdat ze deze avatar net voor me hebben gemaakt.
ALs het maar ongeveer kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef B_BOY het volgende:
whehe we gaan egt van hot naar her (met de deelnummers wel te verstaan)
Welquote:
Jij liefquote:
Hierquote:
ik heb geen paint.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je maakt dan wel misbruikLeer zelf fotobewerking
![]()
ach het zal mij worst wezen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ALs het maar ongeveer klopt
Hmmm, ik wel *fluit*quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen paint.
Alleen die ouwe waar je niks mee kan
Kanaiken en Speedy hebben meer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef B_BOY het volgende:
weer veel gepost tlk?
cool manquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had deze pas gemaakt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok ik zet plaatje zo hier voor je neer
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kan je hier een goede Fok! avatar van maken
60x60 en dat hij er dan ook mooi uitziet.
Ik verveel me.quote:
Iddquote:
Ik 1 , kanaiken 2 jij 3?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kanaiken en Speedy hebben meer.
allebei al meer dan 300 terwijl ik net 200+
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En moet boekverslag maken maar ik heb heel dat papier niet hoe dat moet, en geen boek gelezen. Ik zou het voor de kerstvakantie al inleveren..
Shit..
Nee hij is zo goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die baard moet er wel op he
www.scholieren.com ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En moet boekverslag maken maar ik heb heel dat papier niet hoe dat moet, en geen boek gelezen. Ik zou het voor de kerstvakantie al inleveren..
Shit..
Vraag maar aan Gabry.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee hij is zo goed![]()
Vraag maar aan rene
Moet ik niet weglopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kanaiken en Speedy hebben meer.
allebei al meer dan 300 terwijl ik net 200+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |