Robbie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper
Nee, maikuuull zit een paar deuren verder.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper
Dat was vroegahquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper met talent.
Ik heb eens bij Co in de tram gezetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Superheld het volgende:
Mwehehe, co heb jij ook eens wat gewonnen!
Bleef z'n tram niet ergens in hangen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb eens bij Co in de tram gezeten!
Ja, aan de bovenleiding.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Bleef z'n tram niet ergens in hangen?
Neeeeeeee, dat meen je niet?quote:
De bovenleiding?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Superheld het volgende:
Ben je er wel overheen gekomen?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee die lelijke kop en die reclames over heel zn lichaam
Eet ze.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen hier gaat NU even duimen voor Djamu![]()
nee die kop van jou is fijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hogan kutkop
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Djamu?
Wat is er dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit helemaal te shaken. En ook nog Jelle gemist![]()
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.quote:
Och gos. Dikkequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.
Dus ik zoeken. Kom ik er na een half uur ineens achter dat hij zielig op de bank ligt zonder veel teken van leven, begint enorm te blazen als ik hem oppak. Zijn poot is gebroken, hopelijk is er inwendig niks ernstigs. HIj blijft bij de dierenarts en wordt morgen geholpen.
aaaahhhhhhhh........quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.
Dus ik zoeken. Kom ik er na een half uur ineens achter dat hij zielig op de bank ligt zonder veel teken van leven, begint enorm te blazen als ik hem oppak. Zijn poot is gebroken, hopelijk is er inwendig niks ernstigs. HIj blijft bij de dierenarts en wordt morgen geholpen.
Kut, was je alleen ook nog? Nou boe...SCHat tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef SCH het volgende:
Nick weet het nog niet eens, die is uit eten.
ja...liev....maar ik kon niet zonder jou, dus ik heb afgebeldquote:
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef clauwheee het volgende:
Kut, was je alleen ook nog? Nou boe...SCHat toch
Dat wilde ik ff horenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja...liev....maar ik kon niet zonder jou, dus ik heb afgebeld
I knowquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.
Mijn buurvrouw is al uren bezig de traantjeSCH te drogen.
F&F meets R&P and VBLquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.
Mijn buurvrouw is al uren bezig de traantjeSCH te drogen.
Jij kent mij ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee die kop van jou is fijn![]()
Dartbord![]()
En nu ben ik geblocked op msnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Djamu ligt naast een dik konijn... dus overleven ze iig samen de kerst
Nee kwam om half negen 's avonds pas mijn bed uit door de hoofdpijn die soms te erg is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Was je nog geweest woensdag, Tong?
Hij kan door een luikje maar kan zeker niet aangereden zijn. Maar hij is echt een ongelooflijke wildebras, kent geen angst. Beklimt dagelijks 10 x de brandtrap buiten enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Noca het volgende:
Oe kloten SCH..raar trouwens dat een kat dat krijgt in een huis. Ergens vanaf gevallen?
Succes iig!
hhhhhhmmmmm vreemde zaak !quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kan door een luikje maar kan zeker niet aangereden zijn. Maar hij is echt een ongelooflijke wildebras, kent geen angst. Beklimt dagelijks 10 x de brandtrap buiten enzo.
Altijd leuk, moet eigenlijk ook weer eens hier thuis gaan gooien.quote:
M'n pa heeft een handige plankconstructie gemaakt die ik met een lijmklem tegen de deur kan zetten. Daar kan ik zo het dartbord op de juiste hoogte aanhangen. Gaat fantastisch. Vandaag mis ik bijna geen pijl om m'n dubbels trouwens.quote:
Ja, van 50 cm afstand is het mij wel een paar keer gelukt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Noca het volgende:
[
Was net ook al weer even aan het gooien.
Even patsen: iemand al eens 180 gegooid? Ik wel
Oke, dat is inderdaad erg handigquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n pa heeft een handige plankconstructie gemaakt die ik met een lijmklem tegen de deur kan zetten. Daar kan ik zo het dartbord op de juiste hoogte aanhangen. Gaat fantastisch. Vandaag mis ik bijna geen pijl om m'n dubbels.
Ik ook, vorig jaar nog bij het darttoernooi op de club. Iedereen stond me aan te kijken van, wat doet hij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Was net ook al weer even aan het gooien.
Even patsen: iemand al eens 180 gegooid? Ik wel
Het is mij al meer dan 50x geluktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van 50 cm afstand is het mij wel een paar keer gelukt.
ik heb zelfs nog eens een pijltje gegooid tegen hem. Toen gooide hij wel raakquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb eens bij Co in de tram gezeten!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef JaWi het volgende:
Ik Verscheurrrrrrrrrrrrrrrrde Je Foto!
Ik vind het haar best redelijk en met wat humor presenteren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Ik vind die quiz ook gruwelijk. Linda snapt de vragen nooit
Je onderschat Linda ze heeft een fotografisch geheugen en is de leukste gast geweest ooit in Dit was het nieuws.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Ik vind die quiz ook gruwelijk. Linda snapt de vragen nooit
Inschrijving voor WK wedstrijdenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef JaWi het volgende:
Wat is dat MrD?
Die Shipping costs is dat altijd 18 EUR of 2,25 per kaartje ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Inschrijving voor WK wedstrijden
hoorde vanmorgen op de radio dat viola (toen ze 16 was) van speeksel heeft gewisselt met Johan Cruijffquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
20 views in een minuut :
Ik heb een kleine....
Ieksquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen op de radio dat viola (toen ze 16 was) van speeksel heeft gewisselt met Johan Cruijff
je kunt niet vroeg genoeg beginnen......toch clau ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij ons op school zijn er foto's verspreid van een meisje op schoo die zat te spelen voor haar vriendl... 14 jaar![]()
Waren knikkers of paniniplaatjes toen uit de mode.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen op de radio dat viola (toen ze 16 was) van speeksel heeft gewisselt met Johan Cruijff
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij ons op school zijn er foto's verspreid van een meisje op schoo die zat te spelen voor haar vriend... 14 jaar![]()
Nahquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kunt niet vroeg genoeg beginnen......toch clau ?
Laat morgen maar een trein ontsporen bij het station in Nijverdal, hoef ik maar 20 meter te lopen voor een mooie reportage.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar heb je nog nieuws nodig? Overvallen, dieren in de sloot, bejaarden geholpen met oversteken, wat wil je horen
was in de tijd dat er bloembollen in je broodtrommeltje zaten denk ik !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waren knikkers of paniniplaatjes toen uit de mode.![]()
Clauwtje speelt alleen voor ons met haar webcam als Noca ook in haar buurt is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
je kunt niet vroeg genoeg beginnen......toch clau ?
Met een Nevland muts opquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Clauwtje speelt alleen voor ons met haar webcam als Noca ook in haar buurt is.
En jullie hebben er zogenaamd geen...alleen maar kijken hè!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Clauwtje speelt alleen voor ons met haar webcam als Noca ook in haar buurt is.
quote:
quote:
Deze quote ik even.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat morgen maar een trein ontsporen bij het station in Nijverdal, hoef ik maar 20 meter te lopen voor een mooie reportage.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Noca het volgende:
En jullie hebben er zogenaamd geen...alleen maar kijken hè!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]Ja, das waar ook. Helaas was dat niet het enige kledingstuk dat je toen aan had.
![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Shipping costs is dat altijd 18 EUR of 2,25 per kaartje ?
Nee hoor, wij hebben de officiële opening morgenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef pascalheister het volgende:
iedereen blijft ook binnen morgen op vrijdag de 13e ?
Ik moet werken en naar de kroegquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef pascalheister het volgende:
iedereen blijft ook binnen morgen op vrijdag de 13e ?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
zo de kleine ligt te slapen.....en pappie gaat dat voorbeeld volgen.....op tijd erin, want morgen is het vrijdag !
Axel slaapt alweer sinds 8 uur. eens kijken of hij nu wel weer gewoon doorslaapt, dat is de laatste vijf dagen namelijk niet gelukt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
zo de kleine ligt te slapen.....en pappie gaat dat voorbeeld volgen.....op tijd erin, want morgen is het vrijdag !
Vlakbij de oude.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:04 schreef Suijk het volgende:
Morgen moet ik naar Alkmaar, waar staat dat nieuwe stadion ergens?
Gewoon de A9 volgen naar Alkmaar, kan niet missen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:04 schreef Suijk het volgende:
Morgen moet ik naar Alkmaar, waar staat dat nieuwe stadion ergens?
Inderdaad, Niet te missen als je via de A-9 rijdt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
als je met de auto gaat....de rotonde (kooijmeerplein) voordat je alkmaar in rijdt !
zit er trouwens best aardig uit als entreequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, Niet te missen als je via de A-9 rijdt.
Truste,quote:
Trusten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Truste,
Ik nog niet, maar zet wel de PC uit
Oke, begreep je verkeerd, sorryquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten?
Ik ben gewoon m'n bed kwijt.
Hey machoquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef Suijk het volgende:
Een echte vent slaapt toch overal?
Ja, hey, ik niet hoor. Ik moet onder mijn KJH dekbed.quote:
Overkopen? Ik heb ook nog een pyama en 5 washandjes.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, hey, ik niet hoor. Ik moet onder mijn KJH dekbed.
Small natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:29 schreef Suijk het volgende:
Wat is je maat?
Ik bedoelde niet je washandje, de pyjama natuurlijk.quote:
Broek M - jasje XXXXLquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet je washandje, de pyjama natuurlijk.
Ik zie ook opeens allemaal Amerikaanse sporten, heb ESPN en nog wat van die dingen. Best geinig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef popolon het volgende:
Goedenmiddag, vanavond Pistons v. Spurs.
Topwedstrijd.
Ondankbare joodquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat het zo'n pyjama uit 1 geheel was.
Laat maar zitten dan.
Je bent Nijntje vergetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Suijk ik heb SCH al in z'n bedje gestopt.
Zeurtje. Bob de Bouwer stopt je in.quote:
Wat mot je, heaumeau?quote:
Ja dat is nog eens wat anders he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie ook opeens allemaal Amerikaanse sporten, heb ESPN en nog wat van die dingen. Best geinig.
aflossing checkt inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:04 schreef Suijk het volgende:
Ja, moet oppassen dat ik het niet te leuk ga vinden.
Maar ik ben slapen!
van harte gefeliciteerd met Wytskequote:
baco?quote:
Ik drink met hem meequote:
da's veul bacoquote:
Pils, geen wijvendrankjes.quote:
nou is het al ingeschonkenquote:
Liever pils dan dat nederlandse bier, wat een paardenpis is da!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen moffen noemen bier "pils"
You crossed a line here buddyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Liever pils dan dat nederlandse bier, wat een paardenpis is da!
We gaan naar een Belgisch cafe met een goeie pint?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
You crossed a line here buddy
U, me, outside
en wat gaan jullie dan doen? Knikkeren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
You crossed a line here buddy
U, me, outside
Moggequote:
Gisteren moest ik er om 6 uur uit, kan dus vroeger.quote:
Mits bier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gisteren moest ik er om 6 uur uit, kan dus vroeger.![]()
Vanavond feestje van ons, kom je ook?![]()
jij hier?quote:
je bent niet wakker en bent nu aan het slaapfokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat klopt hier niet:
Gisteren om half 3 behoorlijk bezopen thuis, en nu al zo fit als een hoentje wakker!
oh, ben ik weer de enige die dat doet?quote:
.....nu wil hij een kop van Jozef Kiprich ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb gisteren overigens verwoede pogingen gedaan om een maatje van zijn ajax-tattoo wens af te praten....
* clauwheee nog ff doorduimtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Djamu heeft de nacht goed doorstaan, straks hoor ik wat er verder gaat gebeuren.
* Againzender duimt ook nog even doorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Djamu heeft de nacht goed doorstaan, straks hoor ik wat er verder gaat gebeuren.
*inhaakt en ook meeduimtquote:
Hebben jullie ook wel geSCHlapenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Hahaha. Nee was het maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
....nu wil hij een kop van Jozef Kiprich ?
Dan wordt die Tattoo alleen maar groter !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha. Nee was het maar.
Hij wil "ajax amsterdam" in keltische letters op zijn buik. Buiten het feit dat ik nooit een ajax tattoo zou adviserenheeft hij op zijn 21e al een behoorlijk buikje, dus dat is over 10 jaar alleen maar meer, daarom raadde ik hem dat af.
hoeft hij er zelf niet naar te kijken, zeker !quote:Nu wil hij wellicht het oude logo tussen zijn schouderbladen.... is een "betere" keus imho!
Ik zei zo tegen hem: "Je snapt natuurlijk wel dat ik je niet meer in je reet neuk als je zo iets op je rug heb staan!"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:50 schreef Bjoro het volgende:
hoeft hij er zelf niet naar te kijken, zeker !![]()
als je een echte ajacied bent doe je dat oude logo op je linkerborst (hart) !![]()
Wat is er voor jou mooier dan je kwakkie te lozen op een ajax-embleemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zei zo tegen hem: "Je snapt natuurlijk wel dat ik je niet meer in je reet neuk als je zo iets op je rug heb staan!"
kan me voorstellen dat Feyenoord een liefde is waar je, naar mate je ouder wordt, overheen groeit.quote:Overigens denk ik dat het bij hem gewoon een impuls is, toen ik die leeftijd had wou ik precies hetzelfde (maar dan van Feyenoord), en nu hoeft dat van mij allemaal niet meer zo....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Bjoro het volgende:
kan me voorstellen dat Feyenoord een liefde is waar je, naar mate je ouder wordt, overheen groeit.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Bjoro het volgende:
kan me voorstellen dat Feyenoord een liefde is waar je, naar mate je ouder wordt, overheen groeit.
Wat een SCHunnige taalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zei zo tegen hem: "Je snapt natuurlijk wel dat ik je niet meer in je reet neuk als je zo iets op je rug heb staan!"
Voor jou is het meer Geen woorden maar daden!?quote:
It giet oanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Voor jou is het meer Geen woorden maar daden!?
Dat hoop ik wel anders gaat de wedstrijd niet door. It giet oan betekent eigenlijk: het begintquote:
tuurlijk....maar deze was zo makkelijk dat zelfs een ajacied deze in kon koppenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef FrankyMcG het volgende:![]()
Inkoppertje....
Maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel?
poeSCHje van SCH met een gebroken pootje !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Djamu?
Kat van SCH.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Djamu?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel anders gaat de wedstrijd niet door. It giet oan betekent eigenlijk: het begint
Och gut. Moet ie onder het mes?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
poeSCHje van SCH met een gebroken pootje !
Hoelang gaat dat duren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Gespalkt met een heel bouwwerk erom heen , wordt nog leuk.
hhhhmmmmm.....je zal wel dorst hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:04 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat zo maar eens richting Sittard ff wat zuipen met een ex-collega!
Van Roda zeker........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil die ook een tattoo laten zetten?
Ik en Grolsch zijn nog steeds vriendjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Grolsch en AH zijn weer vriendjes
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef dndiek het volgende:
Nou ja... dat zal dan wel
dndiek gaat werken
tvpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef SCH het volgende:
Hier het verkapte Hoe is het mt Djamu-topic
Doen dieren ook aan vrijdag de 13e?
zit je nog in het thaise ritme ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk weekend zeg. Maar liefst 3 uur van de 13 uur college gevolgd deze week.
Wat heb ik het toch zwaar
Heb je het djamutopic gezien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt even kroelen met het arme pootje
wij ookquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Je gaat toch geen 740 euro uitgeven voor een katje
Jawel Teringrobbiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
oeps....daar krijg je wel een kater vanquote:
Daar hoef ik geen seconde over na te denken hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
jij kan soms ook best lief uit de hoek komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was me nooit zo opgevallen, maar die Bjoro is best grappig eigenlijk
Waarrrrrrrrr?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was me nooit zo opgevallen, maar die Bjoro is best grappig eigenlijk
meldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
740e
Ken redelijk wat mensen die dat ook vrij goed kunnen gebruiken.
voor die toets valt niet te leren. Is een overhoring van het projectquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kun je nog langer wachten met leren![]()
is die zaak nog steeds niet preventief dichtgetimmerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren bij Charlie's Chiu's gegeten in Utrecht, ook niet te vreten daar
Is dat die fastfood chinees op het station?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren bij Charlie's Chiu's gegeten in Utrecht, ook niet te vreten daar
Ik heb FIIIR op m'n onderarm, dat is het betere werkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hahaha. Nee was het maar.
Hij wil "ajax amsterdam" in keltische letters op zijn buik. Buiten het feit dat ik nooit een ajax tattoo zou adviserenheeft hij op zijn 21e al een behoorlijk buikje, dus dat is over 10 jaar alleen maar meer, daarom raadde ik hem dat af.
Nu wil hij wellicht het oude logo tussen zijn schouderbladen.... is een "betere" keus imho!
Mjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is dat die fastfood chinees op het station?
Wat had je, broodje foo yong hai toevallig?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja![]()
En je hebt nog wel zo veel keus daar, kiezen we uitgerekend die vieze tent![]()
FIIIRquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb FIIIR op m'n onderarm, dat is het betere werk![]()
ik heb op HC nog eens een keer een zwerver 'blij' gemaakt met één of ander baksel van Charlie. Misschien was dat niet zo'n humane actiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb daar op de terugweg van Grunn-Roda een bamihap uit de muur gehaald, wat een gore bedoeling was dat! Een gast wou zijn hond iets uit die muur geven en die vrat dat ook niet...
Niet iedereen heeft tijd om Utrecht in te gaan, ik had dat weer niet toen ik daar wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef VoreG het volgende:
Heel utrecht zit vol met geweldig restauranten waar je heerlijk kan eten voor niet te veel geld en dan ga je daar naar toe
0906?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft er nog een paar lekkere nummertjes?
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Nieuwe album Deep Dishquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft er nog een paar lekkere nummertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |