Robbie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper
Nee, maikuuull zit een paar deuren verder.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper
Dat was vroegahquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper met talent.
Ik heb eens bij Co in de tram gezetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Superheld het volgende:
Mwehehe, co heb jij ook eens wat gewonnen!
Bleef z'n tram niet ergens in hangen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb eens bij Co in de tram gezeten!
Ja, aan de bovenleiding.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Bleef z'n tram niet ergens in hangen?
Neeeeeeee, dat meen je niet?quote:
De bovenleiding?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Superheld het volgende:
Ben je er wel overheen gekomen?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee die lelijke kop en die reclames over heel zn lichaam
Eet ze.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen hier gaat NU even duimen voor Djamu![]()
nee die kop van jou is fijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hogan kutkop
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Djamu?
Wat is er dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit helemaal te shaken. En ook nog Jelle gemist![]()
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.quote:
Och gos. Dikkequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.
Dus ik zoeken. Kom ik er na een half uur ineens achter dat hij zielig op de bank ligt zonder veel teken van leven, begint enorm te blazen als ik hem oppak. Zijn poot is gebroken, hopelijk is er inwendig niks ernstigs. HIj blijft bij de dierenarts en wordt morgen geholpen.
aaaahhhhhhhh........quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.
Dus ik zoeken. Kom ik er na een half uur ineens achter dat hij zielig op de bank ligt zonder veel teken van leven, begint enorm te blazen als ik hem oppak. Zijn poot is gebroken, hopelijk is er inwendig niks ernstigs. HIj blijft bij de dierenarts en wordt morgen geholpen.
Kut, was je alleen ook nog? Nou boe...SCHat tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef SCH het volgende:
Nick weet het nog niet eens, die is uit eten.
ja...liev....maar ik kon niet zonder jou, dus ik heb afgebeldquote:
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef clauwheee het volgende:
Kut, was je alleen ook nog? Nou boe...SCHat toch
Dat wilde ik ff horenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja...liev....maar ik kon niet zonder jou, dus ik heb afgebeld
I knowquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.
Mijn buurvrouw is al uren bezig de traantjeSCH te drogen.
F&F meets R&P and VBLquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.
Mijn buurvrouw is al uren bezig de traantjeSCH te drogen.
Jij kent mij ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee die kop van jou is fijn![]()
Dartbord![]()
En nu ben ik geblocked op msnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Djamu ligt naast een dik konijn... dus overleven ze iig samen de kerst
Nee kwam om half negen 's avonds pas mijn bed uit door de hoofdpijn die soms te erg is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Was je nog geweest woensdag, Tong?
Hij kan door een luikje maar kan zeker niet aangereden zijn. Maar hij is echt een ongelooflijke wildebras, kent geen angst. Beklimt dagelijks 10 x de brandtrap buiten enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Noca het volgende:
Oe kloten SCH..raar trouwens dat een kat dat krijgt in een huis. Ergens vanaf gevallen?
Succes iig!
hhhhhhmmmmm vreemde zaak !quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kan door een luikje maar kan zeker niet aangereden zijn. Maar hij is echt een ongelooflijke wildebras, kent geen angst. Beklimt dagelijks 10 x de brandtrap buiten enzo.
Altijd leuk, moet eigenlijk ook weer eens hier thuis gaan gooien.quote:
M'n pa heeft een handige plankconstructie gemaakt die ik met een lijmklem tegen de deur kan zetten. Daar kan ik zo het dartbord op de juiste hoogte aanhangen. Gaat fantastisch. Vandaag mis ik bijna geen pijl om m'n dubbels trouwens.quote:
Ja, van 50 cm afstand is het mij wel een paar keer gelukt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Noca het volgende:
[
Was net ook al weer even aan het gooien.
Even patsen: iemand al eens 180 gegooid? Ik wel
Oke, dat is inderdaad erg handigquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n pa heeft een handige plankconstructie gemaakt die ik met een lijmklem tegen de deur kan zetten. Daar kan ik zo het dartbord op de juiste hoogte aanhangen. Gaat fantastisch. Vandaag mis ik bijna geen pijl om m'n dubbels.
Ik ook, vorig jaar nog bij het darttoernooi op de club. Iedereen stond me aan te kijken van, wat doet hij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Was net ook al weer even aan het gooien.
Even patsen: iemand al eens 180 gegooid? Ik wel
Het is mij al meer dan 50x geluktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van 50 cm afstand is het mij wel een paar keer gelukt.
ik heb zelfs nog eens een pijltje gegooid tegen hem. Toen gooide hij wel raakquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb eens bij Co in de tram gezeten!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef JaWi het volgende:
Ik Verscheurrrrrrrrrrrrrrrrde Je Foto!
Ik vind het haar best redelijk en met wat humor presenteren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Ik vind die quiz ook gruwelijk. Linda snapt de vragen nooit
Je onderschat Linda ze heeft een fotografisch geheugen en is de leukste gast geweest ooit in Dit was het nieuws.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Ik vind die quiz ook gruwelijk. Linda snapt de vragen nooit
Inschrijving voor WK wedstrijdenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef JaWi het volgende:
Wat is dat MrD?
Die Shipping costs is dat altijd 18 EUR of 2,25 per kaartje ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Inschrijving voor WK wedstrijden
hoorde vanmorgen op de radio dat viola (toen ze 16 was) van speeksel heeft gewisselt met Johan Cruijffquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
20 views in een minuut :
Ik heb een kleine....
Ieksquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen op de radio dat viola (toen ze 16 was) van speeksel heeft gewisselt met Johan Cruijff
je kunt niet vroeg genoeg beginnen......toch clau ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij ons op school zijn er foto's verspreid van een meisje op schoo die zat te spelen voor haar vriendl... 14 jaar![]()
Waren knikkers of paniniplaatjes toen uit de mode.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen op de radio dat viola (toen ze 16 was) van speeksel heeft gewisselt met Johan Cruijff
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij ons op school zijn er foto's verspreid van een meisje op schoo die zat te spelen voor haar vriend... 14 jaar![]()
Nahquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kunt niet vroeg genoeg beginnen......toch clau ?
Laat morgen maar een trein ontsporen bij het station in Nijverdal, hoef ik maar 20 meter te lopen voor een mooie reportage.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar heb je nog nieuws nodig? Overvallen, dieren in de sloot, bejaarden geholpen met oversteken, wat wil je horen
was in de tijd dat er bloembollen in je broodtrommeltje zaten denk ik !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waren knikkers of paniniplaatjes toen uit de mode.![]()
Clauwtje speelt alleen voor ons met haar webcam als Noca ook in haar buurt is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
je kunt niet vroeg genoeg beginnen......toch clau ?
Met een Nevland muts opquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Clauwtje speelt alleen voor ons met haar webcam als Noca ook in haar buurt is.
En jullie hebben er zogenaamd geen...alleen maar kijken hè!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Clauwtje speelt alleen voor ons met haar webcam als Noca ook in haar buurt is.
quote:
quote:
Deze quote ik even.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat morgen maar een trein ontsporen bij het station in Nijverdal, hoef ik maar 20 meter te lopen voor een mooie reportage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |