Robbie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper
Nee, maikuuull zit een paar deuren verder.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper
Dat was vroegahquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Wie weet zit er onder Hools nog wel een kamper met talent.
Ik heb eens bij Co in de tram gezetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Superheld het volgende:
Mwehehe, co heb jij ook eens wat gewonnen!
Bleef z'n tram niet ergens in hangen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb eens bij Co in de tram gezeten!
Ja, aan de bovenleiding.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Bleef z'n tram niet ergens in hangen?
Neeeeeeee, dat meen je niet?quote:
De bovenleiding?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Superheld het volgende:
Ben je er wel overheen gekomen?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee die lelijke kop en die reclames over heel zn lichaam
Eet ze.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen hier gaat NU even duimen voor Djamu![]()
nee die kop van jou is fijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hogan kutkop
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Djamu?
Wat is er dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit helemaal te shaken. En ook nog Jelle gemist![]()
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.quote:
Och gos. Dikkequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.
Dus ik zoeken. Kom ik er na een half uur ineens achter dat hij zielig op de bank ligt zonder veel teken van leven, begint enorm te blazen als ik hem oppak. Zijn poot is gebroken, hopelijk is er inwendig niks ernstigs. HIj blijft bij de dierenarts en wordt morgen geholpen.
aaaahhhhhhhh........quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, was ie nergens. De andere 2 wel maar Djamu is er altijd.
Dus ik zoeken. Kom ik er na een half uur ineens achter dat hij zielig op de bank ligt zonder veel teken van leven, begint enorm te blazen als ik hem oppak. Zijn poot is gebroken, hopelijk is er inwendig niks ernstigs. HIj blijft bij de dierenarts en wordt morgen geholpen.
Kut, was je alleen ook nog? Nou boe...SCHat tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef SCH het volgende:
Nick weet het nog niet eens, die is uit eten.
ja...liev....maar ik kon niet zonder jou, dus ik heb afgebeldquote:
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef clauwheee het volgende:
Kut, was je alleen ook nog? Nou boe...SCHat toch
Dat wilde ik ff horenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja...liev....maar ik kon niet zonder jou, dus ik heb afgebeld
I knowquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.
Mijn buurvrouw is al uren bezig de traantjeSCH te drogen.
F&F meets R&P and VBLquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had, weliswaar op afstand, een lijntje voor geestelijke steun.
Mijn buurvrouw is al uren bezig de traantjeSCH te drogen.
Jij kent mij ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee die kop van jou is fijn![]()
Dartbord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |