abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:39:03 #176
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34176769
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef Chet het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd en zal dat nimmer doen ook. Zodra de democratie wordt ingevoerd, ben ik van de partij.
heb je wel met het referendum gestemd dan?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:41:11 #177
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34176854
quote:
Ik heb nog nooit gestemd en zal dat nimmer doen ook. Zodra de democratie wordt ingevoerd, ben ik van de partij.

Ik heb nog nooit fastfood gegeten en zal dat nimmer doen. Zodra er een McDonalds-vestiging komt ben ik van de partij
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34177766
V-V-D En als de libertarische partij eens gaat meedoen met de verkiezing, dan overweeg ik om daar op te stemmen. Maar alles gaat natuurlijk afhangen van de partijprogramma's
pi_34177977
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

heb je wel met het referendum gestemd dan?
Ja. Tegen de Europese grondwet natuurlijk. Toen schrok de politieke elite even. 2/3 van de kamer was voor en 2/3 van de kiezers was tegen. Ben Frits Bolkenstein nog steeds dankbaar.
pi_34178251
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:05 schreef Chet het volgende:

[..]

Ja. Tegen de Europese grondwet natuurlijk. Toen schrok de politieke elite even. 2/3 van de kamer was voor en 2/3 van de kiezers was tegen. Ben Frits Bolkenstein nog steeds dankbaar.
En ik ben Wiegel dankbaar voor de nacht van Wiegel ja, ik ben tegen referenda, en heb er dus ook geen gebruik van gemaakt vorig jaar
pi_34178457
Dat had niks te maken met het Europees referendum. Ging over de gekozen burgemeester. Dankzij Bolkestein hebben de Fransen nee gestemd.
pi_34178675
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Chet het volgende:
Dat had niks te maken met het Europees referendum. Ging over de gekozen burgemeester. Dankzij Bolkestein hebben de Fransen nee gestemd.
De nacht van Wiegel ging wel over de wet voor het correctief referendum, en die is er dankzij hem niet gekomen.
pi_34179844
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ga waarschijnlijk SP stemmen en hoop dat Wouter samen met Jan in het kabinet gaat zitten. Laat de boel dan maar uit elkaar knallen.
Precies!

Heb jij als rechtse ook weer wat om over te klagen!
pi_34180001
ik denk dat ik op Joop Wijn ga stemmen.
pi_34181053
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef WAT het volgende:
Precies!

Heb jij als rechtse ook weer wat om over te klagen!
Jij snapt 't!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_34182294
quote:
Op zich heb je wel een punt. De leden van de TK worden niet gekozen, maar volgen automatisch door hun positie. Ook de uitvoerende macht is niet democratisch gekozen....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34182345
Groep Wilders.
pi_34182357
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En ik ben Wiegel dankbaar voor de nacht van Wiegel ja, ik ben tegen referenda, en heb er dus ook geen gebruik van gemaakt vorig jaar
TK-Verkiezingen zijn ook referenda.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34182483
ik stem CDA
rosmalen
pi_34182575
Wat stemt Rosmalen?
pi_34182860
"If a man had a gun to my head and told me he would kill my mother if my dad didn't have sex with him while my brother watched...I would have sex with myself. ..."

Heeft Richard Quest dat letterlijk zo gezegd?
pi_34182921
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef Falco het volgende:
Tactisch stemmen [afbeelding]

Wat me ook weer mateloos irriteert, is dat veel mensen denken dat je ook meteen de regering kiest, terwijl dat meer indirect gebeurt. Je kiest immers voor de Tweede Kamer .
Ik vind strategisch stemmen niet zo vreemd. Ik zie liever een coalitie van PvdA en CDA dan PvdA, SP en GL.

Aangezien ik waarschijnlijk niet op de VVD ga stemmen omdat zij mijn stem niet meer verdienen blijft de mogelijkheid tussen niet stemmen of (strategisch) stemmen op het CDA over. Met de rest van de partijen heb ik niets.

Natuurlijk als ik op het CDA stem is het niet volledig strategisch. Er zijn zeker punten bij het CDA die me aanspreken. Combinatie van strategie en affiniteit.
pi_34183228
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef WAT het volgende:
"If a man had a gun to my head and told me he would kill my mother if my dad didn't have sex with him while my brother watched...I would have sex with myself. ..."

Heeft Richard Quest dat letterlijk zo gezegd?
Uhm, nee
pi_34183315
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Uhm, nee
Dat was een grapje van mij. Nu moet je lachen. Toe maar: "Ha, ha ... "
pi_34185114
Geert wilders

Niet vanwege dan man, maar vanwege de naar mijn inziens goede ideeen.

Punten als Criminaliteit harder aanpakken, overheid drastisch snoeien, (minder regels, ambtenaren, subsidies etc) spreken mij wel aan.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:39:32 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_34185159
Kom waarschijnlijk wel weer bij de VVD uit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 januari 2006 @ 02:06:50 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34187588
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:38 schreef Timmehhh het volgende:
Geert wilders

Niet vanwege dan man, maar vanwege de naar mijn inziens goede ideeen.

Punten als Criminaliteit harder aanpakken, overheid drastisch snoeien, (minder regels, ambtenaren, subsidies etc) spreken mij wel aan.
minder regles wordt al jaren geroepen maar dat blijkt nooit haalbaar, omdat dingen nou eenmaal goed afgeregeld moeten worden.

Minder ambtenaren? Lijkt mooi. Maar aan de andere kant moet alles gecontroleerd worden wat er is, zie Enschede. Nu roept iedereen daar hadden we controlle op moeten hebben maar tegelijkertijd wil iedereen maar de helft van de ambtenaren eruit gooien.....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34187773
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 02:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

minder regles wordt al jaren geroepen maar dat blijkt nooit haalbaar, omdat dingen nou eenmaal goed afgeregeld moeten worden.
Dat is onzin, het is nooit geprobeerd omdat men het niet aandurft en omdat de meeste mensen er nu eenmaal anders over denken. In ieder geval wanneer het op hun baan/de baan van hun man of vrouw aankomt, ook al is dit misschien geen echte baan maar is hij of zij ambtenaar.
quote:
Minder ambtenaren? Lijkt mooi. Maar aan de andere kant moet alles gecontroleerd worden wat er is, zie Enschede. Nu roept iedereen daar hadden we controlle op moeten hebben maar tegelijkertijd wil iedereen maar de helft van de ambtenaren eruit gooien.....
Dergelijke hypocrisie komt sowieso veel voor in de politiek.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34187979
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef heiden6 het volgende:
Dat is onzin, het is nooit geprobeerd omdat men het niet aandurft en omdat de meeste mensen er nu eenmaal anders over denken. In ieder geval wanneer het op hun baan/de baan van hun man of vrouw aankomt, ook al is dit misschien geen echte baan maar is hij of zij ambtenaar.
Sluit ik me bij aan. In Nederland is grofweg 2/3e van de mensen afhankelijk van de belastingcentjes die 1/3e van de werkenden ophoest. Denk aan de WAOers, werkelozen, AOWers en ambtenaren. In het aantal ambtenaren snijden? Hoebedoelu? Daar vind je nooit een meerderheid voor.

Stelling: In een gezonde democratie zou meer dan de helft van de kiezers financieel onafhankelijk moeten zijn van de overheid.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 januari 2006 @ 02:33:58 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34188012
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

het is nu weer een speerpunt, bij paars 2 ook al. En er is nergens ooit wat uitgekomen . Mooie is dat blijkt dat er gewoon veel regels nodig zijn om er geen zooitje van te maken. Er zijn een aantal dingen die misschien versimmepld kunnen worden. Maar je zit aan het belastingstelsels bijvoorbeeld dat er na een versimpeling weer zoveel extra regels worden verzonnen dat er na 3 jaar weer enorm veel regeltjes zijn.
quote:
Dergelijke hypocrisie komt sowieso veel voor in de politiek.
noem het populisme
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')