was veruit de leukstequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Damn I'm good!Net ook al bij foebel
![]()
Kzal es een mooi plaatje gaan zoeken
anders was ie eerste gewordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
3e: Achterhoekers_eerst ondanks dat het een achterhoeker is
Hadtie maar in Nederland moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Goofup het volgende:
[..]
anders was ie eerste geworden
Ik vond die veruit de beste
2:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Zweden meten Duitse waterpoloërs zwemstring aan in ruil voor een handjob
1:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Blauw tegen zwart: Hee kom eens terug, niet wegzwemmen nou.....doe dat nog eens met je hand !
Over de uitslag kan ditmaal gecorrespondeerd worden in dartpijltjes. Of bier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
HA!!! BIKINILIJN!!!! IK WIST HET!!!!!!!
Gevoel voor humor kan verschillen, zelfs per moment hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef martjin het volgende:
Vaache uitslag, ik vond anderen (waaronder mijn eigen![]()
) wel iets beter, maarja volgende keer beter
Over smaak valt inderdaad niet te twisten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gevoel voor humor kan verschillen, zelfs per moment he
Hehehe, goed gelinktquote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Jelle "The Young Matador" Klaasen erkent zijn meerdere alleen in "the bull"
omg, te grappig dezequote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe show Magic-Unlimited weer Stierlijk vervelend
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Toreador op zoek naar lenzen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe show Magic-Unlimited weer Stierlijk vervelend
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
WK Stierenneuken voor blinden levert geen winnaar op.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:53 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
"Wil je niet zo vervelend doen en mij de gehele tijd na-apen!!!"
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef Bjoro het volgende:
Kijk, daar heb je die clown en die acrobaat !
Gefeliciteerd! Op naar de volgende foto.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef dramslag het volgende:
"Verdorie, ik zie daar me remkabels nog liggen."
geeft nietsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef dramslag het volgende:
het spijt me
Ik vond jouwe wederom eigenlijk de leukstequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geeft niets.... gefeliciteerd !
oh ja...nog ff een kleine jippie-ja-jee ivm de behaalde medaille !
ach martijn daar hoef je je toch niet voor te schamenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef martjin het volgende:
Ik vond jouwe wederom eigenlijk de leukste![]()
ik die van Mwanatabu, alleen dat ... dan ga je nog harder, had niet gehoeven..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef martjin het volgende:
[..]
Ik vond jouwe wederom eigenlijk de leukste![]()
dat dacht ik ook trouwens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
is al geweest, en zelfs al een keer op herhaling geprobeerd geloof ik
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
zijn die onderdelen die daar liggen toevallig van jou?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
"Verdorie, ik zie daar me remkabels nog liggen."
Ik had eerst iets met vriendin en moeder. Daar was nog niets over.quote:
Fijn dat die er wel isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:02 schreef AnthonyZeus het volgende:
Skiet op Bartoli!!
Als hij voor 12 uur nog niet gereageerd heeft, stel ik voor dat rubbereend een nieuwe foto plaatst.
jongens rustig aan ik heb de laatste tijd niet meer zoveel tijd 's morgensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:02 schreef AnthonyZeus het volgende:
Skiet op Bartoli!!
Als hij voor 12 uur nog niet gereageerd heeft, stel ik voor dat rubbereend een nieuwe foto plaatst.
dat mag, maar dan wel aan iemand die het weetquote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Trancelocator het volgende:
Zo ey, wie is die chick als ik vragen mag?
Vaidisovaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat mag, maar dan wel aan iemand die het weet
gezondheidquote:
Op nummer 2:quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding]
op autralian open dacht de slang dacht dat de Vaidisova open was
Op nummer 1:quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:32 schreef zosas het volgende:
[afbeelding]
Vrouw Hans Kazan vermaakt publiek en tovert slang tevoorschijn.... nu eens niet uit de hoed
Nee die van Mwatanubanubuabnuaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik zou toch zweren dat die van SD wel zou winnen...
PSV-supporters hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik zou toch zweren dat die van SD wel zou winnen...
2e plek:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Géééééé'f 'm door, gééééééééf 'm door
hopelijk kent Bjoro die reclame nog
en de poster van de nieuwe foto:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef martjin het volgende:
Jongleeract trekt weinig bezoekers
voor degene met een scherp ooggood eye !
van harte dan maar weer !quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Even tanden op elkaar, daar gaat die waxstrip!
ik wist dat ik wat vergeten was tussen het werken doorquote:Eindelijk weer eens een uitslag zonder F5-gemekker vooraf
Hehehe, ik moet hierbij denken aan die reclamespot waarin mensen niet zo goed met vernieuwingen omgaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
"Bij de vol-gen-de af-slag rechts af-slaan als-tu-blieft" kwam iets te vroeg voor het duo Tom-Tom
was inderdaad ook mijn insiratie bron....zie al voor me dat die helmen afgaan en dat er dan 2 van die grijze duiven onder vandaan komen !quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, ik moet hierbij denken aan die reclamespot waarin mensen niet zo goed met vernieuwingen omgaan.
"Sla nu rechtsaf"
Rats! Recht een heg in![]()
nu je het zegt'quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[afbeelding]
Votocek is blij dat de toezegging dat de sponsor in beeld zou komen geen loze belofte was....
Ach, als je zeker weet dat ze toch over de kop gaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef martjin het volgende:
nu je het zegt'
welke fucking idioot gaat daar nou sponsoren: D
2e:quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Haagen-daz proef-panel in de problemen bij de nieuwe smaak
1equote:Op donderdag 26 januari 2006 07:28 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Okee, okee... volgende keer mag jij weer sturen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
"Bij de vol-gen-de af-slag rechts af-slaan als-tu-blieft" kwam iets te vroeg voor het duo Tom-Tom
en je mag een foto plaatsenquote:
ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en je mag een foto plaatsen
vooruit dan maarquote:
niet te lui, geen tijdquote:Invoering nieuwe parachute groot succes!
!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:07 schreef Bjoro het volgende:
til deze wel ff over het weekend heen !
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
Fraude bij gewichthefkampioenschappen kwam aan het licht toen deelnemer opsteeg met het met helium gevulde atribuut
Lekker valsspelen...
aangezien het ovet het weekend wordt heen getild denk ik nog even naquote:
ben ik benieuwd welke jij meetelt danquote:
op een na die telde niet mee waren het er inderdaad 14, nou ja nu zijn het er 17 dus 3 bijgekomen in het weekeinde, zeer saai in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ik benieuwd welke jij meetelt dan
maar goed 12:00u uitslag !
Op dat moment stonden er 14 commentaren bij de foto. Ik weet niet hoe jij aan 4 kwam? Blader je even alle pagina's door voor je tot een eindoordeel komt?quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
ben ik benieuwd welke jij meetelt dan
maar goed 12:00u uitslag !
oeps...weet niet waarom, maar telde er echt maar 4, nu wel 17 ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op dat moment stonden er 14 commentaren bij de foto. Ik weet niet hoe jij aan 4 kwam? Blader je even alle pagina's door voor je tot een eindoordeel komt?
2e:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef Almighty het volgende:
'Vernieuwde snelheidsdrempels groot succes.'
1e:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Goofup het volgende:
Fraude bij gewichthefkampioenschappen kwam aan het licht toen deelnemer opsteeg met het met helium gevulde atribuut
Lekker valsspelen..., creativiteit moet ook wel eens beloond worden
!
Bij deze wil ik alle deelnemers bedanken voor hun geduld en deelname en de prijswinnaars feliciteren !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef martjin het volgende:
Yuri v. Gelder: "Speltip 7: Spreid je winkansen"
wel een schijtlijster danquote:Op maandag 30 januari 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
De vogeltjesdans is mijn onderschrift
quote:
2 >quote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Stansfield het volgende:
Ab Krook: "Ik steek nu mijn vinger in je kont jochem even doorbijten"
Gerard Kemkers: "Ik pijp je wel even om de pijn te verzachten"
1>quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Krook: "zoo, ventieltje dichtdraaien, en klaar!"
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
Uytdehaage: "Dertig minuten om me in dit pak te hijsen, krijg ik nu verdorie diarree...."
Persoonlijk vond ik deze ijzersterk en verdiende een plaats bij de eerste 3quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
En als je wil dat hij harder trilt, moet je eventjes aan dit knopje draaien!!
Als we zo gaan beginnen....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef maril het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik deze ijzersterk en verdiende een plaats bij de eerste 3![]()
Op 2:quote:Op maandag 30 januari 2006 18:04 schreef Bluezz het volgende:
AAAAAAAaarrrieeee komt ieeeeeee
Op 1:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:09 schreef Goofup het volgende:
Schoonmaakster neemt haar vrijdagavond-overwerkpose aan..
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef Captain_Chaos het volgende:
Curlingspeler per abuis oog in oog met starting grid icespeedway
Die wordt ondertussen net zoveel gebruikt als de "Jos Verstappen"-erquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Goofup het volgende:mijn eerste gedachten kronkel was ook iets met Adriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |