niet te lui, geen tijdquote:Invoering nieuwe parachute groot succes!
!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:07 schreef Bjoro het volgende:
til deze wel ff over het weekend heen !
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
Fraude bij gewichthefkampioenschappen kwam aan het licht toen deelnemer opsteeg met het met helium gevulde atribuut
Lekker valsspelen...
aangezien het ovet het weekend wordt heen getild denk ik nog even naquote:
ben ik benieuwd welke jij meetelt danquote:
op een na die telde niet mee waren het er inderdaad 14, nou ja nu zijn het er 17 dus 3 bijgekomen in het weekeinde, zeer saai in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ik benieuwd welke jij meetelt dan
maar goed 12:00u uitslag !
Op dat moment stonden er 14 commentaren bij de foto. Ik weet niet hoe jij aan 4 kwam? Blader je even alle pagina's door voor je tot een eindoordeel komt?quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
ben ik benieuwd welke jij meetelt dan
maar goed 12:00u uitslag !
oeps...weet niet waarom, maar telde er echt maar 4, nu wel 17 ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op dat moment stonden er 14 commentaren bij de foto. Ik weet niet hoe jij aan 4 kwam? Blader je even alle pagina's door voor je tot een eindoordeel komt?
2e:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef Almighty het volgende:
'Vernieuwde snelheidsdrempels groot succes.'
1e:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Goofup het volgende:
Fraude bij gewichthefkampioenschappen kwam aan het licht toen deelnemer opsteeg met het met helium gevulde atribuut
Lekker valsspelen..., creativiteit moet ook wel eens beloond worden
!
Bij deze wil ik alle deelnemers bedanken voor hun geduld en deelname en de prijswinnaars feliciteren !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef martjin het volgende:
Yuri v. Gelder: "Speltip 7: Spreid je winkansen"
wel een schijtlijster danquote:Op maandag 30 januari 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
De vogeltjesdans is mijn onderschrift
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |