Als ik win moet iemand anders maar even een foto plaatsen en jureren.quote:
had dat wel een keer gedaan maar ben dat bestand kwijt geraakt... als ik binnenkort een keer tijd heb doe ik het wel weer esquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:16 schreef vertelmeer het volgende:
p.s. is er nog iemand die de podiumplaatsen heeft bijgehouden???
Prima, ik zal vanaf dit deel ook gaan proberen de podiums bij te houden en na ieder podium ff een postje te doen met de tussenstand! Is toch wel leuk voor het nageslacht (voor degene die alquote:Op woensdag 9 november 2005 09:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
had dat wel een keer gedaan maar ben dat bestand kwijt geraakt... als ik binnenkort een keer tijd heb doe ik het wel weer es
ik prober vanmiddag een volledige stand te posten, dus alle podiumplaatsen door iedereen ooit behaald. dan kun je daarop doorborduren.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef vertelmeer het volgende:
[..]
Prima, ik zal vanaf dit deel ook gaan proberen de podiums bij te houden en na ieder podium ff een postje te doen met de tussenstand! Is toch wel leuk voor het nageslacht (voor degene die als hebben
)
Goed idee, als het per foto wordt bijgehouden is het vast een stuk minder werk dan als je eens in de drie weken alles door moet rekenenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef vertelmeer het volgende:
[..]
Prima, ik zal vanaf dit deel ook gaan proberen de podiums bij te houden en na ieder podium ff een postje te doen met de tussenstand! Is toch wel leuk voor het nageslacht (voor degene die als hebben
)
ik denk dat dat wel meevalt...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:29 schreef dramslag het volgende:
ik denk dat ik een beetje gezakt ben in de statistieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |