Nee die van Mwatanubanubuabnuaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik zou toch zweren dat die van SD wel zou winnen...
PSV-supporters hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik zou toch zweren dat die van SD wel zou winnen...
2e plek:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Géééééé'f 'm door, gééééééééf 'm door
hopelijk kent Bjoro die reclame nog
en de poster van de nieuwe foto:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef martjin het volgende:
Jongleeract trekt weinig bezoekers
voor degene met een scherp ooggood eye !
van harte dan maar weer !quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Even tanden op elkaar, daar gaat die waxstrip!
ik wist dat ik wat vergeten was tussen het werken doorquote:Eindelijk weer eens een uitslag zonder F5-gemekker vooraf
Hehehe, ik moet hierbij denken aan die reclamespot waarin mensen niet zo goed met vernieuwingen omgaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
"Bij de vol-gen-de af-slag rechts af-slaan als-tu-blieft" kwam iets te vroeg voor het duo Tom-Tom
was inderdaad ook mijn insiratie bron....zie al voor me dat die helmen afgaan en dat er dan 2 van die grijze duiven onder vandaan komen !quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, ik moet hierbij denken aan die reclamespot waarin mensen niet zo goed met vernieuwingen omgaan.
"Sla nu rechtsaf"
Rats! Recht een heg in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |