Jassen bedoel ik eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Mastroianni het volgende:
http://www.yoox.com/searchResult.asp?gender=U&toll=A&areaid=139&tskay=&m=269&c=0
Kan ze niet vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Die staan ook wel eens op yoox.
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef ArnhemCasual het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel voor SI? Dan kun je ze zelf checken op echtheid enzo. Via internet is het 9 van de 10 keer gewoon niet te vertrouwen. Haal m'n SI alleen maar in de winkel.
Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
Ja ik woon in Friesland, dus als ik ergens heen ga wil ik wel zeker weten dat ze iets voor me hebben. Het is voor mij namelijk al vrij snel een lange rit aan de verkooppunten te zien, dus ik wil eigenlijk wel weten waar ze een grote collectie, al dan niet de grootste collectie hebben hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!
Ik denk wel XXL.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef ArnhemCasual het volgende:
Welke maat heb je enzo? Ik kom regelmatig bij deze zaken dus kan zo voor je kyken.
Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk wel XXL.
>1.90.
Ik zoek een jas in een neutrale kleur, kort model. En een vest/trui/hooded iets in een donkere kleur.
Ik zou er wel een willen. Probleem is meer dat ik altijd jassen en vesten kwijtraakquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
Ja ik weet wat 't kost.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.
Hmm. Misschien daar eens kijken dan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
Bendorff heeft ook nog wel eens wat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hmm. Misschien daar eens kijken dan.
Wist je niet dat ze daar SI verkochten omdat je tips gaf vanwege uitwijken naar Londen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou er wel een willen. Probleem is meer dat ik altijd jassen en vesten kwijtraak.
koppel je er een mooi voetbalweekend aanvast. met mooie groep met vliegtuig of op de boot. great!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:10 schreef JaWi het volgende:
Nee, maar Londen heb je gelijk een leuk reisje en veel meer en mooiere winkels..
Ja, dat heb ik 7 december j.l al gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
koppel je er een mooi voetbalweekend aanvast. met mooie groep met vliegtuig of op de boot. great!
Jij durftquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik 7 december j.l al gedaan
uhm...eentje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef Superheld het volgende:
Er zitten in Rotterdam een paar winkels die het verkopen iig.
Leuke jassen hoor van SI, maar voor dat geld kun je dan beter iets Italiaans kopen, een trench coat of zo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wist je niet dat ze daar SI verkochten omdat je tips gaf vanwege uitwijken naar Londen?En ik zou jou geen SI jas aanraden aangezien je niet zo voorzichtig omspringt met jassen meestal nee
Dat het begint bij ¤600,- is btw een beetje overdreven, maar toen ik er was laatst zag ik serieus de goedkoopste voor ¤450,- ongeveer. Er zijn wel goedkopere modellen maar die hadden ze toen niet iig.
idd, die prijzen die ik in de UK heb gezien liggen minstens 30% hoger.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef PieD_NoiR het volgende:
Koop maar gewoon Stone Island in nederland , want in engeland zijn de prijzen in vergelijking tot nederland waanzinnig duur ! (Ken veel engelsen , die speciaal hierheen komen voor o.a Stone Island !)
Rotterdam - Country House Clothing (Al jaar en dag het adres voor Stone Island ; CP Company en andere kleding !)
quote:Eind jaren ’70 werd de fabrikant van Stone Island opgericht, namelijk Sportswear Company SPA. Dit Italiaanse designerlabel lanceerde uiteindelijk in 1981 twee merken. Dit waren Stone Island en het in Nederland nog niet zo populaire CP Company. In het begin werden de truien van CP Company ook uitgerust met een soortgelijk kenmerkend label op de linkermouw maar uiteindelijk bleef het label alleen op de lijn van Stone Island gehandhaafd.
Onder leiding van Massimo Osti investeerde Stone Island in zijn beginperiode veel geld in het onderzoek naar materialen voor hun kleding. Zij gebruikten veelal materialen die op dat moment nog niet de standaard waren in de kledingindustrie en hierdoor leek het alsof sommige Stone Island kledingstukken regelrecht uit een Science Fiction waren geplukt. In de middenjaren ’80 kreeg Stone Island meer naamsbekend en had dat vooral te danken aan de gebreide en gehaakte truien en de jassen die met geen mogelijkheid beschadigd leken te kunnen raken.
Eind jaren ’80 verschenen de eerste Stone Island kompassen op de Engelse tribunes, veelal meegebracht door Engelsen die in Italië op zoek gingen naar Armani kleding. Al snel werd de Armani adelaar massaal gedumpt voor het Stone Island kompas. In deze tijd waren bijvoorbeeld de jassen die van kleur veranderden door temperatuur en jassen met metaal hierin verwerkt zeer populair. De opkomst van Stone Island viel samen met het uitsterven van het ‘acid-tijdperk’.
In deze periode kostte een degelijke Stone Island sweater al zo’n 200 pond. Dit is omgerekend ongeveer 300 euro. Ondanks de hoge prijs won het merk door het makkelijk te herkennen logo steeds meer aan populariteit. In de jaren ’90 ging Stone Island van start met de ‘Marina’ lijn. Dit was een op sport georiënteerde tak die de prijs van Stone Island omlaag bracht. In deze periode nam ook de designer Paul Harvey het stokje over van Massimo Osti die werd verkozen tot de ‘menswear designer’ van de jaren ’90. Velen zijn van mening dat de kwaliteit en innovativiteit na deze designer wisseling voor altijd zijn gedaald.
Eind jaren ’90 zagen ook onze blauwe vrienden het verband tussen het kompas en verschillende hooligan groepen. Verschillende winkels die Stone Island verkochten kregen een bezoekje en de vaste Stone Island dealer van de 6.57 crew werd zelfs gearresteerd.
Voor de 21e eeuw is door Stone Island een aantal beslissingen gemaakt op het gebied van styling. Zo werd besloten dat het legendarische kompas, dat met knoopjes op de mouw zat bevestigd, meer en meer vervangen moet worden door een kompas logo wat in het materiaal zelf is gestikt. Dit hangt samen met de opkomst van de denim-lijn die inmiddels de helft van de productie voor zijn rekening neemt. Of de denim lijn de populariteit van Stone Island ten goede komt betwijfel ik. Persoonlijk ben ik niet zo’n fan van de denim lijn. Het logo met de knoopjes is toch het eerste wat in je opkomt als je aan Stone Island denkt.
Het is voor de Stone Island dragende supporter niet te hopen dat er in Nederland een zelfde situatie ontstaat als in Engeland waar elke supporter nu met een logo op de arm rondrent. Met de opkomst van de immens populaire Burberry cap hebben we kunnen zien dat populariteit ook de nodige wannabe’s met zich meebrengt! En wat misschien nog erger is, een stortvloed aan zeer slechte imitatie Burberry caps.
Ok, ik dacht altijd dat deze merken ook uit Engeland kwamen, maar die collecties zien er niet typisch "Italiaans" uit, wat wel het geval is bij merken als Dolce&Gabbana, Daniele Alessandrini, R.E.D. Valentino, Cavalli en Sabeltquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef PieD_NoiR het volgende:
Even voor de goede orde : Stone Island en CP Company zijn dus Italiaanse merken .
Op dat t-shirt van mij staat inderdaad een print met een man en een scooter en op de achtergrond een kordon wouten en vrouwen met daar boven de tekst "Lock up your daughters"quote:
Ja ken het wel. Met van die Pirelli achtige letters. Was een mopjequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet je maar even op internet kijken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef cultheld het volgende:
Ik kan het wel voor je vragen aan een vriend van mij, die bij Arnhem casuals zit. Een vriend van hem die zit op zijn beurt weer bij 410 en die heeft sjaals van Aquascutum. Die zijn best vet.
Heeft een jaar in Arnhem gewoond, vandaar.quote:
Kan mijn fout zijn dan, dacht vorige keer dat ik er was nog een winkel gezien te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
uhm...eentje?
www.stoneisland.com staan gewoon alle adressen
Bendorff heeft regelmatig wel van die troep liggen. In Den Haag althans wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
Dan draag & koop je het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Avani het volgende:
Voor zover ik het kan beoordelen, vind ik het ernstig lelijk voor die prijs.
Ik ben geen man, dus dat doe ik dan ook niet hè. Ik geef enkel mijn mening, wat volgens mij niet verboden is.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Avani het volgende:
Voor zover ik het kan beoordelen, vind ik het ernstig lelijk voor die prijs.
Ik vind het vrij gewoontjes. Geen idee hoe duur die jas is, maar als het uit de men@work had gekomen, had ik het ook wel geloofd.quote:
Tis er ook voor vrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dus dat doe ik dan ook niet hè. Ik geef enkel mijn mening, wat volgens mij niet verboden is.![]()
Ik kan het op hun site anders niet vinden.quote:
Misschien zijn het ook wel gewoon mannentruien en -jassen want het ziet er meestal niet uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik kan het op hun site anders niet vinden.![]()
Minequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel met deze patch natuurlijk:
[afbeelding]
Vast wel, vind het er vrij triest en gaar uit zien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hebben jullie die niet? Volgens mij elke club in NL wel.
correct. de sittard casuals.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vast wel, vind het er vrij triest en gaar uit zien.
Bij fortuna hadden ze toch zulke vlaggen?![]()
Haha als ik bij een actie iemand tegenover me heb met zo'n patch dan kom ik echt niet meer bij van het lachenquote:
Je leven?quote:
Ik dacht over het merk, maar wat dat betreft heb je gelijk ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Laurens-K het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik had het nu meer over die patch...![]()
De longsleeves zijn meestal ook van een slechte kwaliteit daarom koop ik er alleen vesten, trui etc vanquote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef LedZep het volgende:
Kutmerk. 1 longsleeve van gekocht en was binnen 2 mnd verkloot. Normale prijs: 100 euro
Hte is maar net wat je er voor overhebt en voor er hele discussie ontstaat dat het duur is blabla.. sommige mensne hebben het er voor over andere niet maar dat is geen reden om evt nutteloze reacties te droppenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Is 219 euro niet een beetje belachelijk veel geld voor een bodywarmer?
Dat ben ik helemaal met je eens, maar wat is er nu precies zo geweldig aan dit merk? Ik zie namelijk hele eenvoudige kledingstukken die wat mij betreft van ieder merk kunnen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef gfo het volgende:
[..]
Hte is maar net wat je er voor overhebt en voor er hele discussie ontstaat dat het duur is blabla.. sommige mensne hebben het er voor over andere niet maar dat is geen reden om evt nutteloze reacties te droppen
De associaties die bij dit merk/logo horen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar wat is er nu precies zo geweldig aan dit merk? Ik zie namelijk hele eenvoudige kledingstukken die wat mij betreft van ieder merk kunnen zijn.
Wat maakt het zo geweldig, dat het 200 euro waard is?
en nee, dit vraag ik echt niet om te trollen ofzo, ik vraag het me oprecht af!
Kaliteit afwerking pasvorm + het is naar mijn mening erg mooie en tijdloze kleding.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar wat is er nu precies zo geweldig aan dit merk? Ik zie namelijk hele eenvoudige kledingstukken die wat mij betreft van ieder merk kunnen zijn.
Wat maakt het zo geweldig, dat het 200 euro waard is?
en nee, dit vraag ik echt niet om te trollen ofzo, ik vraag het me oprecht af!
Ok, het is dus klassieke kleding, waarvan de kwaliteit en de uitstraling dusdanig is dat je het over 10 jaar nog kunt dragen. Dan is een hoog bedrag redelijk gerechtvaardigd.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef gfo het volgende:
[..]
Kaliteit afwerking pasvorm + het is naar mijn mening erg mooie en tijdloze kleding.
Stone island is niet iets voor mode gevoelige mensen die altijd denken nieuwste en beste te hebben. Stone island is gewoon stijlvol en tijdloos vind ik
Het gaat er gewoon om dat als je dat embleem op je linkerarm hebt, dat mensen die net zo denken als jij precies weten wat voor iemand je bent... al wordt dat wel steeds minder als het bij 'gewone' mensen als bijv. gfo (no offensequote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ok, het is dus klassieke kleding, waarvan de kwaliteit en de uitstraling dusdanig is dat je het over 10 jaar nog kunt dragen. Dan is een hoog bedrag redelijk gerechtvaardigd.![]()
Uiteindelijk is het best handig om een mooie basiscollectie te hebben die je jaren kunt blijven dragen.
Ow! Het is toch gewoon het merkje en het feit dat niet iedereen er mee loopt!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat als je dat embleem op je linkerarm hebt, dat mensen die net zo denken als jij precies weten wat voor iemand je bent... al wordt dat wel steeds minder als het bij \'gewone\' mensen als bijv. gfo (no offense) steeds meer in trek raakt.
Andere levensinstelling, kan niet anders.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij snap je me niet helemaal
Of ik jou niet...
Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik normaal ben maar ik weet de associatie van si binnen de casual cultuur ook en aangezien ik zelf een fantieke voetbal supporter ben weet ik zelf ook genoeg. In dit verband draag ik het namelijk ookquote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat als je dat embleem op je linkerarm hebt, dat mensen die net zo denken als jij precies weten wat voor iemand je bent... al wordt dat wel steeds minder als het bij \\\'gewone\\\' mensen als bijv. gfo (no offense) steeds meer in trek raakt.
Ja, daar kan je je lelijk in vergissen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef gfo het volgende:
Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik normaal ben
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, daar kan je je lelijk in vergissen.
Totdat ik het plaatje van die tattoo die je wil zag, geloofde ik jequote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef gfo het volgende:
Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik normaal ben
'quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef synkronized het volgende:
Ik snap ook echt niet wat men hier mooi aan kan vinden, lijkt alsof het uit de coolcat komt ofzo (die glimmende jasjes).
Nep herken ik echt in 1 oogopslag.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
SI raakt langzaam uit..
- wordt steeds meer nep gedragen
- te veel wannabe's dragen het
- het merk wordt te bekend.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:44 schreef Bananenman het volgende:
Net als die ene feyenoord gast op dit forum tijd terug met de SI patch op z'n rechterarmEn het krijgt inderdaad wel steeds meer bekendheid...
En wij vinden Engelsen wannabe's met Lonsdale ^^quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
De Engelsen zullen de Nederlanders wel wannabe's vinden
Uhm.. daar hadden ze het veel eerder dan hier hoor...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef Zjwegel het volgende:
[..]
En wij vinden Engelsen wannabe's met Lonsdale ^^
Waar zou dat Lons ook voor staanquote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uhm.. daar hadden ze het veel eerder dan hier hoor...![]()
Uhm... nee...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef Zjwegel het volgende:
Daar gaat het me niet om
Kijk eens naar het verschil in prijs en status van het merk
Lonsdale hier is SI daar, SI daar is Lonsdale hier
Lul niet zo dom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef Zjwegel het volgende:
Daar gaat het me niet om
Kijk eens naar het verschil in prijs en status van het merk
Lonsdale hier is SI daar, SI daar is Lonsdale hier
Uiteraard kan je niet alles mooi vinden, maar dat probleem heeft iedere kledinglijn. En tja, hoe men het ook went of keert: het blijft die ubergeile patch die het 'm doet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef wh00t het volgende:
Zag laatst ook iemand lopen met een vest van SI en vond die wel erg mooi (ook qua stof), evenals sommige truien in dit topic. Maar veel dingen zijn ook echt afgrijselijk zeg... ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou kopen als er geen badge en/of merk van SI had opgezeten.
Ik vind sommige dingen vans tone island ok helemaal niet mooi.. maar net als al gezegd dat heeft ieder merk.. en zijn ok vette si dingen zonder patch bijv vest waar je logo op je ondermouw hebt etcquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef wh00t het volgende:
Zag laatst ook iemand lopen met een vest van SI en vond die wel erg mooi (ook qua stof), evenals sommige truien in dit topic. Maar veel dingen zijn ook echt afgrijselijk zeg... ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou kopen als er geen badge en/of merk van SI had opgezeten.
gfo? tilburg casual?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:
Wie is die gast op Tilburg altijd met zo'n mega vet Stone Island vest?
Stone Island![]()
Als je pic post miss ken ik em wel aangezien ik meeste fanatieke supporters van willem 2 wel kenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:
Wie is die gast op Tilburg altijd met zo'n mega vet Stone Island vest?
Stone Island![]()
Dan kom je vast morgen wel naar Amsterdamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:16 schreef gfo het volgende:
[..]
Als je pic post miss ken ik em wel aangezien ik meeste fanatieke supporters van willem 2 wel ken
mja uitpas verplicht = pasfoto .. en ben geen crimineel dus pasfoto krijgen ze niequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Dan kom je vast morgen wel naar Amsterdam.
Bij iwllem 2 moet het nog steeds ivm met het willem2 graafschap gedoe van vorig jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof dat ik in het seizoen 99-00 voor het eerst een pasfoto inleverde voor een kaart.
Het moet bij zoveel clubs. Ik zie het probleem niet zo, maar goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:27 schreef gfo het volgende:
[..]
Bij iwllem 2 moet het nog steeds ivm met het willem2 graafschap gedoe van vorig jaar
dan reis je toch gewoon om de combi heen? zeker bij ajax is dat heel easy.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef gfo het volgende:
[..]
mja uitpas verplicht = pasfoto .. en ben geen crimineel dus pasfoto krijgen ze nie
Mja verlichte combi en stadion kaartjes krijg je in de bus per mand en ken ok niemand met clubcard of ssc van ajax dusja maar zaterdag ben ik wel van partij tegen rkc daar gaak wel via combi omquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
dan reis je toch gewoon om de combi heen? zeker bij ajax is dat heel easy.
Kunnen we niet een all inclusive casual topic maken? Dus wat de complete casual lifestyle omvat. Zin maar weinig mensen die echt ook de lifestyle hebben van een casual niet van die gasten die casual zijn omdat ze si dragen. maar goed, heb d'r wel een paar gezien op 't forum.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef gfo het volgende:
[..]
Mja verlichte combi en stadion kaartjes krijg je in de bus per mand en ken ok niemand met clubcard of ssc van ajax dusja maar zaterdag ben ik wel van partij tegen rkc daar gaak wel via combi om
mja ontopic want gaat nu over voetbalwedstrijden ipv si
Gewoon voetbal casual topic ik stem voorquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Kunnen we niet een all inclusive casual topic maken? Dus wat de complete casual lifestyle omvat. Zin maar weinig mensen die echt ook de lifestyle hebben van een casual niet van die gasten die casual zijn omdat ze si dragen. maar goed, heb d'r wel een paar gezien op 't forum.
Man,Lonsdale is van alle tijden daar,of je 10 jaar geleden een Lillywhites in liep of nu,it's all the same.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef Zjwegel het volgende:
[..]
En wij vinden Engelsen wannabe's met Lonsdale ^^
In principe niets alleen loopt 99% er mee met de link naar Engeland in hun achterhoofd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:01 schreef cultheld het volgende:
Wat is er mis met Burberry polo's ? Die zijn gewoon erg mooi. Humberto Tan droeg er laatst ook één bijvoorbeeld.
Jij niet maar vele andere wel,zeker wat Burberry petjes aangaat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef cultheld het volgende:
Ik leg die link er niet direct mee in ieder geval.Met Stone Island wel, wat net als CP geen bijzondere ontwerpen bevat, maar populair is vanwege de link met voetbal.
SI en Aqua zitten op één lijn. Het is niet zo dat SI of Aqua elkaar afwisselen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Man,Lonsdale is van alle tijden daar,of je 10 jaar geleden een Lillywhites in liep of nu,it's all the same.
SI en Burberry is trouwens zo nep in Nederland.
"Ja man,we gaan dat kopen en dan zijn we stoer"![]()
![]()
Hou gewoon lekker je eigen stijl ipv al dat meeloopgedoe![]()
Nu lekker allemaal dat overschatte SI kopen en over een tijdje willen we allemaal Acquascutum omdat dat nu "in" is in Engeland...
Geen bijzondere ontwerpen? Kerel verdiep je er maar eens even in. Wat voor materialen etc. er worden gebruikt. En CP geen bijzonder ontwerp? Hun altijd terugkerende jas met 'bril' erin noem je niet bijzonder?quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef cultheld het volgende:
Ik leg die link er niet direct mee in ieder geval.Met Stone Island wel, wat net als CP geen bijzondere ontwerpen bevat, maar populair is vanwege de link met voetbal.
Hoor hem praten. Ik zie die kleding zo vaak bij Witteveen in jouw geliefde stadje. Ik begrijp de populariteit ervan wel, maar qua design is het weinig. Zeker vergeleken met Cavalli, Versace, Boss en Dolce & Gabbana. Alleen de Stone jassen zijn af en toe wel mooi, maar voor de rest stellen SI en CP niet veel voor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Geen bijzondere ontwerpen? Kerel verdiep je er maar eens even in. Wat voor materialen etc. er worden gebruikt. En CP geen bijzonder ontwerp? Hun altijd terugkerende jas met 'bril' erin noem je niet bijzonder?![]()
Dolce et Gabbana vind ik onderhand meer een breezer-sletten merk geworden. Verder draag ik ook Boss alleen het is gewoon niet echt casual. Als je trouwens wel eens in Arnhem komt, neem dan eens de moeite om een paar kilometer door te rijden naar Oosterbeek naar Spreng Menswear. Zeer mooie Stone Island collectie daar (veel meer als in Arnhem zelf) met echt mooie en bjizondere artikelen van SI.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoor hem praten. Ik zie die kleding zo vaak bij Witteveen in jouw geliefde stadje. Ik begrijp de populariteit ervan wel, maar qua design is het weinig. Zeker vergeleken met Cavalli, Versace, Boss en Dolce & Gabbana. Alleen de Stone jassen zijn af en toe wel mooi, maar voor de rest stellen SI en CP niet veel voor.
Kom op... Dat je uberhaupt een merk als Dolce & Gabbana gaat lopen vergelijken met SI is natuurlijk echt lachwekkend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Dolce et Gabbana vind ik onderhand meer een breezer-sletten merk geworden. Verder draag ik ook Boss alleen het is gewoon niet echt casual. Als je trouwens wel eens in Arnhem komt, neem dan eens de moeite om een paar kilometer door te rijden naar Oosterbeek naar Spreng Menswear. Zeer mooie Stone Island collectie daar (veel meer als in Arnhem zelf) met echt mooie en bjizondere artikelen van SI.
In Den Bosch is SI ook te koop.. Maar dat wil niet meteen zeggen dat het een hype is. Het wordt (hier) alleen door een specifieke groep gedragen. Je ziet er niet jan en alleman in lopen zoals bij BB wel het geval is. Daarbij is er ook minder nep in de omloop.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef cultheld het volgende:
Misschien daar in Den Bosch nog niet, maar zelfs in Doetinchem is SI te koop, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Versace en Moschino.
Dat is hier precies het zelfde.. si aan grote bek maar als er een groep supporters van tegenpartij staan lopen ze er met een boog omheen.. maar je hebt er altijd van die mensen bijlopen die zich gelijk superman voelen met die kleren aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef cultheld het volgende:
Ik zie hier in Doetinchem vooral veel van die meelopers (grote bek over Vitesse, maar als ze dan op bezoek komen niks doen en zwijgen als ze langs lopen) in SI lopen. Al is het natuurlijk een feit dat met name bepaalde voetbalsupporters vaak in SI lopen. De vraag is hoe lang dat nog zo blijft.
SI heeft zeer veel bijzondere producten op de mark gebracht. Met name toen Massimo Osti nog de lakens uitdeelde bij het bedrijf. Kevlar jassen bijvoorbeeld, gekookt lamswol (dat word een soort vilt) etcetera etcetera.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef wh00t het volgende:
[..]
Kom op... Dat je uberhaupt een merk als Dolce & Gabbana gaat lopen vergelijken met SI is natuurlijk echt lachwekkend.![]()
SI is gewoon een hype net als bijvoorbeeld La Martina, face it.
Speciale ontwerpen, speciale materialen...Volgens mij heb je nog nooit iets in je handen gehad dat gemaakt is van écht speciale materialen. Het is duur ja en daarmee in jouw ogen exclusief en cool. Prima dat jij dat vindt, maar ga het nou niet zo lopen verheerlijken.
Zeg dan gewoon dat je het lelijk vindtquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef cultheld het volgende:
wat net als CP geen bijzondere ontwerpen bevat,
Het is gewoon zo. Onopvallend, simpel en vooral populair vanwege de associaties die er bij horen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het lelijk vindt![]()
Maar opzich is dat zo met alle casual-kleding merken. Dat is gewoon de stijl..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Onopvallend, simpel en vooral populair vanwege de associaties die er bij horen.
Lelijk vind ik het niet, maar wel "gewoon".
Mwa, dan zou ik toch eens naar de mille miglia, metropolis of REM jassen kijken uit voorgaande collecties. Als het merk ergens om bekend staat/stond is het wel het innovatief design en duurzame/aparte stoffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Onopvallend, simpel en vooral populair vanwege de associaties die er bij horen.
Lelijk vind ik het niet, maar wel "gewoon".
Klopt 't wel dat ie uit Zevenaar komt? De gozer die mij het filmpje stuurde zei dat iig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:33 schreef Bananenman het volgende:
Ja hij is feyenoorder, een maat van me kent hem, woont in zelfde plaats als hij. Is geen Vitesse gassie zoals jij of iemand anders eerder postte
Ja dat klopt wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt 't wel dat ie uit Zevenaar komt? De gozer die mij het filmpje stuurde zei dat iig.
Kom je strakjes bij me spelen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:46 schreef Bombardier het volgende:
Merk is in een half jaar tijd volledig naar de kanker geholpen door een stel thijs bosma'tjes. Ik zou er niet dood in gevonden willen worden die pauperbende.
vergeet vooral de geplande hype niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hey daar heb je hem weer, die humorloze gast.![]()
Ja lekker regisseren die hype, niets toevoegen en vervolgens met de eer strijken. Stakker dat je bent.quote:
No shit, Sherlockquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren was ik bij FC Utrecht - Ajax en het is echt een hooligan merk geworden. Veel jassen en petjes ervan gezien. Echte hooligan outfit. Nep buberry petje, Stone Island jas en witte lacoste schoenen.
CP Company dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:27 schreef Erasmusch het volgende:
kick
Wat kosten die jassen in de Milan store? Scheelt dat veel met NL?
Zal ik je vertellen, ik heb dat filmpje online gezetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:02 schreef Jaco90 het volgende:
Stone Island, vriend! Swa... wétog
*kuche kuche
Klopt inderdaadquote:
Lachen. Heeft hij ook een hyves ofzo?? Dat zou pas lachen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen, ik heb dat filmpje online gezet. Hij voetbalde bij dezelfde club als ik, en heb via via dat filmpje bemachtigd (lang leve de vergeten sd-kaartjes
). Hij's inderdaad Feyenoorder
care.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:11 schreef Forburgah het volgende:
http://mouse726.hyves.nl/ Gevonden...
Geen last van gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef w00h00 het volgende:
Kick.
Kunnen we onderhand al fatsoenlijk met het merk over straat? Of krijg je dan nog termen als hey swa en no spang te horen?
Ik raak altijd van me padje als ik die wierook ruik daar binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef fathank het volgende:
Globe zijn ook echt kankerlijers. Als je daar niet in je duurste outfit naar binnen komt kijken ze je niet eens aan, arrogante tyfushonden. Kom er nooit meer.
Londen wel goedkoper? Zijn modeshow-steden niet altijd wat prijziger?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef JaWi het volgende:
In Londen hebben ze enorm veel keuze en vaak wat leukere prijzen.
Plak er een weekendje aan vast.
Die zaak in Den Bosch misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Jas?
Ben opzoek naar een vest of trui, was al bij de globe geweest, maar zijn echt pauper gasten daar.
Nog tips waar je goed SI kan kopen?
Die oude kleine dikkerd is echt een eikel, dat is eveneens de eigenaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Jas?
Ben opzoek naar een vest of trui, was al bij de globe geweest, maar zijn echt pauper gasten daar.
Dat dragen die hooligans volgens mij regelmatig. Ja, dat het iets met rascisme temaken heeft weet ik ook wel. In ieder geval een merk voor leeghoofdenquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:39 schreef fathank het volgende:
Lonsdale en voetbal? Jullie hebben nog een hoop te leren daar in Eindhoven.
Jij blijkbaar wel. Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dragen die hooligans volgens mij regelmatig. Ja, dat het iets met rascisme temaken heeft weet ik ook wel. In ieder geval een merk voor leeghoofden
Zelfkennisquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Ik ben trots op je.
Als je er niet thuis in bent moet je er ook niet dom over lullen, Lonsdalequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Ik ben trots op je.
Ik lul niet dom, ik snap de associatie van een kledingmerk met voetbal hooligans niet. Ik weet dat het merk Lonsdale íets wilt zeggen, iets van nationalisme dacht ik. Dat vind ik ook al belachelijk. Dat ik niet precies weet hoe het zit wil niet zeggen dat ik het idee erachter niet belachelijk kan vinden toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er niet thuis in bent moet je er ook niet dom over lullen, Lonsdale![]()
.
Maat, luister nu eens goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef fathank het volgende:
Eerst zeg je dat volgens jou hooligans regelmatig Lonsdale dragen, wat dus onzin is. En vervolgens beweer je dat Lonsdale een nationalistisch merk is? Je mag je huiswerk wel opnieuw doen vriend.
Kleine tip...
Je spreekt jezelf tegen, lees deze post nog maar eens na..quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maat, luister nu eens goed.
Wat ik bedoel is dat ik het associëren van kledingmerken aan bepaalde groeperingen maar onzin vind. Het heeft niks te maken met wat ik denkvan Lonsdalers ed. Dat had jij zelf ook hieruit op kunnen maken, vind je niet? Het idee blijft hoe dan ook hetzelfde.
Ja, leg het nu nog eens uit. Net zo duidelijk als ik dat doe graag. Ik denk dat een merk bij een bepaalde groepering hoort. Welk merk nu precies waarbij hoort weet ik niet / hoef ik niet te weten. Het feit dat het zo is is in mijn ogen al triest.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, lees deze post nog maar eens na..
Hier zeg je dus dat je het onzin vindt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maat, luister nu eens goed.
Wat ik bedoel is dat ik het associëren van kledingmerken aan bepaalde groeperingen maar onzin vind. Het heeft niks te maken met wat ik denkvan Lonsdalers ed. Dat had jij zelf ook hieruit op kunnen maken, vind je niet? Het idee blijft hoe dan ook hetzelfde.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, leg het nu nog eens uit. Net zo duidelijk als ik dat doe graag. Ik denk dat een merk bij een bepaalde groepering hoort. Welk merk nu precies waarbij hoort weet ik niet / hoef ik niet te weten. Het feit dat het zo is is in mijn ogen al triest.
Beter je best doen met zoeken van argumenten fathenk. Of probeer me te overtuigen waarom het juist wél goed is dat men dit doet
Beste fathank, lees nu toch eens goed. Ik zeg dat een bepaald merk door een bepaalde groep wordt geassocieerd met een levensstijl/groepering. En ik zeg dat IK dat maar onzin vind.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier zeg je dus dat je het onzin vindt.
[..]
En hier doe je het toch. Oftewel, je spreekt jezelf tegen.
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:11 schreef fathank het volgende:
Nee dat zeg je niet. Je bent gewoon onduidelijk in je zinsbouw.
Dank je, Morrigun! Die van jou mag er ook wezenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:45 schreef Morrigun99 het volgende:
relaxte usericon Leoline Dance...![]()
Waar maken jullie je druk om? Je wil toch überhaupt niet in zulke pauperkleding lopen? Ongeacht de associatie met groepen.
Dan moet je nog een hoop spul verkopen in V&Aquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:36 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht ik overhoop op korte termijn kinderen krijgen dan koop ik sowieso bovenstaande jas voor me kleine.
Als jij nou eens wat van me afneemt, vriendenprijsjequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je nog een hoop spul verkopen in V&A.
en die kleine zal nog wel een aantal jaren wachten gok ik.
Computer heb ik al. Kleren ook. Heb geen auto dus een autoversterker en navigatie heb k ook vrij weinig aan. Dit is zo wat ik uit m'n hoofd weetquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat van me afneemt, vriendenprijsje![]()
En wat betreft die kleine, dat duurt hopelijk nog wel een decenium
Waar zijn die spijkerbroeken van SI te koop?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
SI heeft mooie spijkerbroeken! Eindelijk eens spijkerbroeken die ik niet in hoef te laten korten.
even een quote van heel lang geleden. niet alleen vlaggen bij fortuna, loopt er zelf één met een tattooquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vast wel, vind het er vrij triest en gaar uit zien.
Bij fortuna hadden ze toch zulke vlaggen?![]()
Besef je wel dat je kleren draagt die "die hooligans" ook dragenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat vrijdag in de trein naar Den Helder, en er zaten een paar Engelsen in de trein en die zeiden '' Nice sweater mate'' over m'n Steen Eiland Trui![]()
![]()
Daardoor heb ik een torenhoge reputatie opgebouwd in mijn ''click''quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Besef je wel dat je kleren draagt die "die hooligans" ook dragen
Die tekst op dat jackquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef Mascleta het volgende:
http://www.stoneislandstore.com/product_info.php?cPath=42&products_id=201 blijf ik wel een mooi jack vinden.
Is dat niet gewoon een simpel model ala bomberjack?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef Mascleta het volgende:
http://www.stoneislandstore.com/product_info.php?cPath=42&products_id=201 blijf ik wel een mooi jack vinden.
Zo een heb ik in het grijs en zonder die capuchonquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef shayolo het volgende:
Ik zoek deze jas van stone island
[ afbeelding ]
Hij staat wel op de site van www.stoneisland.com onder fall-winter 09-10, maar niet op de online shop...
Weet iemand of dit nog komt en eventueel in een winkel in Amsterdam/Haarlem?
Op verschillende sites zie ik uitverkoop van de zomercollectie. Maar die jas hierboven die ik zoek is gelukkig van aankomende herfst/winter. Helaas wel erg duur vermoed ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef Alexwytse het volgende:
Bijna overal zijn de zomercollecties van Stone Island al uitverkocht. Bij de wintercollectie zitten een paar erg mooie jassen, helaas wel erg overpriced ja.
Reken maar op een euro'tje of 700 ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef shayolo het volgende:
[..]
Op verschillende sites zie ik uitverkoop van de zomercollectie. Maar die jas hierboven die ik zoek is gelukkig van aankomende herfst/winter. Helaas wel erg duur vermoed ik.
Vandaag in de Bijenkorf A'dam geweest, hij was 335 euro.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Reken maar op een euro'tje of 700 ofzo.
Wtf? Elke Stone Island winterjas die ik tot nog toe in de winkel heb zien hangen kostte je minimaal 500 euro, afgeprijsdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef shayolo het volgende:
[..]
Vandaag in de Bijenkorf A'dam geweest, hij was 335 euro.
Volgens mij is het geen jas maar knitwear "cardigan"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf? Elke Stone Island winterjas die ik tot nog toe in de winkel heb zien hangen kostte je minimaal 500 euro, afgeprijsd.
Stunt van de Bijenkorf ofzo?
Ja idd, maarja ik gebruik het als jas als de winter het toelaatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:48 schreef fathank het volgende:
Ah oke, het is dus meer een dik vest ipv een jas. Duidelijk.
Heel verstandig, ik probeer m'n winterjas ook zo lang mogelijk in de kast te laten hangen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ja idd, maarja ik gebruik het als jas als de winter het toelaat
Rij je toch ff door naar Breda, Exhabition heeft altijd redelijke uitgebreide collectie SIquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef Alpine69 het volgende:
Weet er iemand of je in Tilburg, bij Tatio (of een andere winkel) een 'n beetje goede SI collectie hebt liggen?
(En dan doel ik met name op wat ze nú hebben liggen, X-Ray Originals in Eindhoven had al 'n hoop dingen niet meer liggen omdat 't uitverkocht is en niet meer binnenkomt.)
Die zag ik laatst voor 335 euro bij de bijenkorf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef shayolo het volgende:
Ik zoek deze jas van stone island
[ afbeelding ]
Hij staat wel op de site van www.stoneisland.com onder fall-winter 09-10, maar niet op de online shop...
Weet iemand of dit nog komt en eventueel in een winkel in Amsterdam/Haarlem?
Oh, ja, die bedoelde ik ook eigenlijk. Uitverkoop van de F/W 09/10, wanneer die begint?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Mascleta het volgende:
Zomercollectie is bij de Exhabition al in de uitverkoop geweest tegen zeer grote kortingen. Op het moment hangt alleen de Fall/Winter collectie er.
Vind er niet zo heel veel keuze, en er hangt vooral vrouwenkledingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Alpine69 het volgende:
Dankjewel voor 't antwoord![]()
Weet dan ook iemand wanneer de uitverkoop begint bij Tatio/X-Ray/Exhabition?
Ik had namelijk leuke Shadow Project jas gezien op de site, en zou leuk zijn als ik die met wat korting mee kan nemen deze winter, heb namelijk niet direct behoefte aan een nieuwe jas en het geld groeit me ook niet op de rug, helaas.
Edit: Noel, wat vind je mis met X-Ray?
Barrows in Helmond verkoopt ook best wat SI.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef Alpine69 het volgende:
Wat dat betreft heb je wel een punt ja, keuze is niet zo heel groot, de hele linkerkant van de winkel is vrouwenkleding inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |