Kan mijn fout zijn dan, dacht vorige keer dat ik er was nog een winkel gezien te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
uhm...eentje?
www.stoneisland.com staan gewoon alle adressen
Bendorff heeft regelmatig wel van die troep liggen. In Den Haag althans wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
Dan draag & koop je het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Avani het volgende:
Voor zover ik het kan beoordelen, vind ik het ernstig lelijk voor die prijs.
Ik ben geen man, dus dat doe ik dan ook niet hè. Ik geef enkel mijn mening, wat volgens mij niet verboden is.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Avani het volgende:
Voor zover ik het kan beoordelen, vind ik het ernstig lelijk voor die prijs.
Ik vind het vrij gewoontjes. Geen idee hoe duur die jas is, maar als het uit de men@work had gekomen, had ik het ook wel geloofd.quote:
Tis er ook voor vrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dus dat doe ik dan ook niet hè. Ik geef enkel mijn mening, wat volgens mij niet verboden is.![]()
Ik kan het op hun site anders niet vinden.quote:
Misschien zijn het ook wel gewoon mannentruien en -jassen want het ziet er meestal niet uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik kan het op hun site anders niet vinden.![]()
Minequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel met deze patch natuurlijk:
[afbeelding]
Vast wel, vind het er vrij triest en gaar uit zien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hebben jullie die niet? Volgens mij elke club in NL wel.
correct. de sittard casuals.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vast wel, vind het er vrij triest en gaar uit zien.
Bij fortuna hadden ze toch zulke vlaggen?![]()
Haha als ik bij een actie iemand tegenover me heb met zo'n patch dan kom ik echt niet meer bij van het lachenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |