abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33961733
Is dat spul ook ergens online te krijgen?
The gum you like, is coming back in style.
pi_33962154
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_33962223
pi_33962305
Die staan ook wel eens op yoox.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33962350
Als je van Ultras/Casuals houdt, dan kan ik je dit ook aanraden

http://www.yoox.com/item/(...)_89/DUPE/Sweatshirts (niet specifiek dit sweatshirt, maar dit merk in het algemeen)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33962473
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Die staan ook wel eens op yoox.
Kan ze niet vinden.
pi_33962481
Wel eens betekent dus niet altijd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33962489
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:28 schreef cultheld het volgende:
Wel eens betekent dus niet altijd
Dat is zo. Ik was te gretig.
pi_33964016
ga naar marktplaats.nl en zoek op stone island

[ Bericht 1% gewijzigd door Fonkmeistah op 12-01-2006 03:12:15 ]
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 12 januari 2006 @ 03:12:11 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_33982482
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel voor SI? Dan kun je ze zelf checken op echtheid enzo. Via internet is het 9 van de 10 keer gewoon niet te vertrouwen. Haal m'n SI alleen maar in de winkel.
It's a casual life...
pi_33982539
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef ArnhemCasual het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel voor SI? Dan kun je ze zelf checken op echtheid enzo. Via internet is het 9 van de 10 keer gewoon niet te vertrouwen. Haal m'n SI alleen maar in de winkel.
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
pi_33982695
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!
It's a casual life...
pi_33982768
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!
Ja ik woon in Friesland, dus als ik ergens heen ga wil ik wel zeker weten dat ze iets voor me hebben. Het is voor mij namelijk al vrij snel een lange rit aan de verkooppunten te zien, dus ik wil eigenlijk wel weten waar ze een grote collectie, al dan niet de grootste collectie hebben hangen.
pi_33982901
Welke maat heb je enzo? Ik kom regelmatig bij deze zaken dus kan zo voor je kyken.
It's a casual life...
pi_33983141
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef ArnhemCasual het volgende:
Welke maat heb je enzo? Ik kom regelmatig bij deze zaken dus kan zo voor je kyken.
Ik denk wel XXL.

>1.90.

Ik zoek een jas in een neutrale kleur, kort model. En een vest/trui/hooded iets in een donkere kleur.
pi_33983209
Via internet koop je veel rommel, je kan inderdaad het beste even in de winkel kijken.
Of naar Londen gaan .
slettebak [@] gmail.com
pi_33983383
Als ArnhemCasual even voor mij zou willen kijken, zou ik dat super vinden.
pi_33983476
In Londen hebben ze enorm veel keuze en vaak wat leukere prijzen.
Plak er een weekendje aan vast .
slettebak [@] gmail.com
pi_33983481
Er zitten in Rotterdam een paar winkels die het verkopen iig.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33983574
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik denk wel XXL.

>1.90.

Ik zoek een jas in een neutrale kleur, kort model. En een vest/trui/hooded iets in een donkere kleur.
Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.
It's a casual life...
pi_33983606
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
pi_33983657
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
Ik zou er wel een willen. Probleem is meer dat ik altijd jassen en vesten kwijtraak .
slettebak [@] gmail.com
pi_33983700
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.
Ja ik weet wat 't kost.
pi_33983711
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Hmm. Misschien daar eens kijken dan.
pi_33983809
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hmm. Misschien daar eens kijken dan.
Bendorff heeft ook nog wel eens wat.
slettebak [@] gmail.com
pi_33983905
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik zou er wel een willen. Probleem is meer dat ik altijd jassen en vesten kwijtraak .
Wist je niet dat ze daar SI verkochten omdat je tips gaf vanwege uitwijken naar Londen? En ik zou jou geen SI jas aanraden aangezien je niet zo voorzichtig omspringt met jassen meestal nee

Dat het begint bij ¤600,- is btw een beetje overdreven, maar toen ik er was laatst zag ik serieus de goedkoopste voor ¤450,- ongeveer. Er zijn wel goedkopere modellen maar die hadden ze toen niet iig.
pi_33983962
Nee, maar Londen heb je gelijk een leuk reisje en veel meer en mooiere winkels. .
slettebak [@] gmail.com
pi_33984040
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:10 schreef JaWi het volgende:
Nee, maar Londen heb je gelijk een leuk reisje en veel meer en mooiere winkels. .
koppel je er een mooi voetbalweekend aanvast. met mooie groep met vliegtuig of op de boot. great!
It's a casual life...
pi_33984194
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

koppel je er een mooi voetbalweekend aanvast. met mooie groep met vliegtuig of op de boot. great!
Ja, dat heb ik 7 december j.l al gedaan
pi_33984250
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik 7 december j.l al gedaan
Jij durft .
slettebak [@] gmail.com
pi_33993035
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef Superheld het volgende:
Er zitten in Rotterdam een paar winkels die het verkopen iig.
uhm...eentje?

www.stoneisland.com staan gewoon alle adressen
pi_33993449
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:09 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wist je niet dat ze daar SI verkochten omdat je tips gaf vanwege uitwijken naar Londen? En ik zou jou geen SI jas aanraden aangezien je niet zo voorzichtig omspringt met jassen meestal nee

Dat het begint bij ¤600,- is btw een beetje overdreven, maar toen ik er was laatst zag ik serieus de goedkoopste voor ¤450,- ongeveer. Er zijn wel goedkopere modellen maar die hadden ze toen niet iig.
Leuke jassen hoor van SI, maar voor dat geld kun je dan beter iets Italiaans kopen, een trench coat of zo. Ik vind vooral de vesten van SI erg mooi.
Ik heb op yoox trouwens ook SI jassen voor onder de 200 euro gezien. Niet de mooiste, maar toch wel in die typische SI-stijl
Lambretta, CP Company, Aquascutum, Lambretta, Burberry, Dupe, Fred Perry en Paul Smith hebben ook wel leuke kleren trouwens Zelf loop ik meer met Italiaanse kleding, maar een vriend van mij die loopt helemaal in die stijl en ik vind 't er wel vet uit zien
pi_33993773
Koop maar gewoon Stone Island in nederland , want in engeland zijn de prijzen in vergelijking tot nederland waanzinnig duur ! (Ken veel engelsen , die speciaal hierheen komen voor o.a Stone Island !)
Rotterdam - Country House Clothing (Al jaar en dag het adres voor Stone Island ; CP Company en andere kleding !)
pi_33993999
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef PieD_NoiR het volgende:
Koop maar gewoon Stone Island in nederland , want in engeland zijn de prijzen in vergelijking tot nederland waanzinnig duur ! (Ken veel engelsen , die speciaal hierheen komen voor o.a Stone Island !)
Rotterdam - Country House Clothing (Al jaar en dag het adres voor Stone Island ; CP Company en andere kleding !)
idd, die prijzen die ik in de UK heb gezien liggen minstens 30% hoger.
Country House vind ik bar weinig hebben. Helemaal wat betreft CP.

Waar haal jij Aquascutum cultheld/
pi_33994140
Ik kan het wel voor je vragen aan een vriend van mij, die bij Arnhem casuals zit. Een vriend van hem die zit op zijn beurt weer bij 410 en die heeft sjaals van Aquascutum. Die zijn best vet .
pi_33994351
Even voor de goede orde : Stone Island en CP Company zijn dus Italiaanse merken .
pi_33994430
Was op zoek naar een polo. Die sjaals zijn me iets té geruit
pi_33994573
Van een of andere site:
quote:
Eind jaren ’70 werd de fabrikant van Stone Island opgericht, namelijk Sportswear Company SPA. Dit Italiaanse designerlabel lanceerde uiteindelijk in 1981 twee merken. Dit waren Stone Island en het in Nederland nog niet zo populaire CP Company. In het begin werden de truien van CP Company ook uitgerust met een soortgelijk kenmerkend label op de linkermouw maar uiteindelijk bleef het label alleen op de lijn van Stone Island gehandhaafd.

Onder leiding van Massimo Osti investeerde Stone Island in zijn beginperiode veel geld in het onderzoek naar materialen voor hun kleding. Zij gebruikten veelal materialen die op dat moment nog niet de standaard waren in de kledingindustrie en hierdoor leek het alsof sommige Stone Island kledingstukken regelrecht uit een Science Fiction waren geplukt. In de middenjaren ’80 kreeg Stone Island meer naamsbekend en had dat vooral te danken aan de gebreide en gehaakte truien en de jassen die met geen mogelijkheid beschadigd leken te kunnen raken.

Eind jaren ’80 verschenen de eerste Stone Island kompassen op de Engelse tribunes, veelal meegebracht door Engelsen die in Italië op zoek gingen naar Armani kleding. Al snel werd de Armani adelaar massaal gedumpt voor het Stone Island kompas. In deze tijd waren bijvoorbeeld de jassen die van kleur veranderden door temperatuur en jassen met metaal hierin verwerkt zeer populair. De opkomst van Stone Island viel samen met het uitsterven van het ‘acid-tijdperk’.

In deze periode kostte een degelijke Stone Island sweater al zo’n 200 pond. Dit is omgerekend ongeveer 300 euro. Ondanks de hoge prijs won het merk door het makkelijk te herkennen logo steeds meer aan populariteit. In de jaren ’90 ging Stone Island van start met de ‘Marina’ lijn. Dit was een op sport georiënteerde tak die de prijs van Stone Island omlaag bracht. In deze periode nam ook de designer Paul Harvey het stokje over van Massimo Osti die werd verkozen tot de ‘menswear designer’ van de jaren ’90. Velen zijn van mening dat de kwaliteit en innovativiteit na deze designer wisseling voor altijd zijn gedaald.

Eind jaren ’90 zagen ook onze blauwe vrienden het verband tussen het kompas en verschillende hooligan groepen. Verschillende winkels die Stone Island verkochten kregen een bezoekje en de vaste Stone Island dealer van de 6.57 crew werd zelfs gearresteerd.

Voor de 21e eeuw is door Stone Island een aantal beslissingen gemaakt op het gebied van styling. Zo werd besloten dat het legendarische kompas, dat met knoopjes op de mouw zat bevestigd, meer en meer vervangen moet worden door een kompas logo wat in het materiaal zelf is gestikt. Dit hangt samen met de opkomst van de denim-lijn die inmiddels de helft van de productie voor zijn rekening neemt. Of de denim lijn de populariteit van Stone Island ten goede komt betwijfel ik. Persoonlijk ben ik niet zo’n fan van de denim lijn. Het logo met de knoopjes is toch het eerste wat in je opkomt als je aan Stone Island denkt.

Het is voor de Stone Island dragende supporter niet te hopen dat er in Nederland een zelfde situatie ontstaat als in Engeland waar elke supporter nu met een logo op de arm rondrent. Met de opkomst van de immens populaire Burberry cap hebben we kunnen zien dat populariteit ook de nodige wannabe’s met zich meebrengt! En wat misschien nog erger is, een stortvloed aan zeer slechte imitatie Burberry caps.
slettebak [@] gmail.com
pi_33994639
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef PieD_NoiR het volgende:
Even voor de goede orde : Stone Island en CP Company zijn dus Italiaanse merken .
Ok, ik dacht altijd dat deze merken ook uit Engeland kwamen, maar die collecties zien er niet typisch "Italiaans" uit, wat wel het geval is bij merken als Dolce&Gabbana, Daniele Alessandrini, R.E.D. Valentino, Cavalli en Sabelt . Ik vind 't prachtige kleding hoor, van SI en zo, maar omdat ik zelf geen casual/ultra ben ga ik er ook niet in lopen. Ik heb wel heel toevallig een t-shirt van Lambretta in mijn garderobe liggen, maar toen ik dat t-shirt kocht, wist ik nog niet eens waar dat merk voor staat.
pi_33994704
Lambretta is ook een scootermerk .
slettebak [@] gmail.com
pi_33994804
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef JaWi het volgende:
Een soort Nickelson?
pi_33994837
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Een soort Nickelson?
Moet je maar even op internet kijken .
slettebak [@] gmail.com
pi_33994870
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef JaWi het volgende:
Op dat t-shirt van mij staat inderdaad een print met een man en een scooter en op de achtergrond een kordon wouten en vrouwen met daar boven de tekst "Lock up your daughters"
pi_33994903
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef JaWi het volgende:

[..]

Moet je maar even op internet kijken .
Ja ken het wel. Met van die Pirelli achtige letters. Was een mopje
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:00:26 #47
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33995118
SI koop ik toch liever in de winkel dan weet je zeker dat het echt is.
Country House heeft het laatste jaar niet echt veel bijzonders meer.

Aquascutum is in Nederland toch nergens in een winkel te krijgen?
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33995404
Ach , Stone Island en CP Company hebben gewoon mooie 'Casual' Kleding .
Daar hoef je echt geen Hooligan voor te zijn . Al weet ik ook wel , dat het een gewild merk is in die kringen .
Ik draag deze kleding al sinds de mid-jaren 80 !
pi_33996468
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef cultheld het volgende:
Ik kan het wel voor je vragen aan een vriend van mij, die bij Arnhem casuals zit. Een vriend van hem die zit op zijn beurt weer bij 410 en die heeft sjaals van Aquascutum. Die zijn best vet .
pi_33996552
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:29 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Heeft een jaar in Arnhem gewoond, vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')