Waar zijn die spijkerbroeken van SI te koop?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
SI heeft mooie spijkerbroeken! Eindelijk eens spijkerbroeken die ik niet in hoef te laten korten.
even een quote van heel lang geleden. niet alleen vlaggen bij fortuna, loopt er zelf één met een tattooquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vast wel, vind het er vrij triest en gaar uit zien.
Bij fortuna hadden ze toch zulke vlaggen?![]()
Besef je wel dat je kleren draagt die "die hooligans" ook dragenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat vrijdag in de trein naar Den Helder, en er zaten een paar Engelsen in de trein en die zeiden '' Nice sweater mate'' over m'n Steen Eiland Trui![]()
![]()
Daardoor heb ik een torenhoge reputatie opgebouwd in mijn ''click''quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Besef je wel dat je kleren draagt die "die hooligans" ook dragen
Die tekst op dat jackquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef Mascleta het volgende:
http://www.stoneislandstore.com/product_info.php?cPath=42&products_id=201 blijf ik wel een mooi jack vinden.
Is dat niet gewoon een simpel model ala bomberjack?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef Mascleta het volgende:
http://www.stoneislandstore.com/product_info.php?cPath=42&products_id=201 blijf ik wel een mooi jack vinden.
Zo een heb ik in het grijs en zonder die capuchonquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef shayolo het volgende:
Ik zoek deze jas van stone island
[ afbeelding ]
Hij staat wel op de site van www.stoneisland.com onder fall-winter 09-10, maar niet op de online shop...
Weet iemand of dit nog komt en eventueel in een winkel in Amsterdam/Haarlem?
Op verschillende sites zie ik uitverkoop van de zomercollectie. Maar die jas hierboven die ik zoek is gelukkig van aankomende herfst/winter. Helaas wel erg duur vermoed ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef Alexwytse het volgende:
Bijna overal zijn de zomercollecties van Stone Island al uitverkocht. Bij de wintercollectie zitten een paar erg mooie jassen, helaas wel erg overpriced ja.
Reken maar op een euro'tje of 700 ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef shayolo het volgende:
[..]
Op verschillende sites zie ik uitverkoop van de zomercollectie. Maar die jas hierboven die ik zoek is gelukkig van aankomende herfst/winter. Helaas wel erg duur vermoed ik.
Vandaag in de Bijenkorf A'dam geweest, hij was 335 euro.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Reken maar op een euro'tje of 700 ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |