abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34797428
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef synkronized het volgende:
Ik snap ook echt niet wat men hier mooi aan kan vinden, lijkt alsof het uit de coolcat komt ofzo (die glimmende jasjes).
'

Ik weet niet wat jij draagt maar meestal zijn het mensen die g-star dragen en zich de bom voelen die dit soort commentaar leveren. En als er iets er slecht uit ziet, dan is het wel van die over-bedrukte puber rommel.
It's a casual life...
pi_34797519
Idd meestal, maar niet in mijn geval, heb echter wel een g-star broekie . Maar als jij het mooi vind kan ik daar mee leven jongen, dus koel maar weer ff af.
pi_34801765
SI raakt langzaam uit..
- wordt steeds meer nep gedragen
- te veel wannabe's dragen het
- het merk wordt te bekend.
pi_34802597
Net als die ene feyenoord gast op dit forum tijd terug met de SI patch op z'n rechterarm En het krijgt inderdaad wel steeds meer bekendheid...
pi_34803123
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
SI raakt langzaam uit..
- wordt steeds meer nep gedragen
- te veel wannabe's dragen het
- het merk wordt te bekend.
Nep herken ik echt in 1 oogopslag.
Als wannabe's 't dragen: schijt aan. wij weten wat we zijn en dat we geen wannabee's zijn.
Merk bekend? Het word al sinds begin 80'er jaren gedragen dus aan bekendheid ontkom je niet.
It's a casual life...
pi_34803386
In Engeland ja, hier niet.
pi_34803624
De Engelsen zullen de Nederlanders wel wannabe's vinden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34804809
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:44 schreef Bananenman het volgende:
Net als die ene feyenoord gast op dit forum tijd terug met de SI patch op z'n rechterarm En het krijgt inderdaad wel steeds meer bekendheid...

Wie was dat ook weer?

Heb die foto volgens mij nog ergens.

[ Bericht 11% gewijzigd door TerroRobbie op 06-02-2006 19:53:48 ]
pi_34806177
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
De Engelsen zullen de Nederlanders wel wannabe's vinden
En wij vinden Engelsen wannabe's met Lonsdale ^^
pi_34806394
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef Zjwegel het volgende:

[..]

Uhm.. daar hadden ze het veel eerder dan hier hoor...
pi_34806472
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Uhm.. daar hadden ze het veel eerder dan hier hoor...
Waar zou dat Lons ook voor staan
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34820592
Daar gaat het me niet om

Kijk eens naar het verschil in prijs en status van het merk
Lonsdale hier is SI daar, SI daar is Lonsdale hier
pi_34823949
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef Zjwegel het volgende:
Daar gaat het me niet om

Uhm... nee...
pi_34828653
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef Zjwegel het volgende:
Daar gaat het me niet om

Lul niet zo dom?
pi_34829131
Zag laatst ook iemand lopen met een vest van SI en vond die wel erg mooi (ook qua stof), evenals sommige truien in dit topic. Maar veel dingen zijn ook echt afgrijselijk zeg... ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou kopen als er geen badge en/of merk van SI had opgezeten.
pi_34829858
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef wh00t het volgende:
Zag laatst ook iemand lopen met een vest van SI en vond die wel erg mooi (ook qua stof), evenals sommige truien in dit topic. Maar veel dingen zijn ook echt afgrijselijk zeg... ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou kopen als er geen badge en/of merk van SI had opgezeten.
Uiteraard kan je niet alles mooi vinden, maar dat probleem heeft iedere kledinglijn. En tja, hoe men het ook went of keert: het blijft die ubergeile patch die het 'm doet.
It's a casual life...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:34:33 #117
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_34830331
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef wh00t het volgende:
Ik vind sommige dingen vans tone island ok helemaal niet mooi.. maar net als al gezegd dat heeft ieder merk.. en zijn ok vette si dingen zonder patch bijv vest waar je logo op je ondermouw hebt etc
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_34832304
Laat ik het anders stellen dan: Van alles dat in dit topic gepost is vind ik alleen die bruine trui wel wat hebben. De rest vind ik niet echt wat, in ieder geval zeker niet vernieuwend... Die bodywarmer zeg, kom op...
pi_34835170
Wie is die gast op Tilburg altijd met zo'n mega vet Stone Island vest?

Stone Island
JOHNNY HEITINGA
pi_34835435
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:

Stone Island
gfo? tilburg casual?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34835860
Zou kunnen.
Die gast is wel koning met zo'n vest.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:16:07 #123
40726 gfo
pi_34842299
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:

Stone Island
Als je pic post miss ken ik em wel aangezien ik meeste fanatieke supporters van willem 2 wel ken
pi_34842604
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:16 schreef gfo het volgende:

[..]

Als je pic post miss ken ik em wel aangezien ik meeste fanatieke supporters van willem 2 wel ken
Dan kom je vast morgen wel naar Amsterdam .
"Ja, maar ik heb zware botten".
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:49:12 #125
40726 gfo
pi_34843598
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef Peter_Beense het volgende:

[..]

Dan kom je vast morgen wel naar Amsterdam .
mja uitpas verplicht = pasfoto .. en ben geen crimineel dus pasfoto krijgen ze nie
pi_34847306
Ik geloof dat ik in het seizoen 99-00 voor het eerst een pasfoto inleverde voor een kaart.
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:27:46 #127
40726 gfo
pi_34854474
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof dat ik in het seizoen 99-00 voor het eerst een pasfoto inleverde voor een kaart.
Bij iwllem 2 moet het nog steeds ivm met het willem2 graafschap gedoe van vorig jaar
pi_34856358
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 08:27 schreef gfo het volgende:

[..]

Bij iwllem 2 moet het nog steeds ivm met het willem2 graafschap gedoe van vorig jaar
Het moet bij zoveel clubs. Ik zie het probleem niet zo, maar goed.
"Ja, maar ik heb zware botten".
pi_34862111
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef gfo het volgende:

[..]

mja uitpas verplicht = pasfoto .. en ben geen crimineel dus pasfoto krijgen ze nie
dan reis je toch gewoon om de combi heen? zeker bij ajax is dat heel easy.
It's a casual life...
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:34:53 #130
40726 gfo
pi_34866288
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

dan reis je toch gewoon om de combi heen? zeker bij ajax is dat heel easy.
Mja verlichte combi en stadion kaartjes krijg je in de bus per mand en ken ok niemand met clubcard of ssc van ajax dusja maar zaterdag ben ik wel van partij tegen rkc daar gaak wel via combi om

mja ontopic want gaat nu over voetbalwedstrijden ipv si
pi_34868302
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef gfo het volgende:

[..]

Mja verlichte combi en stadion kaartjes krijg je in de bus per mand en ken ok niemand met clubcard of ssc van ajax dusja maar zaterdag ben ik wel van partij tegen rkc daar gaak wel via combi om

mja ontopic want gaat nu over voetbalwedstrijden ipv si
Kunnen we niet een all inclusive casual topic maken? Dus wat de complete casual lifestyle omvat. Zin maar weinig mensen die echt ook de lifestyle hebben van een casual niet van die gasten die casual zijn omdat ze si dragen. maar goed, heb d'r wel een paar gezien op 't forum.
It's a casual life...
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:03:26 #132
40726 gfo
pi_34881300
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Kunnen we niet een all inclusive casual topic maken? Dus wat de complete casual lifestyle omvat. Zin maar weinig mensen die echt ook de lifestyle hebben van een casual niet van die gasten die casual zijn omdat ze si dragen. maar goed, heb d'r wel een paar gezien op 't forum.
Gewoon voetbal casual topic ik stem voor
  donderdag 9 februari 2006 @ 02:25:49 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34889227
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef Zjwegel het volgende:

[..]

Man,Lonsdale is van alle tijden daar,of je 10 jaar geleden een Lillywhites in liep of nu,it's all the same.
SI en Burberry is trouwens zo nep in Nederland.
"Ja man,we gaan dat kopen en dan zijn we stoer"

Hou gewoon lekker je eigen stijl ipv al dat meeloopgedoe

Nu lekker allemaal dat overschatte SI kopen en over een tijdje willen we allemaal Acquascutum omdat dat nu "in" is in Engeland...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34889526
Wat is er mis met Burberry polo's ? Die zijn gewoon erg mooi. Humberto Tan droeg er laatst ook één bijvoorbeeld.
  donderdag 9 februari 2006 @ 03:27:54 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34889717
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 03:01 schreef cultheld het volgende:
Wat is er mis met Burberry polo's ? Die zijn gewoon erg mooi. Humberto Tan droeg er laatst ook één bijvoorbeeld.
In principe niets alleen loopt 99% er mee met de link naar Engeland in hun achterhoofd.
Zouden ze ook zo populair geweest zijn als de" Firms" in Engeland er niet mee liepen.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34889729
Ik leg die link er niet direct mee in ieder geval. Met Stone Island wel, wat net als CP geen bijzondere ontwerpen bevat, maar populair is vanwege de link met voetbal.
  donderdag 9 februari 2006 @ 03:31:37 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34889745
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef cultheld het volgende:
Ik leg die link er niet direct mee in ieder geval. Met Stone Island wel, wat net als CP geen bijzondere ontwerpen bevat, maar populair is vanwege de link met voetbal.
Jij niet maar vele andere wel,zeker wat Burberry petjes aangaat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34890336
bubery is sowieso foeut
pi_34911367
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 02:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Man,Lonsdale is van alle tijden daar,of je 10 jaar geleden een Lillywhites in liep of nu,it's all the same.
SI en Burberry is trouwens zo nep in Nederland.
"Ja man,we gaan dat kopen en dan zijn we stoer"

Hou gewoon lekker je eigen stijl ipv al dat meeloopgedoe

Nu lekker allemaal dat overschatte SI kopen en over een tijdje willen we allemaal Acquascutum omdat dat nu "in" is in Engeland...
SI en Aqua zitten op één lijn. Het is niet zo dat SI of Aqua elkaar afwisselen.
It's a casual life...
pi_34911453
quote:
Geen bijzondere ontwerpen? Kerel verdiep je er maar eens even in. Wat voor materialen etc. er worden gebruikt. En CP geen bijzonder ontwerp? Hun altijd terugkerende jas met 'bril' erin noem je niet bijzonder?
It's a casual life...
pi_34914382
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Geen bijzondere ontwerpen? Kerel verdiep je er maar eens even in. Wat voor materialen etc. er worden gebruikt. En CP geen bijzonder ontwerp? Hun altijd terugkerende jas met 'bril' erin noem je niet bijzonder?
Hoor hem praten. Ik zie die kleding zo vaak bij Witteveen in jouw geliefde stadje. Ik begrijp de populariteit ervan wel, maar qua design is het weinig. Zeker vergeleken met Cavalli, Versace, Boss en Dolce & Gabbana. Alleen de Stone jassen zijn af en toe wel mooi, maar voor de rest stellen SI en CP niet veel voor.
pi_34920018
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoor hem praten. Ik zie die kleding zo vaak bij Witteveen in jouw geliefde stadje. Ik begrijp de populariteit ervan wel, maar qua design is het weinig. Zeker vergeleken met Cavalli, Versace, Boss en Dolce & Gabbana. Alleen de Stone jassen zijn af en toe wel mooi, maar voor de rest stellen SI en CP niet veel voor.
Dolce et Gabbana vind ik onderhand meer een breezer-sletten merk geworden. Verder draag ik ook Boss alleen het is gewoon niet echt casual. Als je trouwens wel eens in Arnhem komt, neem dan eens de moeite om een paar kilometer door te rijden naar Oosterbeek naar Spreng Menswear. Zeer mooie Stone Island collectie daar (veel meer als in Arnhem zelf) met echt mooie en bjizondere artikelen van SI.
It's a casual life...
pi_34920226
Dolce & Gabbana is onbetaalbaar voor Breezahs. De D&G lijn en & lijn vinden echter inderdaad gretig aftrek onder Breezah's, maar dat geldt tegenwoordig ook voor SI.
Bij Luna Clothing in Arnhem ben ik in ieder geval nog nooit een Breezah tegen gekomen, maar ik zal eens gaan kijken in Oosterbeek dan.
pi_34922158
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Dolce et Gabbana vind ik onderhand meer een breezer-sletten merk geworden. Verder draag ik ook Boss alleen het is gewoon niet echt casual. Als je trouwens wel eens in Arnhem komt, neem dan eens de moeite om een paar kilometer door te rijden naar Oosterbeek naar Spreng Menswear. Zeer mooie Stone Island collectie daar (veel meer als in Arnhem zelf) met echt mooie en bjizondere artikelen van SI.
Kom op... Dat je uberhaupt een merk als Dolce & Gabbana gaat lopen vergelijken met SI is natuurlijk echt lachwekkend.
SI is gewoon een hype net als bijvoorbeeld La Martina, face it.

Speciale ontwerpen, speciale materialen... Volgens mij heb je nog nooit iets in je handen gehad dat gemaakt is van écht speciale materialen. Het is duur ja en daarmee in jouw ogen exclusief en cool. Prima dat jij dat vindt, maar ga het nou niet zo lopen verheerlijken.
pi_34922530
BB is een hype.. half Nederland, inclusief onze gekleurde medemens, loopt met die (neppe) scarves, petjes en polo's. Zag laatst weer iemand blouse geheel in burberry print, het ziet er toch echt niet uit... alsof je een fucking tafelkleed aan hebt. Maar anyway SI kun je nou niet echt een hype noemen.
pi_34922771
Misschien daar in Den Bosch nog niet, maar zelfs in Doetinchem is SI te koop, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Versace en Moschino.
pi_34923316
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef cultheld het volgende:
Misschien daar in Den Bosch nog niet, maar zelfs in Doetinchem is SI te koop, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Versace en Moschino.
In Den Bosch is SI ook te koop.. Maar dat wil niet meteen zeggen dat het een hype is. Het wordt (hier) alleen door een specifieke groep gedragen. Je ziet er niet jan en alleman in lopen zoals bij BB wel het geval is. Daarbij is er ook minder nep in de omloop.
pi_34923586
Ik zie hier in Doetinchem vooral veel van die meelopers (grote bek over Vitesse, maar als ze dan op bezoek komen niks doen en zwijgen als ze langs lopen) in SI lopen. Al is het natuurlijk een feit dat met name bepaalde voetbalsupporters vaak in SI lopen. De vraag is hoe lang dat nog zo blijft.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:06:03 #149
40726 gfo
pi_34929016
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef cultheld het volgende:
Ik zie hier in Doetinchem vooral veel van die meelopers (grote bek over Vitesse, maar als ze dan op bezoek komen niks doen en zwijgen als ze langs lopen) in SI lopen. Al is het natuurlijk een feit dat met name bepaalde voetbalsupporters vaak in SI lopen. De vraag is hoe lang dat nog zo blijft.
Dat is hier precies het zelfde.. si aan grote bek maar als er een groep supporters van tegenpartij staan lopen ze er met een boog omheen.. maar je hebt er altijd van die mensen bijlopen die zich gelijk superman voelen met die kleren aan.

Net als die gozer uit "It's a Casual Life" zegt.. how do they call those guys? ow yeah mate the burberry brigade
pi_34937994
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef wh00t het volgende:

[..]

Kom op... Dat je uberhaupt een merk als Dolce & Gabbana gaat lopen vergelijken met SI is natuurlijk echt lachwekkend.
SI is gewoon een hype net als bijvoorbeeld La Martina, face it.

Speciale ontwerpen, speciale materialen... Volgens mij heb je nog nooit iets in je handen gehad dat gemaakt is van écht speciale materialen. Het is duur ja en daarmee in jouw ogen exclusief en cool. Prima dat jij dat vindt, maar ga het nou niet zo lopen verheerlijken.
SI heeft zeer veel bijzondere producten op de mark gebracht. Met name toen Massimo Osti nog de lakens uitdeelde bij het bedrijf. Kevlar jassen bijvoorbeeld, gekookt lamswol (dat word een soort vilt) etcetera etcetera.
Ik vraag me tevens af waarom jij SI een hype vind? Het wordt al vanaf de jaren 80 gedragen dus een echte hype kan ik het in ieder geval niet noemen.
It's a casual life...
pi_34946567
quote:
wat net als CP geen bijzondere ontwerpen bevat,
Zeg dan gewoon dat je het lelijk vindt
pi_34946887
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:48 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je het lelijk vindt
Het is gewoon zo. Onopvallend, simpel en vooral populair vanwege de associaties die er bij horen.
Lelijk vind ik het niet, maar wel "gewoon".
pi_34946963
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is gewoon zo. Onopvallend, simpel en vooral populair vanwege de associaties die er bij horen.
Maar opzich is dat zo met alle casual-kleding merken. Dat is gewoon de stijl..
It's a casual life...
pi_34947941
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mwa, dan zou ik toch eens naar de mille miglia, metropolis of REM jassen kijken uit voorgaande collecties. Als het merk ergens om bekend staat/stond is het wel het innovatief design en duurzame/aparte stoffen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:02:50 #155
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:22:21 #156
57586 Bananenman
-----------
pi_37490890
Stoere feyenoorder is dat ja!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:28:14 #157
96356 cultheld
demagoog
pi_37491010
Feyenoorder?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:33:59 #158
57586 Bananenman
-----------
pi_37491119
Ja hij is feyenoorder, een maat van me kent hem, woont in zelfde plaats als hij. Is geen Vitesse gassie zoals jij of iemand anders eerder postte
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:46:53 #159
96356 cultheld
demagoog
pi_37491411
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:33 schreef Bananenman het volgende:
Ja hij is feyenoorder, een maat van me kent hem, woont in zelfde plaats als hij. Is geen Vitesse gassie zoals jij of iemand anders eerder postte
Klopt 't wel dat ie uit Zevenaar komt? De gozer die mij het filmpje stuurde zei dat iig.
pi_37491908
Ja die gast is erg slecht voor het merkimago
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:16:42 #161
57586 Bananenman
-----------
pi_37492109
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt 't wel dat ie uit Zevenaar komt? De gozer die mij het filmpje stuurde zei dat iig.
Ja dat klopt wel.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:34:49 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_37494082
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:22 schreef Bananenman het volgende:
Stoere feyenoorder is dat ja!
Jammer is dat dan
  woensdag 3 mei 2006 @ 00:44:32 #163
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37500219
Hebben ze ook allochtonen in Zevenaar? Of probeert ie gewoon accentjes na te doen van the box.
pi_37500226
Best veel ja. Maar hij valt onder de laatste categorie .
pi_37504996
Ach zo heb je ze bij elke firm. Gasten die zich in SI, BB etc hijsen. En vervolgens denken dat ze eruit zien als een filmster en onoverwinnelijk zijn. Maar als het er op aan komt ze nergens te bekennen zijn. Niet je kleding maar je daden bepalen hoe groot je bent.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:46:35 #166
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37506413
Merk is in een half jaar tijd volledig naar de kanker geholpen door een stel thijs bosma'tjes. Ik zou er niet dood in gevonden willen worden die pauperbende.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:51:53 #167
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37506589
Ik zag afgelopen week ook een broek met badge op dijbeen
pi_37718232
Ik kom zelf normaal niet zoveel op Fok! maar kheb toch mn gegevens maar weeres opgezocht.

Die Maurice zit bij mij op school, zal van de week eens aanspreken en opnemen op mn mobiel

//edit:
Best wel veel allochtonen hier in Zevenaar... Allah-Hakbar
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:00:35 #169
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_37729536
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:46 schreef Bombardier het volgende:
Merk is in een half jaar tijd volledig naar de kanker geholpen door een stel thijs bosma'tjes. Ik zou er niet dood in gevonden willen worden die pauperbende.
Kom je strakjes bij me spelen?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_37748640
quote:
Hey daar heb je hem weer, die humorloze gast.
The gum you like, is coming back in style.
pi_37748686
Dat merk is de laatste tijd overigens compleet verpest door de breezer-jeugd en het aanbod nep.
Zonde.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:00:38 #172
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_37753899
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hey daar heb je hem weer, die humorloze gast.
vergeet vooral de geplande hype niet.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:27:04 #173
40726 gfo
pi_37791707
Die gast uit dat filmpje echt shiiit.. als ik zon gast zou zien zou ik em echt zo hard uitlachen :}
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:28:38 #174
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37872893
291 pond voor een sweatshirt

Welke gek koopt dat?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:34:20 #175
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37873083
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:00 schreef Smots het volgende:

[..]

vergeet vooral de geplande hype niet.
Ja lekker regisseren die hype, niets toevoegen en vervolgens met de eer strijken. Stakker dat je bent.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_54205240
kick

Wat kosten die jassen in de Milan store? Scheelt dat veel met NL?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:22:00 #177
51286 w00h00
Digital man!
pi_54207571
tvp
pi_54239363
Gisteren was ik bij FC Utrecht - Ajax en het is echt een hooligan merk geworden. Veel jassen en petjes ervan gezien. Echte hooligan outfit. Nep buberry petje, Stone Island jas en witte lacoste schoenen.
pi_54243534
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren was ik bij FC Utrecht - Ajax en het is echt een hooligan merk geworden. Veel jassen en petjes ervan gezien. Echte hooligan outfit. Nep buberry petje, Stone Island jas en witte lacoste schoenen.
No shit, Sherlock
pi_54306709
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:27 schreef Erasmusch het volgende:
kick

Wat kosten die jassen in de Milan store? Scheelt dat veel met NL?
CP Company dus
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:58:47 #181
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54318669
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:02 schreef Jaco90 het volgende:
Stone Island, vriend! Swa... wétog
*kuche kuche
Zal ik je vertellen, ik heb dat filmpje online gezet . Hij voetbalde bij dezelfde club als ik, en heb via via dat filmpje bemachtigd (lang leve de vergeten sd-kaartjes ). Hij's inderdaad Feyenoorder. En het is btw ook nog een fake vest ook
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:14 #182
157922 fathank
pi_54318685
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:16 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel.
Klopt inderdaad
pi_54318702
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Zal ik je vertellen, ik heb dat filmpje online gezet . Hij voetbalde bij dezelfde club als ik, en heb via via dat filmpje bemachtigd (lang leve de vergeten sd-kaartjes ). Hij's inderdaad Feyenoorder
Lachen. Heeft hij ook een hyves ofzo?? Dat zou pas lachen zijn.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:02:08 #184
157922 fathank
pi_54318755
Naam en woonplaats zijn al genoemd in dit topic, dus doe je best .
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:24:47 #186
157922 fathank
pi_54319202
nee...das een Ajacied, geen Feyenoorder
  woensdag 21 november 2007 @ 15:41:41 #187
51286 w00h00
Digital man!
pi_54762345
tvp
pi_54774924
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  donderdag 22 november 2007 @ 10:35:22 #189
157922 fathank
pi_54778073
Sherlock Holmes is in the house
  donderdag 22 november 2007 @ 12:19:47 #190
51286 w00h00
Digital man!
pi_54780029
quote:
Op donderdag 22 november 2007 01:11 schreef Forburgah het volgende:
http://mouse726.hyves.nl/ Gevonden...
care.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:30:10 #191
51286 w00h00
Digital man!
pi_55880642
Kick.

Kunnen we onderhand al fatsoenlijk met het merk over straat? Of krijg je dan nog termen als hey swa en no spang te horen?
pi_55880732
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef w00h00 het volgende:
Kick.

Kunnen we onderhand al fatsoenlijk met het merk over straat? Of krijg je dan nog termen als hey swa en no spang te horen?
Geen last van gehad
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:10:06 #193
51286 w00h00
Digital man!
pi_55886762
Jas?

Ben opzoek naar een vest of trui, was al bij de globe geweest, maar zijn echt pauper gasten daar.

Nog tips waar je goed SI kan kopen?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:21:03 #194
157922 fathank
pi_55887107
Globe zijn ook echt kankerlijers. Als je daar niet in je duurste outfit naar binnen komt kijken ze je niet eens aan, arrogante tyfushonden. Kom er nooit meer .
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:38:43 #195
51286 w00h00
Digital man!
pi_55887605
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef fathank het volgende:
Globe zijn ook echt kankerlijers. Als je daar niet in je duurste outfit naar binnen komt kijken ze je niet eens aan, arrogante tyfushonden. Kom er nooit meer .
Ik raak altijd van me padje als ik die wierook ruik daar binnen.
pi_55889049
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef JaWi het volgende:
In Londen hebben ze enorm veel keuze en vaak wat leukere prijzen.
Plak er een weekendje aan vast .
Londen wel goedkoper? Zijn modeshow-steden niet altijd wat prijziger?
Zonder een sig ontbreekt er iets!
Ja...
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:32:00 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55889330
Wat een idioot gebeuren zeg, die associatie van een bepaald merk met voetbal Ik dacht dat dat alleen met Lonsdale zo was, maar blijkbaar gaat het nog veel verder. Gelukkig ben ik PSV fan en hebben we er hier nog niet zo'n last van. Niet dat ik weet tenminste. Wat een raar gedoe zeg..
  woensdag 9 januari 2008 @ 07:39:38 #198
157922 fathank
pi_55890159
Lonsdale en voetbal? Jullie hebben nog een hoop te leren daar in Eindhoven .
pi_55890283
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Jas?

Ben opzoek naar een vest of trui, was al bij de globe geweest, maar zijn echt pauper gasten daar.

Nog tips waar je goed SI kan kopen?
Die zaak in Den Bosch misschien?
pi_55893115
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Jas?

Die oude kleine dikkerd is echt een eikel, dat is eveneens de eigenaar.

Die wat jongere gastjes zijn wel oke..
Toon moed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')