Eens een scooterjosti, altijd een scooterjostiquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
bij het woord rapido moest ik aan dit denken
[afbeelding]
waarom dat danquote:
Klonk post pas 3 SC's mee ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een grotere schok dat Klonk en BaraCuda er niet bij staan
Oldskoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
bij het woord rapido moest ik aan dit denken
[afbeelding]
Nee die weten dat je grootverbruiker bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
De buurt denk echt niet dat ik een drugsdealer ben.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Die dingen gingen hard gekquote:
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN FUCKING FUCKING FUCKING GOEDE GRAP JOCHIE, IK KOM NIET MEER BIJ, WHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN FUCKING FUCKING FUCKING GOEDE GRAP JOCHIE, IK KOM NIET MEER BIJ, WHAHAHAHAHAHA
Open pijpje zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die dingen gingen hard gek![]()
En een tiefus geluid maakte ze dat wil je niet weten![]()
hij is vroegah ook vaak langs geweest.. maar toen weggepestquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klonk post pas 3 SC's mee ofzoAlleen omdat het je vriendje is zeker...
Fwnk moet dood?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet op jou gemunt, maar op derde.. weet je wel?!
Wat naar allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is vroegah ook vaak langs geweest.. maar toen weggepest
Zie jij haar nog wel eens?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan laat je haar zelf wel staan
tip: [afbeelding]
Ah okequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie jij haar nog wel eens?Ze komt hier amper meer. Ze zit bijna niet meer achter internet, besteed meer tijd aan haar kunst
vet manquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik altijd de meest geile scooters ooit
80CC molossi blok er onder. Dubbele terug lopende arrow uitlaat er onder plus een power filter. En dan trok je hem bij de 70 nog op zijn achterwiel weg
Je bent stieken Marrokaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik altijd de meest geile scooters ooit
80CC molossi blok er onder. Dubbele terug lopende arrow uitlaat er onder plus een power filter. En dan trok je hem bij de 70 nog op zijn achterwiel weg
Dat temperament ehquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over TF zn online dingetje dat klikbaar is
En TF kreeg de vorige keer dat ik zn OP ging aanpassen een epileptsiche aanval, dus dat doe ik niet meer
Wat ik daarnet zei dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
als je nu niet eens ophoud met zeiken over die op flikker je er zelf uit.....zeikstraal [afbeelding]
ik pas hem aan als ik tijd en zin heb en dat gezeur helpt echt niet
pas die OP eens aan voor die jongen , luie schandknaapquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
als je nu niet eens ophoud met zeiken over die op flikker je er zelf uit.....zeikstraal [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
Yo gastquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
quote:wat lullen julle k-eiland dit k-eiland dat jullie zijn stel anaal neukers jullie neuken elkaar daar anaal je zegt wel kom naar ons dan zul je zien we weten niet hoe je eruit ziet en wrm kom jij niet zehma grote mond kom naar ons kom dit als ik kom kom ik voor je zusof je moeder heb geen tijd voor mogolen en zkr niet voor anaal neukers
ik ken het beter dan je oooooit zal vermoedenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
klok.. klepel..
KANALENEILAND
je weet!![]()
je opa is m0cr0?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ken het beter dan je oooooit zal vermoeden
Om de tram te fotograferen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Eens in het jaar zit ik in de bus naar die wijk
Jij gaat altijd naar de Intertoys?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ken het beter dan je oooooit zal vermoeden
halve PNG dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een scheldende PNG
HEY toen ik 16 was zo kleine 10 jaar geleden was dat helemaal geweldig jaquote:
niet geluistert het lijkt me niksquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef Fwnk het volgende:
Ook_gek, wat vond je van Whitesnake?
Ja, mooie leeftijdquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEY toen ik 16 was zo kleine 10 jaar geleden was dat helemaal geweldig ja
Dikke radio in je scooter waar menig auto bezitter jaloers op was![]()
Kankerdingen reden hard ook. De 130 was toen normaal op een scooter. En menig auto trek je er uit hahaha
record van mijn huis in scheveningen naar mijn werk in voorburg is 8min
Gewoon 1 rechte weg is dat en daar alleen maar rijden met vol gas open hoppa 130 door het rood. GEWELDIG auto's links en rechts inhalen of gewoon tussen 2 auto's door rijden met een bloed gang.
Als ik er nu aan denk is het enige wat in me op komt. JEZUS wat een mogol op een scooter was ik toen zeg![]()
Dat ik me zelf nooit door gereden heb is een gods wonder.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet geluistert het lijkt me niks
Je kan zo op dat forum posten!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEY toen ik 16 was zo kleine 10 jaar geleden was dat helemaal geweldig ja
Dikke radio in je scooter waar menig auto bezitter jaloers op was![]()
Kankerdingen reden hard ook. De 130 was toen normaal op een scooter. En menig auto trek je er uit hahaha
record van mijn huis in scheveningen naar mijn werk in voorburg is 8min
Gewoon 1 rechte weg is dat en daar alleen maar rijden met vol gas open hoppa 130 door het rood. GEWELDIG auto's links en rechts inhalen of gewoon tussen 2 auto's door rijden met een bloed gang.
Als ik er nu aan denk is het enige wat in me op komt. JEZUS wat een mogol op een scooter was ik toen zeg![]()
Dat ik me zelf nooit door gereden heb is een gods wonder.
Heb jij er iets meer uit kunnen opmaken dan anaal neuken dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
halve PNG dan...
deze is beter begrijpbaar
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet geluistert het lijkt me niks
vriend van mij ging studeren in Utrechtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Verklaar je dan eens nader
Je bent zo sumier met al je info
Ik heb toch tramfoto's voor je gepost? Heb nu genoeg utrechts tramfoto'squote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om de tram te fotograferen?
[..]
Jij gaat altijd naar de Intertoys?
Ja grote mond zus en moederquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij er iets meer uit kunnen opmaken dan anaal neuken dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vriend van mij ging studeren in Utrecht
kamer gezocht...
daar gevonden...
dus een aantal keer langs geweest daar natuurlijk
na 2 maanden en 6 inbraken weer vertrokken
ja mensen ik geef toe ik was er echt 1 ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
Markie, stereotype scooterrijder van me![]()
!
Welke bus neem je dan? Lijkt me een beetje om of duikt hij daar gelijk de snelweg op?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb toch tramfoto's voor je gepost? Heb nu genoeg utrechts tramfoto's
Nee, mack en speciaal transport dag in de veemarkthalen
TERINGquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mensen ik geef toe ik was er echt 1 ja.
Gouwe ketting ook nog om je kent het wel.
die ik overgens nog in mijn kast heb liggen. Fucking 600 gulden voor betaald![]()
relaxe shit man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is de enige onbewoonbare wijk in Utrecht
ANWB-kantoor is daar meen ik al weg of die zijn van plan te vertrekken aangezien er vaker ingebroken werd dan dat er gewoon iemand de deur opende
TERING kijk dat wijf er achter dan. Die is bijna even dik als die boomquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
fwnk, je hebt nooit verteld dat jij ook ene bomenknuffelaar was![]()
[afbeelding]
Serieus, als ik er zo uit zo zien zou ik allang aan het krassen geweest zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
En weer zo'n geil wijf erbij op de foto ehquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
ik heb mijn ausi nog in de kast liggen en dit is geen geintjequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TERING![]()
![]()
Had ik niet achter je gezocht, alhoewel....
is inderdaad omquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke bus neem je dan? Lijkt me een beetje om of duikt hij daar gelijk de snelweg op?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
relaxe shit man!
het was wel aan het begin..
in de buurt van die nationale nederlanden flat
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En weer zo'n geil wijf erbij op de foto eh!
Ah oke, daar wonen nu ook veel studenten inquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
relaxe shit man!
het was wel aan het begin..
in de buurt van die nationale nederlanden flat
Zo mooi zijn ze in het Emmense uitgaanscircuit niet neequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En weer zo'n geil wijf erbij op de foto eh!
JA DOENquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb mijn ausi nog in de kast liggen en dit is geen geintje![]()
Moet ik me zo effe aankleden hoe ik er bij liep dan![]()
Dit is de ware PNGquote:op KK met jullie allemal met jullie eilenden shit den haag rdam fuck dat ALBANEZEN van ons moeten jullei leren mafia haha wapens handel vrouwen handel drugs dat is het leven wat is dat 20 noh op scooter rijden ben je dan stoer tss op kk kleine jongens JAV CIFSHA FAMILIJEN JAV CIFSHA MOTREN JULLEI ALLEMAAL
DOEN!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik me zo effe aankleden hoe ik er bij liep dan![]()
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik zeg zoals vroeger doe ik de ketting er natuurlijk ook bijquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
DOEN!!
en op de foto! incl ketting!![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo mooi zijn ze in het Emmense uitgaanscircuit niet nee
Echt serieus bijna alles is beter hier als diequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo mooi zijn ze in het Emmense uitgaanscircuit niet nee
Het was achter de Trumanlaan daarzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, daar wonen nu ook veel studenten in
Maar dat is bij het 24-oktoberplein, daar gaat het nog wel... Behalve daar bij de Aldi, daar worden de velgen onder je auto vandaan geschroefd terwijl je "boodschappen" gaat halen
GM Hondersquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan in de pauze gaan fappen bij de Chevroletgarage eh
danquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echt serieus bijna alles is beter hier als die![]()
Dat is fijn daar jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het was achter de Trumanlaan daarzo
wat een teringzooi
je zusje, wat doe jequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echt serieus bijna alles is beter hier als die![]()
Ja daar is het idd een stuk gezelligerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
GM Honders
Meestal zat ik in de stad tijdens school![]()
Of winkelcentrum kanaleneiland [afbeelding]
Je bent jong en je wilt watquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja daar is het idd een stuk gezelliger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schoonhoovuh de gekstuhhh!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Al zijn shit gejat daarzo!
mijn zus woont trouwens in schoonhoven hè..
vlakbij jou dus
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Al zijn shit gejat daarzo!
mijn zus woont trouwens in schoonhoven hè..
vlakbij jou dus
Of je komt bij Fatima terechtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Kwartiertje cruisen ja! Met een beetje pech kom je ook langs het huis van m'n ouders als je verkeerd rijdt
Dat kan verkeerd aflopen als je daar te hard gaat geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Kwartiertje cruisen ja! Met een beetje pech kom je ook langs het huis van m'n ouders als je verkeerd rijdt
ik moest me natuurlijk wel een beetje MBO styl0 gedragen natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beetje hangen, beetje blowen, beetje roken... Supermooi
Is het zoooo erg daar?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat merk je echt wel, als je 10 minuten alleen maar weilanden ziet rijdt je richting Fatima
ook in Alkmaar en Bergen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En ja, ook in Schoonhoven heb ik foto's gemaakt
Idd, ze hebben bij ons voor nu chicanes neergelegdquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat kan verkeerd aflopen als je daar te hard gaat geloof ik
maar hoe wil je daar verkeerd rijden dan? het is vanaf de snelweg rechtdoor rechtsaf rechtdoor en dan ben je er zo'n beetje
en met tomstom gaat het nooit fout natuurlijk
Xilverline batterijen zijn al open in de verpakking vaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ze ook dicht laten zitten
Wanneer kom je uit dat leventje dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik moest me natuurlijk wel een beetje MBO styl0 gedragen natuurlijk
Ik heb zo'n 700 geval en dat werkt perfect.. beter dan op mijn PDA wat ik eerst hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, ze hebben bij ons voor nu chicanes neergelegd![]()
En je kunt ook via IJsselstein rijden, tot een jaar geleden moest je altijd door IJsselstein, en dan kwam je langs ons huis, maar nu ligt die nieuwe weg achterlangs er gelukkig, waardoor we nu weer lekker in de middle of nowhere wonen
En nu je het over tomstom hebt... m'n ma moet zo'n ding, zit er nog verschil in ofzo, of zijn er betere/slechtere...???
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook in Alkmaar en Bergen?
waar heb je het overquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Xilverline batterijen zijn al open in de verpakking vaakDat was eens en nooit weer dat ik die krenegen kocht, maar witte kat, mn huismerk, was uitverkocht
Tussen Lopik en Schoonhoven heb je al heel lang niets, maar daartussen kun je ook nog afslaan richting de wildernis, daar is hetquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Merk en type: Volvo
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Datum: 3-7-2004
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Verdere Bijzonderheden: lijn 350 Alkmaar-Leeuwarden, busnummer 5613
Duracell is te duur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Xilverline batterijen zijn al open in de verpakking vaakDat was eens en nooit weer dat ik die krenegen kocht, maar witte kat, mn huismerk, was uitverkocht
Ja moet idd niet te moeilijk worden voor haar...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 700 geval en dat werkt perfect.. beter dan op mijn PDA wat ik eerst had
nee, te slechet kwaliteite.quote:
Na m'n HBOquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer kom je uit dat leventje dan?
Je kan ook een 300 kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja moet idd niet te moeilijk worden voor haar...
Gaan we eens even loeren voor zo'n 700Thnx
Je gaat dus met een legervoorraad batterijen op pad normaal?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, te slechet kwaliteite.
Xilverline --> 1 foto --> leeg
Duracell --> 10 foto's --> leeg
Witte kat 4000 ---> 60 foto's ---> leeg
Ik woon daar tegenwoordigquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar komt niemand voor z'n plezier
Serieus:quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, te slechet kwaliteite.
Xilverline --> 1 foto --> leeg
Duracell --> 10 foto's --> leeg
Witte kat 4000 ---> 60 foto's ---> leeg
Die dingen gaan gratis bij gsm abbo's tegenwoordig, had je pa nu al een nieuwe?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja moet idd niet te moeilijk worden voor haar...
Gaan we eens even loeren voor zo'n 700Thnx
minstens 30 bbij me altijd jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat dus met een legervoorraad batterijen op pad normaal?
En waarom heb je niet een camera op een accu gekocht toen dan??
Wat heeft een vrouw van 53 die niet eens weet hoe haar radio werkt aan een ingebouwde HDD denk je dan hè?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan ook een 300 kopen
die 700 is de duurste met ingebouwde HDD wat in mijn ogen wel lekker werkt!
dSLR hoop ik..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
minstens 30 bbij me altijd ja
En omdat ik toen nog niet zoveel foto's maakte. Als je de foto uit ALkmaar ziet, zie je wat voor kwaliteit ik gewend was... dan maak je neit zoveel foto's.
Maar er is een SLR met accu op komst
Check de PIquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik woon daar tegenwoordig
maar wat is er mis met Bergen?
Hoef je niet te kutten met een geheugen kaartjequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heeft een vrouw van 53 die niet eens weet hoe haar radio werkt aan een ingebouwde HDD denk je dan hè?
uiteraard, een analoge heb ik al weer zo'n 5,5 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dSLR hoop ik..
mijn bat. moet trouwens terug naar Nikon... klote zooi
Dat was in egmond zee toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Check de PI
Je weet toch nog wel van dat appartement van m'n ex
Je bent echt nog te dom om te schijten hè?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Serieus:
Oplaadbare batterij: 400 foto's ----> Leeg
Opladen:
Opladen:
Opladen:
Opladen:
Opladen:
Opladen:
etc etc
Jij bent écht wereldvreemd
Boehoequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over een jaar of 8 dus?
Oke, genoeg tyfusopmerkingen gemaakt
Past de provincie Utrecht op zo'n kaartje denk je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoef je niet te kutten met een geheugen kaartje![]()
Joahquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat was in egmond zee toch?
kanaleneiland alleen misschien welquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Past de provincie Utrecht op zo'n kaartje denk je?
mooi tochquote:TomTom GO 700
- Handsfree bellen via Bluetooth™
- Deur-tot-deurnavigatie in Europa
- Afstandsbediening
- Inclusief gratis halfjaar actuele verkeersinformatie + flitspaallocaties op je GO
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Past de provincie Utrecht op zo'n kaartje denk je?
Dat je er op in gaatquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt nog te dom om te schijten hè?
Ja maar moet ze dan gaan kutten met kaartjes of cd's ofzo dan???quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Maar je kan gewoon een 300 of een One kopen, werkt allemaal prima, alleen heb je dan geen handsfree functie voor je mobiel. De One heeft wel bluetooth waarme je fileinformatie via gprs binnenhaalt met je mobiel.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat jij hem bij de wannabe's wil hebben...
je mot ff shit de pompe erop kaartje keer 1 man zo gedaan opel gsiquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar moet ze dan gaan kutten met kaartjes of cd's ofzo dan???
En handsfree man, 't gaat over m'n moeder hoor, die is nog erger dan m'n pa
Neeeee joh gek, gewoon een kaartje met de benelux erin.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar moet ze dan gaan kutten met kaartjes of cd's ofzo dan???
En handsfree man, 't gaat over m'n moeder hoor, die is nog erger dan m'n pa
Dat gaat lukken wel mij!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je mot ff shit de pompe erop kaartje keer 1 man zo gedaan opel gsi
Ohwwwww dat komt goed dan, dus dan maakt het niet uit welke ik haal? Mooiquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neeeee joh gek, gewoon een kaartje met de benelux erin.
En dan hoef je er verder nooit meer naar om te kijken.
Aanzetten, adres intypen --> karren met die hap.
jij kop uit zand haal vader tomtom jij zelf niet patsen met moeder gek geen leven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gaat lukken wel mij!
Dankje koni geel CMWX200TG
pffffft internetwarriorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij kop uit zand haal vader tomtom jij zelf niet patsen met moeder gek geen leven.
Als dat zo is, was ik al gefotografeerd voor op een site met foto's van mensen die in Emmen uitgaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een zielepoot, dat is wat anders.
jij dan geen koni geel fiets op je heb hij wel fiets friesland rijden ja dus voortaan niet zo internetwarrior doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een zielepoot, dat is wat anders.
Standaard reactie op zo'n topic:quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarschijnlijk lekt 1 v/d krukaskeeringen iets (C20XE).
Nu bel in net garage "bak deraf, blok open, gooi der maar nieuwe in" en nu is het maffe dat mijn garage eigenlijk zegt lekker mee doorrijden alssie amper lekt.
Geen K&N debielenreacties graag, maar kan iemand van de monteurs hier daar iets over zeggen ?
kHeb zelf zoiets van "tzal toch ooit moeten en minder zal het niet worden wel" terwijl zij zoiets hebben van "zo weinig ? lekker laten zitten". Koppelingsgroep is net vervangen na 8 jaar, dus meteen de keerringen meenemen is geen optie.
Even voor the record, kverbruik nu pakweg 1 liter op 3000 km laatste 4 maanden en lek via blok/bak, terwijl ik tot voor kort 1 op 10.000 km verbruikte.
Heb ff wat rondgetypt en rondgebeld. Blijkt bekend probleem. Bv bij de Golf hebben ook de GTI 16 kleppertjes er last van. Tis idd "kan geen kwaad op korte termijn, wordt ook niet echt erger, vervangen als bak er toch een keer afmoet". Aangezien de kopp/drukgroep net vervangen is, en ik op korte termijn geen problemen verwacht, rij ik nog ff paar maandjes zo rond, en gaat met de APK alsnog de bak er weer af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Standaard reactie op zo'n topic:
Hahaha Slopel hè hahaha
Ik heb deze zin 3 keer moeten lezenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij kop uit zand haal vader tomtom jij zelf niet patsen met moeder gek geen leven.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
Oke de ook_gek toen hij 16 was![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
Oke de ook_gek toen hij 16 was![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weer patsen pa met auto zelf geen hebben en dan toch ingebouwd praten op fok kom een keer langs rijden in GSi leuk zal je wel vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3 keer moeten lezen
Maar hij is wel voor moeders... m'n pa heeft vanaf vrijdag ook gewoon alles standaard ingebouwd zitten in z'n nieuwe waggie
[/peupost]
Gelukkig manquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ff wat rondgetypt en rondgebeld. Blijkt bekend probleem. Bv bij de Golf hebben ook de GTI 16 kleppertjes er last van. Tis idd "kan geen kwaad op korte termijn, wordt ook niet echt erger, vervangen als bak er toch een keer afmoet". Aangezien de kopp/drukgroep net vervangen is, en ik op korte termijn geen problemen verwacht, rij ik nog ff paar maandjes zo rond, en gaat met de APK alsnog de bak er weer af.
Wassum.
Nu loop ik als een kakker rondquote:
dan zie je het schaamrood op zijn kaken in zijn haar nietquote:
Ja dat lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weer patsen pa met auto zelf geen hebben en dan toch ingebouwd praten op fok kom een keer langs rijden in GSi leuk zal je wel vinden.
Stormlopertjequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Help die jongen anders even
JAPANS in DIRECTOR MX
Ja en weet je wat het is?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die bovenste bruine Aussie heeft m'n broertje ook gehad![]()
ja ik ben het echt. CD speler aan de muurquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Omdat we dan kunnen valideren of het de echte ook_gek is!
600 eu voor die ketting trouwens?
nuburgeringgen astra poetser geweest ff bandjes roken jij pas rijden op circuit in 2010 dus ff vriendjes met supra laten zien met nieuwjaar bandjes voor naar achter en ff oproken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me gezellig!
Toch wel een Corsa GSI eh?![]()
Oja gulden jaquote:
Jij laat af en toe even een Murk achter je PCtje kruipen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nuburgeringgen astra poetser geweest ff bandjes roken jij pas rijden op circuit in 2010 dus ff vriendjes met supra laten zien met nieuwjaar bandjes voor naar achter en ff oproken.
die reactie van pietverdrietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef Hugster het volgende:
You can never beat alssie net vanaf de spuiter komt.
of 7,5 minuten, met mijn instellingenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat opzich best rap nu, kwartiertje per pagina
nee ik ben PNGquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij laat af en toe even een Murk achter je PCtje kruipen?![]()
![]()
En dat vind je een handige instelling?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of 7,5 minuten, met mijn instellingen
Terug gaan met kassa bonquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Die maat van me die 2 vissen had gekregen zaterdag voor z'n verjaardag heeft nu ook de andere gesloopt![]()
![]()
!
Goed dat je het erover hebt, heb jij toevallig een VierkanteGatenBoor voor me? Ik ben er al weken naar op zoek...?quote:
ja wat een kierenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die reactie van pietverdriet![]()
!
Ja. Ik heb geen supernselle computer, en post veel in topics met veel foto'squote:Op donderdag 12 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat vind je een handige instelling?
ik kieren maar wel gsi opel heb jij fiets naar bus en stoned altijd niet warrior pats kop uit zand hardcore XEquote:
http://www.cht-online.de/gallerie-corsa-a-gsi.htmquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kieren maar wel gsi opel heb jij fiets naar bus en stoned altijd niet warrior pats kop uit zand hardcore XE
ik vergeet m te gebruiken...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
Lipje, je quote-knopje is kapot?
Ah oke, ik vind het maar een ERG rotte instellingquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen supernselle computer, en post veel in topics met veel foto'sdan laad ie wat midner lang
Het blijft een machtig mooi taaltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.cht-online.de/gallerie-corsa-a-gsi.htm
quote:Gewindefahrwerk, K&N, Jetex/Fortex GrA Edelstahlanlage, Sportgurte, Schalensitze, 14" Mattig SSF, 30cm Woofer mit selbst zusammengestelltem 3-Wege System
Is even wennen inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, ik vind het maar een ERG rotte instelling
geen sportauspuff?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het blijft een machtig mooi taaltje
[..]
Het mooiste Duitse woordquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het blijft een machtig mooi taaltje
[..]
Mooie OP, ietwat karig aantal reacties verderquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom ik ineens een juweeltje van vroeger tegen![]()
Bouwmachine boeken
Maar een van de mooiste OP's aller tijden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie OP, ietwat karig aantal reacties verder
Welke gast?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dit is trouwens de site van die gast
http://www.pnpzone.com/
hardcore DJ
waarom niet, ff een kickje doen in dat topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal maar geen update doen met de 30 boeken die ik in de tsusentijd heb gekocht
iest teveel stuiterbonbons gegeten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dit is trouwens de site van die gast
http://www.pnpzone.com/
hardcore DJ
http://www.pnpzone.com/020607_TBC/ScrambeBBS.htmquote:
Mijn fles is van de week op gegaan. Jack is weggelopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk dat ik onder het genot van een heerlijke Jack Daniels maar even wat ga doen voor school![]()
![]()
![]()
aftuderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk dat ik onder het genot van een heerlijke Jack Daniels maar even wat ga doen voor school![]()
![]()
![]()
en sdan staan al mn drie TTK topics ooit inens bovenaan daarquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom niet, ff een kickje doen in dat topic
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://www.pnpzone.com/020607_TBC/ScrambeBBS.htm
praat hij in ghetto bitch taal met zijn nickname pluggie met iemand
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* Tommy_Kuklinski slapen gaat
kunnen we dat vieren met een drankje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en sdan staan al mn drie TTK topics ooit inens bovenaan daar
nee, de Coca Cola is opquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
kunnen we dat vieren met een drankje?![]()
Dat is pas over 3 weken, nu dus nog even snel alles afmaken voor we gaan afstuderenquote:
als ik nog in RIjswijk had gezeten had ik lijn 1 gepaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:36 schreef lipje het volgende:
* lipje heeft nog coca cola
maar er staat wel een glas schots voor me
om er daar achter te komen dat ie niet meer rijd, en vervolgens een fiets van schoonma rippen btwquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik nog in RIjswijk had gezeten had ik lijn 1 gepakt
de laatste gaat om 1 uur tot station Delftquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om er daar achter te komen dat ie niet meer rijd, en vervolgens een fiets van schoonma rippen btw
niet zo veel meerquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
en ze wilde niet meer internetten?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:42 schreef ook_gek het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47625.html?1086373205
quote:Dat zijn idd bessen Ook_Gek!
Ik had ook een keer een heleboel bessen gedronken, en toen was ik met een hele lieve neger naar bed geweest.. Ik was echt helemaal knal, joh! hihihihi. Dus ik weet niet zoveel meer. Maar iig was mijn bed ook helemaal rood toen ik wakker werd. Is heel normaal dus...
XXXX.
Ja, ik heb het van een afstand gevolgd doenquote:
iemand die even gek als mij isquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:16 schreef hermandeperman het volgende:
Wie is er nu nog op op dit uur gek
Heb je een vriendin ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:21 schreef ook_gek het volgende:
zo weer 25min gebeld ik krijg een tel rekening waar je u tegen zegt![]()
Morgen om 8 uur moet ik haar weer wakker bellen
Verstandigquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:26 schreef ook_gek het volgende:
ik ga maar weer een poging doen tot slapen
Nee geen relatie.
God zij dank niet zeg.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:28 schreef BoJo het volgende:
* BoJo was ook gabber op z'n 15de![]()
aussies,airmax, kale kop en de hell raiser cd op bandje in m'n walkman helemaal gaar luisteren op hoogste volume![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]Ik vond dat altijd niets, was meer van de losers enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |