Eens een scooterjosti, altijd een scooterjostiquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
bij het woord rapido moest ik aan dit denken
[afbeelding]
waarom dat danquote:
Klonk post pas 3 SC's mee ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een grotere schok dat Klonk en BaraCuda er niet bij staan
Oldskoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
bij het woord rapido moest ik aan dit denken
[afbeelding]
Nee die weten dat je grootverbruiker bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
De buurt denk echt niet dat ik een drugsdealer ben.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Die dingen gingen hard gekquote:
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN FUCKING FUCKING FUCKING GOEDE GRAP JOCHIE, IK KOM NIET MEER BIJ, WHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN FUCKING FUCKING FUCKING GOEDE GRAP JOCHIE, IK KOM NIET MEER BIJ, WHAHAHAHAHAHA
Open pijpje zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die dingen gingen hard gek![]()
En een tiefus geluid maakte ze dat wil je niet weten![]()
hij is vroegah ook vaak langs geweest.. maar toen weggepestquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klonk post pas 3 SC's mee ofzoAlleen omdat het je vriendje is zeker...
Fwnk moet dood?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet op jou gemunt, maar op derde.. weet je wel?!
Wat naar allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is vroegah ook vaak langs geweest.. maar toen weggepest
Zie jij haar nog wel eens?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan laat je haar zelf wel staan
tip: [afbeelding]
Ah okequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie jij haar nog wel eens?Ze komt hier amper meer. Ze zit bijna niet meer achter internet, besteed meer tijd aan haar kunst
vet manquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik altijd de meest geile scooters ooit
80CC molossi blok er onder. Dubbele terug lopende arrow uitlaat er onder plus een power filter. En dan trok je hem bij de 70 nog op zijn achterwiel weg
Je bent stieken Marrokaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik altijd de meest geile scooters ooit
80CC molossi blok er onder. Dubbele terug lopende arrow uitlaat er onder plus een power filter. En dan trok je hem bij de 70 nog op zijn achterwiel weg
Dat temperament ehquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over TF zn online dingetje dat klikbaar is
En TF kreeg de vorige keer dat ik zn OP ging aanpassen een epileptsiche aanval, dus dat doe ik niet meer
Wat ik daarnet zei dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
als je nu niet eens ophoud met zeiken over die op flikker je er zelf uit.....zeikstraal [afbeelding]
ik pas hem aan als ik tijd en zin heb en dat gezeur helpt echt niet
pas die OP eens aan voor die jongen , luie schandknaapquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
als je nu niet eens ophoud met zeiken over die op flikker je er zelf uit.....zeikstraal [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
Yo gastquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
quote:wat lullen julle k-eiland dit k-eiland dat jullie zijn stel anaal neukers jullie neuken elkaar daar anaal je zegt wel kom naar ons dan zul je zien we weten niet hoe je eruit ziet en wrm kom jij niet zehma grote mond kom naar ons kom dit als ik kom kom ik voor je zusof je moeder heb geen tijd voor mogolen en zkr niet voor anaal neukers
ik ken het beter dan je oooooit zal vermoedenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
klok.. klepel..
KANALENEILAND
je weet!![]()
je opa is m0cr0?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ken het beter dan je oooooit zal vermoeden
Om de tram te fotograferen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Eens in het jaar zit ik in de bus naar die wijk
Jij gaat altijd naar de Intertoys?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ken het beter dan je oooooit zal vermoeden
halve PNG dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een scheldende PNG
HEY toen ik 16 was zo kleine 10 jaar geleden was dat helemaal geweldig jaquote:
niet geluistert het lijkt me niksquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef Fwnk het volgende:
Ook_gek, wat vond je van Whitesnake?
Ja, mooie leeftijdquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEY toen ik 16 was zo kleine 10 jaar geleden was dat helemaal geweldig ja
Dikke radio in je scooter waar menig auto bezitter jaloers op was![]()
Kankerdingen reden hard ook. De 130 was toen normaal op een scooter. En menig auto trek je er uit hahaha
record van mijn huis in scheveningen naar mijn werk in voorburg is 8min
Gewoon 1 rechte weg is dat en daar alleen maar rijden met vol gas open hoppa 130 door het rood. GEWELDIG auto's links en rechts inhalen of gewoon tussen 2 auto's door rijden met een bloed gang.
Als ik er nu aan denk is het enige wat in me op komt. JEZUS wat een mogol op een scooter was ik toen zeg![]()
Dat ik me zelf nooit door gereden heb is een gods wonder.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet geluistert het lijkt me niks
Je kan zo op dat forum posten!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEY toen ik 16 was zo kleine 10 jaar geleden was dat helemaal geweldig ja
Dikke radio in je scooter waar menig auto bezitter jaloers op was![]()
Kankerdingen reden hard ook. De 130 was toen normaal op een scooter. En menig auto trek je er uit hahaha
record van mijn huis in scheveningen naar mijn werk in voorburg is 8min
Gewoon 1 rechte weg is dat en daar alleen maar rijden met vol gas open hoppa 130 door het rood. GEWELDIG auto's links en rechts inhalen of gewoon tussen 2 auto's door rijden met een bloed gang.
Als ik er nu aan denk is het enige wat in me op komt. JEZUS wat een mogol op een scooter was ik toen zeg![]()
Dat ik me zelf nooit door gereden heb is een gods wonder.
Heb jij er iets meer uit kunnen opmaken dan anaal neuken dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
halve PNG dan...
deze is beter begrijpbaar
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet geluistert het lijkt me niks
vriend van mij ging studeren in Utrechtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Verklaar je dan eens nader
Je bent zo sumier met al je info
Ik heb toch tramfoto's voor je gepost? Heb nu genoeg utrechts tramfoto'squote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om de tram te fotograferen?
[..]
Jij gaat altijd naar de Intertoys?
Ja grote mond zus en moederquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij er iets meer uit kunnen opmaken dan anaal neuken dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vriend van mij ging studeren in Utrecht
kamer gezocht...
daar gevonden...
dus een aantal keer langs geweest daar natuurlijk
na 2 maanden en 6 inbraken weer vertrokken
ja mensen ik geef toe ik was er echt 1 ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
Markie, stereotype scooterrijder van me![]()
!
Welke bus neem je dan? Lijkt me een beetje om of duikt hij daar gelijk de snelweg op?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb toch tramfoto's voor je gepost? Heb nu genoeg utrechts tramfoto's
Nee, mack en speciaal transport dag in de veemarkthalen
TERINGquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mensen ik geef toe ik was er echt 1 ja.
Gouwe ketting ook nog om je kent het wel.
die ik overgens nog in mijn kast heb liggen. Fucking 600 gulden voor betaald![]()
relaxe shit man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is de enige onbewoonbare wijk in Utrecht
ANWB-kantoor is daar meen ik al weg of die zijn van plan te vertrekken aangezien er vaker ingebroken werd dan dat er gewoon iemand de deur opende
TERING kijk dat wijf er achter dan. Die is bijna even dik als die boomquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
fwnk, je hebt nooit verteld dat jij ook ene bomenknuffelaar was![]()
[afbeelding]
Serieus, als ik er zo uit zo zien zou ik allang aan het krassen geweest zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
En weer zo'n geil wijf erbij op de foto ehquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
ik heb mijn ausi nog in de kast liggen en dit is geen geintjequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TERING![]()
![]()
Had ik niet achter je gezocht, alhoewel....
is inderdaad omquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke bus neem je dan? Lijkt me een beetje om of duikt hij daar gelijk de snelweg op?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
relaxe shit man!
het was wel aan het begin..
in de buurt van die nationale nederlanden flat
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En weer zo'n geil wijf erbij op de foto eh!
Ah oke, daar wonen nu ook veel studenten inquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
relaxe shit man!
het was wel aan het begin..
in de buurt van die nationale nederlanden flat
Zo mooi zijn ze in het Emmense uitgaanscircuit niet neequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En weer zo'n geil wijf erbij op de foto eh!
JA DOENquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb mijn ausi nog in de kast liggen en dit is geen geintje![]()
Moet ik me zo effe aankleden hoe ik er bij liep dan![]()
Dit is de ware PNGquote:op KK met jullie allemal met jullie eilenden shit den haag rdam fuck dat ALBANEZEN van ons moeten jullei leren mafia haha wapens handel vrouwen handel drugs dat is het leven wat is dat 20 noh op scooter rijden ben je dan stoer tss op kk kleine jongens JAV CIFSHA FAMILIJEN JAV CIFSHA MOTREN JULLEI ALLEMAAL
DOEN!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik me zo effe aankleden hoe ik er bij liep dan![]()
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik zeg zoals vroeger doe ik de ketting er natuurlijk ook bijquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
DOEN!!
en op de foto! incl ketting!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |