Eens een scooterjosti, altijd een scooterjostiquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
bij het woord rapido moest ik aan dit denken
[afbeelding]
waarom dat danquote:
Klonk post pas 3 SC's mee ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een grotere schok dat Klonk en BaraCuda er niet bij staan
Oldskoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
bij het woord rapido moest ik aan dit denken
[afbeelding]
Nee die weten dat je grootverbruiker bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
De buurt denk echt niet dat ik een drugsdealer ben.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Die dingen gingen hard gekquote:
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN FUCKING FUCKING FUCKING GOEDE GRAP JOCHIE, IK KOM NIET MEER BIJ, WHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN FUCKING FUCKING FUCKING GOEDE GRAP JOCHIE, IK KOM NIET MEER BIJ, WHAHAHAHAHAHA
Open pijpje zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die dingen gingen hard gek![]()
En een tiefus geluid maakte ze dat wil je niet weten![]()
hij is vroegah ook vaak langs geweest.. maar toen weggepestquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klonk post pas 3 SC's mee ofzoAlleen omdat het je vriendje is zeker...
Fwnk moet dood?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet op jou gemunt, maar op derde.. weet je wel?!
Wat naar allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is vroegah ook vaak langs geweest.. maar toen weggepest
Zie jij haar nog wel eens?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan laat je haar zelf wel staan
tip: [afbeelding]
Ah okequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie jij haar nog wel eens?Ze komt hier amper meer. Ze zit bijna niet meer achter internet, besteed meer tijd aan haar kunst
vet manquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik altijd de meest geile scooters ooit
80CC molossi blok er onder. Dubbele terug lopende arrow uitlaat er onder plus een power filter. En dan trok je hem bij de 70 nog op zijn achterwiel weg
Je bent stieken Marrokaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik altijd de meest geile scooters ooit
80CC molossi blok er onder. Dubbele terug lopende arrow uitlaat er onder plus een power filter. En dan trok je hem bij de 70 nog op zijn achterwiel weg
Dat temperament ehquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over TF zn online dingetje dat klikbaar is
En TF kreeg de vorige keer dat ik zn OP ging aanpassen een epileptsiche aanval, dus dat doe ik niet meer
Wat ik daarnet zei dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
als je nu niet eens ophoud met zeiken over die op flikker je er zelf uit.....zeikstraal [afbeelding]
ik pas hem aan als ik tijd en zin heb en dat gezeur helpt echt niet
pas die OP eens aan voor die jongen , luie schandknaapquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
als je nu niet eens ophoud met zeiken over die op flikker je er zelf uit.....zeikstraal [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
Yo gastquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |