Volgens mij gaat dat nog meer kosten dan de auto zelfquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef StefanP het volgende:
Clayen moet je. De enige manier op oppervlakte rommel er af te krijgen.
1. Was de auto met een auto shampoo. Niet drogen.
2. Claybar en sopje of claybar detailing spray nemen. Spuit op auto, clayen, herhalen.
3. Auto weer wassen, nu wel drogen.
4. Auto polijsten.
4. Lak sealen met bv Klasse AIO.
5. Auto waxen.
6. Auto waxen.
7. Auto waxen
Hahaha, gewoon wel. Hij kostte 80 euro.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:51 schreef yup het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nog meer kosten dan de auto zelf
Aha, maar waar kan ik dat kopen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Uh commandant voor de vliegjes? Je moet even van dat insect-spray weekmiddel halen.. dat spuit je op de auto zodat de vliegjes zacht geweekt worden, en dan spuit je het er zo af met de hoge drukspuit
Omg het is nog waar ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon wel. Hij kostte 80 euro.
Vetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef StefanP het volgende:
Aanraderhttp://www.adamspolishes.com/videos/introduction.cfm
Naar aanleiding van je posts wordt ik erg nieuwsgierig naar jouw auto...quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:17 schreef StefanP het volgende:
Spons![]()
Sheepswool washmit zul je bedoelen. Met een spons doe je je lak geen plezier.
-edit-quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts wordt ik erg nieuwsgierig naar jouw auto...
Je ramen ff goed droog maken met een paar oude kranten .... ontvet erg goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:12 schreef Whiskers het volgende:
schopje
Ik ga binnenkort voor het eerst helemaal zelf mijn auto wassen in een doe het zelf autowasbox. Wat moet ik allemaal zelf meeslepen?
Ik had al bedacht:
autoshampoo
spons
Glasex Window Cleaner
Aanvullingen zijn welkom![]()
Toevoeging hieraan, laat je ramen ff open staan en laat t doortochten....Anders kom je aan t kotsen als je zo wegrijdt na je ramen ontvet te hebben met ammoniaquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:29 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Je ramen ff goed droog maken met een paar oude kranten .... ontvet erg goed.
én voor het wassen van je ramen zou ik geen glassex gebruiken maar een verdunde amonia oplossing...... daarna ff met kranten droog maken en je hebt géén strepen of blauwe (vet) waas
Uiteraard , maar dat staat als het goed is al op de fles ammoniaquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Toevoeging hieraan, laat je ramen ff open staan en laat t doortochten....Anders kom je aan t kotsen als je zo wegrijdt na je ramen ontvet te hebben met ammonia![]()
hoop ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben van plan om er gewoon een nieuwe laklaag over te laten spuiten binnenkort.![]()
Zelfde resultaat? Toch een iets andere kleur geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 06:27 schreef PNG het volgende:
Vanaf spuiter, sodeju dan is het een spiegel:
[afbeelding]
Zelfde resultaat: laat je auto ff door goede poetser doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde kleur. E266. You can never beat alssie net vanaf de spuiter komt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zelfde resultaat? Toch een iets andere kleur geloof ik![]()
wat is dat voor een auto? als ik zo naar de ruimte tussen de deur kijk, en hoe de naden sluiten vraag ik me af of het loonde te laten spuiten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:27 schreef PNG het volgende:
Vanaf spuiter, sodeju dan is het een spiegel:
[img]url=http://home.hetnet.nl/~krijn1/dscf0027.jpg[/img]
Zelfde resultaat: laat je auto ff door goede poetser doen:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wat is dat voor een auto? als ik zo naar de ruimte tussen de deur kijk, en hoe de naden sluiten vraag ik me af of het loonde te laten spuiten.
je moet toch wat met je valse euromuntenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wat is dat voor een auto? als ik zo naar de ruimte tussen de deur kijk, en hoe de naden sluiten vraag ik me af of het loonde te laten spuiten.
Dat is een Astra F GSi (al dan niet 16v) volgens mij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is het ook, niet elke autodeur fungeert als luchtdichte sluisquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:33 schreef yup het volgende:
[..]
Dat is een Astra F GSi (al dan niet 16v) volgens mij.
Verder zie ik niks vreemdsVolgens mij is dat redelijk normaal hoor :/
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:33 schreef yup het volgende:
[..]
Dat is een Astra F GSi (al dan niet 16v) volgens mij.
Verder zie ik niks vreemdsVolgens mij is dat redelijk normaal hoor :/
Heb jij een adres van zo'n poetsservice? In combinatie met kleine deukjes eruit heb ik wel interesse.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:39 schreef PNG het volgende:
Effe terug naar TS, zoek een goeie poetser en voor een euro of 100 glimttie als een spiegel. Inslagdeukjes kunnen er "uitgemaseerd" worden via bv de raamrubbers of bv via het achterlicht in de achterkasten.
ahquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:39 schreef PNG het volgende:
Is ook maar net welke hoek je pakt. hier issie weer te smal:
[afbeelding]
En de auto kwam uit de verbouwing, wat betekend dat je altijd een maand erna terug gaat om de slotplaat e.d. ff te stellen als de deur uitgewerkt is. Je mag wel keer komen kijken hoor verdrietpiet.
Effe terug naar TS, zoek een goeie poetser en voor een euro of 100 glimttie als een spiegel. Inslagdeukjes kunnen er "uitgemaseerd" worden via bv de raamrubbers of bv via het achterlicht in de achterkasten.
Bijvoorbeeld Carfinish in zoetermeer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:41 schreef BertV het volgende:
[..]
Heb jij een adres van zo'n poetsservice? In combinatie met kleine deukjes eruit heb ik wel interesse.
Logisch, je ziet nu je grondlakquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Voorheen was mijn auto ook meer geel dan wit, maar na de poetsbeurt was ie weer witter dan wit.
Dat snapte ik ook nog welquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Logisch, je ziet nu je grondlak![]()
yepquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ah
hij heeft dus idd in elkaar gezeten?
pardon?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:28 schreef master_X het volgende:
ik was mijn auto altijd eerst met water daar doe ik dan dreft in werkt echt super goed doe niet zuinig goed in vrijven en dan niet laten opdrogen anders geeft het wel eens witte vlekken water afspoelen en dan met valema wax in waxen weinig gebruiken en dan genieten
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef PNG het volgende:
Inkopper van Belg gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |