Op al jou topics?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef woutabest het volgende:
slotje!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op al jou topics?
Mij best![]()
wanneer roep ik nu eens van slotjuh lol?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van af
Waarschijnlijk komen die geruchten uit een onbetrouwbare bron?...
Owja, en nog even dit: ga alsjeblieft niet meteen 'slotje' roepen in een topic dat je niet aanstaat. Een reactie hier in het FB topic, of een topic report zijn wel genoeg
Ik zag een reactie in dat topic staan en kom het wel vaker tegen. En het is helemaal niet kwaad bedoeld ofzo hoor... Maar gewoon alleen een topic report doen of het in het FB topic melden is wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wanneer roep ik nu eens van slotjuh lol?
Je topic was duidelijk bagger, dus een slotjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Shapeshifter het volgende:
He, waar sloeg het slotje op dit topic nu weer op
Je vriendje nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Shapeshifter het volgende:en ik maar denken dat je mijn vriendje was...
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Shapeshifter het volgende:
Nou, laat ook maar, keek net in je fotoboek
/edit: nee, sorry, dat was echt te flauw... Misschien moet ik toch maar eens aan slapen gaan denken ofzo...
Zo erg was dat fotoboek toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, ik ga al... Jij ook, voor als je ooit nog eens besluit naar bed te gaan.
"Oeh, mamma"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zo erg was dat fotoboek toch ook weer niet?![]()
quote:
Mijn dekbed is coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat Johnny Bravo dekbed
Hubba Hubba Hubba, everybody monkey![]()
"Oeh, Mamma"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn dekbed is cool![]()
Van mijn lieve mama gekregen hoor![]()
Past inderdaad niet in KLB. Ik kon trouwens ook al nergens een klacht vinden in die lap tekst...quote:
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb nu trouwens een van South Park, die is ook vet strak![]()
Coolnessquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb nu trouwens een van South Park, die is ook vet strak![]()
Zie je wel dat het wel gaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef Het_hupt het volgende:
Hé Maikuuuuuuuul Slotjuh? pure bagger!
quote:
*Oew Mamma*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie die slotjes dan, per 2 om en om
Nee ik doelde op dat min "Slottjuuhh" roepen in topics. En ik kom naar IRCquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol T. klaag ik ooit over 't modden?![]()
IRC Please
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee ik doelde op dat min "Slottjuuhh" roepen in topics. En ik kom naar IRC
Termie weet meer dan jij denktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, weet ik. weet jij. weet heel Fok!. behalve Termie
Denkt meer te weten lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Termie weet meer dan jij denkt![]()
Ook mods hebben een leven en kunnen niet alles binnen een minuut op slot hebben zittenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef Dirktator het volgende:
Melk ...Modjes, zijn jullie aan 't slapen??
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef nikky het volgende:
Ook mods hebben een leven en kunnen niet alles binnen een minuut op slot hebben zitten.
Daaromquote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ook mods hebben een leven en kunnen niet alles binnen een minuut op slot hebben zitten.
Nee, vragen om bans is niet toegestaan. Daarbij wil ik alleen even vragen of de modjes het met mij eens zijn dat het handig is er iets aan te doen. Voor bans moet je toch echt niet bij mods zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef de_puta_madre het volgende:
Je mag ook wel direct vragen om een perm-ban voor 2609 hoor.
Doe toch aub normaal. Toen ik een tijd terug een weekban had en ik naar mijn reden vroeg op dit adres kreeg ik een antwoord van mevrouw de oppergod dat;quote:Over bans mail je met forum@fok.nl. Ja mag het belachelijk vinden maar op het forum worden bans neit besproken
Als ik iedere post moet gaan aanpassen omdat er kanker instaat ben ik wel dermate lang bezig met een topic dat ik niet meer aan het posten zelf toekom. In TT's is het wat anders en OP's wil ik ook wel eens aanpassen maar het aanpassen van iedere post waar kanker in staat voert mij wat te ver.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef Frutsel het volgende:
gaat k**kerboeren hier niet wat ver van onze vriend Phantom...
twents accent
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou het niet handig zijn om zo nu en dan op te treden tegen users die topics openen slechts omdat ze aandacht willen, die vervolgens ook een topic openen om te klagen dat een topic gesloten is, die er alles aan doen om maar negatief op te vallen en zo nog meer aandacht willen krijgen, die absoluut niet serieus te nemen zijn?
Op deze manier is het niet vreemd dat menig topic verzandt in bashen van de TS. Daat heeft een dergelijke user eigenlijk zelf in de hand.
Ik heb helemaal niets te maken met het ban-gedeelte van Fok! en mails die op forum@fok.nl terecht komen en weet dus ook niet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik zal even iemand attent maken op deze postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef sr_firewire het volgende:
Ik wil hier toch even op reageren Tha_T , ik quote je ff:
[..]
Doe toch aub normaal. Toen ik een tijd terug een weekban had en ik naar mijn reden vroeg op dit adres kreeg ik een antwoord van mevrouw de oppergod dat;
1: Asociaal was
2: Nergens op sloeg
3: Nergens over ging
Als je een ban hebt kun je wel mailen, maar het is verspilde tijd/moeite. Helaas is daar niets tegen te doen, tegen dat beleid. En dat weet jij ook, alleen ben jij moderator en mag niks slechts over Fok! zeggen in het openbaar omdat je misschien wel eens op je tengels getikt kan worden.
Maja
Nee. Mail naar forum@fok.nl wordt grotendeels door de FA's afgehandeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef sr_firewire het volgende:
Mja, maak Yvonne er maar op attent. Daar heb ik tenminste wat aan aan die.... NOT. Neem aan dat zij die mails grotendeels afhandelt... althans die van mij. Bespaar je dan maar de moeite.
Ik snap je punt... maar ja..wanneer gaat het te ver... iemand dood wensen of willen mag niet en levert een ban op.. maar spotten met een dodelijke ziekte die voor veel mensen aanstotelijk werkt mag weer wel? Helaas zou het een woord moeten zijn dat totaal genegeerd wordt hier en je er XXXXXX voor te zien krijgt ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als ik iedere post moet gaan aanpassen omdat er kanker instaat ben ik wel dermate lang bezig met een topic dat ik niet meer aan het posten zelf toekom. In TT's is het wat anders en OP's wil ik ook wel eens aanpassen maar het aanpassen van iedere post waar kanker in staat voert mij wat te ver.
[..]
Idd weg ermeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Geesoes het volgende:
Ik stop met fok!
Was een pagina leuk...
Op zich ben ik wel voorstander voor zo'n feature. En een grens? Ik kijk gewoon of het een beetje "zinvol" gebruik van het woord is. Kanker typen om het kanker typen edit ik dus wel eens jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik snap je punt... maar ja..wanneer gaat het te ver... iemand dood wensen of willen mag niet en levert een ban op.. maar spotten met een dodelijke ziekte die voor veel mensen aanstotelijk werkt mag weer wel? Helaas zou het een woord moeten zijn dat totaal genegeerd wordt hier en je er XXXXXX voor te zien krijgt ofzo.
Zo denk ik er ook overquote:Jammer dat je d'r zo over denkt. Het typeert in elk geval de user die het gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |