Beste broer Mustafa
Ik schrijve deze brief naar u dat gij moet komen naar Belgie, samen met uw vrouwen en de kinderen. Ik niet begrijp waarom gij niet komen naar Belgie, ik vrage mij af waarom gij nog twijfel.
Door de gratie van Allah
![]()
zijn wij gier goed geintalleerd in Belgie. Leven gier zo gemakkelijk zijn. Gij gier aankomen en gij natuurlijk een beetje moeten werken, maar heb geen schrik : na enkele dagen al gedaan. Ik weet een goeie dokter, niks probleem met hem. Gij dan veel tijd hebben om arcadash te maken in café. Hier ook veel Marokaanse café.
Al uwe vrouwen en kinderen moeten ook gier komen. Maar pas op : de ene madam wettelijk ingeschreven, de andere madam ingeschreven als ongetrouw met kindjes ten laste.
Gier in Belgie goeie wet zijn voor buitenlanders. Gij ook kunnen schrijven kinderen van mijn broer Khaled en zij vrouw Fatima laten inschrijve op uw naam : vergoeding brenge veel geld op.
Gij zeggen op de gemeente bietsje ouder zijn, dan gij hebt rapper pension. Vrouw gier allemaal dop, moeten geeneens meer stempelen, krijg zo gratis geld om schapen te kopen.
We strope katten en honden en maken daarvan kebab voor die stomme belgen.
Als jij broer met 2000 euro nie komen toe, geen probleem. Kinderen gaan een beetje pikken.
Gier is normaal. Als zij gene 18 jaar zijn, gene gevang, ook als gij pikke geen gevang, een beetje babbelen met de polies en gij weer naar huis gaan.
Als polies u lastig vallen, dan gij roepen racis, dan die polies krijge dik tegen zijn kloten van zijn chef en kom in gazette. Die woord moet gij onthouwe als gij komt naar gier.
Als kindjes gedaan zijn met skole, kunnen direkt gaan doppen, de belgen betalen alles. Ze hebben gier een heilige die u bescherme en die wij hebbe aangenomen : zijn naam is Sint Dikaat. Hij helpe u als u geen goesting hebt om te werken of zo, hij maakt alles in orde. Sint Dikaat hebbe twee namen : ABVV en ACV, alle twee goeie. Gij zeggen tegen mijn dokter vele pijn, vandaag beetje, mogen heel veel pijn. En gij krijge geld van de ziekenkas.
Dus broer, kome zo rap, hoe meer wij zijn hoe beter wij worden, want die stomme belgen zeggen wij zijn makakken of bruine apen, maar wij zijn daar niet bij. Mijne kinderen gooien dan stenen naar die stommen belgen en maken auto kapot.
Vlaamse Belang bestaat ook, stomme belgen die schrik hebben van ons omdat wij bruine vel hebben maar zelf een zonnebank hebben in huis.
Beste broer Mustafa, gij kome naar gier, gij hebben altijd gier goeie vakantie, wij wonen allemaal samen op ene wijk, die stomme belgen durven gier niet komen bij ons omdat wij stampen tegen zijn kloten.
Groeten aan Fatima, Ben Charif, Elghadi Mohammed, Ali ben Mohammed, Amin en aan alle andere kindere.
Mohammed Ben Salama