abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34054011
Beste broer Mustafa
Ik schrijve deze brief naar u dat gij moet komen naar Belgie, samen met uw vrouwen en de kinderen. Ik niet begrijp waarom gij niet komen naar Belgie, ik vrage mij af waarom gij nog twijfel.
Door de gratie van Allah zijn wij gier goed geintalleerd in Belgie. Leven gier zo gemakkelijk zijn. Gij gier aankomen en gij natuurlijk een beetje moeten werken, maar heb geen schrik : na enkele dagen al gedaan. Ik weet een goeie dokter, niks probleem met hem. Gij dan veel tijd hebben om arcadash te maken in café. Hier ook veel Marokaanse café.
Al uwe vrouwen en kinderen moeten ook gier komen. Maar pas op : de ene madam wettelijk ingeschreven, de andere madam ingeschreven als ongetrouw met kindjes ten laste.
Gier in Belgie goeie wet zijn voor buitenlanders. Gij ook kunnen schrijven kinderen van mijn broer Khaled en zij vrouw Fatima laten inschrijve op uw naam : vergoeding brenge veel geld op.
Gij zeggen op de gemeente bietsje ouder zijn, dan gij hebt rapper pension. Vrouw gier allemaal dop, moeten geeneens meer stempelen, krijg zo gratis geld om schapen te kopen.
We strope katten en honden en maken daarvan kebab voor die stomme belgen.
Als jij broer met 2000 euro nie komen toe, geen probleem. Kinderen gaan een beetje pikken.
Gier is normaal. Als zij gene 18 jaar zijn, gene gevang, ook als gij pikke geen gevang, een beetje babbelen met de polies en gij weer naar huis gaan.
Als polies u lastig vallen, dan gij roepen racis, dan die polies krijge dik tegen zijn kloten van zijn chef en kom in gazette. Die woord moet gij onthouwe als gij komt naar gier.
Als kindjes gedaan zijn met skole, kunnen direkt gaan doppen, de belgen betalen alles. Ze hebben gier een heilige die u bescherme en die wij hebbe aangenomen : zijn naam is Sint Dikaat. Hij helpe u als u geen goesting hebt om te werken of zo, hij maakt alles in orde. Sint Dikaat hebbe twee namen : ABVV en ACV, alle twee goeie. Gij zeggen tegen mijn dokter vele pijn, vandaag beetje, mogen heel veel pijn. En gij krijge geld van de ziekenkas.
Dus broer, kome zo rap, hoe meer wij zijn hoe beter wij worden, want die stomme belgen zeggen wij zijn makakken of bruine apen, maar wij zijn daar niet bij. Mijne kinderen gooien dan stenen naar die stommen belgen en maken auto kapot.
Vlaamse Belang bestaat ook, stomme belgen die schrik hebben van ons omdat wij bruine vel hebben maar zelf een zonnebank hebben in huis.
Beste broer Mustafa, gij kome naar gier, gij hebben altijd gier goeie vakantie, wij wonen allemaal samen op ene wijk, die stomme belgen durven gier niet komen bij ons omdat wij stampen tegen zijn kloten.
Groeten aan Fatima, Ben Charif, Elghadi Mohammed, Ali ben Mohammed, Amin en aan alle andere kindere.

Mohammed Ben Salama
pi_34054049
... ok
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:08:26 #3
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_34054057
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Belleman het volgende:Nonsens
Gelukkig vind jij jezelf wel grappig.
pi_34054069
En uw klacht is?
pi_34054071
quote:
Als polies u lastig vallen, dan gij roepen racis, dan die polies krijge dik tegen zijn kloten van zijn chef en kom in gazette.
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_34054089
gaaap
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_34054145
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:08 schreef HenkieVdV het volgende:
En uw klacht is?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:11:39 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34054173
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:13:16 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34054240
TS mag trouwens van mij met een gebroken en staaldraad aan elkaar hangende kaak thuis liggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34054257
Niets dan hulde voor Belleman. Duidelijk een groot ziener.
JJ72 - Heat
pi_34054262
Saai. En oud.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_34054298
Dit is echt een verloren stukje webspace.
pi_34054391
Gelukkig is dit geen Vlaams forum...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34054428
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, wij belgen mogen ons niet moeien als jullie hier "belgische teksten bespreken"

Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_34054458
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
Inderdaad ik word helemaal para van dat vreemde dialectje.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:20:40 #16
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34054541
Wat is de klacht? Hebben we nu weer een bagger-user erbij gekregen?
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34054552
leuk verhaal
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:21:39 #18
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_34054577
Gelukkig heb ik het niet gelezen.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_34054629
Brief aan Belleman

Beste Belleman, ik hoop dat je familie je uitlacht op je sterfbed.
Groetjes, Xebro.
pi_34054649
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef Xebrozius het volgende:
Brief aan Belleman

Groetjes, Xebro.
Ik denk niet dat hij nog contact heeft met zijn familie, dus laten we t houden op een privéfeestje.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34054692
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef Xebrozius het volgende:
Brief aan Belleman

Groetjes, Xebro.
Om dit kleine stukje tekst heb ik harder moeten lachen dan dat hele verhaal van Belletje
pi_34054749
En moge de schapen goed bloeden tijdens de slachtingen op het balkon in een volkswijk.
JJ72 - Heat
pi_34054811
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
En moge de schapen goed bloeden tijdens de slachtingen op het balkon in een volkswijk.
Nu je dat zegt... Weet je wat mij zo mooi lijkt? Als een echte die hard christen ten tijden van het slachten onder zo'n balkon loopt.
Hey, wat is dit... dit is bloed... HET REGENT BLOED!!! Krista verstop de kinderen, de dag des oordeels is gekomen!!
pi_34054812
Waar blijft de samenvatting
046
Dank aan Yeahinho
pi_34054860
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nu je dat zegt... Weet je wat mij zo mooi lijkt? Als een echte die hard christen ten tijden van het slachten onder zo'n balkon loopt.
Hey, wat is dit... dit is bloed... HET REGENT BLOED!!! Krista verstop de kinderen, de dag des oordeels is gekomen!!
Mulit-culti in optima forma.
JJ72 - Heat
pi_34054925
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Dirktator het volgende:
Wat is de klacht? Hebben we nu weer een bagger-user erbij gekregen?
Lijkt er op Dirkie
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_34054962
Ja hoe jij dit allemaal weet in Niederland is zelfde. als jij heb 5 kiendert jij zeg jij hyeb 13 kiender jij krijg viel geld.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34055000
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Hee jij bent toch die homo van Fok ofnie
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34055021
Dit is dus helemaal niets voor KLB, sloje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')