Op al jou topics?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef woutabest het volgende:
slotje!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op al jou topics?
Mij best![]()
wanneer roep ik nu eens van slotjuh lol?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van af
Waarschijnlijk komen die geruchten uit een onbetrouwbare bron?...
Owja, en nog even dit: ga alsjeblieft niet meteen 'slotje' roepen in een topic dat je niet aanstaat. Een reactie hier in het FB topic, of een topic report zijn wel genoeg
Ik zag een reactie in dat topic staan en kom het wel vaker tegen. En het is helemaal niet kwaad bedoeld ofzo hoor... Maar gewoon alleen een topic report doen of het in het FB topic melden is wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wanneer roep ik nu eens van slotjuh lol?
Je topic was duidelijk bagger, dus een slotjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Shapeshifter het volgende:
He, waar sloeg het slotje op dit topic nu weer op
Je vriendje nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Shapeshifter het volgende:en ik maar denken dat je mijn vriendje was...
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Shapeshifter het volgende:
Nou, laat ook maar, keek net in je fotoboek
/edit: nee, sorry, dat was echt te flauw... Misschien moet ik toch maar eens aan slapen gaan denken ofzo...
Zo erg was dat fotoboek toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, ik ga al... Jij ook, voor als je ooit nog eens besluit naar bed te gaan.
"Oeh, mamma"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zo erg was dat fotoboek toch ook weer niet?![]()
quote:
Mijn dekbed is coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat Johnny Bravo dekbed
Hubba Hubba Hubba, everybody monkey![]()
"Oeh, Mamma"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn dekbed is cool![]()
Van mijn lieve mama gekregen hoor![]()
Past inderdaad niet in KLB. Ik kon trouwens ook al nergens een klacht vinden in die lap tekst...quote:
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb nu trouwens een van South Park, die is ook vet strak![]()
Coolnessquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb nu trouwens een van South Park, die is ook vet strak![]()
Zie je wel dat het wel gaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef Het_hupt het volgende:
Hé Maikuuuuuuuul Slotjuh? pure bagger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |