Le barrage (Klazienaveen) werd Juicy Luicy, inmiddels Uncle Sam. Ik ben er nooit geweest, ik woon er slechts in de buurt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Le barrage
Dat juicy luicy is toch de oude Topaz -> homobar -> travobar -> nu weer discotheek?![]()
grolschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kom uit de Achterhoek en heb ook een flink accent volgens die westerlingen![]()
mijn vriendin en een vriend van me komen allebei uit die streek en ikzelf ben limburgs dus ik weet waar ik het over heb jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
limburgs? Ga jij eens terug naar je konijnen hol ofzo..
wahahaha braun. die zitten hier dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef BrauN het volgende:
Het mooie van Twente vind ik de grote hoeveelheid piratenzenders.
Ik kom d'r haast nooit, maar laatst moest ik tijdens het koerieren iets naar Almelo brengen en ik heb me toch genoten van de radio.
De Pil FM, het voorbehoedsmiddel van het Oosten. Of zoiets.
en waar is t dan beter volgens jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef The.PhantoM het volgende:
whaha groot gelijk . Kanker boeren daar, kutte is dat ik daar op de uni zit. Kga volgend jaar maar ergens anders naar toe. die mensen zijn daar ook zo fucked up in de achterhoek... Wereldvreemde idioten
Zit je met die zender ook op internet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef tuut84 het volgende:
[..]
wahahaha braun. die zitten hier dicht in de buurt.
jij weet teminste wat mooi is. ik draai zelf ook mee bij een piraat
in de gootquote:
Fijn dat je het ook allemaal zo lekker beargumenteert en zelf totaal niet overkomt als een lompe boer. Ga zo door. Kneus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in de goot
alles behalve daar bij die boeren
hier mede-haaksbergenaarquote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik woon in haaksbergen, en mijn pa komt notabene uit Amsterdam![]()
geen probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:41 schreef Fatality het volgende:
[..]
hier mede-haaksbergenaar
Maargoed het twents accent is wel lichtelijk en stijlloos. Het dialect daarentegen vind ik prima te pruimen. Als je dan toch zo twents praat, doe het dan gewoon goed door dialect te praten of probéér ABN
wij zelf niet nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zit je met die zender ook op internet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef _Denker het volgende:
Loat goan.
Kearl hef geliek!quote:Aj Twents kunt proaten, mojt nich loaten
Die univesiteit die jij bedoeld staat niet in de Achterhoek hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef The.PhantoM het volgende:
whaha groot gelijk . Kanker boeren daar, kutte is dat ik daar op de uni zit. Kga volgend jaar maar ergens anders naar toe. die mensen zijn daar ook zo fucked up in de achterhoek... Wereldvreemde idioten
Uiteraardquote:
En ik zeker niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
mijn vriendin en een vriend van me komen allebei uit die streek en ikzelf ben limburgs dus ik weet waar ik het over heb ja![]()
en hoe ging je toets vandaag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:33 schreef badgirl18 het volgende:
Iedere tukker kent geesteren toch, net als al die andere gaten: albergen, harbrinkhoek, mariaparochie, fleringen, etc
haha hoe weet je dat ik een toets had!! Maar hij ging redelijkquote:
als je het ENSCHEDE topic wat beter volgt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
haha hoe weet je dat ik een toets had!! Maar hij ging redelijk
wat doen wij eigenlijk in dit topicquote:
Nou je kunt mij veel wijsmaken, maar niet dat het in Arnhem beter vertoeven is , dumpplaats van NLquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef The.PhantoM het volgende:
whaha whoops!! forgotton!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je het ENSCHEDE topic wat beter volgt...![]()
Enschede #320: Koning Winter is onderweg![]()
neemt niet weg dat je daar ook gewoon kunt blijven reageren hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
whaha whoops!! forgotton!!sorry
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nou je kunt mij veel wijsmaken, maar niet dat het in Arnhem beter vertoeven is , dumpplaats van NL![]()
Ze blaten altijd door mijn reguliere zenders heen.. klotepiraten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef BrauN het volgende:
Het mooie van Twente vind ik de grote hoeveelheid piratenzenders.
Ik kom d'r haast nooit, maar laatst moest ik tijdens het koerieren iets naar Almelo brengen en ik heb me toch genoten van de radio.
De Pil FM, het voorbehoedsmiddel van het Oosten. Of zoiets.
Ja man, als er iets irritand is,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:29 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ze blaten altijd door mijn reguliere zenders heen.. klotepiraten.
En of de wijzen uit het oosten komen,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
Ach, de wijzen komen uit het oosten... en aj wat te makk'n hebt muj opmeur'n!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |