ik heb het sinds 1 januari braaf elke keer op dvd opgenomen, moet de eerste aflevering nog zienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ergens, een klein beetje. Moet zo nog Rome kijken, dus kan niet in slaap vallen.
ook zo verschrikkelijk verkouden?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef DrMarten het volgende:
Tijd om de neusdruppels weer op te zoeken en te slapen
Zo maar weer eens m'n longen eruit hoesten op de fiets denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:59 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ook zo verschrikkelijk verkouden?
had gisteren al geen enkele controle over mijn neus, gingen we ook nog chili eten
Wow... Lara Croft hequote:Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef AngelinaJolie het volgende:
waar heeft iedereen toch last van!! volgens mij heb ik een super imuumsysteem!:D
Spontane bloedLIP??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:07 schreef wendy-tje het volgende:
Weer thuis, mijn moeder had gisteren op haar verjaardag een paar keer een langdurige spontane bloedlip en heeft het eind van de avond doorgebracht op de EHBO van het ziekenhuis.
Wij moesten de visite bezighouden, was ook nog best gezellig![]()
In de fik steken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Hulde aan connexxion, ze doen zowaar iets met de klachten die ze krijgen
Nope, er hangt inmiddels een bordje met vertrektijden bij de betreffende bushalte, ruiten voor het bushokje zijn in bestelling, ze was het met me eens dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld had en dat de aanduiding van vakantiediensten op vertrekbordjes erg onduidelijk zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, er hangt inmiddels een bordje met vertrektijden bij de betreffende bushalte, ruiten voor het bushokje zijn in bestelling, ze was het met me eens dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld had en dat de aanduiding van vakantiediensten op vertrekbordjes erg onduidelijk zijn
hihi verander hem net weerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef wendy-tje het volgende:
Mooie avatar Logi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |