Zakt wel wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef de_puta_madre het volgende:
Waarom zijn die kut-topics van 2609 nog open?
Ik kan me niet voorstellen dat dit op welke manier dan ook wenselijk is. Ik vraag me ook af welke regels omtrent modden julile ervan weerhouden die topics in dergelijke gevallen te sluiten. Het lijkt me niet helemaal de bedoeling voor elk stompzinnig detail een topic te openen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Tha_T het volgende:
Ik ben het met je eensalleen hebben we ons te houden aan regels omtrent het modden
Dit is het FB topic van KLB, als je het niet eens bent met desbetreffend slotje dan moet je even in het SEX FB topic reagerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef mjb44 het volgende:
Ah, shit had ik net een leuk topic waarin ik wat reacties en meningen aan het peilen was, gooien ze er een slot op. Had net met een aantal mensen een leuke discusie over een fantasie van me. Vindt het niet terrecht dat er een slotje op is gezet.
Dat topicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef mjb44 het volgende:
Ah, shit had ik net een leuk topic waarin ik wat reacties en meningen aan het peilen was, gooien ze er een slot op. Had net met een aantal mensen een leuke discusie over een fantasie van me. Vindt het niet terrecht dat er een slotje op is gezet.
Mag ik het lekken aan ex-crew leden overlaten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit op welke manier dan ook wenselijk is. Ik vraag me ook af welke regels omtrent modden julile ervan weerhouden die topics in dergelijke gevallen te sluiten.
Onder welke noemer moet ik een sluitpost verzinnen? Want eik is "aansteltopic" nou niet echt een legitieme reden om een topic dicht te gooienquote:Het lijkt me niet helemaal de bedoeling voor elk stompzinnig detail een topic te openen.
2609 is gebanned, wat wil je nog meer? Ik kan best wat aan mijn consequentie doen, klopt maar ik denk dat ik me toch wel verbeterd heb afgelopen tijd. Kan altijd beter thoughquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kuttopic volstaat bij die user die ik bedoel wel. Dat is het altijd. Of anders het goede oude 'Dit wordt niets meer', want het wordt ook 9 van de 10 keer niks. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet TS zelf. Bij andere users hebben mods met die reden totaal geen moeite, waarom zou dat in dit geval anders zijn?
Zijn ze ook niet. Je zal ze alleen niet van mij krijgenquote:En lekken hoeft niet hoor, ik wist niet dat de regels omtrent modden top-secret waren.
Minder bier drinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef classpc het volgende:
Tha_T, ben je nu lichter blauw of ligt dat aan m'n beeldscherm?
Jij bent het ook. Dan ligt het aan m'n beeldschermquote:
Ik heb mijn bonuskaart in de strijd gegooidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef classpc het volgende:
Tha_T, ben je nu lichter blauw of ligt dat aan m'n beeldscherm?
Misschien dat jullie m´n topic wel voorbij hebben zien komen vanmiddagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn bonuskaart in de strijd gegooid
Maar nee, althans da's niet de bedoeling
Nou, dan zijn we het wel redelijk met elkaar eens en die topics zakken wel gewoon weg tenzij ze omhoog geschopt bllijven wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, hij is gebanned. Dat was overigens niet het doel van mijn opmerking, ik was alleen de hoeveelheid nietszeggende topics van 2609 wat zat. En verder moet je mijn opmerkingen in principe los zien van vorige opmerkingen over de manier waarop gemod wordt. Het viel me op dat er, op het moment dat ik postte, weinig of niets aan gedaan werd. Ik vroeg me af of het niet wenselijk was dat wel te doen. Jij vroeg je af met wat voor sluitpost, ik zie in dat opzicht geen problemen. That's all.
Succes!quote:En nu ga ik slapen en uitrusten voor een ongetwijfeld zeer enerverend tentamen.
Iets met Versatel en een typo in de TT?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien dat jullie m´n topic wel voorbij hebben zien komen vanmiddag
het lag er anders wel een beetje dik bovenop...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:06 schreef lpg het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten. Dit is toch de klaagbaak ik klaag ergens over, ik betrek het niet op 1 persoon ofzo, en dan komt er meteen een slotje.
Beetje jammer.
Ze hebben een reeksenstop ofzo en we kunnen maar gaan posten in een enschede topic waar alleen enscheders komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom worden de topics Twents accent gesloten? Te veel animo is niet meer leuk?
K wil een Twente-topic.. Dat is alleen maar op Enske gebaseerd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze hebben een reeksenstop ofzo en we kunnen maar gaan posten in een enschede topic waar alleen enscheders komen
ze denken gewoon dat heel twente uit enschede komt. NOU NIET DUS. IK MOET ER NIE AAN DENKENquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze hebben een reeksenstop ofzo en we kunnen maar gaan posten in een enschede topic waar alleen enscheders komen
Dat weet ik. Heb dat toen ook wel gezegd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K wil een Twente-topic.. Dat is alleen maar op Enske gebaseerd..![]()
ze kunnen niet mee praten dus dan vinden ze t nie leuk meer. dan gooien ze alles toch dicht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom worden de topics Twents accent gesloten? Te veel animo is niet meer leuk?
Misschien kunnen we het proberen in cultuur en historie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ze kunnen niet mee praten dus dan vinden ze t nie leuk meer. dan gooien ze alles toch dicht.
en dan over de cultuur en historie van twente gaan pratenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het proberen in cultuur en historie?
Doen we, wie niet waagt die niet wint.. Wie niet neukt krijgt geen kind en wie niet poept die niet stinkt.. Op naar Cultuur en Historiequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het proberen in cultuur en historie?
Hoo. beetje respect voor Twente.. T is geen kruimel ja!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef yvonne het volgende:
a) het is geen KLB
b) het is geen GC
c) het is geen ONZ
d) het is gewoon doodgewone slowchat
e)voor je het weet staat heel FOK vol met sc's over iedere kruimel op de landkaart
f)simpelweg "nee"
twente is geen kruimel op de landkaart. twente is bienoa een heel vlak stoetquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef yvonne het volgende:
a) het is geen KLB
b) het is geen GC
c) het is geen ONZ
e)voor je het weet staat heel FOK vol met sc's over iedere kruimel op de landkaart
f)simpelweg "nee"
ik vind t wel een onz. topic. t gaat over vanalles en nog wat. en dat allemaal in 1 topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef yvonne het volgende:
a) het is geen KLB
b) het is geen GC
c) het is geen ONZ
f)simpelweg "nee"
Nope, wij vinden het geen ONZ topic, het is doodgewone doorsnee SC, niks meer niks minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ik vind t wel een onz. topic. t gaat over vanalles en nog wat. en dat allemaal in 1 topic
Registratiedatum: 28-11-2005 09:38quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
Dan had ik graag dat je de andere reekstopics in GC nog eens even ging bekijken.
maak dan is een forum waar je mag slowchatten. dan heb je heel wat mensen tevredenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wij vinden het geen ONZ topic, het is doodgewone doorsnee SC, niks meer niks minder.
"Nee"is in het Twents vast en zeker ook "nee"...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Ja, t gaat over t leven in Twente.. Over de regiosoap van jonge leu en oale groond.. Ook waar je kunt uitgaan en over Twentse uitspraken!!
zo lijkt t wel onniequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Dr.Aart het volgende:
Dus Twente is niet welkom op Fok?
Ga maar aanvragen met uitgebreide motivatie in feedbackquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef tuut84 het volgende:
[..]
maak dan is een forum waar je mag slowchatten. dan heb je heel wat mensen tevreden
dat is neuquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Nee"is in het Twents vast en zeker ook "nee"...
en dan zul jij er als nog voor zorgen dat het er niet op komtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga maar aanvragen met uitgebreide motivatie in feedback
Idd.. maar we kunnen natuurlijk altijd ons best doen waarom we t willen tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef tuut84 het volgende:
[..]
en dan zul jij er als nog voor zorgen dat het er niet op komt
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef tuut84 het volgende:
[..]
en dan zul jij er als nog voor zorgen dat het er niet op komt
ga je gang. ik wachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd.. maar we kunnen natuurlijk altijd ons best doen waarom we t willen toch![]()
Ik kom hier al jaren, alleen omdat mijn andere adres niet meer werkte (nog steeds geen mail terug van FOK!) heb ik me opnieuw aan moeten melden. Ik vind het trouwens een slecht argument, zeg toch gewoon wat je denkt, daar hebben we veel meer aan. Ik hoor liever dat jullie het gewoon kut vinden dan dat je zegt dat er 'geen ruimte voor is'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Registratiedatum: 28-11-2005 09:38
Ah, dan had ik graag dat je even inlas in de FOK! historie.
Deed ik:quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kom hier al jaren, alleen omdat mijn andere adres niet meer werkte (nog steeds geen mail terug van FOK!) heb ik me opnieuw aan moeten melden. Ik vind het trouwens een slecht argument, zeg toch gewoon wat je denkt, daar hebben we veel meer aan. Ik hoor liever dat jullie het gewoon kut vinden dan dat je zegt dat er 'geen ruimte voor is'.
Waarom geen Twente topic Je wachten is beloond!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
Welke voorwaarden zijn eraan om het niet meer onder de noemer slowchat te laten vallen dan?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het staat in NWS, niet in KLB en is vol en daarom op slot.
Dat topic is dicht, en waarom de titel wijzigen? Staat duidelijk 'KLB slotjes' in namelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klopt, Agent die Fries niet verstaat, moet inpakken kan wel dicht.
En misschien is het handig de titel van het Feeback topic te wijzigen. Als je ziet hoeveel mensen hier vragen komen stellen over slotjes in andere subfora enzo.
Wie heeft je dat verteld? Heb je nog nooit een mod een slotje in FB zien zetten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef woutabest het volgende:
En mods hebben toch user-rechten in FB?
FYI. Je blaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef woutabest het volgende:
En mods hebben toch user-rechten in FB?
Dank u, dank u <buig, buig>quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Frutsel het volgende:
Mag ik even mijn oprechte complimenten maken voor het wijzigen van de topictitel![]()
Vervelende Poes!
![]()
![]()
PS: ook al was het yvonne en niet 1 van jullie![]()
Zo mooiquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Je hebt nog steeds niets gezegd over mijn tekeningEchte art-deco
Als je het echt mooi vind zet je het ook in je fotoprofielquote:
Ja, dat er veel zooi in KLB staat, dat klopt wel. Maar over teringstage... Er staat in de Regeltjes van KLB: als het tegen zit op school of werk... Met mijn school zit het dmv stage al 5 maanden niet mee. Dus dan zou dat topic uitermate geschikt zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef sr_firewire het volgende:
Mja, Yvonne heeft weer eens een pruimhumeur. Teringstage is ook KLB, maar schijnbaar sluit ze willekeurige topics.. En zet er dan bij waar de topic dan in hoort....
Komop, het is gewoon een stage topic, niet piepen, ga stage lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef Geesoes het volgende:
Waarom is teringstage geen KLB? Het gaat niet over stage. Maar over het klagen over een niet relaxte stage.
Gewoon een stage topic ? Weet je hoe fucking kut het hier is ? Ben maar blij dat jij nooit stage hebt gelopen danquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, het is gewoon een stage topic, niet piepen, ga stage lopen.
Mag het topic weer open? Als het een gewoon stage topicwas had het wel een andere naam gehad en was het bij school shit enzo geplaatst. Maar tis juist hier omdat het zuigt. Tis echt kut op mijn stage en vandaar dat topic. En als het een gewoon stagetopic is, waarom geen schopje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, het is gewoon een stage topic, niet piepen, ga stage lopen.
Toen heette stage gewoon werk, dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Gewoon een stage topic ? Weet je hoe fucking kut het hier is ? Ben maar blij dat jij nooit stage hebt gelopen dan
TOEN ja, daar zeg je het. Je leeft nog in de verleden tijd, het is 2006 ! Niet meer de tijd van alleen de huishoud en landbouwschool.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heette stage gewoon werk, dus.
Slotje is terecht, get over it.
Nouja... Ik ben het er niet mee eens. Stage is nu wat anders dan toen. Zal me er wel bij neer meoten leggen, ik vind dit alleen niet eerlijk. Het was in mijn opinie echt een serieus klaagbaak topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heette stage gewoon werk, dus.
Slotje is terecht, get over it.
Daar hebben we nou juist die stage topics verbannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Geesoes het volgende:
Mag het teringstage deel II topic dan weer geopend worden en een schop krijgen naar school gebeuren?
Daar moet ik je ook gelijk in geven. Er stond veel onzin in. En ik wist niets over stage topics verbannen. Maar ik vond het wel weer prettig om te lezen, dat er meer mensen zijn, die een zware kutstage hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we nou juist die stage topics verbannen
Het ging echt nergens meer over.
Maar doe me nou eens een lol?
Kijk nou eens objectief het topic na, het werd nu toch al een soort : hoi, doei, ik ben brak, ik moet poepen-topic?
Oh, maar dat begrijp ik wel, we zitten hier ook niet om users tegen te werken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Daar moet ik je ook gelijk in geven. Er stond veel onzin in. En ik wist niets over stage topics verbannen. Maar ik vond het wel weer prettig om te lezen, dat er meer mensen zijn, die een zware kutstage hebben.![]()
Dat zou ik denken dat het mogelijk moet zijn. Zegt dan weer iet over het niveau van staigairesquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, maar dat begrijp ik wel, we zitten hier ook niet om users tegen te werken.
Ons voornaamste doel is toch echt users hier een leuke tijd te laten hebben.
Is het dan niet mogelijk een fatsoenlijke openingspost te maken waaruit een goede discussie volgt over de voor en nadelen van een stage?
De verbannen topics werden gewoon een ramp 1100 posts op 1 dag met enkel hoi en doei, dat is voor werkelijk niemand leuk meer.
er ontstaat wel een aardige discussie, dus ik laat hem nog even openquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Het_hupt het volgende:
Domme Idols kandidaten ongebaseerde en ongefundeerde kritiek op een onderwerp waar TS geen kaas van gegeten heeft.
oke, alhoewel ik van mening ben dat de inhoud totaal los staat van de TT.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
er ontstaat wel een aardige discussie, dus ik laat hem nog even open
ja op zich wel, maar de 'stelling' van de TS wordt wel op allerlei manieren ontkracht...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oke, alhoewel ik van mening ben dat de inhoud totaal los staat van de TT.
De topictitel dekt m.i. prima de lading van de OP. Dat TS het niet bij het rechte eind heeft, en niet begrepen heeft dat het bij Idols om muziek draait en niet om politiek, doet daar wat mij betreft weinig aan af.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oke, alhoewel ik van mening ben dat de inhoud totaal los staat van de TT.
kan nu wel dicht dacht ik zo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja op zich wel, maar de 'stelling' van de TS wordt wel op allerlei manieren ontkracht...
Bier is kutquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef Rekkie het volgende:
Goedkoop bier zou verboden moeten worden
Waarom werd deze dicht gegooid?
Ik heb hem naar IDO gegooid, mogen ze TS daar verder villenquote:
lol, maar bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hem naar IDO gegooid, mogen ze TS daar verder villen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |