Dat ze zo DOM zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Uw klacht is...?
Ik zou mij maar eens goed in de 50'er jaren gaan verdiepen, dan weet je beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef FoXje het volgende:
Zag gisteren de herhaling van Idols () per ongeluk dus.
De jaren 50 en 60 werden er verheerlijkt. Maar alles wat ze lieten zien was de Amerikaanse versie van de fifties en sixties; voorzover ik weet was er in Nederland iig in de jaren 50 geen fuck te doen. Ja, hard werken, wederopbouw.
En ook de donkere deelnemers zaten de jaren 50 te verheerlijken. Hallo! Als jij toen in de bejubelde USA had gewoond had je in de bus op moeten staan voor een blanke! Rosa Parks weigerde pas in december 1955 op te staan; en daarna was de segregatie echt niet in 1x over! (Dat was pas in 1964 per wet geregeld!)
Domme gasten![]()
Jim en Jamai in de finalequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef Thrilled het volgende:
idols 1 was leuk,
...krijg 't zelfde gevoel bij de TS......btje appels met peren vergelijken...quote:
idd, zijn politieke ideoligie gaat voorbij aan alle feiten. "It's My Party" is bv. geproduceerd door Quincy Jones. King Curtis was ook een hele populaire saxplayer bij opnames, en had een grote schare fans onder de blanken, van af '58quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef clowncloon het volgende:
Jezus, wie is nou dom? Jij haalt er een hele rassenkwestie bij?! Het gaat hun om de muziek en de sfeer en niet om het politieke sociale klimaat gek...
Hier...nou doe jij het ook al?! Wat heeft je ras er nou mee te maken mensen??? Het is een entertainment programma en dit was 1 lullig klein themaatje...jeezquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, zijn politieke ideoligie gaat voorbij aan alle feiten. "It's My Party" is bv. geproduceerd door Quincy Jones. King Curtis was ook een hele populaire saxplayer bij opnames, en had een grote schare fans onder de blanken, van af '58
idd, waren ook veel gemixte groepen, waaron de "Dell-Vikings". De lead zanger uit '56 is in Duitsland heel bekend geworden: Gus Backus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef buzzer het volgende:
ik vind dit echt bijzonder ver gezocht allemaal. Geschiedenis wis je niet uit, maar om dan 50 jaar later nog steeds muziek uit die tijd te boycotten slaat echt helemaal nergens op. Ik denk dat er in die tijd meer zwarte artiesten waren dan blanke En je het het over Amerika, nou Amerika zoals jij het noemt bestaat niet eens. Iedere staat heeft zijn eigen wetten.
lol,'k ben een grote fan van de periode '53 - '64. kan er prat op gaan dat ik enigzins wat kennis van die periode hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Hier...nou doe jij het ook al?! Wat heeft je ras er nou mee te maken mensen??? Het is een entertainment programma en dit was 1 lullig klein themaatje...jeez![]()
Ik heb het niet over boycotten. Maar over verheerlijken!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef buzzer het volgende:
ik vind dit echt bijzonder ver gezocht allemaal. Geschiedenis wis je niet uit, maar om dan 50 jaar later nog steeds muziek uit die tijd te boycotten slaat echt helemaal nergens op. Ik denk dat er in die tijd meer zwarte artiesten waren dan blanke En je het het over Amerika, nou Amerika zoals jij het noemt bestaat niet eens. Iedere staat heeft zijn eigen wetten.
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Dit viel mij ook op. Zou hetzelfde zijn als ze zouden zeggen: Goh, die winter van 44-45, dat was een mooie tijd!!
En jij was hoe oud in de jaren 50/ 60 om er nu zo'n mening over te hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef FoXje het volgende:
Zag gisteren de herhaling van Idols () per ongeluk dus.
De jaren 50 en 60 werden er verheerlijkt. Maar alles wat ze lieten zien was de Amerikaanse versie van de fifties en sixties; voorzover ik weet was er in Nederland iig in de jaren 50 geen fuck te doen. Ja, hard werken, wederopbouw.
En ook de donkere deelnemers zaten de jaren 50 te verheerlijken. Hallo! Als jij toen in de bejubelde USA had gewoond had je in de bus op moeten staan voor een blanke! Rosa Parks weigerde pas in december 1955 op te staan; en daarna was de segregatie echt niet in 1x over! (Dat was pas in 1964 per wet geregeld!)
Domme gasten![]()
Moet ik alles meegemaakt hebben om er een mening over te hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En jij was hoe oud in de jaren 50/ 60 om er nu zo'n mening over te hebben?
Precies, je geeft nu dus precies aan waarom die idols gasten de jaren 50 en 60 verheerlijkten. Sukkel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:05 schreef FoXje het volgende:
[..]
Moet ik alles meegemaakt hebben om er een mening over te hebben?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:06 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Precies, je geeft nu dus precies aan waarom die idols gasten de jaren 50 en 60 verheerlijkten. Sukkel.
Die idols deelnemers hebben zelf de jaren 50/ 60 niet meegemaakt, mogen ze de jaren 50/ 60 nu niet heel leuk vinden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:08 schreef FoXje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de holocaust afschuwelijk, ik heb hem echter niet meegemaakt. Mag ik de holocaust nu niet verschrikkelijk vinden?
OMG wat een reactie! En wat een vergelijkingquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:08 schreef FoXje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de holocaust afschuwelijk, ik heb hem echter niet meegemaakt. Mag ik de holocaust nu niet verschrikkelijk vinden?
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn nu ook alle "Donkere" inwoners van de USA crimineel, omdat er een paar in New Orleans winkels leeg geroofd hebben en vrouwen verkracht?
Omdat jij het wel doet met de blanken in de USAquote:
Nee, doe ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Omdat jij het wel doet met de blanken in de USA![]()
Dat je het niet me eens bent is prima. Dat je gaat schelden zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef TheMassive het volgende:
[..]
sukkel! je begrijpt het zelf al niet meer, wel?
Volgens mij waren ze behoorlijk de tijd aan het verheerlijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Dwaashaas het volgende:
In mijn ogen valt 1955 toch echt binnen 'de jaren 50 / 60'. Kan het niet zijn dat ze niet die tijd, maar gewoon de muziek uit de tijd verheerlijkten ?
Ik heb het niet gezien ofzo.. dat ik uberhaupt in een Idols topic reageer
Ik zag gelijk dat je een noob wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...krijg 't zelfde gevoel bij de TO......btje appels met peren vergelijken...![]()
.....wat zegt dit over jou?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zag gelijk dat je een noob was
IDO>>Geslotenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef yvonne het volgende:
KLB>>IDO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |