Ik kom hier al jaren, alleen omdat mijn andere adres niet meer werkte (nog steeds geen mail terug van FOK!) heb ik me opnieuw aan moeten melden. Ik vind het trouwens een slecht argument, zeg toch gewoon wat je denkt, daar hebben we veel meer aan. Ik hoor liever dat jullie het gewoon kut vinden dan dat je zegt dat er 'geen ruimte voor is'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Registratiedatum: 28-11-2005 09:38
Ah, dan had ik graag dat je even inlas in de FOK! historie.
Deed ik:quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kom hier al jaren, alleen omdat mijn andere adres niet meer werkte (nog steeds geen mail terug van FOK!) heb ik me opnieuw aan moeten melden. Ik vind het trouwens een slecht argument, zeg toch gewoon wat je denkt, daar hebben we veel meer aan. Ik hoor liever dat jullie het gewoon kut vinden dan dat je zegt dat er 'geen ruimte voor is'.
Waarom geen Twente topic Je wachten is beloond!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
Welke voorwaarden zijn eraan om het niet meer onder de noemer slowchat te laten vallen dan?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het staat in NWS, niet in KLB en is vol en daarom op slot.
Dat topic is dicht, en waarom de titel wijzigen? Staat duidelijk 'KLB slotjes' in namelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klopt, Agent die Fries niet verstaat, moet inpakken kan wel dicht.
En misschien is het handig de titel van het Feeback topic te wijzigen. Als je ziet hoeveel mensen hier vragen komen stellen over slotjes in andere subfora enzo.
Wie heeft je dat verteld? Heb je nog nooit een mod een slotje in FB zien zetten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef woutabest het volgende:
En mods hebben toch user-rechten in FB?
FYI. Je blaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef woutabest het volgende:
En mods hebben toch user-rechten in FB?
Dank u, dank u <buig, buig>quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Frutsel het volgende:
Mag ik even mijn oprechte complimenten maken voor het wijzigen van de topictitel![]()
Vervelende Poes!
![]()
![]()
PS: ook al was het yvonne en niet 1 van jullie![]()
Zo mooiquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Je hebt nog steeds niets gezegd over mijn tekeningEchte art-deco
Als je het echt mooi vind zet je het ook in je fotoprofielquote:
Ja, dat er veel zooi in KLB staat, dat klopt wel. Maar over teringstage... Er staat in de Regeltjes van KLB: als het tegen zit op school of werk... Met mijn school zit het dmv stage al 5 maanden niet mee. Dus dan zou dat topic uitermate geschikt zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef sr_firewire het volgende:
Mja, Yvonne heeft weer eens een pruimhumeur. Teringstage is ook KLB, maar schijnbaar sluit ze willekeurige topics.. En zet er dan bij waar de topic dan in hoort....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |