quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:43 schreef MikeyMan het volgende:
NUON Elektriciteits prijsverhoging
Zoveel vibo's op 230v zijn er nou ook weer niet...
en als ie serieus was?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me een wijze beslissing van BE. Fok is niet bedoeld voor dat soort nonsens.
Dan nog is Fok daar niet voor bedoeld. Dat soort 'oproep'-topics worden altijd gesloten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
en als ie serieus was?
oh ok, niks gezegd. en als het in r&p had gestaan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan nog is Fok daar niet voor bedoeld. Dat soort 'oproep'-topics worden altijd gesloten.
Ook. Dat soort topics mogen gewoon niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
oh ok, niks gezegd. en als het in r&p had gestaan?
wist ik niet, best jammer eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook. Dat soort topics mogen gewoon niet.
Denk dat dan het halve forum in no-time vol staat met dergelijke oproepen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
wist ik niet, best jammer eigenlijk.
misschien een leuk subforum dan? dating en ontmoetingen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat dan het halve forum in no-time vol staat met dergelijke oproepen.
ik heb fok altijd gezien als een volwassen discussieforumquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat het ooit even heeft bestaan, dating.fok.nl, of tenminste, ik heb daar ooit het een en ander over gelezen. Maar Fok is eigenlijk al een verkapte datingsite (zie ook Boebidoe's neuklijstje).Fotoboek kun je er ook voor gebruiken.
Idd niet nodig. Hij is al door jou en een andere user 'gecorrigeerd'. Ik vind het niet per se nodig om die post nu nog te verwijderen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:38 schreef MikeyMan het volgende:
Kan iemand de post van sr_firewire in Hoe oud ben je & met hoeveel personen heb je sex gehad even verwijderen... Vind het niet helemaal nodig...
Waarom zou die besproken moeten worden? Het lijkt me een boeiende site, maar 't is wel een paysite.quote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef McCarthy het volgende:
is deze site al besproken
http://www.beautifulagony.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |