Ik weet niet of jij die game ergens kan krijgen...maar hij ging pas puntjes scoren toen de wedstrijd al lang over was. En Melo speelt nu beter dan zijn eerste 2 seizoenen. Dat zeg ik alleen maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
En dan vindt je Anthony met 2 gamewinners in een paar dagen niet constant?
Pierce heeft in 2 wedstrijden vs SA 22ppg dit seizoen...![]()
Ik denk dat je gevoel niet helemaal strookt met de facts.
Corey Maggette naar de Pacers, Artest naar de Clippers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef Toolmannetje het volgende:
En waar Artest naar toe gaat? Ik denk voor Paul Pierce naar Boston
Dat zou de Clippers wel een mooie starting lineup geven:quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Corey Maggette naar de Pacers, Artest naar de Clippers.
Lijkt me toch een van de beste deals die de Pacers eruit kunnen halen, zeker als ze er nog een draftpick bij krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, en nog steeds behoort hij tot de beste centers. Het zou me ernstig verbazen, mocht hij niet als allstar worden opgeroepen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef popolon het volgende:
Shaq heeft tot nu toe z'n zwakste seizoen ooit.
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Vond het ook een lastige keuze tussen Ben en Shaq, vooral omdat Shaq 'weinig' heeft gespeeld.
Maar vanwege het feit dat hij scorend zo dominant is, heb ik voor hem gekozen. Vind O'Neal ook meer een echte (klassieke) pivotplayer, altijd aanspeelbaar enzo.
Zelfs met mindere (boarding) stats is (vind ik) Shaq de best C in de league...
Kga ze niet kijken, helaas... check de herhaling wel ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
't Zou mij verbazen van wel, maar goed, 't recht van internetstemmers he?
Vergeet ik toch even dat na Pistons - Spurs de Lakers v Cavs spelen.
't Wordt een drukke avond.
Hij is niet meer zo snel als in zijn Jackson jaren, maar hey... hij's 33.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.
Je zegt dat hij domineert? Hoe dan?
Er zijn maar twee spelers die hem kunnen verdedigen zonder te double-teamen, namelijk Duncan en Wallace (en misschien Ilgauskas en Ming als ze een goede dag hebben). De meeste teams moeten nog steeds 10-12 fouten per wedstrijd op hem maken om hem tegen te houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Toch scoort hij maar 18 ppg op .537 shooting, pakt hij maar 9.2 rebounds, een FT% van minder dan 50% (logisch dat je zoveel centers op hem gebruikt...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:39 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is niet meer zo snel als in zijn Jackson jaren, maar hey... hij's 33.
Hij domineert nog steeds, met zijn physics, zijn power. Hij is zo sterk in de paint, bijna altijd aanspeelbaar. Zijn drop-step is gewoon amper te verdedigen. Dankzij zijn kracht wordt hij vaak ge double-team't, en ontstaat er ruimte voor andere spelers om te excelleren. (Kobe, D-Wade) Nog steeds gebruiken teams 3/4 centers per wedstrijd alleen op hem.
Ming is gewoon de Shawn Bradley...maar dan met speeltijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met Ming? Niet dat ik Ming nu zo geweldig vind maar goed...
Als hij zijn ass in de bucket heeft domineert hijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.
Gaat toch op het laatste moment weer niet door omdat de pacers twijfels hebben over de blessure van Maggette. Maar ja, ze hebben nog 6 weken en dan kan een voet aardig genezen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja... pressure...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:13 schreef Robertje het volgende:
De man links schoot een vrije worp mis met een seconde te gaan.
Door de slechte start vorig jaar hadden de Pistons geen thuisvoordeel, mede daardoor verlies je de finale.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
Gaat toch op het laatste moment weer niet door omdat de pacers twijfels hebben over de blessure van Maggette. Maar ja, ze hebben nog 6 weken en dan kan een voet aardig genezen..
Staat trouwens een interessant verhaal op espn hoe slechte coach doc rivers is als coach:
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/060112
Zit wel wat humor in en een reden dat Pierce toch echt weg wil.
Qua spurs tegen die pistons.. Leuke wedstrijd en de pistons waren echt beter.
Maar het gaat erom dat je goed bent in de play-offs en de spurs kunnen als geen ander naar de play-offs toegroeien. Plus als je kijkt naar de line-up spelen de pistons starters allemaal >35 minuten. Hun bank is niet heel sterk.. Wat gebeurt er als een a 2 van hun een blessure krijgt? De spurs kunnen wel redelijk wat opvangen, maar ik zie de pistons dan toch in de problemen komen..
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Zwansen het volgende:
Spurs...
Maar goed, Spurs geven niet om de regular season. In de Finals komen ze de Pistons toch weer tegen.
Is ook zo, maar ik denk dat ze het thuisvoordeel nu al wel bijna kunnen vergeten... Tegen de Lakers en de Spurs waren ze niet de favorieten, dit jaar zullen ze dat wel zijn. Ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop het.
En tuurlijk geven de Spurs daar wel om, 't gaat om thuisvoordeel, die wedstrijd gisteren hadden ze heel graag willen winnen.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef popolon het volgende:
Artest dus naar de Lakers.
Gerucht, werd gisteren tijdens de Lakers - Cavs door de commentatoren een paar keer aangehaald.quote:
Hij scoort 'maar' 18,7ppg omdat hij juist maar 28 minuten speelt. Hij heeft geen goede eerste seizoenshelft gehad, maar wees niet bang dat hij er de rest van het seizoen en in de playoffsniet weer staat. Maar laat ik er over ophouden, hier komen we toch niet uit...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Toch scoort hij maar 18 ppg op .537 shooting, pakt hij maar 9.2 rebounds, een FT% van minder dan 50% (logisch dat je zoveel centers op hem gebruikt...)slechts 1.29 blocks en gemiddeld 28 minuten spelen... da's niet echt meer domineren he?
![]()
Let's face it, the Big Dominator was in 2003 al niet meer...
Artest MOET weg bij de Pacers zoals het er nu voorstaat. Dit maakt de onderhandelingspositie van de Pacers niet beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:27 schreef Toolmannetje het volgende:
Verder heb ik Artest naar de LAL nog nergens gezien. Ik zie het qua pacers niet zo snel gebeuren. Qua Jackson en LAL die iedereen behalve Odam en Bryant wel willen traden wel, maar wie zouden de pacers dan willen? Smush Parker en Chris Mihms??? Kwame Brown??Lijkt me niet
Wel okay! Eigenlijk moet je de hele auto laten overspuiten in Pistonblauw en dan met van die folie de gehele auto beplakken met logos etcquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef popolon het volgende:
De oude roestbak van m'n vrouw met een heel mooi nummerbord zeg.
had ik misschien al eens gepost maar goed, jammer dan ...
Net zo degelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef popolon het volgende:
De oude roestbak van m'n vrouw met een heel mooi nummerbord zeg.
had ik misschien al eens gepost maar goed, jammer dan ...
Zeg, ik ga een dure bak van $500 niet verpesten !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wel okay! Eigenlijk moet je de hele auto laten overspuiten in Pistonblauw en dan met van die folie de gehele auto beplakken met logos etc
Ze zal er dan waarschijnlijk niet meer in willen rijden denk ik...
Jup, als er geen goede deal komt blijft hij gewoon het hele seizoen 'op de bank'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef BitetheBullet het volgende:
Ze hebben niet zoveel haast hoor, ze doen hem zeker niet voor een appel en een ei weg. Ze wachten gewoon op een goed expiring contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |