abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:04:12 #46
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33974954
Die vechtpartij was erg cool...de mensen zaten gewoon daar voor op de eerste rij. Constant is wat anders dan gemiddeld. Deze spelers moeten ook op staan wanneer het er om gaat. De beslissende scores maken. Mij maakt het geen ruk uit of ze elke wedstrijd maar 2 puntjes maken (de winnende score) of gemiddeld tegen de 30 scoren. Zolang ze maar staan in de laatste minuten wanneer het er om gaat. En daar is Pierce niet echt goed in. En daarvoor zit ie ook bij een losing team in een zwakke conference. Ik ben benieuwd wat Pierce doet tegen de spurs bijvoorbeeld.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_33974968
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:37 schreef popolon het volgende:
Die vechtpartij tussen Allen en Dooling is ook wel even het vermelden waard.
Ja, dat was ook een mooie. Helaas niet bepaald high-definition beelden op NBA.com
pi_33975071
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Robertje het volgende:
Die vechtpartij was erg cool...de mensen zaten gewoon daar voor op de eerste rij. Constant is wat anders dan gemiddeld. Deze spelers moeten ook op staan wanneer het er om gaat. De beslissende scores maken. Mij maakt het geen ruk uit of ze elke wedstrijd maar 2 puntjes maken (de winnende score) of gemiddeld tegen de 30 scoren. Zolang ze maar staan in de laatste minuten wanneer het er om gaat. En daar is Pierce niet echt goed in. En daarvoor zit ie ook bij een losing team in een zwakke conference. Ik ben benieuwd wat Pierce doet tegen de spurs bijvoorbeeld.
De kans dat hij een mogelijkheid krijgt om de wedstrijd te beslissen tegen de Spurs is natuurlijk al heel klein, met 20 punten achter.

Maar Pierce is juist een speler die bekend staat om zijn game-winners, het jammere van Boston is dat ze geen echte point-guard hebben en dus erg chaotisch spelen.
pi_33979855
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Robertje het volgende:
En dan vindt je Anthony met 2 gamewinners in een paar dagen niet constant?
Pierce heeft in 2 wedstrijden vs SA 22ppg dit seizoen...
Ik denk dat je gevoel niet helemaal strookt met de facts.
pi_33980935
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Anthony is duidelijk nog niet consistent genoeg. Goede speler, maar van "bijna" rookie of the year toch afgezakt naar de vierde plek van de 2003 draft, na Lebron, Wade en Bosh.
De Nuggets zijn niet constant genoeg, maar aan Melo's numbers ligt dat niet.
'Afgezakt naar de vierde plek' ... ach, als je achter 2 allstars staat op je 21ste, ben je slechts een 'goede speler'. Ik denk het niet.
Ook Bosh is erg goed bezig, pakt meer boards dan Anthony, maar ik denk dat de stats elkaar niet zoveel maken.
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:48:56 #51
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33981059
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

En dan vindt je Anthony met 2 gamewinners in een paar dagen niet constant?
Pierce heeft in 2 wedstrijden vs SA 22ppg dit seizoen...
Ik denk dat je gevoel niet helemaal strookt met de facts.
Ik weet niet of jij die game ergens kan krijgen...maar hij ging pas puntjes scoren toen de wedstrijd al lang over was. En Melo speelt nu beter dan zijn eerste 2 seizoenen. Dat zeg ik alleen maar.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_33981080
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef Toolmannetje het volgende:

En waar Artest naar toe gaat? Ik denk voor Paul Pierce naar Boston
Corey Maggette naar de Pacers, Artest naar de Clippers.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33982138
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat zou de Clippers wel een mooie starting lineup geven:
PG Cassell
SG Mobley
SF Artest
PF Brand
C Kaman
pi_33982564
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lijkt me toch een van de beste deals die de Pacers eruit kunnen halen, zeker als ze er nog een draftpick bij krijgen.
pi_33984538
tvp
pi_33989944
Al iemand gestemd voor de allstars?
Hier heb ik op gestemd, west - oost
G Nash ----- Billups
G Bryant ---- Wade
F Marion --- James
F Brand ----- Bosh
C Camby --- O'Neal

Hier kan je stemmen: http://www.nba.com/allstar2006/asb/eng/ballot.html?from=sweeps

pi_33990522
west - oost
G Nash ----- Billups
G Bryant ---- Wade
F Garnett ---- James
F Duncan ----- Bosh
C Miller ---- Wallace

Ik heb Miller boven Camby, vanwege de passing skills van Miller. Wallace ipv O'neal lijkt me duidelijk, omdat Wallace de beste center in de league is. Verder garnett op de SF positie en Duncan op de PF positie. beide spelers zijn beter dan Marion (defense?) en Brand (defensive spacing?) respectievelijk.
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:01:56 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33992201
Voor centers in de East is er weinig keus maar de stemmen op O'Neal, tja .......

Ik ben bevooroordeeld maar Shaq heeft te weinig wedstrijden, de wedstrijden die die speelde waren verre van goed.

Zijn stats zijn slechter dan ooit, zelfs z'n rookie jaar was beter.

Ben dus: Prima seizoen weer, goede stats, superveel energie, kan zelfs guards verdedigen.

G Nash ----- Billups
G Bryant ---- Wade
F Marion ---- James
F Duncan ----- Pierce
C Camby ---- Wallace

Moeilijk, zit met een paar die er eigenlijk ook bijhoren maar goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door popolon op 12-01-2006 22:09:48 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:16:34 #59
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33992973
Wat is er mis met Ming? Niet dat ik Ming nu zo geweldig vind maar goed...
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:21:12 #60
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_33996084
Er zijn heel wat centers in het westen (Camby, Miller, misschien zelfs Mihm) die ik veel liever zie spelen dan Yao. Al die Chinezen hebben ook het internet gevonden hoor, guttegut
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')