Ja, dat was ook een mooie. Helaas niet bepaald high-definition beelden op NBA.comquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:37 schreef popolon het volgende:
Die vechtpartij tussen Allen en Dooling is ook wel even het vermelden waard.
De kans dat hij een mogelijkheid krijgt om de wedstrijd te beslissen tegen de Spurs is natuurlijk al heel klein, met 20 punten achter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Robertje het volgende:
Die vechtpartij was erg cool...de mensen zaten gewoon daar voor op de eerste rij. Constant is wat anders dan gemiddeld. Deze spelers moeten ook op staan wanneer het er om gaat. De beslissende scores maken. Mij maakt het geen ruk uit of ze elke wedstrijd maar 2 puntjes maken (de winnende score) of gemiddeld tegen de 30 scoren. Zolang ze maar staan in de laatste minuten wanneer het er om gaat. En daar is Pierce niet echt goed in. En daarvoor zit ie ook bij een losing team in een zwakke conference. Ik ben benieuwd wat Pierce doet tegen de spurs bijvoorbeeld.
En dan vindt je Anthony met 2 gamewinners in een paar dagen niet constant?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Robertje het volgende:
Die vechtpartij was erg cool...de mensen zaten gewoon daar voor op de eerste rij. Constant is wat anders dan gemiddeld. Deze spelers moeten ook op staan wanneer het er om gaat. De beslissende scores maken. Mij maakt het geen ruk uit of ze elke wedstrijd maar 2 puntjes maken (de winnende score) of gemiddeld tegen de 30 scoren. Zolang ze maar staan in de laatste minuten wanneer het er om gaat. En daar is Pierce niet echt goed in. En daarvoor zit ie ook bij een losing team in een zwakke conference. Ik ben benieuwd wat Pierce doet tegen de spurs bijvoorbeeld.
De Nuggets zijn niet constant genoeg, maar aan Melo's numbers ligt dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Anthony is duidelijk nog niet consistent genoeg. Goede speler, maar van "bijna" rookie of the year toch afgezakt naar de vierde plek van de 2003 draft, na Lebron, Wade en Bosh.
Ik weet niet of jij die game ergens kan krijgen...maar hij ging pas puntjes scoren toen de wedstrijd al lang over was. En Melo speelt nu beter dan zijn eerste 2 seizoenen. Dat zeg ik alleen maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
En dan vindt je Anthony met 2 gamewinners in een paar dagen niet constant?
Pierce heeft in 2 wedstrijden vs SA 22ppg dit seizoen...![]()
Ik denk dat je gevoel niet helemaal strookt met de facts.
Corey Maggette naar de Pacers, Artest naar de Clippers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef Toolmannetje het volgende:
En waar Artest naar toe gaat? Ik denk voor Paul Pierce naar Boston
Dat zou de Clippers wel een mooie starting lineup geven:quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Corey Maggette naar de Pacers, Artest naar de Clippers.
Lijkt me toch een van de beste deals die de Pacers eruit kunnen halen, zeker als ze er nog een draftpick bij krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Corey Maggette naar de Pacers, Artest naar de Clippers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |