Klopt, en nog steeds behoort hij tot de beste centers. Het zou me ernstig verbazen, mocht hij niet als allstar worden opgeroepen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef popolon het volgende:
Shaq heeft tot nu toe z'n zwakste seizoen ooit.
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Vond het ook een lastige keuze tussen Ben en Shaq, vooral omdat Shaq 'weinig' heeft gespeeld.
Maar vanwege het feit dat hij scorend zo dominant is, heb ik voor hem gekozen. Vind O'Neal ook meer een echte (klassieke) pivotplayer, altijd aanspeelbaar enzo.
Zelfs met mindere (boarding) stats is (vind ik) Shaq de best C in de league...
Kga ze niet kijken, helaas... check de herhaling wel ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
't Zou mij verbazen van wel, maar goed, 't recht van internetstemmers he?
Vergeet ik toch even dat na Pistons - Spurs de Lakers v Cavs spelen.
't Wordt een drukke avond.
Hij is niet meer zo snel als in zijn Jackson jaren, maar hey... hij's 33.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.
Je zegt dat hij domineert? Hoe dan?
Er zijn maar twee spelers die hem kunnen verdedigen zonder te double-teamen, namelijk Duncan en Wallace (en misschien Ilgauskas en Ming als ze een goede dag hebben). De meeste teams moeten nog steeds 10-12 fouten per wedstrijd op hem maken om hem tegen te houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Toch scoort hij maar 18 ppg op .537 shooting, pakt hij maar 9.2 rebounds, een FT% van minder dan 50% (logisch dat je zoveel centers op hem gebruikt...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:39 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is niet meer zo snel als in zijn Jackson jaren, maar hey... hij's 33.
Hij domineert nog steeds, met zijn physics, zijn power. Hij is zo sterk in de paint, bijna altijd aanspeelbaar. Zijn drop-step is gewoon amper te verdedigen. Dankzij zijn kracht wordt hij vaak ge double-team't, en ontstaat er ruimte voor andere spelers om te excelleren. (Kobe, D-Wade) Nog steeds gebruiken teams 3/4 centers per wedstrijd alleen op hem.
Ming is gewoon de Shawn Bradley...maar dan met speeltijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met Ming? Niet dat ik Ming nu zo geweldig vind maar goed...
Als hij zijn ass in de bucket heeft domineert hijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |