abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33996415
Er gaat totaal niks van Ming uit... hij pakt zijn rebounds, zijn punten... and that's it... 1.36 block per game... en die gast is 7'6"!!!!!! hallo... hij kan op z'n knieën nog schoten blocken!

Hij is traag, speelt geen defense, is niet aggressief genoeg, speelt niet slim en heeft geen wil om te winnen...

Jaaaa, Ming en T-Mac... DAT zouden de nieuwe Shaq en Kobe worden...
pi_33996670
Vond het ook een lastige keuze tussen Ben en Shaq, vooral omdat Shaq 'weinig' heeft gespeeld.
Maar vanwege het feit dat hij scorend zo dominant is, heb ik voor hem gekozen. Vind O'Neal ook meer een echte (klassieke) pivotplayer, altijd aanspeelbaar enzo.
Zelfs met mindere (boarding) stats is (vind ik) Shaq de best C in de league...
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:43:19 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33997085
Shaq heeft tot nu toe z'n zwakste seizoen ooit.

Wallace is gewoon mijn vriend en ik hou van zijn manier van spelen.

Vanavond Pistons @ Spurs.

De eerste wisten de Pistons te winnen, 't zal me benieuwen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33997765
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef popolon het volgende:
Shaq heeft tot nu toe z'n zwakste seizoen ooit.
Klopt, en nog steeds behoort hij tot de beste centers. Het zou me ernstig verbazen, mocht hij niet als allstar worden opgeroepen..
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:02:11 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33997839
't Zou mij verbazen van wel, maar goed, 't recht van internetstemmers he?

Vergeet ik toch even dat na Pistons - Spurs de Lakers v Cavs spelen.

't Wordt een drukke avond.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33998304
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Vond het ook een lastige keuze tussen Ben en Shaq, vooral omdat Shaq 'weinig' heeft gespeeld.
Maar vanwege het feit dat hij scorend zo dominant is, heb ik voor hem gekozen. Vind O'Neal ook meer een echte (klassieke) pivotplayer, altijd aanspeelbaar enzo.
Zelfs met mindere (boarding) stats is (vind ik) Shaq de best C in de league...
Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.

Je zegt dat hij domineert? Hoe dan?
pi_33998336
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
't Zou mij verbazen van wel, maar goed, 't recht van internetstemmers he?

Vergeet ik toch even dat na Pistons - Spurs de Lakers v Cavs spelen.

't Wordt een drukke avond.
Kga ze niet kijken, helaas... check de herhaling wel ...
pi_33999467
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Shaq wordt meer gekozen op reputatie dan op actual gameplay... En scorend is hij al een tijd niet meer zo dominant... eigenlijk is hij uberhaupt niet meer dominant. Hij is groot, sterk, maar ook traag en hij is een stuk minder wendbaar dan vroeger.

Hij is niet meer zo snel als in zijn Jackson jaren, maar hey... hij's 33.
Hij domineert nog steeds, met zijn physics, zijn power. Hij is zo sterk in de paint, bijna altijd aanspeelbaar. Zijn drop-step is gewoon amper te verdedigen. Dankzij zijn kracht wordt hij vaak ge double-team't, en ontstaat er ruimte voor andere spelers om te excelleren. (Kobe, D-Wade) Nog steeds gebruiken teams 3/4 centers per wedstrijd alleen op hem.
pi_34000290
quote:

[..]

Er zijn maar twee spelers die hem kunnen verdedigen zonder te double-teamen, namelijk Duncan en Wallace (en misschien Ilgauskas en Ming als ze een goede dag hebben). De meeste teams moeten nog steeds 10-12 fouten per wedstrijd op hem maken om hem tegen te houden.

Oh ja, met een beetje geluk haalt hij dit jaar weer 20-10, en dat is al 2 jaar langer dan Abdul-Jabbar.
pi_34000313
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:39 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is niet meer zo snel als in zijn Jackson jaren, maar hey... hij's 33.
Hij domineert nog steeds, met zijn physics, zijn power. Hij is zo sterk in de paint, bijna altijd aanspeelbaar. Zijn drop-step is gewoon amper te verdedigen. Dankzij zijn kracht wordt hij vaak ge double-team't, en ontstaat er ruimte voor andere spelers om te excelleren. (Kobe, D-Wade) Nog steeds gebruiken teams 3/4 centers per wedstrijd alleen op hem.
Toch scoort hij maar 18 ppg op .537 shooting, pakt hij maar 9.2 rebounds, een FT% van minder dan 50% (logisch dat je zoveel centers op hem gebruikt... )slechts 1.29 blocks en gemiddeld 28 minuten spelen... da's niet echt meer domineren he?

Let's face it, the Big Dominator was in 2003 al niet meer...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 05:08:20 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34002870
En ook in Texas zijn de Pistons te sterk voor de Spurs: Pistons dominate Spurs.

Goede wedstrijd van Detroit, outrebounded de Spurs (56-32), veel meer assists (25-9) en Spurs' FG% laag gehouden (38%), onder de 70 punten.

83-68

Jammer van de vele turnovers (11) van Detroit anders was het een afstraffing geworden.

Mooie wedstrijd.

Now playing: Cavs @ Lakers.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 07:38:18 #72
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_34003317
tvp
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  vrijdag 13 januari 2006 @ 08:04:25 #73
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_34003479
Die Spurs...ze zijn gewoon gekilled. De bekende 3 (Manu, Parker en Duncan) maken hun puntjes wel maar de rest Ze hebben wel een bank...maar misschien is ie wel oud.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 08:06:23 #74
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_34003494
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met Ming? Niet dat ik Ming nu zo geweldig vind maar goed...
Ming is gewoon de Shawn Bradley...maar dan met speeltijd.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 08:08:13 #75
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_34003515
quote:

[..]

Als hij zijn ass in de bucket heeft domineert hij . Er is dan geen plaats voor een andere ass....zelfs die van Taushey Prince niet. Shaq is gewoon aanwezig en soms tegen een team die geen center heeft gooit ie er wat in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')