Bij nader inzien... eerder a la Geen Stijl maar dan met humor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Afgezien dat het van dezelfde mensen is als www.whitehouse.org en dioe zou ik toch niet rechts willen noemen
Als in Jappanners lastigvallen om te zorgen dat die walvissen niet uitsterven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als in fokken? Nee, ik vind dat je ze hun eigen gang moet laten gaan. Laat ze hun eigen ondergang kiezen.
Zeg je dat ook tegen helers? Is in feite hetzelfde met het verschil dat bij de gemiddelde heler weinig bloed vloeit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:14 schreef desiredbard het volgende:
Laat die mensen lekker hun brood verdienen.
Wie denk jij wel niet dat je bennt om je met andermans leven te bemoeien, kleautmegeaul, je ben George W Bush nit.
Jemig, weer iemand die wat in de ruimte loopt te blaten en ondertussen totaal geen besef waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jemig weer zo'n linkse eikel
Robin Hood was ook een dief
Walvisvaarders in gevaar brengen mensen die ook gewoon hun brood
Om maar te zwijgen van andere scheepvaart etc...
Mensen die hen uit het water moeten vissen
Walvisvaarders beschermen het plancton, dat toch veel kleiner en kwetsbaarder is dan zo'n grote lompe walvis
Greanpeace : langharig werkschuwtuig dat op kosten van pappie en mammie en de belastingbetaler, het land een slechte naam bezorgt en het mensen onmogenlijk maakt in hun levensonderhoud te voorzien.
Ik pleit voor gebruik grote bommen door welke geheime dioenst op Greenpeace schepen dan ook.
Ik ga vanavond lekker sushi eten, ik lust het wel niet maar bestel het gewoon, mijn kat vind dat reuze lekker zo'n stukje dolphin-UN-friendly tonijn![]()
Het gaat er om dat walvissen met uitsterven bedreigt worden en het feit dat die beesten enorm veel lijden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:03 schreef stumbleupon het volgende:
Dolfijnen, koeien... Dat is gevoelsmatig. Een dolfijn heeft een grotere "aaibaarheidsfactor".
Hoe hoger deze factor hoe zieliger we het vinden.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Daaraan toegevoegd: als de wereld alleen zou bestaan uit deze notoire antigreenpeace zeikberen, zou deze al 40 jaar vergaan zijn door vervuiling en ziekten.
En het is ook nog zo dat ALS je dan per se dode walvissen wilt onderzoeken, dit ook gewoon kan met aangespoelde reeds overleden beesten. Maar ja, die smaken NOG smeriger naar het schijnt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef ioko het volgende:
Ik denk gewoon dat die Japaners zelf ook wel snappen dat wat ze doen te belachelijk voor woorden is, ik weet niet erg veel van biologie af, maar wat voor onderzoek wil je nu doen met een dode walvis. Elke keer als je hem opensnijd blijft ie toch hetzelfde. En walvissen zijn ook lastig te onderzoek vanuit een visverwerkingsfabriek.
Dus Greenpeace, ik ben het zelden met jullie eens, maar deze actie moet gewoon kunnen![]()
Reuzenpanda's worden niet afgemaakt voor een paar centenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik krijg er geen goed gevoel bij als een weerloos dier (ik weet het, reuzepanda's zijn helemaal niet lief) wordt afgemaakt door een mens om een paar rotcenten.
Van panda's zijn er ook nog maar een paar.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Reuzenpanda's worden niet afgemaakt voor een paar centen
Maar goed Koeien schapen kippen daarentegen wel
Alternatieve medicijnen als 'bolletjes van het bot van de panda wat helpt om makkelijker op te staan 's ochtend' of iets dergelijks is natuurlijk ook niet handig voor de panda's.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef desiredbard het volgende:
en zoals eerder gezegd, panda's sterven uit omdat ze te lui zijn om te neucken, die beesten hebben namelijk genoeg te eten, inteelt, "ik neuk mijn achternichtje" is er de oorzaak van.
Prima.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dus als je tegen de walvisvaart bent ben je in principe links tuig.
Dat er nog zoveel lui zijn die oogkleppen op hebben en zwart-wit zien anno 2006. Hee, kap gelijk alle, maar dan ook ongecontroleerd įlle bomen om, de recht van het sterkste toch? Wat nou ecologisch evenwicht? Gewoon brood verdienen en als het uitsterft, vissen we de oceaan leeg met alles wat eetbaar is. Toekomstige generaties? Die zoeken het maar lekker uit.
We vervuilen als de beste, roeien diersoorten uit als het beste en ik met zovelen gebruik graag de auto om van A naar B te gaan, want als we alles kaal hebben geplukt, op hebben gebruikt, uit hebben geroeid, hoppen we gewoon naar een ander planeet. Simpel.
Gelukkig zijn er nog wel mensen die er anders over denken... Kun je het weer een beetje tegen elkaar wegstrepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Prima.Waarom zou ik verantwoordelijk moeten zijn voor een volgende generatie?
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:23 schreef stumbleupon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel mensen die er anders over denken... Kun je het weer een beetje tegen elkaar wegstrepen.
Die beesten verdienen het uit te sterven... ze eten alleen bamboe en laat dat nu net een voedingswaarde van 0 hebben, waardoor ze er tientallen kilo's per dag van moeten eten om nog enige voedingsstoffen in hun lichaam te krijgen. Ben je dan dom of ben je domquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Van panda's zijn er ook nog maar een paar.....
quote:http://www.greenpeace.nl/news/actievoerders-stoppen-gevaarli
Middellandse zee, International — Twee actievoerders van Greenpeace zitten sinds gisteren in de mast van het Franse oorlogsschip Clemenceau in de Middellandse zee. Het oorlogsschip vol met 500 ton asbest en andere giftige stoffen was op weg naar India om daar gesloopt te worden
Alle culturen verbieden die dieren voor niks doden en voor culturele ONZIN, de islam ook met hun trieste slachtfeest, het christendom ook, alle onnodige dierenleed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
domme cultuur. gewoon verbieden
De meest domme achterlijk reactie die ik vandaag heb gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die beesten verdienen het uit te sterven... ze eten alleen bamboe en laat dat nu net een voedingswaarde van 0 hebben, waardoor ze er tientallen kilo's per dag van moeten eten om nog enige voedingsstoffen in hun lichaam te krijgen. Ben je dan dom of ben je dom
Heiden6 heeft er eentje van ongekende niveau. "Waarom zou ik me verantwoordelijk voelen voor volgende generaties". Ongelooflijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
De meest domme achterlijk reactie die ik vandaag heb gelezen
![]()
Ik dacht dat Greenpeace inmiddels wel geleerd had uit de buurt van de Fransen te blijven. Maar ontopic laat die Japanners lekker wat anders eten als walvisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat panda's altijd bij het wereld natuurfonds hoorden?
Maar bij greenpeace zijn ze nu echte piraten geworden en hebben even een schip gekaapt gehad om de aandacht te vestigen op het goedkoop dumpen van westers afval.![]()
[..]
Ik ben libertariėr, dus daar ga ik geen standpunt over innemen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef attila het volgende:
[..]
Heiden6 heeft er eentje van ongekende niveau. "Waarom zou ik me verantwoordelijk voelen voor volgende generaties". Ongelooflijk.(oja, heiden, dat betekent dus dat we NIKS meer aan de staatschuld hoeven te besteden. Laat die latere generaties maar puin ruimen...)
Ja, dat wetenschappelijk onderzoek is gewoon kul natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef ioko het volgende:
Ik denk gewoon dat die Japaners zelf ook wel snappen dat wat ze doen te belachelijk voor woorden is, ik weet niet erg veel van biologie af, maar wat voor onderzoek wil je nu doen met een dode walvis. Elke keer als je hem opensnijd blijft ie toch hetzelfde. En walvissen zijn ook lastig te onderzoek vanuit een visverwerkingsfabriek.
Dan kunnen we als mensheid straks alles uitroeien met deze ongelofelijk simplistische vergelijking.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef desiredbard het volgende:
laat die japanners toch lekker.....gezeik hier
Als die jongens potvis willen eten is dat hun keuze,
Het feit of het nou wel of niet lekker smaakt heeft hier niets mee van doen.
Die vissen hadden steviger door moeten voortplanten in de tussentijd die ze hadden
Juist en als de mens dat doet....zal zich vanzelf weer een natuurlijk evenwicht instellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we als mensheid straks alles uitroeien met deze ongelofelijk simplistische vergelijking.
Verder is er ook zoiets als voedselketens en weten we als mensheid nog steeds niet wat er gebeurd als we dieren die bovenaan deze ketens staan uitroeien.
Evolutie werkt alleen over een langere tijd, die walvissen hebben niet de kans gekregen om zich aan te passen omdat de menseheid sprongen in hun ontwikkeling hebben meegemaakt.
Dat panda's stom zijn daar moet ik jullie gelijk in geven, dat is idd een dier dat bedreigd wordt omdat het zich de verkeerde richting in de evolutie heeft ontwikkeld, hieraan heeft de mensheid niet te veel gerotzooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |