http://www.rtl.nl/(/finan(...)rland_greenpeace.xmlquote:'Nederland moet Greenpeace stoppen'
Japan heeft Nederland gevraagd een boot van Greenpeace aan te pakken. De activisten zouden walvisvaarders in gevaar brengen. De boot Arctic Sunrise heeft een Nederlandse registratie.
Gevaar
Japan heeft bij het Nederlandse kabinet een verzoek ingediend om ervoor te zorgen dat Greenpeace haar acties staakt. Het Japanse verzoek komt na een botsing tussen een Japanse walvisvaarder en de Arctic Sunrise, van Greenpeace. Beide partijen geven elkaar de schuld van het ongeluk.
Piraten
De bemanning van het schip Arctic Sunrise gedraagt zich met hun 'gevaarlijke' acties als piraten, aldus het Japanse ministerie van Visserij.
Lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef Pjotorzo het volgende:
Walvisvaren is te triest voor woorden, die dieren worden met uitsterven bedreigd.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb sowieso al de ziekte aan die kutactivisten. Hoop dat ze met harde hand dat land uit worden gegooid, met een dikke boete voor de moeite.
Zodat de Japanners door kunnen gaan met het leeg vissen van alle zeeen. Japan overtreed internationale verdragen. Dus Japan zou moeten worden aangepakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb sowieso al de ziekte aan die kutactivisten. Hoop dat ze met harde hand dat land uit worden gegooid, met een dikke boete voor de moeite.
Eensch, onderzoekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zodat de Japanners door kunnen gaan met het leeg vissen van alle zeeen. Japan overtreed internationale verdragen. Dus Japan zou moeten worden aangepakt.
Ik vindt het juist goed dat Greenpeace er actie tegen voert, anders konden die schoften gewoon ongestoord hun gang gaan. Evenals actie tegen het kappen van regenwouden, als je er niks tegen doet, hebben we over 50 jaar geen natuur meer over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Eensch, onderzoekGa dat je moeder proberen aan te smeren.
Dit soort activisten kan ik iig beter hebben dan dat tuig in die boomhutten.
Op die Japanse walvisvaarders bedoel jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp best dat Japan het op deze manier probeert, dat is wel zo netjes ten opzichte van Nederland, maar ergens vind ik het jammer dat er niet een paar kogels zijn afgevuurd.
Op die boomknuffelende wannebe-terroristen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Op die Japanse walvisvaarders bedoel je
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ze zijn er toch al zo dichtbij.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Dát doet het 'em.quote:aan de andere kant
Kijk eens aan zo ga je nou een discussie aan en niet zoals ik het deedquote:Op woensdag 11 januari 2006 05:45 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
bla bla
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kijk eens aan zo ga je nou een discussie aan en niet zoals ik het deed![]()
Meningquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:59 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat veel van de echt rechtse mensen op fok zich ook zo star vasthouden aan 1 mening.
Dat inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Mening
Je bedoeld, zonder nadenken de rest nablaten?
Niet Iedere walvis wordt met uitsterven bedreigd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef Pjotorzo het volgende:
Die Japanners gedragen zich anders ook niet fris. Walvisvaren is te triest voor woorden, die dieren worden met uitsterven bedreigd.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:36 schreef Slarioux het volgende:
Bedreigde dieren harpoeneren en vervolgens op de bordjes leggen van decadente Japanners onder het mom van wetenschappelijk onderzoek. Van mij mag iedereen tegen die lui aanvaren.
Hoeveel van die beesten heb je uberhaubt nodig voor onderzoek vraag ik me af, als je ze de godganse dag af zit te schieten?
domme cultuur. gewoon verbiedenquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat inderdaad![]()
Overigens vind ik dat Greenpeace (en alle mensen daarachter.. ) hier prima werk doet. Die Japanners eten maar wat anders dan walvis omdat ze van dat laatste toevallig meer potent zouden worden oid.
Jemig weer zo'n linkse eikelquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:
met praten gaat het niet
dan ben je toch lekker piraat , net als robin hood een dief is
maar je komt wel op voor hetgeen belangrijk is in de wereld.
het walvisvaarders in gevaar brengen....
walvisvaarders brengen walvissen in gevaar .
Koeien kunnen we kweken, ik ben nog nooit walvisboerderijen tegen gekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef frankium het volgende:
Waarom maken mensen eigenlijk verschil tussen koeien en dolfijnen? Waar is dat op gebaseerd? In china enzo eten ze bijvoorbeeld honden, terwijl dat hier belachelijk gevonden zou worden. In india zijn koeien weer heilig...
Eet smakelijk en eeeh stik niet in een graat he... Dat zou een enorm gemis zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jemig weer zo'n linkse eikel
Robin Hood was ook een dief
Walvisvaarders in gevaar brengen mensen die ook gewoon hun brood
Om maar te zwijgen van andere scheepvaart etc...
Mensen die hen uit het water moeten vissen
Walvisvaarders beschermen het plancton, dat toch veel kleiner en kwetsbaarder is dan zo'n grote lompe walvis
Greanpeace : langharig werkschuwtuig dat op kosten van pappie en mammie en de belastingbetaler, het land een slechte naam bezorgt en het mensen onmogenlijk maakt in hun levensonderhoud te voorzien.
Ik pleit voor gebruik grote bommen door welke geheime dioenst op Greenpeace schepen dan ook.
Ik ga vanavond lekker sushi eten, ik lust het wel niet maar bestel het gewoon, mijn kat vind dat reuze lekker zo'n stukje dolphin-UN-friendly tonijn![]()
Weer zo'n rechtse naprater die zit te zeiken over belasting geld terwijl greenpeace geen centje subsidie krijgt.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/802650/1/50#33937252]woensdag 11 januari 2006 14:02
Greanpeace : langharig werkschuwtuig dat op kosten van pappie en mammie en de belastingbetaler, het land een slechte naam bezorgt en het mensen onmogenlijk maakt in hun levensonderhoud te voorzien.
Ik pleit voor gebruik grote bommen door welke geheime dioenst op Greenpeace schepen dan ook.
quote:http://www.greenpeace.nl/jaarverslagen
Greenpeace is een onafhankelijke milieuorganisatie en accepteert geen subsidies van overheden of giften van bedrijven
Mijn kat heeft wel vaker een graatje dwars in de keel gehad. Niet zo'n probleem hoor. Is het beestje gewent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef stumbleupon het volgende:
[..]
Eet smakelijk en eeeh stik niet in een graat he... Dat zou een enorm gemis zijn![]()
Toch wel. De giften aan deze organisatei kunnen afgetrokken van de belasting. Dat is dus wel degelijk 9een verkapte vorm van) subsidie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weer zo'n rechtse naprater die zit te zeiken over belasting geld terwijl greenpeace geen centje subsidie krijgt.![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:17 schreef desiredbard het volgende:
Maar als we het over leefqualiteit van walvissen moeten hebben.
GVD Heb ik geen recht om te leven zonder dat gezeik van die Volkertkloontjes aan te horen.
Schijtziek wordt je van dat geneuzel.
Bronquote:De populatie grijze walvissen in het Noordwesten van de Stille Oceaan is met uitsterven bedreigd: er blijven nog maar 50 dieren over die zich kunnen voortplanten..
Alleen als mensen minimaal 1% van hun belastbaar inkomen zouden doneren dan is het pas aftrekbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:27 schreef frankium het volgende:
[..]
Toch wel. De giften aan deze organisatei kunnen afgetrokken van de belasting. Dat is dus wel degelijk 9een verkapte vorm van) subsidie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |