Ik blijf het zeggen: Victor Sikoraquote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu wel.
Wat een teringlach heeft die gast constant op z'n gezicht.
Dat zeg ik, verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een teringlach heeft die gast constant op z'n gezicht.
of voor de mensen die hem kennen: Hines Ward...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: Victor Sikora
ik word er wel licht opgewonden vanquote:
Die heeft vlak voor de partij nog even het haar van dr tanden geschoren iddquote:
Das best verquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Vince geslagen wordt als ie verliest en naar huis moet lopen
Daarom, ze ziet hem graag pijn lijdenquote:
en de OP is ook niet al te bestquote:Op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje vroeg hè.
Idd, als je na gaat dat ie ook t kanaal over moetquote:
Tuurlijk, dat weet je meteen zodra je dat wijf ziet.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
het is allemaal een beetje fake!
Bla bla blaquote:
een afzwaaier noemen we datquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht op het moment dat iemand een pijltje in het hoofd van die caller mikt
Daar ging verdomme mn colaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht op het moment dat iemand een pijltje in het hoofd van die caller mikt
Hij probeert het, zij ís het.... ik zou daar niet rustig naast gaan liggen slapen.. die is in staat om je lul er vanaf te snijden als je iets verkeerd doet...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef Guard het volgende:
Vincent agressief
Zij is pas agressief ...
sorry, plakhandjes nu?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar ging verdomme mn cola
Even een doekje pakken ......
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij probeert het, zij ís het.... ik zou daar niet rustig naast gaan liggen slapen.. die is in staat om je lul er vanaf te snijden als je iets verkeerd doet...
anders bijt ze hem er voor straf afquote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef -J-D- het volgende:
haar een beurt geeft? Ow nee.
zn Vinky Winkyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Guard het volgende:
ok dus of Vincent wint de hele Embassy, of hij is kleine Vincent kwijt....
en geen kinquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef VoreG het volgende:
Die Vincent heeft trouwens ontzettend dikke oren
Niet eens dicht bij een triple, zak hoo!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie die vriendin al vanavond met Vince die partij analyseren:
"en daar gooide je maar 121, lul"
Zie je Nada van Nie al binnenstappen bij die kenau, dat gaat Nada niet na kunnen vertellen hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Guard het volgende:
wanneer krijgen we het tvprogramma: "Spelersvrouwen, de dartsedition"?
volgens mij is het echt een omgebouwde, check die kaaklijnquote:
"Je komt op tv nog wel eens fanatiek over, op het agressieve af, hoe komt dit?"quote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je Nada van Nie al binnenstappen bij die kenau, dat gaat Nada niet na kunnen vertellen hoor...
quote:
Volgens de OP krijgen we dadelijk in ieder geval nog Albertino en Jelle te zienquote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef -J-D- het volgende:
2e Rondes (best of 7 sets)
Maandag 9 januari
? uur Jelle Klaasen - Mervyn King
? uur Paul Hogan - Albertino Essers
En daar ging mijn colaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
"Je komt op tv nog wel eens fanatiek over, op het agressieve af, hoe komt dit?"
*BAF
"Nada, hallo, kan je me horen?"
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie die vriendin al vanavond met Vince die partij analyseren:
"en daar gooide je maar 121, lul"
dat dacht mijn pa ook alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het echt een omgebouwde, check die kaaklijn
Dat zou wat zijn maar helaas, pindakaas. Klaassen komt morgen pas... En Albertino zat net nog gewoon in de zaal. volgens mij is het klaar nu toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Volgens de OP krijgen we dadelijk in ieder geval nog Albertino en Jelle te zien
Staan we ook weer gelijk daarquote:
Ja, volgens mij klopt die OP ook niet helemaal. Maar zal wel een latertje worden vanavondquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Volgens de OP krijgen we dadelijk in ieder geval nog Albertino en Jelle te zien
Gary Robson tegen Gary Anderson komt nogquote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij klopt die OP ook niet helemaal. Maar zal wel een latertje worden vanavond
Oh mooi, Anderson is cool!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gary Robson tegen Gary Anderson komt nog
Mwoahquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij baalt dat wijf van Vince nu onwijs: "kut, moet ik weer een andere smoes verzinnen om hem pijn te doen."
Volgende pot vincent met een blauw oog en dikke lipquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah
"Vince, kom es hier?"
*BAF
"Je hebt verdomme een set verloren, sukkel. Vind je dat leuk of zo. Je houdt gewoon niet van me, je doet het om me te pesten, lul!"
*BAF
Hij heeft een dartbord op zijn rug als tattoo.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah
"Vince, kom es hier?"
*BAF
"Je hebt verdomme een set verloren, sukkel. Vind je dat leuk of zo. Je houdt gewoon niet van me, je doet het om me te pesten, lul!"
*BAF
De organisatie van de Lakeside heeft de regelementen voor qualificatie aangepast zodat er minder Nederlanders mee doen. Anders zou het wel heel druk worden met Nederlanders.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef BB-King het volgende:
Die Dick van Dijk hé...
Als ie wereldkampioen is, waarom ontbreekt hij dan op de Lakeside?
Is hij zo goed dan??
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef -J-D- het volgende:
ff aangepast
Dinsdag 10 januari
? uur Paul Hogan - Albertino Essers
? uur Jelle Klaasen - Mervyn King
? uur Greatbatch - Eccles
? uur Hanvidge - Whitlock
Woensdag 11 januari
? uur Atkins - Adams
? uur Veitch - Roberts
? uur vd Voort - O`Shea
? uur Robson / Anderson - Barneveld
Tsja ze hadden hem beter kunnen laten meedoen dan Stompé of een van die andere Hollanders., Maja Stompé krijgt zeker voorrang vanwege zijn staat van dienst en plaats op de rankingquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De organisatie van de Lakeside heeft de regelementen voor qualificatie aangepast zodat er minder Nederlanders mee doen. Anders zou het wel heel druk worden met Nederlanders.
Is dat serieus? wel belachelijk, de besten moeten spelen, als dat 15 Nederlanders zijn so be itquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De organisatie van de Lakeside heeft de regelementen voor qualificatie aangepast zodat er minder Nederlanders mee doen. Anders zou het wel heel druk worden met Nederlanders.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft een dartbord op zijn rug als tattoo.
"Dit is pas een 180-er!"
Op mijn tv had Eccles toch echt verlorenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef -J-D- het volgende:
ff aangepast
Dinsdag 10 januari
? uur Greatbatch - Eccles
Daar was de vriendin van Vince het niet mee eens, dus dat is rechtgetrokken.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op mijn tv had Eccles toch echt verloren
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar was de vriendin van Vince het niet mee eens, dus dat is rechtgetrokken.
Ok dat klinkt logisch, maar die Nederlanders die nu wel meedoen... hebben dus meer punten dan de wereldkampioen? En ik dacht dat de winnaar van de Lakeside de echte wereldkampioen was.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fideel.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Daar was de vriendin van Vince het niet mee eens, dus dat is rechtgetrokken.
Big Robbo denkt daar eventjes wat anders overquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef -J-D- het volgende:
Walkover voor Anderson natuurlijk
Geduldquote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Big Robbo denkt daar eventjes wat anders over
Ik wilde het net zeggen, hij slaat Van Dijk nog net niet van zijn stoel om de plaats in te nemenquote:
Hij moest even op gang komen maar heeft uiteindelijk overtuigend met 3-0 gewonnenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
ik heb barney gemist, was het wat met onze papzak of viel het tegen?
slecht gegooid, met name de finishes maar toch 3-0quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
ik heb barney gemist, was het wat met onze papzak of viel het tegen?
Ik denk dat Dick van vrouwen hele andere tekeningen maakt, voor zijn privé collectie, het is en blijft een ouwe snoeperdquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef TheVulture het volgende:
ipv live-action krijgen we opa Dick
Maar misschien kan ie zichzelf nog nuttig maken door een vernietigende karikatuur van de vriend(in) van Vince te maken...
Zelfs Leen van Frisia gooit beter als Co op het momentquote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef komrad het volgende:
En onze leendesk knakker lag er ooky al uit hoorde ik, was zeker ook slecht?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs Leen van Frisia gooit beter als Co op het moment
hij trok de pijlen iets te hard uit het bord en daar moest die happydepeppie-caller een opmerking over maken... met succes want Vince en zijn kenau op de tribune waren daarna niet meer te stuitenquote:
Hij drukte een pijltje in het bord nadat hij al gegooid had, was frustratiequote:
Anderson gewonnen? Zozo, verbaast me, heb het begin van de partij gezien en toen bakte ie er niet veel van.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gary Anderson [afbeelding]hebt overigens gewonnen van Big Robbo met 3-1, mag nu tegen Barney
3-1quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Big Robbo denkt daar eventjes wat anders over
Revanche partij voorde Leendesk??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef DeTolk het volgende:
Jelle Klaasen tegen Mervyn King.
Mooie pot voor Jelle
zei ie dat echt ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
en die edward van cuilenburg of hoe die vent ook heet tegen stompe: "Je hebt de match van jelle klaasen niet gezien, of heb je die in de auto gezien? nee, je verdient vast niet genoeg voor een TV in de auto."![]()
Nee dat is keukenconcurrent tegen keukenconcurrent (ze spelen in hetzelfde team toch?)quote:
Op de leendesk moesten ze toch tegen elkaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee dat is keukenconcurrent tegen keukenconcurrent (ze spelen in hetzelfde team toch?)
oh ja op die manier...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Op de leendesk moesten ze toch tegen elkaar?
5-3 voor King als ik het mij goed herinner
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef dndiek het volgende:
Dat exclusiviteitscontract kan dan nog wel een roet in het eten gaan gooien
Daar zeg je me wat. Twee verliezers dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo?
PDC komt bij RTL, slaan wedstrijd Barney over klaar.
SBS mag ook geen Barney uitzenden omdat RTL alle PDC rechten heeft.
Oftewel, geen verliezer, behalve de Barneyfans
In het Eindhovens Dagblad las ik vanmorgen dat het contract tussen RTL en de PDC af is gelopen en niet is verlengd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo?
PDC komt bij RTL, slaan wedstrijd Barney over klaar.
SBS mag ook geen Barney uitzenden omdat RTL alle PDC rechten heeft.
Oftewel, geen verliezer, behalve de Barneyfans
Wat wel in lijn zou liggen met het exclusiefiteitscontract met Barney. Vraag me dan alleen af of dat contract (SBS/B) dan ook geld in het buitenland. Dat zou Sky Sports niet prettig vinden denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dan blijven alsnog alleen de Barneyfans de verliezers. Tenzij SBS dus een contract met de PDC weet te tekenen.
Klopt, liep 1 januari af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Bos81 het volgende:
In het Eindhovens Dagblad las ik vanmorgen dat het contract tussen RTL en de PDC af is gelopen en niet is verlengd.
King speelde toch al eerder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef greatgonzo het volgende:
Klaassen alweer? Wazig of niet, hij was gisteren ook al? Ik zou verwachten, winnaars van zaterdag/zondag vandaag zouden moeten en morgen die van maandag
Wat zeiden ze precies over een onderzoek naar die wedstrijd? Daar kreeg ik vaag iets van mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
4e set van Big Robbo - Gary Anderson nu op de BBC overigens
Er was ongebruikelijk ingezet op de wedstrijd, maar nadat de BDO met beiden had gepraat was er geen "bad sportsmanship" gevonden. Zo heb ik het begrepenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zeiden ze precies over een onderzoek naar die wedstrijd? Daar kreeg ik vaag iets van mee.
Ja, geweldig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
De BBC is helemaal lyrisch over Klaasen.
jaja, zat gisteren al op betfair forum en onder de wedstrijden hadden ze het er al over dat er vooral op 3-1 gespeeld was en nog meer zaken. De een na de andere conspriacy theory kwam langs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er was ongebruikelijk ingezet op de wedstrijd, maar nadat de BDO met beiden had gepraat was er geen "bad sportsmanship" gevonden. Zo heb ik het begrepen
Ja..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef zjroentje het volgende:
Geweldig idd van Klaasen!
Hij lijkt wel erg op Maduro zeg.
Ik vind het wel tof juistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
Hup klaasen
dat sikje staat king ook niet
als ie het maar niet weer oranje gaat vervenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof juist
Normaal moet ik hem niet zoquote:
Als hij maar Barney verslaat in de finale.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:07 schreef Guard het volgende:
[..]
als ie het maar niet weer oranje gaat verven![]()
Hij speelt al jaren erg goed op de toernooien, maar had niet het geld om europa rond te reizen om punten te verzamelen voor de Lakeside.quote:
Eerst ff de leg van King brekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu eigen leg houden
Goede overal score door het jaar heenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef greatgonzo het volgende:
Waarom is die King als eerste geplaatst? Ik hoor net dat ie al 4x achter elkaar ofzo, door nederlanders eruit is gekicked?
4 keer halve finale is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef greatgonzo het volgende:
Waarom is die King als eerste geplaatst? Ik hoor net dat ie al 4x achter elkaar ofzo, door nederlanders eruit is gekicked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |