Anders ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef -J-D- het volgende:
haar een beurt geeft? Ow nee.
zn Vinky Winkyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Guard het volgende:
ok dus of Vincent wint de hele Embassy, of hij is kleine Vincent kwijt....
en geen kinquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef VoreG het volgende:
Die Vincent heeft trouwens ontzettend dikke oren
Niet eens dicht bij een triple, zak hoo!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie die vriendin al vanavond met Vince die partij analyseren:
"en daar gooide je maar 121, lul"
Zie je Nada van Nie al binnenstappen bij die kenau, dat gaat Nada niet na kunnen vertellen hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Guard het volgende:
wanneer krijgen we het tvprogramma: "Spelersvrouwen, de dartsedition"?
volgens mij is het echt een omgebouwde, check die kaaklijnquote:
"Je komt op tv nog wel eens fanatiek over, op het agressieve af, hoe komt dit?"quote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je Nada van Nie al binnenstappen bij die kenau, dat gaat Nada niet na kunnen vertellen hoor...
quote:
Volgens de OP krijgen we dadelijk in ieder geval nog Albertino en Jelle te zienquote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef -J-D- het volgende:
2e Rondes (best of 7 sets)
Maandag 9 januari
? uur Jelle Klaasen - Mervyn King
? uur Paul Hogan - Albertino Essers
En daar ging mijn colaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
"Je komt op tv nog wel eens fanatiek over, op het agressieve af, hoe komt dit?"
*BAF
"Nada, hallo, kan je me horen?"
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie die vriendin al vanavond met Vince die partij analyseren:
"en daar gooide je maar 121, lul"
dat dacht mijn pa ook alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het echt een omgebouwde, check die kaaklijn
Dat zou wat zijn maar helaas, pindakaas. Klaassen komt morgen pas... En Albertino zat net nog gewoon in de zaal. volgens mij is het klaar nu toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Volgens de OP krijgen we dadelijk in ieder geval nog Albertino en Jelle te zien
Staan we ook weer gelijk daarquote:
Ja, volgens mij klopt die OP ook niet helemaal. Maar zal wel een latertje worden vanavondquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Volgens de OP krijgen we dadelijk in ieder geval nog Albertino en Jelle te zien
Gary Robson tegen Gary Anderson komt nogquote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij klopt die OP ook niet helemaal. Maar zal wel een latertje worden vanavond
Oh mooi, Anderson is cool!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gary Robson tegen Gary Anderson komt nog
Mwoahquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij baalt dat wijf van Vince nu onwijs: "kut, moet ik weer een andere smoes verzinnen om hem pijn te doen."
Volgende pot vincent met een blauw oog en dikke lipquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah
"Vince, kom es hier?"
*BAF
"Je hebt verdomme een set verloren, sukkel. Vind je dat leuk of zo. Je houdt gewoon niet van me, je doet het om me te pesten, lul!"
*BAF
Hij heeft een dartbord op zijn rug als tattoo.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah
"Vince, kom es hier?"
*BAF
"Je hebt verdomme een set verloren, sukkel. Vind je dat leuk of zo. Je houdt gewoon niet van me, je doet het om me te pesten, lul!"
*BAF
De organisatie van de Lakeside heeft de regelementen voor qualificatie aangepast zodat er minder Nederlanders mee doen. Anders zou het wel heel druk worden met Nederlanders.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef BB-King het volgende:
Die Dick van Dijk hé...
Als ie wereldkampioen is, waarom ontbreekt hij dan op de Lakeside?
Is hij zo goed dan??
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef -J-D- het volgende:
ff aangepast
Dinsdag 10 januari
? uur Paul Hogan - Albertino Essers
? uur Jelle Klaasen - Mervyn King
? uur Greatbatch - Eccles
? uur Hanvidge - Whitlock
Woensdag 11 januari
? uur Atkins - Adams
? uur Veitch - Roberts
? uur vd Voort - O`Shea
? uur Robson / Anderson - Barneveld
Tsja ze hadden hem beter kunnen laten meedoen dan Stompé of een van die andere Hollanders., Maja Stompé krijgt zeker voorrang vanwege zijn staat van dienst en plaats op de rankingquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De organisatie van de Lakeside heeft de regelementen voor qualificatie aangepast zodat er minder Nederlanders mee doen. Anders zou het wel heel druk worden met Nederlanders.
Is dat serieus? wel belachelijk, de besten moeten spelen, als dat 15 Nederlanders zijn so be itquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De organisatie van de Lakeside heeft de regelementen voor qualificatie aangepast zodat er minder Nederlanders mee doen. Anders zou het wel heel druk worden met Nederlanders.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft een dartbord op zijn rug als tattoo.
"Dit is pas een 180-er!"
Op mijn tv had Eccles toch echt verlorenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef -J-D- het volgende:
ff aangepast
Dinsdag 10 januari
? uur Greatbatch - Eccles
Daar was de vriendin van Vince het niet mee eens, dus dat is rechtgetrokken.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op mijn tv had Eccles toch echt verloren
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar was de vriendin van Vince het niet mee eens, dus dat is rechtgetrokken.
Ok dat klinkt logisch, maar die Nederlanders die nu wel meedoen... hebben dus meer punten dan de wereldkampioen? En ik dacht dat de winnaar van de Lakeside de echte wereldkampioen was.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |