Ik blijf het zeggen: Victor Sikoraquote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu wel.
Wat een teringlach heeft die gast constant op z'n gezicht.
Dat zeg ik, verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een teringlach heeft die gast constant op z'n gezicht.
of voor de mensen die hem kennen: Hines Ward...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: Victor Sikora
ik word er wel licht opgewonden vanquote:
Die heeft vlak voor de partij nog even het haar van dr tanden geschoren iddquote:
Das best verquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Vince geslagen wordt als ie verliest en naar huis moet lopen
Daarom, ze ziet hem graag pijn lijdenquote:
en de OP is ook niet al te bestquote:Op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje vroeg hè.
Idd, als je na gaat dat ie ook t kanaal over moetquote:
Tuurlijk, dat weet je meteen zodra je dat wijf ziet.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
het is allemaal een beetje fake!
Bla bla blaquote:
een afzwaaier noemen we datquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht op het moment dat iemand een pijltje in het hoofd van die caller mikt
Daar ging verdomme mn colaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht op het moment dat iemand een pijltje in het hoofd van die caller mikt
Hij probeert het, zij ís het.... ik zou daar niet rustig naast gaan liggen slapen.. die is in staat om je lul er vanaf te snijden als je iets verkeerd doet...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef Guard het volgende:
Vincent agressief
Zij is pas agressief ...
sorry, plakhandjes nu?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar ging verdomme mn cola
Even een doekje pakken ......
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij probeert het, zij ís het.... ik zou daar niet rustig naast gaan liggen slapen.. die is in staat om je lul er vanaf te snijden als je iets verkeerd doet...
anders bijt ze hem er voor straf afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |