Klopt, liep 1 januari af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Bos81 het volgende:
In het Eindhovens Dagblad las ik vanmorgen dat het contract tussen RTL en de PDC af is gelopen en niet is verlengd.
King speelde toch al eerder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef greatgonzo het volgende:
Klaassen alweer? Wazig of niet, hij was gisteren ook al? Ik zou verwachten, winnaars van zaterdag/zondag vandaag zouden moeten en morgen die van maandag
Wat zeiden ze precies over een onderzoek naar die wedstrijd? Daar kreeg ik vaag iets van mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
4e set van Big Robbo - Gary Anderson nu op de BBC overigens
Er was ongebruikelijk ingezet op de wedstrijd, maar nadat de BDO met beiden had gepraat was er geen "bad sportsmanship" gevonden. Zo heb ik het begrepenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zeiden ze precies over een onderzoek naar die wedstrijd? Daar kreeg ik vaag iets van mee.
Ja, geweldig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
De BBC is helemaal lyrisch over Klaasen.
jaja, zat gisteren al op betfair forum en onder de wedstrijden hadden ze het er al over dat er vooral op 3-1 gespeeld was en nog meer zaken. De een na de andere conspriacy theory kwam langs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er was ongebruikelijk ingezet op de wedstrijd, maar nadat de BDO met beiden had gepraat was er geen "bad sportsmanship" gevonden. Zo heb ik het begrepen
Ja..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef zjroentje het volgende:
Geweldig idd van Klaasen!
Hij lijkt wel erg op Maduro zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |