Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zienquote:
Ik heb een fulltime baan.. ik moet 's nachts slapen om m'n werk niet te verneukenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zien![]()
zo slecht was dat toch niet dat gepraat over films en acteursquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zien![]()
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Just-Dennis het volgende:
Jezus alweer een foto
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Ssshhtt, vanaf nu wil ik alleen mn goede kanten laten zien, want ik ga straks Vlarp verzoeken om mij in de H op te nemenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo slecht was dat toch niet dat gepraat over films en acteurs![]()
Den heer welkeen u op uwen scherm reedsch kunt aanschouwen is den zoon Godsch, zo u één der lammeren Godsch zijt! Den spot drijven is uit den boze, andersch zult gij verschijnen aan enen melaatschen medemensch en drie keren voor hem buigen!!!quote:
Ja, die heb ik ook binnen, binnenkort maar es kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Cybart het volgende:Kiss Kiss Bang Bang
Val Kilmer als Gay Perry
naar iemand zwaai
Gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ssshhtt, vanaf nu wil ik alleen mn goede kanten laten zien, want ik ga straks Vlarp verzoeken om mij in de H op te nemen![]()
*terugzwaait*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Cybart het volgende:Kiss Kiss Bang Bang
Val Kilmer als Gay Perry
naar iemand zwaai
Wacht met je felicitaties totdat ik in de H sta. Vlarp trekt nu vast mijn background naquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Weemz het volgende:
Way to go BB!
Een geitenuitlaatservice!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik begin geloof ik een hondenuitlaatservice
Oh happy dayyyyquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh trouwens.. "nieuws":
Ik mag morgen weer naar huis
Mag?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh trouwens.. "nieuws":
Ik mag morgen weer naar huis
Jahoor....quote:
Magquote:
'Hey jongeman, zolang je onder mijn dak woont, heb je je aan mijn regels te houden.'quote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor....
2 weken "proeftijd" en een bunch absurde regels..maarja beter iets dan niets toch?
Ow jijquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef Cairon het volgende:
Just-Dennis wat ben jij een blinde mongool
Ikquote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Hey jongeman, zolang je onder mijn dak woont, heb je je aan mijn regels te houden.'
Ach ja, wie heeft die zin niet gehoord in een turbulentere periode van zn jeugd![]()
*hand opsteek*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Hey jongeman, zolang je onder mijn dak woont, heb je je aan mijn regels te houden.'
Ach ja, wie heeft die zin niet gehoord in een turbulentere periode van zn jeugd![]()
Jij bent oud, de mensen van jouw tijd waren nog brave jongetjes en meisjesquote:
Nee hoor, ongeveer zo:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Om een opstandige tiener te zijn, moet je eerst ook een tiener zijnquote:
*barebacked BB_Koning helemaal dood*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent oud, de mensen van jouw tijd waren nog brave jongetjes en meisjes
(Nee, je bent niet oud)
Luister jij als we datzeggen over aziatische kindjes?quote:
smile you're on candid camera!quote:
Ik zie nog steeds niks, mijn oprechte excusesquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk eens hier:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luister jij als we datzeggen over aziatische kindjes?
Schattig, dat negligeetjequote:
Zo geschokt ben ik niet, ik had de dag erna beschaamd nagelezen dat mijn gok niet correct was...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo geschokt ben ik niet, ik had de dag erna beschaamd nagelezen dat mijn gok niet correct was...![]()
Je staat helemaal rechts onderin de poot...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niks, mijn oprechte excuses![]()
zoals dat shirtje wat ik in lief lama beige heb?quote:
Ow dat shirtje is al kaduukquote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
zoals dat shirtje wat ik in lief lama beige heb?
t is opeens een beetje stil na een paar dagen in een bepaald gevalquote:
Ksta op de foto met Sonny jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef BB_Koning het volgende:
CDP, ik zag je pics plaatsen van een aantal Idols-kandidaten, hierbij een vraagje: heb je ook pics gemaakt met Sonny![]()
Uhm, nou, uhm, weet je, eigenlijk, om eerlijk te zijn, misschien...... Zou je pics met Sonny kunnen plaatsenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ksta op de foto met Sonny ja
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, nou, uhm, weet je, eigenlijk, om eerlijk te zijn, misschien...... Zou je pics met Sonny kunnen plaatsen![]()
Ik ga m zo wel ffkes zoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, nou, uhm, weet je, eigenlijk, om eerlijk te zijn, misschien...... Zou je pics met Sonny kunnen plaatsen![]()
Ik zou bijna denken dat je wat hebt tegen het plaatsen van picsquote:
Ik rel niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
Just Dennis kan niet goed rellen.
als je al met iemand afspreekt dat je samen gaat rellen en verkeerde ideen gaat planten, dan moet je het ook goed doen, en niet zo geforceerd.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
Just Dennis kan niet goed rellen.
als je al met iemand afspreekt dat je samen gaat rellen en verkeerde ideen gaat planten, dan moet je het ook goed doen, en niet zo geforceerd.
Zn vriendje is ook best cute jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb vernomen dat Sonny hoomooseksuweel is.
Jij maakt me bang.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je wat hebt tegen het plaatsen van picsIs je pc zo traag? Mijne wordt wel aardig traag door Rockstars pics van gladde, strakke Thaise boys
![]()
Da's pas in het volgende topic. Deze H is statisch.quote:
Ieuw, Sonny is zooooo glad.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn vriendje is ook best cute ja
En ik ben een mentaal stabiele jongeman met toekomstperspectieven?quote:
In al mijn opwinding dacht ik dat jij Sonny zou zoeken om een paar pics te schieten om die vervolgens hier te plaatsen. Na 10 sec rustig ademhalen had ik door dat je bedoelde dat je reeds gemaakte pics hier neer zou zettenquote:
Echt niet.. I-Jay is gladquote:
Jargon...sexyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's pas in het volgende topic. Deze H is statisch.
Ja zou kunnen, geen ideequote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Cairon het volgende:
[..]
En ik ben een mentaal stabiele jongeman met toekomstperspectieven?
Die oorbel van dat ventje alleen al.quote:
Of Gemma Glitterquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zie je me nu voor je als Garry Glitter![]()
quote:
nee Äaron is lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die oorbel van dat ventje alleen al..
Ze zijn allebei vies. En die kinpiercing.
Don't get your hopes upquote:
Die heeft geen kinpiercing/gel-overload.quote:
Welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef whistler0305 het volgende:
ff voorstellen dan maar volgens het lijstje:
Wat is je voornaam? Robin
Wat is de betekenis van je nickname? Geen eigenlijk
En die van je user-icoon? hehe...leuke beesten
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via, via
Hoe oud ben je? 35
Wat voor studie/werk doe je? werk fulltime, ergens op kantoor
Waar woon je (ongeveer)? in de buurt van oss
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? zie hieronder
Heb je een vriendje? (of zoiets) zoiets ja![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? ach..je moet ergens mee beginnen
Wat is je eerste indruk van ons? prettig gestoord
http://i30.photobucket.co(...)r0305/IMG_0015-1.jpg
Welkom!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef whistler0305 het volgende:
Welkom whistler0305quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef whistler0305 het volgende:
-lijstje-
Hallo Robinquote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef whistler0305 het volgende:
Wat is de betekenis van je nickname? Geen eigenlijk
En die van je user-icoon? hehe...leuke beesten
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via, via
Hoe oud ben je? 35
Wat voor studie/werk doe je? werk fulltime, ergens op kantoor
Waar woon je (ongeveer)? in de buurt van oss
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? zie hieronder
Heb je een vriendje? (of zoiets) zoiets ja![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? ach..je moet ergens mee beginnen
Wat is je eerste indruk van ons? prettig gestoord
Ja, nieuwe H!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Tjeuj.. ik kan de H wel gaan vergroten.. ineens weer zoveel nieuwe mensen
Dat ligt puur aan het soort chocoladequote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
Zeg, hoort extra pure chocolade keihard te zijn of heb ik gewoon een boutmerk?
Die hele dure hier (die ik cadeau kreeg, maar niet lust... 80% cacao) is keihard... Denk dat het zo hoort.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
Wit, melk, puur, maar EXTRA puur, nooit van gehoord. Is dat ook iets in de richting van jargonquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
Fuck Shayan.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, hij of Shayan?![]()
Ik ga voor Shayan![]()
![]()
Je wilt het gewoon niet begrijpenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohhhhhh.... zeg dat dan![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wit, melk, puur, maar EXTRA puur, nooit van gehoord. Is dat ook iets in de richting van jargon![]()
...en die is echt wel lekker... (en keihard ja)quote:SWISS NOIR EN NOIR CAFÉ
zijn tabletten van pure Zwitserse chocolade waar maar liefst 72% cacao in zit. En dat proef je. De volle, rijke chocoladesmaak is een traktatie voor de echte chocoladeliefhebbers.
concentreren Ankie?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Heeee die man op Ned. 3 is toch van die reclame met dat turnen???
Die zit nu in het bloedserieuze Zembla
Hard en lekker, geweldigquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
[..]
...en die is echt wel lekker... (en keihard ja)
Daarom.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
I am shocked...
Overigens zal ik die kans toch nooit krijgen![]()
Jaquote:
Ik weet niet, ik ging zaterdag wel mijn winkansen spreidenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet of die grijze man ook bekend zou moeten zijn, maar als ik me niet vergis is hij nu in Zemblazonet tussendoor
Of ze lijken op elkaar...
Kan ik jou een plezier doen met: Lindt & Sprungli Excellence 85% (nòg meer dan ik dacht)?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
[..]
...en die is echt wel lekker... (en keihard ja)
Volgens mij zit er stiekem een tapedeck in verstopt en zingt ie helemaal niet livequote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor alle Idols fans hier:
Ik mag vrijdag bij de repetities zijn
Moet k nog liefdesverklaringen doorgeven?
en nee Rijkje, ik blijf ver van Äaron en zn bos haar!
Oh jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ging zaterdag wel mijn winkansen spreiden![]()
En nu nog steeds de lama's
maar dat is nu afgelopen![]()
Ik zeg niksquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja
Ging je nou met meer geld naar huis uiteindelijk, dan het je gekost heeft?
Thnx for the infoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef Cybart het volgende:
nou, bespaar je de moeite .. Sprint is boring
maak me gek...ik kan hier niet beter krijgen dan swiss noirquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef tech het volgende:
[..]
Kan ik jou een plezier doen met: Lindt & Sprungli Excellence 85% (nòg meer dan ik dacht)?
Is t weer volgens t format van Finals?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef Cybart het volgende:
nou, bespaar je de moeite .. Sprint is boring
Of moet je nu de nieuwe keuken gaan uitstellen en een maandje of twee elke dag overwerken?quote:
nee, het is wel een serie...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is t weer volgens t format van Finals?
Dat is ondertussen zo uitgekauwd!
Dr zit al een redelijke keuken inquote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of moet je nu de nieuwe keuken gaan uitstellen en een maandje of twee elke dag overwerken?
Oh nee, je zegt niks.
Pardon.
Dit is 65% cacao. niet te vreten maar ik had suiker nodig, en mijn moeder eet dit als haar suikerspiegel laag is.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wit, melk, puur, maar EXTRA puur, nooit van gehoord. Is dat ook iets in de richting van jargon![]()
is het net als die mislukte mongolen serie van een tijdje terug, met die mensen die gingen backpacken of zoiets in Nieuw Zeelandquote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, het is wel een serie...
tenminste zo is het bedoeld denk ik
maar flinterdun verhaaltje, en saai
Tja..ze kunnen beter Fort Alpha nieuw leven inblazen..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, het is wel een serie...
tenminste zo is het bedoeld denk ik
maar flinterdun verhaaltje, en saai
Het is dus rond helemaal?? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dr zit al een redelijke keuken in![]()
waarschijnlijk wordt het vanaf 15 april![]()
Kickenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
is het net als die mislukte mongolen serie van een tijdje terug, met die mensen die gingen backpacken of zoiets in Nieuw Zeeland
wat dan gruwelendig gaat tegenvallen omdat het in je kop nu eenmaal leuker isquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja..ze kunnen beter Fort Alpha nieuw leven inblazen..
Ik wil een reunie special met Tatum, Jennifer en Tygo enzo
Fort... Fort...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja..ze kunnen beter Fort Alpha nieuw leven inblazen..
Ik wil een reunie special met Tatum, Jennifer en Tygo enzo
heb ik nooit gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
is het net als die mislukte mongolen serie van een tijdje terug, met die mensen die gingen backpacken of zoiets in Nieuw Zeeland
Nee waarschijnlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is dus rond helemaal?? Gefeliciteerd!![]()
Dat is waar...maar het idee is leuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan gruwelendig gaat tegenvallen omdat het in je kop nu eenmaal leuker is
dat wordt vast nog op tv5 uitgezondenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Fort... Fort...
HMmm
Ze kunnen beter De Sleutels van Fort Boyart nieuw leven inblazen![]()
![]()
Of zeg ik nu iets raars
Ja Fort Boyart!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Fort... Fort...
HMmm
![]()
Of zeg ik nu iets raars
Ooooo, die was ERG!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wordt vast nog op tv5 uitgezonden
Erg stoer programma!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Fort... Fort...
HMmm
![]()
Of zeg ik nu iets raars
die serie is destijds stopgezet omdat het niet bij het imago paste van de zenderquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is waar...maar het idee is leuk.
Een nieuw serie zou niet werken..maar een eenmalige special wel en dan de oude serie herhalen
't was engquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Sunjammer het volgende:
Ja, dat programma mis ik best wel... vind dat echt geweldig
T was zo dramatisch slecht geacteerd dat t een soort van slapstick werdquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooo, die was ERG!
2 afleveringen van gezien
Een van de weinige programma's die ik echt wilde zien vroeger ..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Sunjammer het volgende:
Ja, dat programma mis ik best wel... vind dat echt geweldig
T past nu ook beter bij BNN dan bij de Tros..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
die serie is destijds stopgezet omdat het niet bij het imago paste van de zender
(en te duur was en bla bla bla)
of de Varaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T past nu ook beter bij BNN dan bij de Tros..
Moordspel ken ik niet, maar Fort Boyard was tof! En Fort Alpha moet op DVD.quote:
vandaar je darksidequote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
(en naar James Bond)
t wordt tijd om Fons maar weer is even te bellenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moordspel ken ik niet, maar Fort Boyard was tof! En Fort Alpha moet op DVD.
Kan ook!quote:
James Bond blijft ook leuk...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
Fort Boyard was cool, daar keken we vroeger met het hele gezin naar.
(en naar James Bond)
Dat is er maar 6x opgeweest of zo. Met Ron Brandstederquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Cybart het volgende:
Moordspel.... wanneer/wat was dat dan?
I shall knock the moon out of orbit and hold the world for ransom!quote:
ohw, dat deed ik ook met mn oude buurvrouwquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is er maar 6x opgeweest of zo. Met Ron Brandsteder
Dan deden ze steds een stukje toneelstuk. Er werd 1 iemand vermoord en een panel en thuis) moestdan raden wie de dader was. En dan kwam er weer een stuk toneel, en dan werd gevraagd of je nog steeds dacht dat het de butler was met de kandelaar in de woonkamer of zoSoort levend Cluedo. Erg cool.
Op repeat:quote:
Inderdaad dat kennen ze hier niet in de wereld stad Ossquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
maak me gek...ik kan hier niet beter krijgen dan swiss noir![]()
Je hebt je oude buuv ook vermoord en het hele flatgebouw moet raden wie het gedaan heeft en hoe het gebeurd is?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, dat deed ik ook met mn oude buurvrouw
de nieuwe wil maar niet meedoen![]()
Op BB3 zijn ze net begonnen met de nieuwe seriequote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ook!
VPRO moet godverretyfus eens opschieten met Doctor Who
Gelukkig heb k de DVD box alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Op BB3 zijn ze net begonnen met de nieuwe serie
Kim is echtquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
kim holland op televisie wat een debiele bagger en wat een lelijk wijf is dat.
Jessica Simpson is einstein vergeleken met die bejaarde graftak
Ja ze proberen gewoon wahopig Finals weer na te doenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee niet raar, maar denk niet dat veel mensen hier nog Bas Westerweel kennenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Fort... Fort...
HMmm
![]()
Of zeg ik nu iets raars
damn...het zijn ook altijd dezelfden...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig heb k de DVD box al
en The Xmas Invasion heb k ook al op DVD..
nu weer wachten tot maart
school tv, week journaalquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet raar, maar denk niet dat veel mensen hier nog Bas Westerweel kennen
maar zo meteen komtquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
kim holland op televisie wat een debiele bagger en wat een lelijk wijf is dat.
tnxquote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
Welkom Whistler, leuke foto!
Finals was alleen het eerste seizoen leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ze proberen gewoon wahopig Finals weer na te doen
maar zo leuk wordt het toch nooit meer
Nope...daarvoor moet je toch echt de wel de (ver)harde weg op....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inderdaad dat kennen ze hier niet in de wereld stad Oss![]()
het is leuk om te kijken dat je slimmer bent dan de gemiddelde BN'erquote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
De Slimste
ik vond het leuker op de Belg.
Mja die cd's had ik van de bieb geleendquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Weemz het volgende:
Fort Boyard!!!!
Daar heb ik nog 2 spellen van liggen... Dat was ècht mijn favoriete programma vroeger (naja, op telekids na dan)
Leuk, aan dat soort dingen kun je leeftijden aflezenquote:
Of het Burgemeester Deelen kanaal door, links af de maas af en in Rotterdam aanleggenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Nope...daarvoor moet je toch echt de wel de (ver)harde weg op....
Haha, nou mn school deed een keer meequote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, aan dat soort dingen kun je leeftijden aflezen
Seizoen 2 ook nog wel,quote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
Finals was alleen het eerste seizoen leuk
toen iedereen dacht dat het nog echt was
Wat is dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef Cairon het volgende:
mijn neefje heeft het syndroom van asperger
gewoon lekker dobberen...ook een ideequote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of het Burgemeester Deelen kanaal door, links af de maas af en in Rotterdam aanleggen![]()
Aan autisme verwante stoornis.quote:
Ooh oke, ik had er wel is van gehoord maar voordat je ongepaste grappen gaat maken over een bestaande ziekte.....quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een autistisch stiefneefje, hij is zo raar.
Autistische kindertjes zijn eng. Childen of the Corn.
Ik denk dat dat neefje ook zo over jou denkt, want jij bent ook alles behalve standaard of een modelpuberquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een autistisch stiefneefje, hij is zo raar.
Psst, kun je even op MSN komen, of me mailen met een adres dat je controleert?quote:
Wat is er dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Psst, kun je even op MSN komen, of me mailen met een adres dat je controleert?
Ik wil je wat vragen over freelancen. Gewoon naar je MSN adres?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Mail anders even, want ik ben ff druk met een verhaal...
You got mail and thanksquote:
ik moest vandaag voor 12u een adviesrapport inleveren.. uitgesteld naar morgen.. en ik schiet niet opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
kut.. morgen presentatie.. nog niks voorbereid
het is bar en boos hequote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik moest vandaag voor 12u een adviesrapport inleveren.. uitgesteld naar morgen.. en ik schiet niet op![]()
*knuffelt*quote:
Ja potverdriequote:Op maandag 9 januari 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik zwaaide HOI
Zmeteen zeg ik wel DAAAAAG met eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja potverdrie
ben ik weer op het verkeerde been gezet![]()
Dan ben ik je nu lekker voohoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zmeteen zeg ik wel DAAAAAG met een. Dan is het weggaan
moet je er biefstuk op leggenquote:
Ik heb een boel van mammie's pijnstillers genomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet je er biefstuk op leggen
wat heb je gedaan danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een boel van mammie's pijnstillers genomen.
"Boys"?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Mama & ik gaan zaterdag naar de Red & Blue
[afbeelding]
pijpen is lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Pijpslet.
Nee, doet nog pijn van vallen op wastafel vorige week.
Als volwassene kan je het je niet permitteren om in de anale fase terecht te komen, blijf dus maar in de orale fasequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
lolly?
ik duim nog steeds, ben als kind nooit uit de orale fase gekomen
Ik wil wel helpen, maar ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zou mij even willen helpen in een toernooitje hier op FOK?
Wil even iemand eruit hebben![]()
Idols 3 Users Survival Game #1 Let the games beginquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt
weet jij wel je wenstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zou mij even willen helpen in een toernooitje hier op FOK?
Wil even iemand eruit hebben![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BB_Koning: Geef je BVO ook ff 2 minpunten?
[afbeelding]
Jaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef wizarddragon het volgende:
Moat ik ook stemmen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
pijpen is lekker
nog lekkerder als gepijpt worden
Je mag BB zeggen, BB Koning klinkt zo formeelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
thnx peet, wizje en BB_Koning
Als jullie ooit hulp nodig hebben in toernooitjes of relletjes...geef t door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |